Jump to content

Gazoo Racing - lubie takie dni.. Yaris GR


OZI
 Share

Recommended Posts

Nie chce mi sie 2gi raz czytac całości ale ktos pisał coś w stylu ze w rajdach stara buda pojedzie:
tutaj mówą że przez covid brakło czasu 
 
W wrc stara.

Riceburner GR-FOUR

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 minuty temu, chojny napisał:

Projekt musi się zwrócić więc zapchają rynek. 

 

Limited edition a'la dzien swira 😄 

 

  • ostatnia seria, 
  • teraz juz naprawde ostatnia seria
  • naprawde to juz ostatnia ostania seria
  • happy end edition
  • tribiute edition
  • ...

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, Filipfm napisał:

 

Limited edition a'la dzien swira 😄 

 

  • ostatnia seria, 
  • teraz juz naprawde ostatnia seria
  • naprawde to juz ostatnia ostania seria
  • happy end edition
  • tribiute edition
  • ...

 

 

 

Skoro ludzie chcą i kupują to trzeba im sprzedawać to czego chcą. 

 

Kiedyś były "homologation specials" w ograniczonych a czasem i w iście aptekarskich ilościach, które obecnie z roku na rok zyskują na wartości. 

 

Większość wyprodukowanych już nie istnieje z powodu wypadków, kasacji lub zostały przerobione na samochody wyczynowe. 

 

Z setek, czasem tysięcy wyprodukowanych została garstka. 

 

 

Edited by chojny
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
Limited edition a'la dzien swira  
 
  • ostatnia seria, 
  • teraz juz naprawde ostatnia seria
  • naprawde to juz ostatnia ostania seria
  • happy end edition
  • tribiute edition
  • ...
 
A do tego już wkrótce pojawi się GR corolla ;]

łubu dubu, łubu dubu niech żyje prezes naszego klubu

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, mokrii napisał:

A do tego już wkrótce pojawi się GR corolla ;]

łubu dubu, łubu dubu niech żyje prezes naszego klubu
 

 

Pytanie czy Corolla tez bedzie miala ten silnik co Yarek czy cos większego dostanie. 

Nie wiem czy ludzie beda chcieli kompaktowego hothatcha z 3 garami pod maska

 

Na razie eksploatuja GR line w reklamach ;)

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Filipfm said:

 

Pytanie czy Corolla tez bedzie miala ten silnik co Yarek czy cos większego dostanie. 

Nie wiem czy ludzie beda chcieli kompaktowego hothatcha z 3 garami pod maska

 

Na razie eksploatuja GR line w reklamach ;)

a po co psuć coś co działa ;] ?

 

 

a w reklamie fajne cycyszki  :serducha:  

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, mokrii napisał:

a po co psuć coś co działa ;] ?

 

 

a w reklamie fajne cycyszki  :serducha:  

 

 

Bo w 260KM i 4x4  w klasie B to ewenement. 

260 i 4x4 w kompakcie bedzie jednym z kilku 4napedowcow o najnizszej mocy w klasie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Bo w 260KM i 4x4  w klasie B to ewenement. 

260 i 4x4 w kompakcie bedzie jednym z kilku 4napedowcow o najnizszej mocy w klasie

260 to dobra moc, ale musi byc odpowiednia cena. Duzo taniej od Cupy czy Golfa R albo innego Trocka bo jednak osiagi beda duzo slabsze.

Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, wujek napisał:

260 to dobra moc, ale musi byc odpowiednia cena. Duzo taniej od Cupy czy Golfa R albo innego Trocka bo jednak osiagi beda duzo slabsze.

 

Kompakty, szczegolnie te 4napędowe juz sie witają z wynikami w rejestrach grubo ponad 300, wiec 260 w obecnych czasach to bardziej juz warm hatch. Oczywiscie napęd tu będzie robił robotę, ale mocowo konkurencja jest sporo wyzej. 

Link to comment
Share on other sites

Od małych silniczków z wielkimi turbo nie ma niestety odwrotu. Mi w Porsche tez tylko 4 cylinderki założyli. Ale przynajmniej dali sporo dmuchania i 365 KM jest w lekkim samochodzie (1400 kg). Dziura turbo jest ale samochód sprytnie sobie z nią radzi. Np. Hamując silnikiem trzyma otwarte zawory żeby się turbo nie zatrzymało. Hamowania silnikiem nie ma wcale ale po wyjściu z zakrętu natychmiast jest kilka PSI boostu i nie ma uczucia braku mocy. Do tego to turbo jest jakieś bajeranckie ze zmienną geometrią. 

 

Ale wracając do głównego tematu - czas V8 się skoczył. Turbo V6 są teraz tylko w jakichś egzotycznych luksusach. Pod strzechy entuzjastów trafiły turbo 4 i już lepiej nie będzie. Pozostaje płakać po tym co było i cieszyć się że człowiek miał okazje uczestniczyć w zmierzchu motoryzacji. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Kompakty, szczegolnie te 4napędowe juz sie witają z wynikami w rejestrach grubo ponad 300, wiec 260 w obecnych czasach to bardziej juz warm hatch. Oczywiscie napęd tu będzie robił robotę, ale mocowo konkurencja jest sporo wyzej. 

Niby tak ale pozostaje jeszcze kwestia jak to bedzie jezdzic no i czy CVT tam nie wsadza.

Link to comment
Share on other sites

On 3/19/2021 at 9:59 PM, TomcatT4 said:

 

 

Tylko ostrożnie z redukcjami ;)

 

 

 

 

 

 

 


To akurat problem dowolnego manuala. Automaty ci zazwyczaj nie pozwolą na taki manewr ale w manualu przekręcenie silnika powyżej max obrotów jest relatywnie proste. Choć to tez zależy od silnika - wielki V8 jak puścisz sprzęgło za wysoko raczej ci po prostu koła zablokuje. Ale Yaris ma silniczek od kosiarki. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.