Skocz do zawartości

Toyota Corolla 1.8 hybrid


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, format napisał:

 

Współczesne samochody mają GPS i SIMa zaszytego na stałe i tym przewala się cała telemetria. To zazwyczaj jakieś gprsowe transmisje za które producent płaci tyle co nic. Oprócz tego, bardziej wypasione auta mają modemy LTE do obsługi całej inforozrywki, za to zazwyczaj trzeba płacić abonament. I najczęściej są to horrendalne pieniądze.

 

Albo dziurkę na kartę SIM użytkownika, pozwalającą serwować inforozrywkę za całkiem normalne pieniądze.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

U mnie da się ustawić w telefonie jaka temperatura ma być w środku i on sam odpali silnik na jak długo będzie trzeba i ją zrobi. A potem będzie odpalał i gasił żeby ją utrzymać.

Tylko że to wszystko... poza EU.

;(

Jak zabezpieczyć, żeby ktoś nie odpalił samochodu w garażu ? Odpali w swoim garażu to całą rodzinę zagazuje, w bloku też kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

U mnie da się ustawić w telefonie jaka temperatura ma być w środku i on sam odpali silnik na jak długo będzie trzeba i ją zrobi. A potem będzie odpalał i gasił żeby ją utrzymać.

Tylko że to wszystko... poza EU.

;(

Też nad tym ubolewam, a wystarczyło kupić Volvo. Vag, Opel, pewnie w kazdym sie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, MarcG napisał:

Jak zabezpieczyć, żeby ktoś nie odpalił samochodu w garażu ? Odpali w swoim garażu to całą rodzinę zagazuje, w bloku też kiepsko.

 

Nie mam pojęcia. I nie sprawdzę skoro w EU ta funkcja jest nieaktywna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
U mnie da się ustawić w telefonie jaka temperatura ma być w środku i on sam odpali silnik na jak długo będzie trzeba i ją zrobi. A potem będzie odpalał i gasił żeby ją utrzymać.
Tylko że to wszystko... poza EU.
;(
A w volvo mogę tak. Pytanie jak oni obeszli te przepisy?

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ppmarian napisał:

Pewnie korzysta z czujnika jakości powietrza do obiegu zamkniętego i na jego podstawie zezwala na pracę silnika

Wysłane z tel.
 

Myśle, że jest czujnik sufitu 😂😁🤣😂

 

Na serio wpis w instrukcji gdzie wolno, a gdzie nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dark_Knight napisał:

Albo dziurkę na kartę SIM użytkownika, pozwalającą serwować inforozrywkę za całkiem normalne pieniądze.

 

Zgadza się, dla podróżującego wyłącznie po kraju, ze sporadycznymi wyjazdami e EU to nawet zdecydowanie lepsze rozwiązanie. Inaczej sprawa ma się z wyjazdami poza Unię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, bizz napisał:

- WYŁĄCZENIE WEWNĘTRZNEGO OBIEGU

Nie powinien się sam wyłączyć po ustabilizowaniu temperatury? W prawie żadnym współczesnym samochodzie nie da sie włączyć obiegu zamkniętego na stałe. Ostatni jaki pamietam był Polonez przed liftem ;]. Nawet w manualnych po włączeniu jest góra kilka minut i się otwiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, rwIcIk napisał:

Mam podobnie, gdy staruję z chłodnego parkingu ;]

Na szczęście s/s ma osobny przycisk i wystarczy raz kliknąć ;]

Potem włączam podgrzewanie kiery.

Podgrzewanie fotela klikam raz i daje na początek na max, po minucie, dwóch klikam jeszcze 2 razy, by ustawić na min. 

Na szczęście utrzymanie pasa ruchu nie trzeba przełączać.

Znów rozpoznawanie znaków lepiej działa z nawigacją, więc klikam przycisk MAP i zatwierdzam komunikat, że na pewno nie będzie to mi przeszkadzać w prowadzeniu - i tak co uruchomienie :facepalm:

 

Widze tu dobry pomysl na biznes wtykasz w jakies zlaczke diwajs i on to wszytsko robi za kierowce. Mysle, ze do ogarniecia po CAN.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, format napisał:

 

Zgadza się, dla podróżującego wyłącznie po kraju, ze sporadycznymi wyjazdami e EU to nawet zdecydowanie lepsze rozwiązanie. Inaczej sprawa ma się z wyjazdami poza Unię.

 

Poza Unią można do tej dziurki jakiegoś lokalnego prepaida wsadzić.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sdss napisał:

Poza VAG istnieje jeszcze motoryzacja 😂😜🤪 

 

Czytam to forum i się boję. Bo jeśli nie VAG to co? Może Stelvio? Yyyy... Lepiej nie, dużo pali. No to BMW? Hmmm... Z fabrycznie brudną klapką? Strach nowe auta kupować.

:hehe:

 

 

10 minut temu, sdss napisał:

Zapomniałeś o mostach 😁

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, MarcG napisał:

Jak zabezpieczyć, żeby ktoś nie odpalił samochodu w garażu ? Odpali w swoim garażu to całą rodzinę zagazuje, w bloku też kiepsko.

W aplikacji ustawiasz czas pracy, max to 15min, więcej się nie da. Potem sam zgaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, MarcG napisał:

Chyba bym nie chciał, żeby w moim garażu działał silnik przez 15min.

Dlatego odpalam tylko na dworze. Nikt tego przez przypadek nie zrobi, aplikacja żąda uwierzytelnienia przed odpalaniem, tj aplikacje bankowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 11/11/2020 at 11:09 AM, rwIcIk said:

Mam podobnie, gdy staruję z chłodnego parkingu ;]

Na szczęście s/s ma osobny przycisk i wystarczy raz kliknąć ;]

Potem włączam podgrzewanie kiery.

Podgrzewanie fotela klikam raz i daje na początek na max, po minucie, dwóch klikam jeszcze 2 razy, by ustawić na min. 

Na szczęście utrzymanie pasa ruchu nie trzeba przełączać.

Znów rozpoznawanie znaków lepiej działa z nawigacją, więc klikam przycisk MAP i zatwierdzam komunikat, że na pewno nie będzie to mi przeszkadzać w prowadzeniu - i tak co uruchomienie

zupelnie jak w moim 25 letnim rzempie:

przekrecam kluczyk

musze wpisac 4cyfrowy PIN i odpalam

wylaczam klime (zawsze sie wlacza na automat - idiotyzm)

wlaczam swiatla

przegazowanie zeby na LPG wskoczylo 😃

 

musze znalezc ta zasrana instrukcje wlaczenia tzw "pinu serwisowego" czyli bez pinu

 

na szczescie grzanie zydli, ma dwupozycyjny przelacznik. raz wlaczone = zawsze wlaczone, dopoki nie wylacze 😃

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, gregoryj napisał:

zupelnie jak w moim 25 letnim rzempie:

przekrecam kluczyk...

Ja wsiadam do samochodu, naciskam start, wbijam jedynkę i ruszam. Jak w każdym innym samochodzie z nie wiem jakimi systemami w lecie jest za gorąco, a w zimie za zimno :hehe:. Po jakimś czasie się to stabilizuje i czas ten jest taki sam czy ja sobie o tym zadecyduje, czy jakaś automatyka. Przypuszczam, że mogę to robić szybciej jednym dotknięciem odpowiedniego pokrętła :old:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, rallyrychu said:

Ten pin przy każdym uruchamianiu auta to wymyślił jakiś geniusz zła 😁

 

49 minutes ago, Maciej__ said:

Chyba tylko Francuzi stosowali ten patent :hehe:

Zabezpieczenie antykradziezowe lat 90tych. Oczywiscie francuzy, koncern PSA, w wielu modelach. Najlepsze ze jak PINu nie znasz to specjaliste zeby to odblokowal to nie wiadomo gdzie szukac. Juz ich nie ma. Strasznie posrany bylem jak po odlaczeniu kostki od tego pinboardu, potem podlaczylem, a ten mi PIN kaze i nie odpala. A wczesniej nie kazal PINu jak kupilem od poprzedniego wlasciciela.

Na szczescie poprzednicy nie zmieniali PINu i ......... te 4 przyciski byly dosc wytarte 😃

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minutes ago, gregoryj said:

 

Zabezpieczenie antykradziezowe lat 90tych. Oczywiscie francuzy, koncern PSA, w wielu modelach. Najlepsze ze jak PINu nie znasz to specjaliste zeby to odblokowal to nie wiadomo gdzie szukac. Juz ich nie ma. Strasznie posrany bylem jak po odlaczeniu kostki od tego pinboardu, potem podlaczylem, a ten mi PIN kaze i nie odpala. A wczesniej nie kazal PINu jak kupilem od poprzedniego wlasciciela.

Na szczescie poprzednicy nie zmieniali PINu i ......... te 4 przyciski byly dosc wytarte 😃

 

Ciekawe czy ASO byloby to w stanie ogarnac ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.11.2020 o 23:15, bizz napisał:

Ujeżdża ktoś?

 

Mam opcję zamienić dotychczasową Astrę J (1.4 turbo LPG) na nową Toyotę jak w temacie.

 

Szukałem na kąciku hybryd ale akurat tego silnika w nowej Corolce nie uświadczysz.

 

 

Odpowiadam sobie i potencjalnym chętnym. Chciałem wziąć auto od Panka na parę godzin, żeby zobaczyć jak się tym jeździ, ale kontrolnie zadzwoniłem do miejscowego salonu Toyoty i spotkała mnie miła niespodzianka - dostałem auto na weekend.

 

Jestem po pierwszych 40 km i póki co jest więcej plusów. 

Mam wersję 1.8 hybrid, kombi.

Sporo więcej miejsca niż w Astrze J - nie porównuję bagażnika tylko samą przestrzeń wewnątrz, bo jak wezmę to też raczej sedana. Fotele wygodniejsze, wykończenie wnętrza ten sam poziom, jakość plastików gorsza.

 

Tutaj silnik robi robotę - przy moim stylu jazdy praktycznie do 50-60 km/h jadę na prądzie, pedał reaguje dość szybko jak na automat i auto wystarczająco dobrze się zbiera.

Bałem się osiągów, do Astry 1.4 turbo to na papierze przepaść, dwie sekundy do setki mniej, od 140 w ogóle tragedia. Rzeczywiście gorzej jest od 130 km/h, do tej prędkości nie czuję różnicy na tyle żeby mi to przeszkadzało. 

Średnie spalanie komp pokazał mi 4.2 - pytanie jak to się ma do realnego zużycia, bo jeśli oszukuje mniej niż pół litra, to jest super. Astra spala mi 8.5 gazu, ale ogólna upierdliwość gazu, dotankowań benzyny i w sumie niski realny zasięg chyba są warte tych paru złotych więcej na benzynę w hybrydzie.

Jutro biorę ją w krótką trasę autostradą i ekspresową, tak 150 km. Zobaczymy ile realnie spala zapakowana z rodziną przy prędkości autostradowej.

 

Minusy: te cholerne wyświetlacze, nie dość że archaiczne to jeszcze nie da się wyłączyć albo ja nie potrafię. Szlag mnie trafia z tym świecącym czymś i jeśli się okaże że to jest niewyłączalne to niestety będę musiał odpuścić.

Plusy: skrzynia (jeździłem wieloma CVT, to jest przepaść do poprzedników na plus), tempomat adaptacyjny - fantastyczna sprawa i mega intuicyjna, włączyłem i od razu wiedziałem co i jak.

 

Jutro kolejny dzień testowania, zwrot w poniedziałek. Wrócę tutaj na pewno z paroma słowami.

 

Może ktoś wie jak to cholerstwo wyłączyć - POWER wyłącza radio, POWER przytrzymany 3 sekundy powoduje restart. Da się zgasić ekran na stałe?

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bizz napisał:

 

 

 

Może ktoś wie jak to cholerstwo wyłączyć - POWER wyłącza radio, POWER przytrzymany 3 sekundy powoduje restart. Da się zgasić ekran na stałe?

W starym Aurisie trzeba było wejść w setup-> wyświetlacz -> wyłącz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Mike_wwl napisał:

W starym Aurisie trzeba było wejść w setup-> wyświetlacz -> wyłącz. 

 

Dzięki, rano sprawdzę. Póki co poniżej zera, nie wychylam się z domu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bizz napisał:

Średnie spalanie komp pokazał mi 4.2 - pytanie jak to się ma do realnego zużycia, bo jeśli oszukuje mniej niż pół litra, to jest super.

 

 

Spalanie jak najbardziej realne.

 

Komputer na pewno nie oszukuje więcej, niż o 0,2-0,3L/100km

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bizz napisał:

pytanie jak to się ma do realnego zużycia

Chyba dostałeś auto zatankowane do pełna i takie masz zwrócić, więc będziesz miał okazję policzyć ;)

Czy Toyota taka wspaniałomyślna, że funduje paliwo?  Auto od Konska jak się domyślam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, rallyrychu napisał:

Chyba dostałeś auto zatankowane do pełna i takie masz zwrócić, więc będziesz miał okazję policzyć ;)

Czy Toyota taka wspaniałomyślna, że funduje paliwo?  Auto od Konska jak się domyślam?

 

Konsek. Obsługa klienta trzy lata temu i teraz to przepaść na plus.

Paliwa było pół baku i tyle oddam, ale dokładnie z tego nie wyliczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, w niedzielę zrobiłem coś koło 160 km. W jedną stronę starałem się jechać tak jak zwykle jeżdżę, niestety hybryda sama z siebie nastraja do spokojniejszej jazdy.

Za absolutnie fantastyczny wynalazek uznaję adaptacyjny tempomat (wiem, Ameryki nie odkryłem), wybieram sobie łosia który jedzie podobnie do mnie i lecę za nim. Nie pamiętam tak relaksującej trasy - do momentu kiedy adaptacyjny postanowił mnie zabić. Powtórzyłem później ten manewr i niestety jest jakaś luka w oprogramowaniu. Jadąc dwupasmówką z częstymi światłami i pasem do skrętu w prawo (tutaj akurat droga nr 81 na Skoczów) przy tempomacie ustawionym np. na 100 km/h, w momencie kiedy jadący przed nami samochód zjeżdża na prawy pas zwalniając, Toyota najpierw zwolni (tak jak powinna) a później od razu daje w palnik żeby dobić do zadanej prędkości - dwa razy w takiej sytuacji na moim pasie było czerwone światło i stały samochody, dwa razy sam musiałem wyhamować.

 

Są dwa rozwiązania - zapitalać lewym, wtedy nic takiego nas nie spotka, lub po prostu uważać - a używanie adaptacyjnego przenieść na A, S i korki miejskie.

 

Spalanie - jadąc "normalnie" choć i tak wolniej niż zwykle, spalił mi 5.2 litra, w jeździe miejskiej już całkiem normalnej również 5.2. Ta sama trasa z powrotem z nastawieniem na oszczędną jazdę - 3.8 litra. Miejska oszczędna - 4.2. Jazda z pedałem w podłodze (trzymanie się ograniczeń ale dynamiczne przyspieszanie i hamowanie) - 6.6 (miasto).

Zaraz skoczę jeszcze na autostradę i sprawdzę przy przelotowej prędkości.

 

Potwierdzam poprzednie słowa - skrzynia CVT pracuje o niebo przyjemniej niż kiedyś. W aucie jest dużo ciszej niż w Aurisie ale nadal głośniej niż w starej Astrze J. Żona była zdegustowana świecącymi plastikami, zupełnie nie potrzebne dodatki, już ze śladami zarysowań a auto ma 9 tyś km.

 

Fatalny "system rozrywki" - tak z 10 lat wstecz myślę. Jeszcze bez Android Auto, słabo działający dotyk wyświetlacza, no po prostu kiszka. Umiejscowienie USB na desce rozdzielczej przeczy zdrowemu rozsądkowi, chyba ktoś się kapnął w ostatniej chwili że nie ma i trzeba wsadzić gdziekolwiek.

 

Fotel wygodny, pozycja za kierownicą również, podłokietnik regulowany - oba łokcie mają gdzie leżeć w trasie.

 

Bardzo dobre światła, jakiś LED, nie znam się ale widziałem bardzo dobrze.

 

Podsumowując - oferta pracownicza się rozeszła, więc tutaj pola manewru już nie mam, ale... mam dużą chrapkę na cokolwiek co przejedzie jednak te 30-40 km na prądzie. Wtedy w zasadzie 70-80% tras samochodu byłoby bez spalin bo tak wygląda jego codzienne użytkowanie. Szybki przegląd rynku pokazał że najtaniej w Kii, więc idę macać Ceeda PHEV.

Macie jeszcze jakieś propozycje?

 

A, gdybym potrzebował auta do kręcenia się po mieście, brałbym w ciemno. Dobrze poskładane auto, żadnych trzasków, pisków, sporo miejsca, może się podobać jak ktoś na wnętrze nie patrzy, naprawdę mało pali, dość żwawo jak na motor i skrzynię się porusza.

  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bizz napisał:

Macie jeszcze jakieś propozycje?

 

teraz wchodzi nowa Octavia Plugin. 1.4 TSI plus elektryk, w sumie 204KM. Na pewno bedzie droższa od Ceed'a ale też dynamika i frajda z jazdy dużo większa. Chociaż myśląc o połączeniu TSI, DSG i silnika elektrycznego nasuwa się wniosek żeby nie ryzykować użytkowania po zakończeniu gwarnacji ;). A jak nie potrzeba dynamiki to Ceed może być lepszym wyborem. Na pewno prostsza konstrukcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maro_t napisał:

 

teraz wchodzi nowa Octavia Plugin. 1.4 TSI plus elektryk, w sumie 204KM. Na pewno bedzie droższa od Ceed'a ale też dynamika i frajda z jazdy dużo większa. Chociaż myśląc o połączeniu TSI, DSG i silnika elektrycznego nasuwa się wniosek żeby nie ryzykować użytkowania po zakończeniu gwarnacji ;). A jak nie potrzeba dynamiki to Ceed może być lepszym wyborem. Na pewno prostsza konstrukcja

 

Nie potrzebuję dynamiki, Corolla z bazową hybrydą w zupełności wystarczała.

 

Zobaczymy jak wyjdzie finansowanie, bo chcę auto tylko na dwa lata i zwrot. Wbrew pozorom Skoda może wyjść nieźle, bo dobrze trzyma wartość.

Na pewno dam tu info zwrotne.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, gregoryj napisał:

ale jak, nie widzi samochodu na Twoim pasie, ktore stoi?

 

Wygląda na to że jak nagle mu znika pojazd który "śledzi" to głupieje. Prawdopodobnie sam by zahamował, ale jadąc z rodziną wolałem nie testować.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bizz napisał:

 

Wygląda na to że jak nagle mu znika pojazd który "śledzi" to głupieje. Prawdopodobnie sam by zahamował, ale jadąc z rodziną wolałem nie testować.

U mnie tempomat mozna dopasowac do stylu jazdy i nie ma takich glupich przyspieszen. Przejedz sie Skoda tam to powinno lepiej dzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minutes ago, bizz said:

 

Wygląda na to że jak nagle mu znika pojazd który "śledzi" to głupieje. Prawdopodobnie sam by zahamował, ale jadąc z rodziną wolałem nie testować.

ok, czyli nie umie sie przerzucic na inny cel ktory jest iles metrow dalej.

ciekawe ile te radary maja zasiegu, moze za krotki zasieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, wujek napisał:

U mnie tempomat mozna dopasowac do stylu jazdy i nie ma takich glupich przyspieszen. Przejedz sie Skoda tam to powinno lepiej dzialac.

 

Nie jest wykluczone że tam też się da - dwa dni to trochę za mało czasu żeby poznać auto, szczególnie że mniej skupiałem się na gadżetach a bardziej na codziennym funkcjonowaniu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2020 o 23:45, rallyrychu napisał:

Chyba dostałeś auto zatankowane do pełna i takie masz zwrócić, więc będziesz miał okazję policzyć ;)

Czy Toyota taka wspaniałomyślna, że funduje paliwo?  Auto od Konska jak się domyślam?

 

BMW funduje. Jak brałem X3 na jazdy to powiedzieli, że jak nie braknie to nie muszę tankować. 

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bizz napisał:

Nie pamiętam tak relaksującej trasy - do momentu kiedy adaptacyjny postanowił mnie zabić. Powtórzyłem później ten manewr i niestety jest jakaś luka w oprogramowaniu. Jadąc dwupasmówką z częstymi światłami i pasem do skrętu w prawo (tutaj akurat droga nr 81 na Skoczów) przy tempomacie ustawionym np. na 100 km/h, w momencie kiedy jadący przed nami samochód zjeżdża na prawy pas zwalniając, Toyota najpierw zwolni (tak jak powinna) a później od razu daje w palnik żeby dobić do zadanej prędkości - dwa razy w takiej sytuacji na moim pasie było czerwone światło i stały samochody, dwa razy sam musiałem wyhamować.

 

Te ich tempomaty widzą tylko auta w ruchu. Jeśli dojeżdżasz do korka a przed Tobą jest auto to tempomat zwolni za nim. Ale jeśli dojedziesz do aut stojących to wpakuje Cię w nie z pełną prędkością (no, może nie z pełną bo zadziała FCM ale jednak).

 

 

9 godzin temu, bizz napisał:

Fatalny "system rozrywki" - tak z 10 lat wstecz myślę. Jeszcze bez Android Auto, słabo działający dotyk wyświetlacza, no po prostu kiszka. Umiejscowienie USB na desce rozdzielczej przeczy zdrowemu rozsądkowi, chyba ktoś się kapnął w ostatniej chwili że nie ma i trzeba wsadzić gdziekolwiek.

 

Multimedia Toyoty to klasa sama w sobie. :hehe:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, gregoryj napisał:

ok, czyli nie umie sie przerzucic na inny cel ktory jest iles metrow dalej.

ciekawe ile te radary maja zasiegu, moze za krotki zasieg

 

Umie, jeśli ten cel się porusza. Jeśli stoi to nie. Oczywiście są firmy, które sobie z tym poradziły ale nie jest to Toyota.

 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Te ich tempomaty widzą tylko auta w ruchu. Jeśli dojeżdżasz do korka a przed Tobą jest auto to tempomat zwolni za nim. Ale jeśli dojedziesz do aut stojących to wpakuje Cię w nie z pełną prędkością (no, może nie z pełną bo zadziała FCM ale jednak).

 

Dokładnie tak reagował - jakby auta stojące nie istniały. Przynajmniej wiem że refleks jeszcze działa;]

 

12 minut temu, Dark_Knight napisał:

Multimedia Toyoty to klasa sama w sobie. :hehe:

 

 

Nie jestem nawet do końca przekonany czy to nie jest oparte o dawne ekrany  oporowe, miałem wrażenie że jak nie dociskam to nie działa. No i brak Android Auto (już ponoć od czerwca 2020 jest we wszystkich) i umiejscowienie USB - klasa.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bizz napisał:

 

Dokładnie tak reagował - jakby auta stojące nie istniały. Przynajmniej wiem że refleks jeszcze działa;]

 

 

Nie jestem nawet do końca przekonany czy to nie jest oparte o dawne ekrany  oporowe, miałem wrażenie że jak nie dociskam to nie działa. No i brak Android Auto (już ponoć od czerwca 2020 jest we wszystkich) i umiejscowienie USB - klasa.

 

Pamiętaj że po podłączeniu telefonu Samsunga usmaży się cały system.

;l

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.