Skocz do zawartości

Toyota Corolla 1.8 hybrid


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

A czemu w ogole chcesz sie "pakowac" w taki silnik wolnossacy kupujac nowe auto w chwili obecnej?

Ani to pewnie nie bedzie miec osiagow, ani nie bedzie jakos oszczedne?

Auto liczę na jakieś 8 lat u siebie, głównie będzie jeździć żona o znikomej kulturze technicznej. 

Potrzebuję wozu możliwie prostego i odpornego, stąd pomysł na Toyotę z tym silnikiem.

Wolnossące są jeszcze u Mazdy ale tam ceny chyba wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, sowik85 napisał:

 

Jeździłem 1.0 TSI z manualem w VW T-Roc. Do miasta spoko, nie przeczę. Na trasie jadąc solo jeszcze jako-tako, załadowany 3 os + bagaże już troche brakowało mocy pod butem.

Silnikiem z 3 cyl jeździłem jeszcze w Focusie Kombi, odczucia jw. 

W Foce dźwięk silnika co najmniej dziwny.

No to kwestia mocy , a nie 3c. T-Roc R będzie ok. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sdss napisał:

No to kwestia mocy , a nie 3c. T-Roc R będzie ok. 

Tak, to kwestia mocy.

A Toyota dla sedana obcięła moc, moment i 1 cylinder vs aktualnie schodzące rozwiązanie.

Na razie patrzac na suche dane wszystko na minus, 0-100 km/h w 12 sec wg Autocentrum :facepalm:

Nic to, Toyka była jedną z opcji, trzeba będzie chyba poszukać gdzieś indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, sowik85 napisał:

Tak, to kwestia mocy.

A Toyota dla sedana obcięła moc, moment i 1 cylinder vs aktualnie schodzące rozwiązanie.

Na razie patrzac na suche dane wszystko na minus, 0-100 km/h w 12 sec wg Autocentrum :facepalm:

Nic to, Toyka była jedną z opcji, trzeba będzie chyba poszukać gdzieś indziej.

Corolla 2.0. Kompakt co by się dobrze odpychał to minimum 150KM, a najlepiej 200KM. Dobra opcja to była Octavia 3 2.0 190KM DSG i 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, sowik85 napisał:

Tak, to kwestia mocy.

A Toyota dla sedana obcięła moc, moment i 1 cylinder vs aktualnie schodzące rozwiązanie.

Na razie patrzac na suche dane wszystko na minus, 0-100 km/h w 12 sec wg Autocentrum :facepalm:

Nic to, Toyka była jedną z opcji, trzeba będzie chyba poszukać gdzieś indziej.

 

Wątpię, żebyś znalazł, gdzie indziej. Już w 2017r. z klasą B/C miałem problem z takimi wymaganiami. Od tego czasu moje rozwiązanie już wycofali więc jest jeszcze gorzej. Raczej będzie trzeba zejść z wymagań albo podnieść budżet do Mazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minutes ago, Citric said:

 

Wątpię, żebyś znalazł, gdzie indziej. Już w 2017r. z klasą B/C miałem problem z takimi wymaganiami. Od tego czasu moje rozwiązanie już wycofali więc jest jeszcze gorzej. Raczej będzie trzeba zejść z wymagań albo podnieść budżet do Mazdy.

 

Albo przestac wydziwiac z silnikiem wolnossacym ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, sowik85 napisał:

Wrzucę jako ciekawostkę:

 

Dzwoniłem dziś do salonu Toyoty aby zapytać o dostępnośc samochodów z silnikiem 1.6 wolnossącym- dosteponośc jest niezła jeśli by ktoś pytał :ok:

 

Aleee...

 

Po wyprzedaniu obecnego stocku, 1.6 znika z oferty w PL.

Zastąpi go silnik 1.5, 3 cylindrowy, wolnossący o mocy 125km, więc słabszy niz 1.6 (-7km) ale za to spalający o 0,5l mniej paliwa :facepalm:

 

No i lipa jak dla mnie, 3 cylindrowej Corolli na bank nie kupię, jedyne co zostaje to Hybryda... 😕

 

TSI 110KM było słabe, a 1.6 w corolla było ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Albo przestac wydziwiac z silnikiem wolnossacym ;]

 

 

Nie nazwałbym tego wydziwianiem biorąc pod uwagę mnogie wpadki konstrukcji turbodoładowanych w ich krótkim okresie obecności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
5 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Ja bym sie jednak najpierw przejechal, a dopiero poniej podejmowal decyzje..

W czym Ci to konkretnie przeszkadza, skoro nawet nie wiesz jak to bedzie jezdzic?

A jak ma jeździć 3 cylindrowe wolnossące g... Zresztą to 1,6 w Aurisie to paliło jakieś niebotyczne ilości  paliwa... bo aby jechać trzeba było kręcić wysoko. Tutaj pewnie będzie to samo. 

 

4 godziny temu, spad napisał:

 

Współczesne 3-cylidrowce w nowych autach, powtarzam w nowych autach a nie słynny diesel w Fabii są w zasadzie wg mnie nie do odróżnienia dla Kowalskiego od 4-cylindrowca. Elastyczność silnika, wyciszenie aut, w zasadzie Kowalski nie rozpozna czym jedzie. Może inaczej, większość Kowalskich ma w pupie ilość cylindrów.

Jaja se robisz? 1.0TSI w Rapidzie wydaje dźwięki jak 1,9TDi w Fabii z 2005...  No jedynie na wolnych nie ma kleklekle... 

Jak pierwszy raz w to wsiadłem to myślałem, że to diesel jest... tylko obrotek nie pasował... No i pali nie wiele więcej niż ten 1,9...

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minutes ago, sdss said:

Zgadza się. Za 100 był mocny pakowany kompakt z 4x4 i AT.

 

Ale to jakis mocno promocyjny cennik, albo z wyprzedazy rocznika albo jak wchodzil nowy model Octavii...

Takich aut rownie dobrze moglo byc max kilka sztuk albo wcale w tej specyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Ale to jakis mocno promocyjny cennik, albo z wyprzedazy rocznika albo jak wchodzil nowy model Octavii...

Takich aut rownie dobrze moglo byc max kilka sztuk albo wcale w tej specyfikacji.

Cóż,  mogło tak być. Nawet bez rabatu dobra cena za taki napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krawiec napisał:

A jak ma jeździć 3 cylindrowe wolnossące g... Zresztą to 1,6 w Aurisie to paliło jakieś niebotyczne ilości  paliwa... bo aby jechać trzeba było kręcić wysoko. Tutaj pewnie będzie to samo. 

 

Jaja se robisz? 1.0TSI w Rapidzie wydaje dźwięki jak 1,9TDi w Fabii z 2005...  No jedynie na wolnych nie ma kleklekle... 

Jak pierwszy raz w to wsiadłem to myślałem, że to diesel jest... tylko obrotek nie pasował... No i pali nie wiele więcej niż ten 1,9...

 

Krawiec

 

Jechałem 1.0 TSI w Octavii i nie było niczego co by wskazywało na 3 cylindry i brak mocy. Ten silnik ma 115 KM, 200 nM i rozpędza się do setki w 10 s. Sprzedawca wspominał tylko, że mogę poczuć brak mocy przy pełnym załadowaniu na autostradzie. Ale tak na serio to ile razy w roku lecisz załadowany na full po autostradzie? Kupować silnik bo mi zabraknie na dwie-cztery trasy po 5-10 godzin w roku to trochę kiepskie kryterium. 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 hours ago, sdss said:

Przyjedź się Vagiem z 1.0 TSI 110KM z DSG.

mam zamiar mieć taki silnik  ;] 

 

tylko jeszcze nie wiem czy znajde w budce up/citigo/mii, bo fabia  czy polo to juz "spore" autka są 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar mieć taki silnik  ;] 
 
tylko jeszcze nie wiem czy znajde w budce up/citigo/mii, bo fabia  czy polo to juz "spore" autka są 
W Up! było GTI z tym silnikiem. Była też odmiana 90-konna na litrowym TSI, więc pewnie to było to samo. I chyba z tym silnikiem było Citigo w wersji Monte Carlo.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spad napisał:

W Up! było GTI z tym silnikiem. Była też odmiana 90-konna na litrowym TSI, więc pewnie to było to samo. I chyba z tym silnikiem było Citigo w wersji Monte Carlo.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

Bez DSG chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, spad napisał:

 

Jechałem 1.0 TSI w Octavii i nie było niczego co by wskazywało na 3 cylindry i brak mocy. Ten silnik ma 115 KM, 200 nM i rozpędza się do setki w 10 s. Sprzedawca wspominał tylko, że mogę poczuć brak mocy przy pełnym załadowaniu na autostradzie. Ale tak na serio to ile razy w roku lecisz załadowany na full po autostradzie? Kupować silnik bo mi zabraknie na dwie-cztery trasy po 5-10 godzin w roku to trochę kiepskie kryterium. 

 

A na codzień, przy normnej jeździe podmiejskiej do 110/h pali tak

 

IMG_20191116_182114.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, sowik85 napisał:

 

Jeździłem 1.0 TSI z manualem w VW T-Roc. Do miasta spoko, nie przeczę. Na trasie jadąc solo jeszcze jako-tako, załadowany 3 os + bagaże już troche brakowało mocy pod butem.

Silnikiem z 3 cyl jeździłem jeszcze w Focusie Kombi, odczucia jw. 

W Foce dźwięk silnika co najmniej dziwny.

I co taka Toyota będzie lepsza? Takie 1.0 będzie optymalne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
A na codzień, przy normnej jeździe podmiejskiej do 110/h pali tak
 
IMG_20191116_182114.jpg.e3e699d89386eadb9023dbd33eb4c708.jpg
I w zasadzie masz koszty paliwa porównywalne do wolnossaka z lpg.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.