Skocz do zawartości

Toyota Corolla 1.8 hybrid


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, bizz napisał:

Nie jestem nawet do końca przekonany czy to nie jest oparte o dawne ekrany  oporowe, miałem wrażenie że jak nie dociskam to nie działa. No i brak Android Auto (już ponoć od czerwca 2020 jest we wszystkich) i umiejscowienie USB - klasa.

 

Nie wiem co japońska motoryzacja ma z tymi multimediami, w Suzuki to wygląda tak jakby dopiero co z Safari 5 się rozstali.

Umieszczenie USB w Toyce- też na to zwróciłem uwagę. Nie wiem czemu nie dali go np na drzwiach pasażera- wtedy przynajmniej jedna z osób w kabinie miałaby USB pod ręką ;l

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Pamiętaj że po podłączeniu telefonu Samsunga usmaży się cały system.

;l

 

 

 

Tego nie słyszałem - podłączyłem Huawei`a i nawet byłem przez chwilę zadowolony, bo było Miracast - wyświetliłem sobie Google Maps i ruszyłem - niestety system mnie poinformował że Miracast działa tylko na postoju:D

  • Haha 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sowik85 napisał:

 

Nie wiem co japońska motoryzacja ma z tymi multimediami, w Suzuki to wygląda tak jakby dopiero co z Safari 5 się rozstali.

Umieszczenie USB w Toyce- też na to zwróciłem uwagę. Nie wiem czemu nie dali go np na drzwiach pasażera- wtedy przynajmniej jedna z osób w kabinie miałaby USB pod ręką ;l

 

 

W Yarisie radio ma taki wyświetlacz że przy odrobinie słońca nie widzisz nic - ale to kompletnie nic.

Więcej jest takich smaczków, teoretycznie przodują w technologiach a w praktyce kicha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rallyrychu napisał:

Gdzie jest to złącze USB? Bo patrzę na fotki i nie potrafię zlokalizować.

No właśnie ;]

Szukaj na dolnej połowie deski, trochę po stronie pasażera, obok schowka. 

Obstawiam że projektantowi się palec omsknął i USB wylądowało przypadkiem właśnie tam. A że w Japonii przełożony ma duży autorytet, to nikt tego nie zakwestionował  i tak poszło  do produkcji ;)

  • Lubię to 2
  • Dzięki 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sowik85 napisał:

Obstawiam że projektantowi się palec omsknął i USB wylądowało przypadkiem właśnie tam.

Raczej pragmatyzm, wiązka jest prawie taka sama jak w poprzedniej Corolli/Aurisie i tam mniej więcej było gniazdo USB i "wystarczyło zrobić dziurkę". 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, bizz napisał:

Toyota najpierw zwolni (tak jak powinna) a później od razu daje w palnik żeby dobić do zadanej prędkości - dwa razy w takiej sytuacji na moim pasie było czerwone światło i stały samochody, dwa razy sam musiałem wyhamować.

 

VW ma podobnie. Co najciekawsze, w Kia nie zauważyłem tego problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bizz napisał:

 

Tego nie słyszałem - podłączyłem Huawei`a i nawet byłem przez chwilę zadowolony, bo było Miracast - wyświetliłem sobie Google Maps i ruszyłem - niestety system mnie poinformował że Miracast działa tylko na postoju:D

 

Przed każdym manewrem zatrzymuj się i sprawdzaj. W ten oto sposób Toyota łączy zalety nawigacji z zaletami tradycyjnej mapy.

:lol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bizz napisał:

 

Tego nie słyszałem - podłączyłem Huawei`a i nawet byłem przez chwilę zadowolony, bo było Miracast - wyświetliłem sobie Google Maps i ruszyłem - niestety system mnie poinformował że Miracast działa tylko na postoju:D

Najgorsze to jest to, że przez ten tablet na środku nie ma gdzie przyczepić uchwytu do telefonu ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, w niedzielę zrobiłem coś koło 160 km. W jedną stronę starałem się jechać tak jak zwykle jeżdżę, niestety hybryda sama z siebie nastraja do spokojniejszej jazdy.
Za absolutnie fantastyczny wynalazek uznaję adaptacyjny tempomat (wiem, Ameryki nie odkryłem), wybieram sobie łosia który jedzie podobnie do mnie i lecę za nim. Nie pamiętam tak relaksującej trasy - do momentu kiedy adaptacyjny postanowił mnie zabić. Powtórzyłem później ten manewr i niestety jest jakaś luka w oprogramowaniu. Jadąc dwupasmówką z częstymi światłami i pasem do skrętu w prawo (tutaj akurat droga nr 81 na Skoczów) przy tempomacie ustawionym np. na 100 km/h, w momencie kiedy jadący przed nami samochód zjeżdża na prawy pas zwalniając, Toyota najpierw zwolni (tak jak powinna) a później od razu daje w palnik żeby dobić do zadanej prędkości - dwa razy w takiej sytuacji na moim pasie było czerwone światło i stały samochody, dwa razy sam musiałem wyhamować.
 
Są dwa rozwiązania - zapitalać lewym, wtedy nic takiego nas nie spotka, lub po prostu uważać - a używanie adaptacyjnego przenieść na A, S i korki miejskie.
 
Spalanie - jadąc "normalnie" choć i tak wolniej niż zwykle, spalił mi 5.2 litra, w jeździe miejskiej już całkiem normalnej również 5.2. Ta sama trasa z powrotem z nastawieniem na oszczędną jazdę - 3.8 litra. Miejska oszczędna - 4.2. Jazda z pedałem w podłodze (trzymanie się ograniczeń ale dynamiczne przyspieszanie i hamowanie) - 6.6 (miasto).
Zaraz skoczę jeszcze na autostradę i sprawdzę przy przelotowej prędkości.
 
Potwierdzam poprzednie słowa - skrzynia CVT pracuje o niebo przyjemniej niż kiedyś. W aucie jest dużo ciszej niż w Aurisie ale nadal głośniej niż w starej Astrze J. Żona była zdegustowana świecącymi plastikami, zupełnie nie potrzebne dodatki, już ze śladami zarysowań a auto ma 9 tyś km.
 
Fatalny "system rozrywki" - tak z 10 lat wstecz myślę. Jeszcze bez Android Auto, słabo działający dotyk wyświetlacza, no po prostu kiszka. Umiejscowienie USB na desce rozdzielczej przeczy zdrowemu rozsądkowi, chyba ktoś się kapnął w ostatniej chwili że nie ma i trzeba wsadzić gdziekolwiek.
 
Fotel wygodny, pozycja za kierownicą również, podłokietnik regulowany - oba łokcie mają gdzie leżeć w trasie.
 
Bardzo dobre światła, jakiś LED, nie znam się ale widziałem bardzo dobrze.
 
Podsumowując - oferta pracownicza się rozeszła, więc tutaj pola manewru już nie mam, ale... mam dużą chrapkę na cokolwiek co przejedzie jednak te 30-40 km na prądzie. Wtedy w zasadzie 70-80% tras samochodu byłoby bez spalin bo tak wygląda jego codzienne użytkowanie. Szybki przegląd rynku pokazał że najtaniej w Kii, więc idę macać Ceeda PHEV.
Macie jeszcze jakieś propozycje?
 
A, gdybym potrzebował auta do kręcenia się po mieście, brałbym w ciemno. Dobrze poskładane auto, żadnych trzasków, pisków, sporo miejsca, może się podobać jak ktoś na wnętrze nie patrzy, naprawdę mało pali, dość żwawo jak na motor i skrzynię się porusza.
Nie wiem jaki budżet. Ale jeśli chodzi o plug-in to outlander phev.

Wg mnie najlepiej wydana kasa do tego co auto oferuje.

Zakładam że masz gdzie ładować przynajmniej z II taryfy? A z Fotowoltaiki najlepiej.

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, ppmarian napisał:

Nie wiem jaki budżet. Ale jeśli chodzi o plug-in to outlander phev.

Wg mnie najlepiej wydana kasa do tego co auto oferuje.

Zakładam że masz gdzie ładować przynajmniej z II taryfy? A z Fotowoltaiki najlepiej.

Wysłane z tel.
 

 

Potrzebuję auto dokładnie na 24 miesiące, więc rozglądam się za najmem - nie chciałbym przekroczyć 1500 brutto miesięcznie z ubezpieczeniem i bez wpłaty własnej, więc na pewno Outlander odpada.

Póki co mam ofertę na Corollę sedan za 1200 brutto (ubezpieczenie robię sam, serwis w cenie), Corollę kombi za 1400 - obie hybrydy - obie na 36 miesięcy i tylko dlatego jeszcze nie wziąłem. Czekam na wycenę na 24mce (słabo im to idzie) i szukam dalej.

Ładować mogę normalnie w domu z gniazdka, mam też trójfazowe, nie zależy mi na jeżdżeniu za darmo tylko na samej frajdzie poruszania się na prądzie - pasuje mi to po prostu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, MarcG napisał:

Najgorsze to jest to, że przez ten tablet na środku nie ma gdzie przyczepić uchwytu do telefonu ;] 

 

Dokładnie - dałem go po lewej stronie na szybę, ale wtedy musiałem ciągnąć kabel USB od kolan pasażera. No przepiękna instalacja wyszła.;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Przed każdym manewrem zatrzymuj się i sprawdzaj. W ten oto sposób Toyota łączy zalety nawigacji z zaletami tradycyjnej mapy.

:lol:

 

Jedyne wyjście na tą chwilę to Google Maps w podłokietniku na głośnomówiącym. Podejrzewam że zwariowałbym po 30 minutach jazdy.

Rozważam  też po zakupie poruszanie się tylko znanymi mi drogami, w celu omijania korków słuchanie Radia Kierowców w Programie Pierwszym Polskiego Radia.

  • Lubię to 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, K3 napisał:

 

VW ma podobnie. Co najciekawsze, w Kia nie zauważyłem tego problemu...

 

Dzisiaj udam się do Kii, albo tylko zadzwonię - ich Ceed PHEV bardzo mi się podoba, wyposażenie podstawowej wersji L w zupełności wystarcza, z pakietem zawierającym tempomat adaptacyjny wychodzi 131 tyś brutto - powinno się to dobrze liczyć w najmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, ppmarian napisał:

Wg mnie najlepiej wydana kasa do tego co auto oferuje.

 

sory, ale są ludzie dla których idea zakupu wielkiego ciężkiego kwadratowego i do tego japońskiego kloca, jest mocno daleka od pojęcia "dobrze wydanej kasy".

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bizz napisał:

 

Dzisiaj udam się do Kii, albo tylko zadzwonię - ich Ceed PHEV bardzo mi się podoba, wyposażenie podstawowej wersji L w zupełności wystarcza, z pakietem zawierającym tempomat adaptacyjny wychodzi 131 tyś brutto - powinno się to dobrze liczyć w najmie.

 

Zobacz na to: https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-ambition-1-0tsi-m-hev-110km-dsg-dodatkowe-wyposazenie-ID6DmJ8G.html#f2bb038a14

Zakładając, że bierzesz to auto w ofercie leasing niskich rat dla konsumentów w skodzie to masz ratę 1197 zł brutto. Bez wpłaty własnej, kontrakt na 24 miesiące, limit roczny 20 kkm. W cenie nie masz serwisu i polisy, to do dogadania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, spad said:

 

Zobacz na to: https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-ambition-1-0tsi-m-hev-110km-dsg-dodatkowe-wyposazenie-ID6DmJ8G.html#f2bb038a14

Zakładając, że bierzesz to auto w ofercie leasing niskich rat dla konsumentów w skodzie to masz ratę 1197 zł brutto. Bez wpłaty własnej, kontrakt na 24 miesiące, limit roczny 20 kkm. W cenie nie masz serwisu i polisy, to do dogadania. 

 

Ale to jest mild-hybrid, nie przejedzie nawet metra na samym pradzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, spad napisał:

 

Zobacz na to: https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-ambition-1-0tsi-m-hev-110km-dsg-dodatkowe-wyposazenie-ID6DmJ8G.html#f2bb038a14

Zakładając, że bierzesz to auto w ofercie leasing niskich rat dla konsumentów w skodzie to masz ratę 1197 zł brutto. Bez wpłaty własnej, kontrakt na 24 miesiące, limit roczny 20 kkm. W cenie nie masz serwisu i polisy, to do dogadania. 

 

Do Corolli to nie ma podejścia. Wyposażenie ubogie, na prądzie nie pojedzie, DSG za którego kulturą pracy nie przepadam.

Czekam na cennik PHEV z 204 konnym motorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

Nie to sa male auta...

Wszystko mozna powiedziec o Outlanderze, ale na pewnie nie ze jest maly na warunki EU :hehe:

Bo wygląd ma trochę klocka, ale ma 4,7m długości, więc daleko mu  tym chociażby do aut klasy D i podobnie do kombi klasy C.

Szeroki jakoś ponadprzeciętnie też nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Nie to sa male auta...

Wszystko mozna powiedziec o Outlanderze, ale na pewnie nie ze jest maly na warunki EU :hehe:

Wymieniłes male auta miejskie a Outlander to mały suv. Oczywiście większy od  Fiata 500 czy Fabii

 

Outlander jest mały jak dla mnie. Jeśli dla kogoś to wielki kloc to ok🤣👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Bo wygląd ma trochę klocka, ale ma 4,7m długości, więc daleko mu  tym chociażby do aut klasy D i podobnie do kombi klasy C.

Szeroki jakoś ponadprzeciętnie też nie jest.

Mam Outlandera '15 i Mondeo '15.

Outlanderowi nie jest daleko do segmentu D jeśli chodzi o miejsce dla pasażerów. To jest "podłogowo" coś pomiędzy obecnymi (większymi niż kiedyś) kompaktami a segmentem D (ok 4,9m).

Jest dosyć wąski, ale to moim zdaniem zaleta, zwłaszcza w mieście. Przez to że jest wyższy i pozycja siedząca jest bardziej pionowa, to w środku robi się bardzo dużo miejsca na nogi dla pasażerów. Bagażnik nie imponuje - Mondeo mieści więcej i bagażnik jest płaski, ale długi i szeroki.  Jeśli chodzi o bagażnik Outlandera, to pewnie można porównać do segmentu C-kombi - trzeba jednak pamiętać że Outlander ma miejsce na napęd AWD i koło zapasowe pod podłogą. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Azbest napisał:

Mam Outlandera '15 i Mondeo '15.

Outlanderowi nie jest daleko do segmentu D jeśli chodzi o miejsce dla pasażerów. To jest "podłogowo" coś pomiędzy obecnymi (większymi niż kiedyś) kompaktami a segmentem D (ok 4,9m).

Jest dosyć wąski, ale to moim zdaniem zaleta, zwłaszcza w mieście. Przez to że jest wyższy i pozycja siedząca jest bardziej pionowa, to w środku robi się bardzo dużo miejsca na nogi dla pasażerów. Bagażnik nie imponuje - Mondeo mieści więcej i bagażnik jest płaski, ale długi i szeroki.  Jeśli chodzi o bagażnik Outlandera, to pewnie można porównać do segmentu C-kombi - trzeba jednak pamiętać że Outlander ma miejsce na napęd AWD i koło zapasowe pod podłogą. 

 

IMO bagażnik w wersji pięciomiejscowej już potrafi imponować jednak. Siedmiomiejscowa faktycznie szału nie robi, ale gdyby do tych kombi z którymi jest porównywany wpakować 7 miejsc to byłoby jeszcze słabiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.11.2020 o 18:03, sowik85 napisał:

 

Nie wiem co japońska motoryzacja ma z tymi multimediami, w Suzuki to wygląda tak jakby dopiero co z Safari 5 się rozstali.

Umieszczenie USB w Toyce- też na to zwróciłem uwagę. Nie wiem czemu nie dali go np na drzwiach pasażera- wtedy przynajmniej jedna z osób w kabinie miałaby USB pod ręką ;l

 

Tak chyba jest od lat i też zawsze mnie to dziwiło. 10 lat temu miałem w Subaru jeszcze zegarek z wyświetlaczem rodem z radzieckich zegarków (taki święcący mocno na zielono) :) i wcale nie było to bezawaryjne rozwiązanie. Kolejna sprawa to głośniki, syf straszny wkładają, dwa razy wymieniałem głośniki w Subaru i gość od car audio nie mógł się nadziwić, że auto za 200kzł może mieć papier w miejscu głośnika :). W Toyocie nie lepiej ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

Tak chyba jest od lat i też zawsze mnie to dziwiło. 10 lat temu miałem w Subaru jeszcze zegarek z wyświetlaczem rodem z radzieckich zegarków (taki święcący mocno na zielono) :) i wcale nie było to bezawaryjne rozwiązanie. Kolejna sprawa to głośniki, syf straszny wkładają, dwa razy wymieniałem głośniki w Subaru i gość od car audio nie mógł się nadziwić, że auto za 200kzł może mieć papier w miejscu głośnika :). W Toyocie nie lepiej ..

 

Mnie irytuje mania zakładania systemów audio które dudnią. W starym BMW wkurzało mnie słabe audio, ale przynajmniej nie miałem problemu z słuchaniem radia. W nowych samochodach wszystkie systemy nastawione są na umcy umcy, żeby posłuchać tekstu mówionego muszę mieć basy ustawione na minus 3 w skali -5 - +5

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, bizz napisał:

 

Mnie irytuje mania zakładania systemów audio które dudnią. W starym BMW wkurzało mnie słabe audio, ale przynajmniej nie miałem problemu z słuchaniem radia. W nowych samochodach wszystkie systemy nastawione są na umcy umcy, żeby posłuchać tekstu mówionego muszę mieć basy ustawione na minus 3 w skali -5 - +5

U mnie trzeba podkręcać dźwięki, bo jest płasko.

W menu (ukrytym) był ustawiony korektor na flat.

Pa aktualizacji softu trochę podciągnęli :ok:

Niektórzy zmieniają głośniki na lepsze,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bizz napisał:

 

Mnie irytuje mania zakładania systemów audio które dudnią. W starym BMW wkurzało mnie słabe audio, ale przynajmniej nie miałem problemu z słuchaniem radia. W nowych samochodach wszystkie systemy nastawione są na umcy umcy, żeby posłuchać tekstu mówionego muszę mieć basy ustawione na minus 3 w skali -5 - +5

To albo słyszę inaczej albo nie spotkałem się z takim problemem. Dzwięk jest wyraźny, oczywiście lepszy lub gorszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, sherif napisał:

To albo słyszę inaczej albo nie spotkałem się z takim problemem. Dzwięk jest wyraźny, oczywiście lepszy lub gorszy.

 

Pewnie rozwiązanie zagadki leży w klasie samochodów jakimi się poruszamy:)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Wrzucę jako ciekawostkę:

 

Dzwoniłem dziś do salonu Toyoty aby zapytać o dostępnośc samochodów z silnikiem 1.6 wolnossącym- dosteponośc jest niezła jeśli by ktoś pytał :ok:

 

Aleee...

 

Po wyprzedaniu obecnego stocku, 1.6 znika z oferty w PL.

Zastąpi go silnik 1.5, 3 cylindrowy, wolnossący o mocy 125km, więc słabszy niz 1.6 (-7km) ale za to spalający o 0,5l mniej paliwa :facepalm:

 

No i lipa jak dla mnie, 3 cylindrowej Corolli na bank nie kupię, jedyne co zostaje to Hybryda... 😕

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, sowik85 said:

 

No i lipa jak dla mnie, 3 cylindrowej Corolli na bank nie kupię, jedyne co zostaje to Hybryda... 😕

 

 

Ja bym sie jednak najpierw przejechal, a dopiero poniej podejmowal decyzje..

W czym Ci to konkretnie przeszkadza, skoro nawet nie wiesz jak to bedzie jezdzic?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sowik85 napisał:

Wrzucę jako ciekawostkę:

 

Dzwoniłem dziś do salonu Toyoty aby zapytać o dostępnośc samochodów z silnikiem 1.6 wolnossącym- dosteponośc jest niezła jeśli by ktoś pytał :ok:

 

Aleee...

 

Po wyprzedaniu obecnego stocku, 1.6 znika z oferty w PL.

Zastąpi go silnik 1.5, 3 cylindrowy, wolnossący o mocy 125km, więc słabszy niz 1.6 (-7km) ale za to spalający o 0,5l mniej paliwa :facepalm:

 

No i lipa jak dla mnie, 3 cylindrowej Corolli na bank nie kupię, jedyne co zostaje to Hybryda... 😕

 

'

Ale nie kupisz bo? Jak te 3 cylindry jadą to czemu nie kupować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, spad napisał:

Ale nie kupisz bo? Jak te 3 cylindry jadą to czemu nie kupować?

 

Jestem osobiście uprzedzony do 3 cylindrowców ;]

No dobra, daję sobie 5% szans na to, że jednak zmienię zdanie po przejażdżce.

 

Ale jak wolnossak słabszy może jeździć lepiej od wolnossaka mocniejszego :hmm:

Chyba, że ten 3 cyl będzie miał zdecydowanie lepszy dół od 4 cyl to będzie jakaś jego zaleta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, sowik85 napisał:

Ale jak wolnossak słabszy może jeździć lepiej od wolnossaka mocniejszego 

 

silnik trzycylindrowy daje trochę inne odczucia. Tak jakby lżej i łatwiej wkręcał się na obroty niż czterocylindrowy. Może sprawiać odczucie bardziej dynamicznego. Chociaż wiadomo - Toyota na pewno potrafi zrobić z tego silnik typowo emerycki ;]. Ja tam do takich silników nic nie mam, mógłbym jeździć. To już nie czasy matiza. Jeździłem Peugetem 1.2, Ibizą 1.0 i jak dla mnie to oba jeździły bardzo sprawnie i przyjemnie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sowik85 napisał:

 

Jestem osobiście uprzedzony do 3 cylindrowców ;]

No dobra, daję sobie 5% szans na to, że jednak zmienię zdanie po przejażdżce.

 

Ale jak wolnossak słabszy może jeździć lepiej od wolnossaka mocniejszego :hmm:

Chyba, że ten 3 cyl będzie miał zdecydowanie lepszy dół od 4 cyl to będzie jakaś jego zaleta.

Mialem 3 cylindrowe K10 w Splashu ,teraz mam 4-cylindrowe K12 w Swifcie.Na pewno "latwosc" jazdy byla lepsza w K10-uwielbial obroty,sprawial wrazenie zwawszego.Jego wada bylo to ze palil wiecej niz K12:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sowik85 napisał:

 

Jestem osobiście uprzedzony do 3 cylindrowców ;]

No dobra, daję sobie 5% szans na to, że jednak zmienię zdanie po przejażdżce.

 

Ale jak wolnossak słabszy może jeździć lepiej od wolnossaka mocniejszego :hmm:

Chyba, że ten 3 cyl będzie miał zdecydowanie lepszy dół od 4 cyl to będzie jakaś jego zaleta.

 

Współczesne 3-cylidrowce w nowych autach, powtarzam w nowych autach a nie słynny diesel w Fabii są w zasadzie wg mnie nie do odróżnienia dla Kowalskiego od 4-cylindrowca. Elastyczność silnika, wyciszenie aut, w zasadzie Kowalski nie rozpozna czym jedzie. Może inaczej, większość Kowalskich ma w pupie ilość cylindrów.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, sowik85 said:

Ale jak wolnossak słabszy może jeździć lepiej od wolnossaka mocniejszego :hmm:

Chyba, że ten 3 cyl będzie miał zdecydowanie lepszy dół od 4 cyl to będzie jakaś jego zaleta.

 

A czemu w ogole chcesz sie "pakowac" w taki silnik wolnossacy kupujac nowe auto w chwili obecnej?

Ani to pewnie nie bedzie miec osiagow, ani nie bedzie jakos oszczedne?

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Ja bym sie jednak najpierw przejechal, a dopiero poniej podejmowal decyzje..

W czym Ci to konkretnie przeszkadza, skoro nawet nie wiesz jak to bedzie jezdzic?

 

@OZI z kraju wielkich V6 i V8 kupił 3 cylindry i sobie chwali.

;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, sdss napisał:

Przyjedź się Vagiem z 1.0 TSI 110KM z DSG.

 

Jeździłem 1.0 TSI z manualem w VW T-Roc. Do miasta spoko, nie przeczę. Na trasie jadąc solo jeszcze jako-tako, załadowany 3 os + bagaże już troche brakowało mocy pod butem.

Silnikiem z 3 cyl jeździłem jeszcze w Focusie Kombi, odczucia jw. 

W Foce dźwięk silnika co najmniej dziwny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.