Skocz do zawartości

ID Cupra.... wróććććć, CUPRA el-Born


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

articleheroimage.resizedViewPort.scale.a

 

Teraz przyspieszenia się pdoaje do 50 km/h, do 100 już jest passe ;]

 

Osiągi i dynamika modelu CUPRA el-Born były w samym centrum zainteresowania inżynierów podczas prac rozwojowych nad pojazdem, który w efekcie zapewnia przyspieszenie od 0 do 50 km/h już w 2,9 s. 

 

https://www.cupraofficial.pl/nasze-dna/warsztat/cupra-el-born-elektryczny-samochod-sportowy.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minutes ago, mrBEAN said:

articleheroimage.resizedViewPort.scale.a

 

Teraz przyspieszenia się pdoaje do 50 km/h, do 100 już jest passe ;]

 

Osiągi i dynamika modelu CUPRA el-Born były w samym centrum zainteresowania inżynierów podczas prac rozwojowych nad pojazdem, który w efekcie zapewnia przyspieszenie od 0 do 50 km/h już w 2,9 s. 

 

https://www.cupraofficial.pl/nasze-dna/warsztat/cupra-el-born-elektryczny-samochod-sportowy.html


Niestety infotainment taki sam jak w id3, przyciski na kierownicy pewnie tez wirtualne.

To ja uprzejmie podziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HelixSv napisał:

Niestety infotainment taki sam jak w id3, przyciski na kierownicy pewnie tez wirtualne.

To ja uprzejmie podziękuję. 

 

Dla mnie fajne auto, jak w końcu VAG zrobi z tego (albo z ID3) wersję kombi*. Klasyczny hatch dla 2+2 jest jednak trochę trudny.

 

*) jest to dla mnie o tyle dziwne, że przecież Niemcy są chyba największym konsumentem samochodów kombi na świecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, format said:

 

Dla mnie fajne auto, jak w końcu VAG zrobi z tego (albo z ID3) wersję kombi*. Klasyczny hatch dla 2+2 jest jednak trochę trudny.

 

*) jest to dla mnie o tyle dziwne, że przecież Niemcy są chyba największym konsumentem samochodów kombi na świecie

 

Ja swego czasu bardzo napaliłem się na id4, już nawet dałem do wyceny leasingu, ale po dwukrotnej jeździe testowej id3 zrezygnowałem.

System projektował ktoś o zdolnościach niewiele lepszych niż moje, a na projektowaniu i produkcji systemów samochodowych nie znam się kompletnie.  ;]

 

Co do kombi, to udział kombi samochodach największy jest pewnie w Szwecji. Sedany mają może z 0,5% rynku, trochę hatchbacków (tych mniejszych), sporo suvów i bardzo dużo kombi (wszystkie z hakami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, HelixSv napisał:

Co do kombi, to udział kombi samochodach największy jest pewnie w Szwecji. Sedany mają może z 0,5% rynku, trochę hatchbacków (tych mniejszych), sporo suvów i bardzo dużo kombi (wszystkie z hakami).

 

Zgoda, ale Niemcy to objętościowo znacznie większy rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, format said:

 

Zgoda, ale Niemcy to objętościowo znacznie większy rynek.

 

Oczywista sprawa, ale przy ocenie popularności lepiej liczyć udział procentowy w rynku a nie liczby bezwzględne.

 

Tak samo jak z covidem. Sensacja, bo najwiecej zachorowań na Mazowszu i Śląsku a na Podlasiu czy Lubuskiem kilkakrotnie mniej. Bo piszą w liczbach bezwględnych a nie na mieszkańca... :zona:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, HelixSv napisał:

Oczywista sprawa, ale przy ocenie popularności lepiej liczyć udział procentowy w rynku a nie liczby bezwzględne.

 

No nie wiem, ja będąc jakimś CEO VAGa wolałbym jednak sprzedać 100k samochodów w Chinach mając promilowy udział w rynku niż sprzedać 2k aut w Luksemburgu mając 50% rynku. Ale ja się nie znam, CEO to ja nawet nie jestem własnego penisa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, format said:

 

No nie wiem, ja będąc jakimś CEO VAGa wolałbym jednak sprzedać 100k samochodów w Chinach mając promilowy udział w rynku niż sprzedać 2k aut w Luksemburgu mając 50% rynku. Ale ja się nie znam, CEO to ja nawet nie jestem własnego penisa.

 

Ja trochę jestem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, format napisał:

 

Dla mnie fajne auto, jak w końcu VAG zrobi z tego (albo z ID3) wersję kombi*. Klasyczny hatch dla 2+2 jest jednak trochę trudny.

 

*) jest to dla mnie o tyle dziwne, że przecież Niemcy są chyba największym konsumentem samochodów kombi na świecie

 

true. Kiedys dawno dawno temu, jak ludzie jezdzili samochodami a nie SUVami* 80% produkcji Passerati to było kombi


* zapozyczone z jednego z filmikow prezentacji Civica 2022 - some people still prefer driving cars than SUV's 😄 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2020 o 20:02, mrBEAN napisał:

articleheroimage.resizedViewPort.scale.a

 

Teraz przyspieszenia się pdoaje do 50 km/h, do 100 już jest passe ;]

 

Osiągi i dynamika modelu CUPRA el-Born były w samym centrum zainteresowania inżynierów podczas prac rozwojowych nad pojazdem, który w efekcie zapewnia przyspieszenie od 0 do 50 km/h już w 2,9 s. 

 

https://www.cupraofficial.pl/nasze-dna/warsztat/cupra-el-born-elektryczny-samochod-sportowy.html

 

Po tym jak Cupry mają dostać silniki 1.2 TSI to naturalnym krokiem jest auto sportowe rozpędzające się do zawrotnych 50km/h. Nie wiem po co oni w ogóle tę markę oderwali od Seata - chyba tylko żeby ja skompromitować.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...
1 hour ago, zinger said:

Wyglad kozak, fajne detale.

Na minus dzwignia biegow wysoko za kierownica, odstajacy ekran (barszo tego nie lubie), brak pamieci foteli (przynajmniej w tym aucie nie widac zeby byla). To tak na pierwszy rzut oka.

 

Ta dźwigienka za kierownicą to 100% kopia z id3. Jest dość tandetna, bardzo plastikowa i może mieć ostre krawędzie (jakby pozostałości po wtryskarce). Analogiczny element w BMW i3 jest o kilka klas lepszy. 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.05.2021 o 12:21, zinger napisał:

Wiadomo, ze ID3 i ten to rodzenstwo, tylko cupra ladniej opakowana.

Z ta dzwignia to chodzilo mi o umiejscowienie, imo niepraktyczne, ale nie znam z doswiadczenia, pisze na czuja.

Duzo bardziej praktyczne, niz w tunelu srodkowym. 

*pisze po doswiadczeniach z Mercem

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Kiwal napisał:

Duzo bardziej praktyczne, niz w tunelu srodkowym. 

*pisze po doswiadczeniach z Mercem

Pewnie kwestia przyzwyczajenia.

Ja z kolei bardzo dobrze wspominam dzwignie z Priusa 2, obslugiwana dwoma paluszkami opierajac reke na podlokietniku, czyli tam gdzie spedza wiekszosc czasu :)

image.png.580abd55a1fc69b33e703b574cbdfad9.png

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2021 o 14:46, zinger napisał:

Pewnie kwestia przyzwyczajenia.

Ja z kolei bardzo dobrze wspominam dzwignie z Priusa 2, obslugiwana dwoma paluszkami opierajac reke na podlokietniku, czyli tam gdzie spedza wiekszosc czasu :)

image.png.580abd55a1fc69b33e703b574cbdfad9.png

 

Mi będzie brakować pokrętła. Milion razy wygodniejsze od wajchy. No i się fajnie wysuwa/chowa, robiąc efekt wow.

;]

 

 

2019_jaguar_xf_gearshift.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2021 o 14:31, Kiwal napisał:

Duzo bardziej praktyczne, niz w tunelu srodkowym. 

*pisze po doswiadczeniach z Mercem

 

Taaa, ale żona na jeździe testowej tak włączyła "wycieraczki" ;]

Dobrze że jakies zabezpieczenie jest.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.