Skocz do zawartości

Gazoo Racing - lubie takie dni.. Yaris GR


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc później...
2 minuty temu, chojny napisał:

Projekt musi się zwrócić więc zapchają rynek. 

 

Limited edition a'la dzien swira 😄 

 

  • ostatnia seria, 
  • teraz juz naprawde ostatnia seria
  • naprawde to juz ostatnia ostania seria
  • happy end edition
  • tribiute edition
  • ...

 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Filipfm napisał:

 

Limited edition a'la dzien swira 😄 

 

  • ostatnia seria, 
  • teraz juz naprawde ostatnia seria
  • naprawde to juz ostatnia ostania seria
  • happy end edition
  • tribiute edition
  • ...

 

 

 

Skoro ludzie chcą i kupują to trzeba im sprzedawać to czego chcą. 

 

Kiedyś były "homologation specials" w ograniczonych a czasem i w iście aptekarskich ilościach, które obecnie z roku na rok zyskują na wartości. 

 

Większość wyprodukowanych już nie istnieje z powodu wypadków, kasacji lub zostały przerobione na samochody wyczynowe. 

 

Z setek, czasem tysięcy wyprodukowanych została garstka. 

 

 

Edytowane przez chojny
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Limited edition a'la dzien swira  
 
  • ostatnia seria, 
  • teraz juz naprawde ostatnia seria
  • naprawde to juz ostatnia ostania seria
  • happy end edition
  • tribiute edition
  • ...
 
A do tego już wkrótce pojawi się GR corolla ;]

łubu dubu, łubu dubu niech żyje prezes naszego klubu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mokrii napisał:

A do tego już wkrótce pojawi się GR corolla ;]

łubu dubu, łubu dubu niech żyje prezes naszego klubu
 

 

Pytanie czy Corolla tez bedzie miala ten silnik co Yarek czy cos większego dostanie. 

Nie wiem czy ludzie beda chcieli kompaktowego hothatcha z 3 garami pod maska

 

Na razie eksploatuja GR line w reklamach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 hours ago, Filipfm said:

 

Pytanie czy Corolla tez bedzie miala ten silnik co Yarek czy cos większego dostanie. 

Nie wiem czy ludzie beda chcieli kompaktowego hothatcha z 3 garami pod maska

 

Na razie eksploatuja GR line w reklamach ;)

a po co psuć coś co działa ;] ?

 

 

a w reklamie fajne cycyszki  :serducha:  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mokrii napisał:

a po co psuć coś co działa ;] ?

 

 

a w reklamie fajne cycyszki  :serducha:  

 

 

Bo w 260KM i 4x4  w klasie B to ewenement. 

260 i 4x4 w kompakcie bedzie jednym z kilku 4napedowcow o najnizszej mocy w klasie

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Bo w 260KM i 4x4  w klasie B to ewenement. 

260 i 4x4 w kompakcie bedzie jednym z kilku 4napedowcow o najnizszej mocy w klasie

260 to dobra moc, ale musi byc odpowiednia cena. Duzo taniej od Cupy czy Golfa R albo innego Trocka bo jednak osiagi beda duzo slabsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, wujek napisał:

260 to dobra moc, ale musi byc odpowiednia cena. Duzo taniej od Cupy czy Golfa R albo innego Trocka bo jednak osiagi beda duzo slabsze.

 

Kompakty, szczegolnie te 4napędowe juz sie witają z wynikami w rejestrach grubo ponad 300, wiec 260 w obecnych czasach to bardziej juz warm hatch. Oczywiscie napęd tu będzie robił robotę, ale mocowo konkurencja jest sporo wyzej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od małych silniczków z wielkimi turbo nie ma niestety odwrotu. Mi w Porsche tez tylko 4 cylinderki założyli. Ale przynajmniej dali sporo dmuchania i 365 KM jest w lekkim samochodzie (1400 kg). Dziura turbo jest ale samochód sprytnie sobie z nią radzi. Np. Hamując silnikiem trzyma otwarte zawory żeby się turbo nie zatrzymało. Hamowania silnikiem nie ma wcale ale po wyjściu z zakrętu natychmiast jest kilka PSI boostu i nie ma uczucia braku mocy. Do tego to turbo jest jakieś bajeranckie ze zmienną geometrią. 

 

Ale wracając do głównego tematu - czas V8 się skoczył. Turbo V6 są teraz tylko w jakichś egzotycznych luksusach. Pod strzechy entuzjastów trafiły turbo 4 i już lepiej nie będzie. Pozostaje płakać po tym co było i cieszyć się że człowiek miał okazje uczestniczyć w zmierzchu motoryzacji. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Kompakty, szczegolnie te 4napędowe juz sie witają z wynikami w rejestrach grubo ponad 300, wiec 260 w obecnych czasach to bardziej juz warm hatch. Oczywiscie napęd tu będzie robił robotę, ale mocowo konkurencja jest sporo wyzej. 

Niby tak ale pozostaje jeszcze kwestia jak to bedzie jezdzic no i czy CVT tam nie wsadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 3/19/2021 at 9:59 PM, TomcatT4 said:

 

 

Tylko ostrożnie z redukcjami ;)

 

 

 

 

 

 

 


To akurat problem dowolnego manuala. Automaty ci zazwyczaj nie pozwolą na taki manewr ale w manualu przekręcenie silnika powyżej max obrotów jest relatywnie proste. Choć to tez zależy od silnika - wielki V8 jak puścisz sprzęgło za wysoko raczej ci po prostu koła zablokuje. Ale Yaris ma silniczek od kosiarki. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.