PingNoMore Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Witam użytkowników francowatych. Zastanawiam się nad zakupem C3 Picasso 1.6 VTI. Czy ktoś z Was miał doświadczenia z tym autem? Jak to się sprawuje? Kilka lat temu miałem Xsarę i byłem zadowolony. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 Auto jako auto jest O.K ,ale silnik to już nie koniecznie. Poczytaj o tych motorach, do mało awaryjnych to one nie należą niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 13 godzin temu, PingNoMore napisał: Witam użytkowników francowatych. Zastanawiam się nad zakupem C3 Picasso 1.6 VTI. Czy ktoś z Was miał doświadczenia z tym autem? Jak to się sprawuje? Kilka lat temu miałem Xsarę i byłem zadowolony. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Weź tylko pod uwagę INNY silnik ... nie ten w kooperacji z BMW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PingNoMore Napisano 5 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 No to lipa, pod uwagę biorę benzynę i zostaje 1.4Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 3 godziny temu, PingNoMore napisał: No to lipa, pod uwagę biorę benzynę i zostaje 1.4 Ale też vti ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PingNoMore Napisano 5 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 1.4 chyba nie występował w wersji VTI. Niestety nie ma za dużego wyboru jeżeli chodzi o wersje benzynowe w Picasso. To auto, którego zakup rozważam jest z 2013 roku. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 jest taki 1.4 vti 95km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PingNoMore Napisano 5 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 Ojoj Żeby to był 1.6 TU5JP4... Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hyperreal Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 (edytowane) 5 godzin temu, rbgarb1 napisał: jest taki 1.4 vti 95km Dokładnie, koleżanka ma 207 z tym silnikiem, nie pilnowała stanu oleju i 3 tys. poszło do mechanika. Ja mam c4 Picasso z silnikiem 1,6 vti (120 KM) i oprócz znanych problemów ten silnik jest po prostu słaby. Pewnie w c3 będzie lepiej ale szału nie ma. Mam teraz problem, bo chciałbym Peugeota 5008, tylko nie chcę diesla a benzyny też vti lub co gorsza THP - tam to już zupełny dramat. To już chyba zostanę przy tym co mam. Edytowane 5 Listopada 2020 przez hyperreal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 6 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2020 15 godzin temu, PingNoMore napisał: 1.4 chyba nie występował w wersji VTI. Niestety nie ma za dużego wyboru jeżeli chodzi o wersje benzynowe w Picasso. To auto, którego zakup rozważam jest z 2013 roku. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Dlaczego takie parcie na NoPb ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PingNoMore Napisano 6 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2020 Bo przy moich przebiegach diesel mija się z celem. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2020 54 minutes ago, PingNoMore said: Bo przy moich przebiegach diesel mija się z celem. To szukaj innej marki, bo niestety wiekszosc noPB z PSA w tamtym okresie to kible... Tak jak nie lubie diesla, to jesli zalezy Ci na C3P to rozwazylbym na Twoim miejscu 1.6 hdi w wersji 90km. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 6 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2020 2 godziny temu, PingNoMore napisał: Bo przy moich przebiegach diesel mija się z celem. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Czyli jakich ? i niby dlaczego ? Miałem C3II 1.6HDi110 jeździło nie dość że po mieście to jeszcze 10-12 kkm rocznie i było bezproblemowo-bezobsługowe (od 135kkm-178kkm) paliło ~6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 7 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2020 W dniu 6.11.2020 o 13:11, Maciej__ napisał: To szukaj innej marki, bo niestety wiekszosc noPB z PSA w tamtym okresie to kible... Tak jak nie lubie diesla, to jesli zalezy Ci na C3P to rozwazylbym na Twoim miejscu 1.6 hdi w wersji 90km. Chyba tej wersji silnika w tym roczniku nie uświadczysz. Ale motor zacny, zacny. Wiem, bo mam Nie ma DPF, nie ma dwumasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 7 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2020 3 godziny temu, ochkarol napisał: Chyba tej wersji silnika w tym roczniku nie uświadczysz. Ale motor zacny, zacny. Wiem, bo mam Nie ma DPF, nie ma dwumasy mocy też w nim nie ma :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 8 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2020 15 godzin temu, jedrocha napisał: mocy też w nim nie ma :) Mi - w moim 308 SW T7 - wystarczy. Na wyścigi nie jeżdżę. A po drugie - coś za coś. Ale skoro w C3 Picasso tego silnika nie ma, to nie ma co bić piany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 8 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2020 56 minut temu, ochkarol napisał: Mi - w moim 308 SW T7 - wystarczy. Na wyścigi nie jeżdżę. A po drugie - coś za coś. Ale skoro w C3 Picasso tego silnika nie ma, to nie ma co bić piany. Oczywiście, bić piany wobec braku nie ma potrzeby. Natomiast mówiąc o braku mocy, mam na myśli jedynie, że jest mniej bezpieczny od 110, bo gdy zajdzie nagła konieczność nie ma czym przyspieszyć. Oczywiście to nie muł na miarę 1.4 68KM bo tamto to już w ogóle, auto "salonowe" na pokazy stacjonarne ma problem z dotarciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbed Napisano 24 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2020 W dniu 5.11.2020 o 16:51, PingNoMore napisał: Ojoj Żeby to był 1.6 TU5JP4... Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Ten silnik jest w Citroenie C-elysee i w Peugeocie 301, co ciekawe opisany jako vti, ale nie ma nic wspólnego z tym "prawdziwym" vti. Miałem go w Xsarze i faktycznie był niezniszczalny. Zrobiłem jakieś 300 tys z czego prawie całość na gazie i nigdy nie dolałem oleju pomiędzy wymianami bo nie było takiej potrzeby. W C4GP mam 1.6 vti, po przejściu z Totala na Motul jest znacznie lepiej - zdecydowanie mniej bierze, ale nadal trzeba uważac. I teraz najlepsze - w sumie to nie wiem co ludzie chcą od tego silnika, bo oprócz tego zużycia oleju to ja nie mam uwag. A mam w rodzinie jeszcze Peugeota 308 z 1.4 vti który jest zwyczajnie za słaby bo 308 jest zaskakująco ciężkim autem jak na swoje wymiary. Xsara była lzejsza o ile dobrze kojarzę. A tak w ogóle to czy Ty czasem nie jesteś Wojtek z Klubu Cytrynki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PingNoMore Napisano 25 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 A tak w ogóle to czy Ty czasem nie jesteś Wojtek z Klubu Cytrynki ? Tak, to ja. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 10 godzin temu, marbed napisał: Ten silnik jest w Citroenie C-elysee i w Peugeocie 301, co ciekawe opisany jako vti, ale nie ma nic wspólnego z tym "prawdziwym" vti. Miałem go w Xsarze i faktycznie był niezniszczalny. Zrobiłem jakieś 300 tys z czego prawie całość na gazie i nigdy nie dolałem oleju pomiędzy wymianami bo nie było takiej potrzeby. W C4GP mam 1.6 vti, po przejściu z Totala na Motul jest znacznie lepiej - zdecydowanie mniej bierze, ale nadal trzeba uważac. I teraz najlepsze - w sumie to nie wiem co ludzie chcą od tego silnika, bo oprócz tego zużycia oleju to ja nie mam uwag. A mam w rodzinie jeszcze Peugeota 308 z 1.4 vti który jest zwyczajnie za słaby bo 308 jest zaskakująco ciężkim autem jak na swoje wymiary. Xsara była lzejsza o ile dobrze kojarzę. A tak w ogóle to czy Ty czasem nie jesteś Wojtek z Klubu Cytrynki ? Uprasza się o nie pisanie TU o KC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbed Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 Spokojnie, porzuciłem to przedziwne specyficzne miejsce wieki temu. Ale po prostu kolegę akurat wspominam dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.