Skocz do zawartości

Gazoo Racing - lubie takie dni.. Yaris GR


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

@johny

Musze przyznac, ze daje usmiech.

Golf R Mk7.5 mi tego nie dawal, ba Golf R juz skrzypial po tylu km...

Narazie jezdze dosc ostroznie, bo nie mam czasu az do X-mas, a dwa ze chce spokojnie ulozyc biegi do ok 1k km. Wchodza identycznie jak w 86, same

Skrobne jakies wrazenia pod koniec wakacji jak bedzie cieplo - styczen/luty 2021..

e9ba01bf042296054c83d43ce1229f1e.jpg



Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, johny napisał:

 

Cos mi sie nie zgadza. 

Cytat

Jest jednak pewien “szkopuł”. Czas został zmierzony z układu toru na TF – Bridge to Gantry. W zależności od samochodu, do tego wyniku należy dodać 20-25 sekund. Jak podaje Wikipedia, taki wynik (ok. 8:15-8:20) plasowałby Yarisa w sąsiedztwie takich samochodów jak: Porsche Boxster S (987), BMW M3 E46 czy Honda Civic Type R (FK2).

 

landscape_nrm_1425393197-civic.jpg?resiz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No I jakbys byl blizej, to dalbym ci sie przejechać . Podrzucam do kumpla na weekend, zobaczymy czy rozwali.

W planach mamy znow w wakacje wziasc to na lokalny tor vs SRT8, WRX I jego Mustang GT...

Zobaczymy...

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
landscape_nrm_1425393197-civic.jpg?resize=480:*
Jest dyskusyjne. IMVHO nalezy dodac 25sec.

Potownujac ziemniaki z ziemniaki..

Jesli sie nie myle to:

*Renault Mégane RS Trophy-R – 7:40.10
*Honda Civic Type R – 7:43.80
*Volkswagen Golf GTI Clubsport S – 7:47.19
*Mercedes A45S – 7:48.8
2015-2016 Honda Civic Type R – 7:50.63
*Golf R (Mk8 prototype) – 7:51
*Toyota Supra – 7:52.17
*Renault Mégane RS 275 Trophy-R – 7:54.36
*Mini Cooper JCW GP – 8:03.86

*Ford Focus RS – 8:06.3
*Golf R (Mk 7.5) – approx 8:10 based on golf article.
*Skoda Octavia RS230 – 8:20
*Yaris GR – Approx 8:20-8:25? Na pelnym. Z pro kierowca i bez innych aut imvho pojdzie szybciej????
*Fiesta St – 8:28 

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, OZI napisał:

Jest dyskusyjne. IMVHO nalezy dodac 25sec.

Potownujac ziemniaki z ziemniaki..

Jesli sie nie myle to:

*Renault Mégane RS Trophy-R – 7:40.10
*Honda Civic Type R – 7:43.80
*Volkswagen Golf GTI Clubsport S – 7:47.19
*Mercedes A45S – 7:48.8
2015-2016 Honda Civic Type R – 7:50.63
*Golf R (Mk8 prototype) – 7:51
*Toyota Supra – 7:52.17
*Renault Mégane RS 275 Trophy-R – 7:54.36
*Mini Cooper JCW GP – 8:03.86

*Ford Focus RS – 8:06.3
*Golf R (Mk 7.5) – approx 8:10 based on golf article.
*Skoda Octavia RS230 – 8:20
*Yaris GR – Approx 8:20-8:25? Na pelnym. Z pro kierowca i bez innych aut imvho pojdzie szybciej????
*Fiesta St – 8:28 

Sent from emoji3075.pngemoji1037.png my Samshit 5G emoji33.png using Tapacrap emoji90.png - proudly sponsored by LGBT Club (Libertyemoji562.png/Gunsemoji379.png/Beeremoji481.png/Trumpemoji1658.png).
 

 

Inna sprawa, ze to auto nie jest stworzone na suchy asfalt a tak są te rekordy bite.

Na luznych nawierzchniach bedzie robic przeciąg - szczegolnie w wersji z torsenami ;) 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
Inna sprawa, ze to auto nie jest stworzone na suchy asfalt a tak są te rekordy bite.
Na luznych nawierzchniach bedzie robic przeciąg - szczegolnie w wersji z torsenami  


I ciesze sie, ze zrobilem jak zrobilem.

Rzucili mieso - 200 sztuk z torsenem.

$56k - 140k PLN żeby na droge postawic, vs $40k - 100k PLN za mojego

Po pierwszych 200 sztuk, co już jest pewne, ze sa wykupione, cena idzie w gore do $54,500 + koszt żeby na ulice postawic, czyli ubezpieczenia, tablice, transport do dealera, roczna rejestracja, pierwsza rejestracja etc ergo ok $58k żeby na ulice postawic. - 145k PLN

Czyli - na poprawe mojego humoru - torseny za jakieś 40-45k PLN

Nie limitowane dostawy, mysle ze sprzedadza ok 4,000 sztuk w sumie w tym roku.

No i juz powstal oficjalny klub, beda dni na torze I inne duperele... kasa $$$ wali Toyota

6a08f2ef67be3d656698aeff915d87cb.jpg

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, OZI napisał:


 

 


I ciesze sie, ze zrobilem jak zrobilem.

Rzucili mieso - 200 sztuk z torsenem.

$56k - 140k PLN żeby na droge postawic, vs $40k - 100k PLN za mojego

Po pierwszych 200 sztuk, co już jest pewne, ze sa wykupione, cena idzie w gore do $54,500 + koszt żeby na ulice postawic, czyli ubezpieczenia, tablice, transport do dealera, roczna rejestracja, pierwsza rejestracja etc ergo ok $58k żeby na ulice postawic. - 145k PLN

Czyli - na poprawe mojego humoru emoji8.png- torseny za jakieś 40-45k PLN

Nie limitowane dostawy, mysle ze sprzedadza ok 4,000 sztuk w sumie w tym roku.

No i juz powstal oficjalny klub, beda dni na torze I inne duperele... kasa $$$ wali Toyota

6a08f2ef67be3d656698aeff915d87cb.jpg

Sent from emoji3075.pngemoji1037.png my Samshit 5G emoji33.png using Tapacrap emoji90.png - proudly sponsored by LGBT Club (Libertyemoji562.png/Gunsemoji379.png/Beeremoji481.png/Trumpemoji1658.png).
 

 

 

no nareszcie jest jakies auto, ktore nie kosztuje u Ciebie połowę ceny w Polsce :P 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
no nareszcie jest jakies auto, ktore nie kosztuje u Ciebie połowę ceny w Polsce  
Przynajmniej nielimitowane dostawy - znow gdzieś jestesmy gora

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stra ch na ulice wyjechac ...

Z 1,350 jakie wypchali w ciągu miesiaca, 1 rozwalony, drugi, facet odebral, pojezdzil 2h id wyjazdu z salonu i boom, tylny blotnik do wymiany...

6c5ea48a4283ee787a516c95fc96a57e.jpg

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=129025]OZI[/mention]
 
Dzieki za to, czekalem na Carwow

Tylko mnie utwoerdza, ze dobrze zrobilem. GR 100k PLN, Type R 140k PLN - za niewiele wiecej imvho.

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem sobie to porównanie:


I mam takie odczucia:

- toyota zapomniała jak zrobić ładny samochód. Oba są brzydkie jak siedem nieszczęść. 
- dzięki BMW Supra ma przynajmniej normalnie brzmiący silnik. 
- oba mają przyspieszenie na poziomie SUVa mojej żony 

(który przy okazji pali znacznie mniej)

 

Mówiąc inaczej - kto to zamawiał? 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

Obejrzałem sobie to porównanie:


I mam takie odczucia:

- toyota zapomniała jak zrobić ładny samochód. Oba są brzydkie jak siedem nieszczęść. 
- dzięki BMW Supra ma przynajmniej normalnie brzmiący silnik. 
- oba mają przyspieszenie na poziomie SUVa mojej żony 

(który przy okazji pali znacznie mniej)

 

Mówiąc inaczej - kto to zamawiał? 

Ktoś to oczekuje zabawy od auta. Samo przyspieszanie na prostej to nie wszystko patrz Toyota GT86. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 hours ago, Florydziak_Florydziak_Flor said:

Obejrzałem sobie to porównanie:


I mam takie odczucia:

- toyota zapomniała jak zrobić ładny samochód. Oba są brzydkie jak siedem nieszczęść. 
- dzięki BMW Supra ma przynajmniej normalnie brzmiący silnik. 
- oba mają przyspieszenie na poziomie SUVa mojej żony 

(który przy okazji pali znacznie mniej)

 

Mówiąc inaczej - kto to zamawiał? 

czy wołowina Marty umie tak jak w tym filmiku ;] 

https://video.wp.pl/toyota-gr-yaris-lepsza-od-supry-6582233329452673v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, mokrii said:

czy wołowina Marty umie tak jak w tym filmiku ;] 

https://video.wp.pl/toyota-gr-yaris-lepsza-od-supry-6582233329452673v


Nie, ale np. można choinkę w bagażniku przewieźć i jeszcze pokazać właścicielowi Porsche 911 rury wydechowe :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, stig said:

Ktoś to oczekuje zabawy od auta. Samo przyspieszanie na prostej to nie wszystko patrz Toyota GT86. 
 


Samochod z napędem na 4 koła zabija większość przyjemności z jazdy. Jak chcesz się bawić na drodze to Supra ma normalny układ przełożeni napędu. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Samochod z napędem na 4 koła zabija większość przyjemności z jazdy. Jak chcesz się bawić na drodze to Supra ma normalny układ przełożeni napędu. 

Z tego co czytałem ma tryby jazdy i np. w jednym daje 70% na tył a w innym 50%. Tak. To jest właśnie zabawka na drogę dzięki której jest szansa, że się nikt nie zabije bo umiejętności nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minutes ago, johny said:


Nie chce mówić jakie mam zdanie o dziennikarzach motoryzacyjnych którzy musza pisać dobrze o samochodzie który dostali do testowania bo jak źle napiszą to następnego nie dostaną :) 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Nie chce mówić jakie mam zdanie o dziennikarzach motoryzacyjnych którzy musza pisać dobrze o samochodzie który dostali do testowania bo jak źle napiszą to następnego nie dostaną :) 

Czyli wszyscy trafiają wg Ciebie do jednego wora i ich opinie są g... warte 😤

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, johny said:

Czyli wszyscy trafiają wg Ciebie do jednego wora i ich opinie są g... warte 😤


Nie wszyscy - jest pare dużych gazet których opiniom mniej więcej wierzę bo czytam od dawna i widzę ze jak jest kiepski samochód to nie owijają w bawełnę - patrz Car & Driver i Alfa Romeo. Są na tyle duzi że mogą sobie pozwolić na pisanie prawdy.  Consumer Reports tez wierze bo sami kupują samochody zamiast się prosić o ich pożyczenie. Także ten film który wstawiłem wydaje się rzetelny bo facet pożyczył od prywatnej osoby Yarisa a Supra jest jego własna. 

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem i mnie ten samochód nie zachwycił niczym szczególnym. Zapewne gdybym jeździł po torze, to opinia byłaby inna.

-silnik wibruje mocno na zimnym,

- lusterko wsteczne jest tak duże, że zabiera sporo z pola widzenia,

- pozycja za kierownicą zbyt wysoka (przy 188 cm siedzę w dachu),

- spore spalanie, grube słupki A,

- wydech w ogóle nie brzmi,

- wnętrze jak w typowym Yarsie - jest średnio i do tego te multimedia...

 

na plus

- trakcja i osiągi,

- manual bardzo dobrze działa,

- fajna zabawka, 

- daje sporo frajdy z jazdy, ale który samochód tego pokroju nie daje przy 250 km plus?

 

Cena w cale nie jest aż tak atrakcyjna jak za tak małe pudełko.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Nie wszyscy - jest pare dużych gazet których opiniom mniej więcej wierzę bo czytam od dawna i widzę ze jak jest kiepski samochód to nie owijają w bawełnę - patrz Car & Driver i Alfa Romeo. Są na tyle duzi że mogą sobie pozwolić na pisanie prawdy.  Consumer Reports tez wierze bo sami kupują samochody zamiast się prosić o ich pożyczenie. Także ten film który wstawiłem wydaje się rzetelny bo facet pożyczył od prywatnej osoby Yarisa a Supra jest jego własna. 

 

Pamiętajcie, że w wypadku osób, które żyją z testowania poniekąd zawsze występuje konflikt interesów. Nie mówię, że każdy test jest sponsorowany, lecz na pewno jest symbioza między testującymi a działami PR.

 

Na zdrowy rozum, komu byście dali swój produkt do przetestowania, temu, który Wam krzywdy na pewno nie zrobi w swojej opinii czy też temu który wam wystawi laurkę? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Pamiętajcie, że w wypadku osób, które żyją z testowania poniekąd zawsze występuje konflikt interesów. Nie mówię, że każdy test jest sponsorowany, lecz na pewno jest symbioza między testującymi a działami PR.
 
Na zdrowy rozum, komu byście dali swój produkt do przetestowania, temu, który Wam krzywdy na pewno nie zrobi w swojej opinii czy też temu który wam wystawi laurkę?
Dobry produkt sam się obroni

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2020 o 14:01, prawoimotoryzacja napisał:

Jeździłem i mnie ten samochód nie zachwycił niczym szczególnym. Zapewne gdybym jeździł po torze, to opinia byłaby inna.

-silnik wibruje mocno na zimnym,

- lusterko wsteczne jest tak duże, że zabiera sporo z pola widzenia,

- pozycja za kierownicą zbyt wysoka (przy 188 cm siedzę w dachu),

- spore spalanie, grube słupki A,

- wydech w ogóle nie brzmi,

- wnętrze jak w typowym Yarsie - jest średnio i do tego te multimedia...

 

na plus

- trakcja i osiągi,

- manual bardzo dobrze działa,

- fajna zabawka, 

- daje sporo frajdy z jazdy, ale który samochód tego pokroju nie daje przy 250 km plus?

 

Cena w cale nie jest aż tak atrakcyjna jak za tak małe pudełko.

 

 

 

 

 

jaki dron ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




Jeździłem i mnie ten samochód nie zachwycił niczym szczególnym. Zapewne gdybym jeździł po torze, to opinia byłaby inna.
-silnik wibruje mocno na zimnym,
- lusterko wsteczne jest tak duże, że zabiera sporo z pola widzenia,
- pozycja za kierownicą zbyt wysoka (przy 188 cm siedzę w dachu),
- spore spalanie, grube słupki A,
- wydech w ogóle nie brzmi,
- wnętrze jak w typowym Yarsie - jest średnio i do tego te multimedia...
 
na plus
- trakcja i osiągi,
- manual bardzo dobrze działa,
- fajna zabawka, 
- daje sporo frajdy z jazdy, ale który samochód tego pokroju nie daje przy 250 km plus?
 
Cena w cale nie jest aż tak atrakcyjna jak za tak małe pudełko.
 
 
 
 


Ja jestem obiektywny, bo wywalilem swoje $$$ na niego i nie udaje, ze auto jest idealne.

Ale uwielbiam - jak sie mozna przywalic do lusterka - to rzeczywiscie albo nie ma o czym pisac, albo rzeczywiscie nie jest tak zle.

1. Wibracje - opisz prosze jak, bo to ze ma charakterystyke 3 cylinder to sie zgadzam, to ze wibruje, to nie wiem jak to odczuc bo ani sie kierownica nie trzesie, ani na siedzeniach nie czuc. Ergo gdzie te wibracje?

2. Totalna zgoda, dodam, ze z patrząc do tylu w ogole guana widac.

3.185cm & tonna wagi uwazam, ze jedne z dosc wygodnych siedzieć, moze rzeczywiscie 3cm robi roznice.

Znow dodam, ze z tyłu mozna sobie klatkę dla kota postawic, albo slab piwa, nic innego się nie mieści. Ale podobno lud w EU jezdzi w Yaris z dzieciakami, jak - nie wiem.

Kot potwierdzi, ze sie zmiescil, ledwo jak od vet przyjechal wczoraj.

4. Nie wiem ile pali & totalnie mnie to nie interesuje, jesli ktos kupuje takie auto i masturbuje sie, ile to 'pali' to chyba tylko do tego, zeby sąsiada z Der Pasnik trafilo.

Ergo, totalnie nie trafiony komentarz IMVHO.

Na piwrwszym baku chyba zrobilem 460 cos tam km, ile wlalem, i jak duzy jest bak - totalnie nie wiem.

Slupki, jak dla mnie za cienkie. Ale ja lubie duze.

5. Wydech nie brzmi - zgoda, ba sound actuator nie da sie wylaczyc, co jest imvho zbrodnia.

Dla porownania dodam, ze Golf R ktorego sie pozbylem mial jeszcze bardziej guana niz Yaris, ale za to Akrapovic brzmial jak mial brzmiec. GR dostanie cos z akcesoriów Toyota

f7b0452ed1a4b152e2ffc5054c0ce4f3.jpg

6. Nie wiem jak EU wersje, ale po 20 cos tam Toyota jakie kupilem, ten system jest starym znajomym = jest tak samo guana jak zawsze w Toaleta.

Apple play jest, JBL na plus.

Wnetrze nie jest do konca jak w 'typowym Yaris'. Jest ciut roznic. LCD brak, sa zegary, na bokach jest alcantara, konsola jest ciut inna, ale fakt zbudowany z tego samego smietnikowego plastiku.

A plusy - coz, tam gdzie wylatywalem na zakrętach w drodze do domu Golf R to GR sie trzyma, czyli w codziennej jezdzie da sie go pchnac, wiec stwierdzenie, ze 'ktory przy 250KM nie daje' jest znow imvho nie trafione. W FJ mam 272KM, liczy sie?

Mustang ma 306kW czy jak kto woli 416KM I z cala odpowiedzialnoscia moge napisac, ze nie daje takiej frajdy, z paru powodow.
1. Jak sie silnik kreci,
2. Jak sie trzyma mojej normalnej drogi do domu.
3. Moj 'pet hate' jak jest wyklepany.

I chyba tyle...

35ebac5457e56e1bd3048b6095a9c626.jpg


Sent from my SM-N986B using Tapatalk


  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=129025]OZI[/mention] W EU dieci sie mieszcza do Yarisa bo sa chude. Poza tym po Rzymie nie da sie jezdzic SUV Genesis lepiej Yarisem.
@wujek - wiem, rozumiem to - ale szczerze podziwiam ludzi jesli sa wstanie dzieci do tego zapakować (wiem w p00pci mi sie poprzewracalo), i pisze to powaznie.

Moja poniżej 10latka odmawia jazdy z tyłu, ale to ma plus, bo chce sie nauczyć jeździć manual, co podejrzewam, ze w jej generacji bedzie jeszcze bardziej wyjatkowe niz dzis, mogę na jednej rece policzyć ludzi do 25 lat, których znam i umieją jeździć manual

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2020 o 08:41, OZI napisał:

Bo to jest tak - ten rebel siedzi we mnie - kiedy EU kochal Diesel, ja kochałem V8 (i dalej kocham), kiedy EU kocha EV, a lud wokoło mnie nie żyje bez SUV - ja znów podążam inna, swoja droga - butelki od Coke - ale przynajmniej ma duuuuzy wytrysk emoji847.pngemoji3059.png. Mentos jest w środku.

 

Po prostu jesteście kilkanaście lat w tyle za EU. W USA właśnie zaczęli odkrywać jak fajne są diesle w Jeepach.

;l

 

 

W dniu 14.11.2020 o 08:41, OZI napisał:

I nikt mnie nie zmusza do kupienia tego, czyli mam wybór. emoji111.pngemoji4.png

 

Nas też nikt nie zmusza, nie wierz w bajki. Jest koniec roku 2020, ja jeżdżę SUVem z dieslem pod maską i nic mnie nie ogranicza. Nawet te bzdury o niewpuszczaniu diesli do miast są tylko wymysłami dziennikarzy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2020 o 06:16, OZI napisał:

2. Pierwszy raz kupowałem auto przez internet od 'A do Z' , - czyli de facto moj pierwszy styk z dealer-em dzis (oficjalnie przynajmniej).
 
3. Pierwszy raz w życiu nie targowałem się o auto, zapłaciłem z cennika A$39,990 sugerowana cena detaliczna, z bakiem paliwa, ubezpieczeniami, tablicami, podatkami stanowymi i federalnymi etc - czuje się gorzej niż zuzyta kobieta ciężkich obyczajow... emoji1781.png🥸, straszne trzymać się za nogi i nadstawić tyłeczka...
 
4. 99,000 PLN aka $39,990 to ogromnie dużo jak za takie mini autko i to jeszcze Yaris - Ozi ty idioto!
 
5. Ergo sprzedaż przez internet to totalne ZUO!!!!

 

Ja bym chyba bez jazdy próbnej nie kupił.

 

 

W dniu 14.11.2020 o 06:16, OZI napisał:

Brak możliwości ochrony własnego portfela, brak negocjacji... trzeba być idiota, żeby to lubić.. Me not like!
 
5. Po 43 km jak dotychczas, auto które daje tyle uśmiechu na ustach, ze zeszmacenia się... 5 cylindrów wcięło...emoji45.png.
 
6. Odglos 3 cylindrów jest okropny... ale imvho (tak pocieszam się, dorabiam historie) lepszy niż R4????

 

 

Może być lepszy bo jest większa pojemność z cylindra. Ale u Ciebie akurat to nie ma znaczenia, bo dźwięk który słyszysz... płynie z głośników.

:hehe:

 

W dniu 14.11.2020 o 06:16, OZI napisał:

7.Jednak Turbo wciska w fotel.
 

 

OMG. Odkryłeś turbokosiarki i jeszcze Ci się podoba!

;]

 

W dniu 14.11.2020 o 06:16, OZI napisał:

9. Bez apelacyjnie kryzys wieku średniego... i jak dotychczas najlepszy zakup w moich rękach, może nawet lepszy niż BMW E9 i Toyota FJ Cruiser... jedno jest pewne, ostatni usmiech miałem taki jak w 2012 odebrałem FJ Cruiser...
 

 

Też to mam. Tylko że ja kupuję głupsze rzeczy.

:hehe:

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 

OMG. Odkryłeś turbokosiarki i jeszcze Ci się podoba!
;]

Też to mam. Tylko że ja kupuję głupsze rzeczy.
:hehe:
 
 
 


Nie, jak byłem mlody to bawilem sie w Turbo Jap Crap, w końcu doszlem do wniosku, ze czesci do Holden V6 sa tansze, a jak masz te naście lat i zapierdzielasz za barem na weekend to to ma znaczenie.

Golf R Mk 7.5 byl moja de facto pierwsza nowa zabawka turbo 'nowej generacji', ale całkowicie szczerze, jak uwazam ze auto jest świetne, to też potwierdzilo ogolna opinie, dlaczego u mnie mało kto trzyma VeeDud po gwarancji. W międzyczasie Vee Dud sie dostosowal do rynku i wprowadził 5 letnia gwarancje od zderzaka do zderzaka , ale jak ja kupowałem, pardon leasing osobisty to bylo jeszcze tylko 3 lata.

GR - coz zdaje sobie sprawę, że auto ma wady, heck duzo tych wad,@prawoimotoryzacja je w zasadzie wymienil, no może oprócz tego spalania , ale jak na zabawkę dla mnie to po prostu kupilem. Co mi die najbardziej podoba

Nie tyle turbo....ale zmiana tyl -przod 30/70, 50-50, 40/60.

Wciska na zakrętach w fotel to czego Mrs Ozi Mustang nie potrafi a jedzie za mną.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komentarze z netu o GR są super 😄 

 

Czy w pakiecie Sport jest grzanie części ciała spoczywającej na siedzeniu, a także czy regulacja na odcinku leńdźwiowym występuje?
Czy nowa Toyota GR Yaris trzęsie ludźmi na nierównych drogach?
Bardzo droga jest mała Toyota GR Yaris. Ceny od 143 900 zł. Najtańsza nowa Toyota Yaris kosztuje od 60 900 zł
Nie rozumiem w Toyocie GR Yaris napędu na cztery koła, mechanizmu różnicowego Torsen na dwóch osiach i twardego zawieszenia.
Zakręty z największymi dopuszczalnymi prędkościami przejedzie po wyznaczonym pasie ruchu każdy samochód osobowy na autostradzie w Polsce.
W Polsce maksymalna dopuszczalna prędkość na autostradzie to 140 km/h, czyli jest rekordowa, ponieważ w Unii Europejskiej wynosi ona najczęściej 120–130 km/h.
Czy Toyota GR Yaris jest samochodem do jazdy na codzień po mieście, gdzie są progi zwalniające, wysokie krawężniki przy parkowaniu na chodniku i miejscu postojowym?

 

face palm GIF

 

aa zapomnialem. Duze lusterko ;l

  • Lubię to 1
  • Haha 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Filipfm napisał:

Komentarze z netu o GR są super 😄 

 

Czy w pakiecie Sport jest grzanie części ciała spoczywającej na siedzeniu, a także czy regulacja na odcinku leńdźwiowym występuje?
Czy nowa Toyota GR Yaris trzęsie ludźmi na nierównych drogach?
Bardzo droga jest mała Toyota GR Yaris. Ceny od 143 900 zł. Najtańsza nowa Toyota Yaris kosztuje od 60 900 zł
Nie rozumiem w Toyocie GR Yaris napędu na cztery koła, mechanizmu różnicowego Torsen na dwóch osiach i twardego zawieszenia.
Zakręty z największymi dopuszczalnymi prędkościami przejedzie po wyznaczonym pasie ruchu każdy samochód osobowy na autostradzie w Polsce.
W Polsce maksymalna dopuszczalna prędkość na autostradzie to 140 km/h, czyli jest rekordowa, ponieważ w Unii Europejskiej wynosi ona najczęściej 120–130 km/h.
Czy Toyota GR Yaris jest samochodem do jazdy na codzień po mieście, gdzie są progi zwalniające, wysokie krawężniki przy parkowaniu na chodniku i miejscu postojowym?

 

 

 

aa zapomnialem. Duze lusterko ;l

Szkoda czasu na czytanie tego :hehe: Na takie auto jest specyficzny target a nie 500 plusy i Janusze.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nas też nikt nie zmusza, nie wierz w bajki. Jest koniec roku 2020, ja jeżdżę SUVem z dieslem pod maską i nic mnie nie ogranicza. Nawet te bzdury o niewpuszczaniu diesli do miast są tylko wymysłami dziennikarzy.
 
Mnie sie jedna rzecz w zasadzie podoba - PL jest ok 10-15 lat do tylu za """""progresywna""""" EU, czyli obecnie czysci szroty "progresywnej" EU z aut wyklepanych ok 2006-2010.

Sprzedaz 0.5 mil nowych aut na 38mil luda to malutko, a wiec pozostają używane. Jednak tu jest duzo krzykaczy jak to EV zawojują swiat i jak to jedyny sluszny nurt. Ja tego w PL nie widzę nawet ok 2040, ale podoba mi sie propaganda.

Osobiście nic nie mam przeciw EV,.ot po prostu chce mieć wybor.

Ja stawiam, że za parę lat zobaczymy wodor, ze EV sie udoskonala, i ladowanie bedzie 3min.

Juz pisalem to do znudzenia, jako 3 auto lub nawet drugie jestem dzis gotowy kupic Tesla.

Ale ja mam 3 phazy, 16mm na sub-board, 6mm w wiekszosci domu. Sam projektowałem , i wiem jak 240V dziala.

Dwa missus na taką robotę, ze jezdzi dom-szpital, 45km i jedna stronę, 90km dziennie, a wiec Tesla sie nadaje. Ja robie 200-300km dziennie jednego dnia, 1k km drugiego, nie ma takiego EV.

Ale ja poczekam jak krzykacze, jeszcze mieszkający w apartamentach, i majacy 2.5mm lub 4mm kable w gniazdakach beda jeczec i narzekać ze 'sie pali'.



Stąd imvho wszystko ma zastosowanie, ale temat porzucam, nie mam czasu na 'argumenty' ludzi którzy nie.maja podstawowej wiedzy jak AC czy panele słoneczne działają, dlaczego węgiel jest potrzebny do turbiny, i że prundu nie da sie ukopac z wiatraków i paneli...

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, OZI napisał:

Mnie sie jedna rzecz w zasadzie podoba - PL jest ok 10-15 lat do tylu za """""progresywna""""" emoji1782.pngemoji182.png EU, czyli obecnie czysci szroty "progresywnej" EU z aut wyklepanych ok 2006-2010.

 

Biedny kraj, nie poradzisz. Oraz głupi, bo wolą Passata wyklepanego z przystanku od nowej Dacii.

 

 

4 minuty temu, OZI napisał:

Sprzedaz 0.5 mil nowych aut na 38mil luda to malutko, a wiec pozostają używane. Jednak tu jest duzo krzykaczy jak to EV zawojują swiat i jak to jedyny sluszny nurt. Ja tego w PL nie widzę nawet ok 2040emoji9.png, ale podoba mi sie propaganda.
Osobiście nic nie mam przeciw EV,.ot po prostu chce mieć wybor.

 

Ja bym nie miał nic przeciwko EV gdyby nie idiotycznie zaprojektowany sposób uzupełniania energii, który czyni te auta niemal bezużytecznymi.

 

 

4 minuty temu, OZI napisał:

Ja stawiam, że za parę lat zobaczymy wodor, ze EV sie udoskonala, i ladowanie bedzie 3min.

 

I takie coś by mi pasowało.

 

 

4 minuty temu, OZI napisał:

Juz pisalem to do znudzenia, jako 3 auto lub nawet drugie jestem dzis gotowy kupic Tesla.

 

Ja nie potrzebuję aż tylu aut. Przez ten wirusowy kryzys to głównie stoją i się kurzą.

 

 

4 minuty temu, OZI napisał:

Ale ja mam 3 phazy, 16mm na sub-board, 6mm w wiekszosci domu. Sam projektowałem emoji41.png, i wiem jak 240V dziala.

 

Ja też byłbym w stanie ładować w domu ale uważam, że bieganie codziennie z kablem wokół auta jest głupie. Widziałem na youtube takie automaty, co same podpinają wtyczkę gdy parkujesz i to miałoby sens.

 

 

4 minuty temu, OZI napisał:

Dwa missus na taką robotę, ze jezdzi dom-szpital, 45km i jedna stronę, 90km dziennie, a wiec Tesla sie nadaje. Ja robie 200-300km dziennie jednego dnia, 1k km drugiego, nie ma takiego EV.

 

Kupić auto, które fajnie jeździ żeby nim mało jeździć. To nie ma najmniejszego sensu, mimo że Taycan i I-Pace mi się podobają.

 

 

4 minuty temu, OZI napisał:

Ale ja poczekam jak krzykacze, jeszcze mieszkający w apartamentach, i majacy 2.5mm lub 4mm kable w gniazdakach beda jeczec i narzekać ze 'sie pali'.

emoji13.png

 

Bo to są miejskie auta - ale dla ludzi, którzy nie mieszkają w mieście. Czego tu nie rozumiesz?

;l

 

4 minuty temu, OZI napisał:

Stąd imvho wszystko ma zastosowanie, ale temat porzucam, nie mam czasu na 'argumenty' ludzi którzy nie.maja podstawowej wiedzy jak AC czy panele słoneczne działają, dlaczego węgiel jest potrzebny do turbiny, i że prundu nie da sie ukopac z wiatraków i paneli...

 

Ja nie założyłem paneli, bo mi wyszło z obliczeń, że się nie opłaca. 

:O

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komentarze z netu o GR są super  
 
Czy w pakiecie Sport jest grzanie części ciała spoczywającej na siedzeniu, a także czy regulacja na odcinku leńdźwiowym występuje?
Czy nowa Toyota GR Yaris trzęsie ludźmi na nierównych drogach?
Bardzo droga jest mała Toyota GR Yaris. Ceny od 143 900 zł. Najtańsza nowa Toyota Yaris kosztuje od 60 900 zł
Nie rozumiem w Toyocie GR Yaris napędu na cztery koła, mechanizmu różnicowego Torsen na dwóch osiach i twardego zawieszenia.
Zakręty z największymi dopuszczalnymi prędkościami przejedzie po wyznaczonym pasie ruchu każdy samochód osobowy na autostradzie w Polsce.
W Polsce maksymalna dopuszczalna prędkość na autostradzie to 140 km/h, czyli jest rekordowa, ponieważ w Unii Europejskiej wynosi ona najczęściej 120–130 km/h.
Czy Toyota GR Yaris jest samochodem do jazdy na codzień po mieście, gdzie są progi zwalniające, wysokie krawężniki przy parkowaniu na chodniku i miejscu postojowym?
 
200.gif
 
aa zapomnialem. Duze lusterko ;l
O mało sie nie utopiłem ze śmiechu- dzieki

Mnie to lusterko po prostu smieszy, bo jesli to jest jedyne ZUO w tym aucie to wow!

Toyota nie docenila tego auta, 1,000 sztuk (u mnie poszlo w 6 dni).

Nastpne 200 za $5k więcej poszło w 7 dni.

250 sztuk Rallye poszlo w 48min.

Total mamy 1,450 sztuk.

Dodatkowo jest ok 200-230 demo ktore juz sa sprzedane, ale nie oficjalnie bo dealerzy chca skasowac bonus od Toyota za demo - 45 dni muszą trzymać auto wg prawa.

Czyli lud wykupil 1,680 sztuk - minus jeden czerwony co rozwalili na jezdzie - 1,679 sztuk.

I zamowienia plyna. Nastepna alokacja ok 2,000 aut ma byc w 2 polowie 2021.

Czesc tego to swietny marketing Toyota i specyfika rynku, ale czesc to ze ludzie potrafia docenic dobre auto.

Toyota z Gazoo Racing ma sznase powtorzyc to co zrobila z TRD, a wtedy klepala na prawde świetne auta...




a9f4a213b81a7af9be6b3293219aacb6.jpg


Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ja nie założyłem paneli, bo mi wyszło z obliczeń, że się nie opłaca. 
:O
Nic dodac, nic ujac, jestes ten sam nurt. Znaczy musisz byc tak glupi jak ja - przepraszam

Ja panele wale za miesiac, po po 20 latach mi sie wlasnie z ostatniego kwartalu skalkulowalo.

Dzieciaki non stop w spa siedza, temp ustawiona na 38-40C. - f00k - nawej nie pytaj, poddalem sie.
Missus na zime lubi siedziec w sauna - 60C.

Roznica na rachunku za kwartal $300. Ergo $1,200 na rok.

Zastanawiam sie teraz czy wlasnie Tesla nie kupic.

Ale takiej ...

620c4f48b54e27e964107f5f8f56d885.jpg

Tylko jak nic mi sie dalej te $8k nie kalkuluje na powerwall. Oczywiscie moge dorobic zielony nurt ale po co...



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, OZI napisał:

Ale ja poczekam jak krzykacze, jeszcze mieszkający w apartamentach, i majacy 2.5mm lub 4mm kable w gniazdakach beda jeczec i narzekać ze 'sie pali'.

Tylko kto będzie elektryka w salonie w apartamencie ładował?

W domu też raczej do sypialni nie wjadę.

Może u Ciebie takie przekroje są potrzebne (ciepły klimat i chlodzenie/grzanie klimatyzatorami), nie wiem.

U mnie za licznikiem 10mm2 do rozdzielnicy w domu i dalej to samo do garażu.

Dalej instalacja spokojnie na 2,5mm2 śmiga przy ludzkim podziale obwodów.

Jak trzeba będzie to się 10mm2 zmieni na coś większego.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, OZI napisał:

Nic dodac, nic ujac, jestes ten sam nurt. Znaczy musisz byc tak glupi jak ja - przepraszam emoji2957.png

Ja panele wale za miesiac, po po 20 latach mi sie wlasnie z ostatniego kwartalu skalkulowalo.

Dzieciaki non stop w spa siedza, temp ustawiona na 38-40C. - f00k - nawej nie pytaj, poddalem sie.
Missus na zime lubi siedziec w sauna - 60C.

Roznica na rachunku za kwartal $300. Ergo $1,200 na rok.

Zastanawiam sie teraz czy wlasnie Tesla nie kupic.

Ale takiej ...


 

 

Być może będę budował saunę na wiosnę. Wtedy pewnie liczby w mojej kalkulacji się zmienią.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kto będzie elektryka w salonie w apartamencie ładował?
W domu też raczej do sypialni nie wjadę.
Może u Ciebie takie przekroje są potrzebne (ciepły klimat i chlodzenie/grzanie klimatyzatorami), nie wiem.
U mnie za licznikiem 10mm2 do rozdzielnicy w domu i dalej to samo do garażu.
Dalej instalacja spokojnie na 2,5mm2 śmiga przy ludzkim podziale obwodów.
Jak trzeba będzie to się 10mm2 zmieni na coś większego.
 
 
 
 
Nie chce tego rozgrzebywac w tym watku, jest o GR. Ale wiesz ,ze to nie jest takie proste.

Infrastuktura musi zalapac, a to nie sa nawet miliony, tylko.jeszcze 6 zer extra.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, OZI napisał:

Infrastuktura musi zalapac, a to nie sa nawet miliony, tylko.jeszcze 6 zer extra.

Ostatnia moja wkrętka nie w temacie.

U nas zera w kwotach na inwestycje to teraz się dostawia z przodu kwoty, a nie z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest auto skonstruowane niemal idealnie wg. moich oczekiwań sprzed kilku lat. Coś podobnego próbowałem sklecić na bazie BMW (E87 265KM po chipie, trochę odciążone, miało 5,5 do setki). Niestety bardziej te BMW było autem użytkowym niż dającym frajdę z jazdy. Chyba najwięcej szkodził mu automat, ale też brak obrotów powyżej 5 tysięcy...

Tu też bym wolał czyste RWD, ale nie marudził bym, tylko brał "bez żadnego ale" z tym 4x4 gdzie można dać większość mocy na tył.

 

Rewelacyjny pomysł z silnikiem 3 cyl. To jest optymalne rozwiązanie w dzisiejszych czasach, gdy technika pozwala z jednej strony niemal do zera ograniczyć wady, a można się cieszyć o wiele lepszym dźwiękiem niż z R4, mieć optymalną wielkość cylindrów, niską masę, etc.

Super opcją są te kute felgi, choć chyba bym nie chciał całego pakietu sport jeśli auto miało by mi służyć na co dzień. Prędzej bym wypruł co się da za przednimi fotelami i zrobił z tego dwuosobową "ciężarówkę". 

Aż żałuję, że w tym momencie praktycznie nie używam auta, a jeżdżenie po torze (jak już) to nie swoim autem, zresztą i tak w pobliżu nic nie ma.

 

Tak czy inaczej gratuluje Toyocie, a BMW niech się wstydzi - tłuste FWD/mega tłuste RWD = na drzewo.

Zazdroszczę OZI zakupu. IMO świetna decyzja.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.