Skocz do zawartości

Audi RS3 - plusy i minusy


Babinicz

Rekomendowane odpowiedzi




Poniewaz jezdze RS3 ponad rok, wiec podejrzewam, ze moge sie wypowiedziec o samochodzie.
 
Wyglad, jak wyglad. A3 sedan jest najpewniej najpiekniejszym sedanem. RS3 jest jeszcze ladniejsze,


Czerwony ? Nie znalazłem info.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Babinicz napisał:

 

- wszystko chce sie scigac. Nawet Tico w gazie mysli, ze dwie rury, wielkosci wiader to zmylka;

 

To tak działa. Sąsiad ma Ferrari 458 i też jak się na drodze spotykamy to chcę się z nim „ścigać”🤣

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Babinicz napisał:

Poniewaz jezdze RS3 ponad rok, wiec podejrzewam, ze moge sie wypowiedziec o samochodzie.

 

Wyglad, jak wyglad. A3 sedan jest najpewniej najpiekniejszym sedanem. RS3 jest jeszcze ladniejsze, ale przejdzmy do plusow i minusow.

 

Plusy:

- wyglad;

- jakosc wykonania - czuc tego premiuma;

- siedzenia - nawet końkubina stwierdzila, ze fajnie dupke opina;

- wkurw sąsiada;

- wkurw byle pierwszego kierownika bmw;

- wyprzezdanie czegokolwiek - dwie sekundy i jestes z przodu;

- widok kierownika toru Poznan, ktory proponuje mi do jazdy zaminnie auto, ktore jest tak samo "wolne" jak moje i mowie mu, zeby sie w trąbke pocalowal zamiennikiem.

 

Minusy:

- wszystko jest wolniejsze spod swiatel, zwlaszcza gdy jestes z tylu;

- wkurzasz sie, gdy bmw sie boi ruszyc na zakrecie, a ty jestes z tylu;

- spryskiwacze szyby przedniej - (kto w aucie za 300 kpln robi trzy siurki na szybe);

- wszystko chce sie scigac. Nawet Tico w gazie mysli, ze dwie rury, wielkosci wiader to zmylka;

- w trybie comfort DSG potrzebuje pol roku na redukcje i przyspieszenie;

 

Poza tym auto jest dla tego, kogo na to stac i nie patrzy na spalanie. Mozna zejsc do 7-8 litrow na 100 km w trasie, ale jest to meczarnia. W miescie, trudno jest spalic mniej niz 14 ltr, ale spokojnie mozna zrobic 20ltr.

Fajny post. Za tydzień odbieram RS3 tyle, że w hatchbacku w kolorze czarny Mythos metalik.

 

Dłubałeś coś przy silniku czy użytkujesz serię? 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Babinicz napisał:

Poniewaz jezdze RS3 ponad rok, wiec podejrzewam, ze moge sie wypowiedziec o samochodzie.

 

Wyglad, jak wyglad. A3 sedan jest najpewniej najpiekniejszym sedanem. RS3 jest jeszcze ladniejsze, ale przejdzmy do plusow i minusow.

 

Plusy:

- wyglad;

- jakosc wykonania - czuc tego premiuma;

- siedzenia - nawet końkubina stwierdzila, ze fajnie dupke opina;

- wkurw sąsiada;

- wkurw byle pierwszego kierownika bmw;

- wyprzezdanie czegokolwiek - dwie sekundy i jestes z przodu;

- widok kierownika toru Poznan, ktory proponuje mi do jazdy zaminnie auto, ktore jest tak samo "wolne" jak moje i mowie mu, zeby sie w trąbke pocalowal zamiennikiem.

 

Minusy:

- wszystko jest wolniejsze spod swiatel, zwlaszcza gdy jestes z tylu;

- wkurzasz sie, gdy bmw sie boi ruszyc na zakrecie, a ty jestes z tylu;

- spryskiwacze szyby przedniej - (kto w aucie za 300 kpln robi trzy siurki na szybe);

- wszystko chce sie scigac. Nawet Tico w gazie mysli, ze dwie rury, wielkosci wiader to zmylka;

- w trybie comfort DSG potrzebuje pol roku na redukcje i przyspieszenie;

 

Poza tym auto jest dla tego, kogo na to stac i nie patrzy na spalanie. Mozna zejsc do 7-8 litrow na 100 km w trasie, ale jest to meczarnia. W miescie, trudno jest spalic mniej niz 14 ltr, ale spokojnie mozna zrobic 20ltr.

Masz uprzedzenie do kierowców bmw ?

😂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Babinicz napisał:

Poniewaz jezdze RS3 ponad rok, wiec podejrzewam, ze moge sie wypowiedziec o samochodzie.

 

Wyglad, jak wyglad. A3 sedan jest najpewniej najpiekniejszym sedanem. RS3 jest jeszcze ladniejsze, ale przejdzmy do plusow i minusow.

 

Plusy:

- wyglad;

- jakosc wykonania - czuc tego premiuma;

- siedzenia - nawet końkubina stwierdzila, ze fajnie dupke opina;

- wkurw sąsiada;

- wkurw byle pierwszego kierownika bmw;

- wyprzezdanie czegokolwiek - dwie sekundy i jestes z przodu;

- widok kierownika toru Poznan, ktory proponuje mi do jazdy zaminnie auto, ktore jest tak samo "wolne" jak moje i mowie mu, zeby sie w trąbke pocalowal zamiennikiem.

 

Minusy:

- wszystko jest wolniejsze spod swiatel, zwlaszcza gdy jestes z tylu;

- wkurzasz sie, gdy bmw sie boi ruszyc na zakrecie, a ty jestes z tylu;

- spryskiwacze szyby przedniej - (kto w aucie za 300 kpln robi trzy siurki na szybe);

- wszystko chce sie scigac. Nawet Tico w gazie mysli, ze dwie rury, wielkosci wiader to zmylka;

- w trybie comfort DSG potrzebuje pol roku na redukcje i przyspieszenie;

 

Poza tym auto jest dla tego, kogo na to stac i nie patrzy na spalanie. Mozna zejsc do 7-8 litrow na 100 km w trasie, ale jest to meczarnia. W miescie, trudno jest spalic mniej niz 14 ltr, ale spokojnie mozna zrobic 20ltr.

Dla ciebie ok. Skoro tak uważasz. No ale ...

I tak ja uważam( wg mnie nie ma nic lepszego które daje tyle adrenaliny).

 

Jest jeden wóz który twoje rs3 połknie może nie na prostej . Ale na zakrętach. .. to wg mnie taki przyklejony gokart akurat tylko w tej budzie. Może nie jestem znawca japoncow. Ale oni potrafią zrobić coś co katowane pokazuje że chce więcej. 

 

Będąc w UK. Miałem parę lat temu przyjemność jechać takim bolidem skonstruowanym pod klienta. (Pewnie chiptuning) i powiem że banan był niesamowity. Im bardziej palowales samochód tym bardziej on chciał więcej. Zachwyt niesamowity.

 

 

28906b3bd6fe0bd64b0522f2c9f1baa8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Cinos said:

ale chyba normalne mgiełki masz na szybę? nie takie co leją wodę jak z pistoletu na wodę?

Niestety w oryginale sa tylko takie potrójne lejki. Kupilem mgielkowe spryskiwacze od Chinczyka, ale nawet po regulacji, leja za nisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, HARDTECHNO said:

Dla ciebie ok. Skoro tak uważasz. No ale ...

I tak ja uważam( wg mnie nie ma nic lepszego które daje tyle adrenaliny).

 

Jest jeden wóz który twoje rs3 połknie może nie na prostej . Ale na zakrętach. .. to wg mnie taki przyklejony gokart akurat tylko w tej budzie. Może nie jestem znawca japoncow. Ale oni potrafią zrobić coś co katowane pokazuje że chce więcej. 

 

Będąc w UK. Miałem parę lat temu przyjemność jechać takim bolidem skonstruowanym pod klienta. (Pewnie chiptuning) i powiem że banan był niesamowity. Im bardziej palowales samochód tym bardziej on chciał więcej. Zachwyt niesamowity.

 

 

 

Lepsza na tor i wiecej radochy dawala mi Honda Civic Type-R. 90 kucy mniej, ale jednak wiekszy banan. Honda, w winklach, bylaby szybsza od RS3. Tu mam usmiech, tam mialem wiecznego banana.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Babinicz napisał:

Niestety w oryginale sa tylko takie potrójne lejki. Kupilem mgielkowe spryskiwacze od Chinczyka, ale nawet po regulacji, leja za nisko.

Też miałem od chińczyka i problem ten sam, oryginał załatwił sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, Babinicz said:

Lepsza na tor i wiecej radochy dawala mi Honda Civic Type-R. 90 kucy mniej, ale jednak wiekszy banan. Honda, w winklach, bylaby szybsza od RS3. Tu mam usmiech, tam mialem wiecznego banana.


Polecam zakup czegoś co od początku było zrobione jako samochód sportowy a nie przerobione z rodzinnego sedana. 

  • Lubię to 3
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, Florydziak_Florydziak_Flor said:


Polecam zakup czegoś co od początku było zrobione jako samochód sportowy a nie przerobione z rodzinnego sedana. 

Ale audi nie ma byc na tor. Ma tylko sprawnie wyprzedzac. Na tor byl TypeR, chociaz nigdy toru nie widzial :palacz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minutes ago, johny said:

Jest coś w co nie wyposażyłeś samochodu przy jego konfiguracji i czego Ci teraz brakuje? 

Chyba tylko automatycznej zmiany swiatel mijania na drogowe i kontroli martwego pola w lusterku. Mialem to w dwoch poprzednich autach, ale brak tych systemow tragedii nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Babinicz said:

Ale audi nie ma byc na tor. Ma tylko sprawnie wyprzedzac. Na tor byl TypeR, chociaz nigdy toru nie widzial :palacz:


Type R to był nadal Civic. Tak, z lepszym zawieszeniem i lepszym silnikiem. Ale buda była nadal Civica, silnik był z przodu itp. Mówię o samochodzie który od początku był zaprojektowany bez myślenia o transporcie bachorów, lodówek, rowerów itp. Dopiero wtedy zobaczysz co to znaczy banan na pysku w czasie jazdy. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Type R to był nadal Civic. Tak, z lepszym zawieszeniem i lepszym silnikiem. Ale buda była nadal Civica, silnik był z przodu itp. Mówię o samochodzie który od początku był zaprojektowany bez myślenia o transporcie bachorów, lodówek, rowerów itp. Dopiero wtedy zobaczysz co to znaczy banan na pysku w czasie jazdy. 

O patrz. Pisałem o tym w wątku o Alfie.

Chociaż japońce umieją w tajpery. Syfik jest chyba najszybszą seryjną ośką w zielonym piekle 👍 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, stig said:

O patrz. Pisałem o tym w wątku o Alfie.

Chociaż japońce umieją w tajpery. Syfik jest chyba najszybszą seryjną ośką w zielonym piekle 👍 

 

To prawda że Civic Type R wyszedł Hondzie. Ale jak chcesz samochód tej marki który od początku był zaprojektowany jak trzeba, to jest Acura NSX. tak, kosztuje trochę więcej, ale jest nieporównanie lepsza od Civica. Honda jak chce to potrafi zrobić fajny samochód. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

 

To prawda że Civic Type R wyszedł Hondzie. Ale jak chcesz samochód tej marki który od początku był zaprojektowany jak trzeba, to jest Acura NSX. tak, kosztuje trochę więcej, ale jest nieporównanie lepsza od Civica. Honda jak chce to potrafi zrobić fajny samochód. 

Ok wszystko rozumiem, ale Type R jest fajny 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

 

To prawda że Civic Type R wyszedł Hondzie. Ale jak chcesz samochód tej marki który od początku był zaprojektowany jak trzeba, to jest Acura NSX. tak, kosztuje trochę więcej, ale jest nieporównanie lepsza od Civica. Honda jak chce to potrafi zrobić fajny samochód. 

 

NSX wcale nie jest jakos porazajaco szybki mimo bycia supercarem i dostaje w wiekszosci porownan od konkurencji. Do tego kosztuje dwa worki dukatów (4,5x cena CTR - przynajmniej w Europie). Oczywiscie przyspieszenia bedzie mial lepsze od CTRa dzieki silnikom elektrycznym i 4napędowi i prawie dwukrotnie wiekszej mocy, ale CTR na Nurbie był zaledwie 7 sek wolniejszy od NSXa.

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Polecam zakup czegoś co od początku było zrobione jako samochód sportowy a nie przerobione z rodzinnego sedana. 
Np GR Yaris? ?

4abccc982fadf03a2915d4978d257de8.jpg

Albo to?

f6ac9360e62ee8d571868f32ff097936.jpg

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, PawelWaw said:

 

Rs3

Da rade. Mam sedana jako glowny samochod. Bagaznik jakos nie powala pojemnoscia, ale daje rade. Czy Sportback bylby praktyczniejszy? Byc moze gdy chcesz cos przewiezc po zlozeniu tylnych siedzen. Na tylnych siedzeniach wejda spokojnie nastolatki. Pozniej moglby byc problem, ale jechalem juz w krotsza trase w piec osob. Dalo rade, ale komfortu z tylu jest zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 11/19/2020 at 7:12 PM, Babinicz said:

Niestety w oryginale sa tylko takie potrójne lejki. Kupilem mgielkowe spryskiwacze od Chinczyka, ale nawet po regulacji, leja za nisko.

Nawet w RS3 dali taką irytującą oszczędność 8] Pewno €0.50 na tym oszczędzili na jednym aucie :facepalm: 

Chińczyki to ruletka, natomiast ludzie bardzo chwalą spryskiwacze od Audi A7. Sam niedługo żałożę takie (już czekają), bo w moim aucie też VWAG postanowił oszczędzić i mam 3 sikacze jak w jakiejś bieda Fabii.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Manx napisał:

Nawet w RS3 dali taką irytującą oszczędność 8] Pewno €0.50 na tym oszczędzili na jednym aucie :facepalm: 

Chińczyki to ruletka, natomiast ludzie bardzo chwalą spryskiwacze od Audi A7. Sam niedługo żałożę takie (już czekają), bo w moim aucie też VWAG postanowił oszczędzić i mam 3 sikacze jak w jakiejś bieda Fabii.

 

I te mgielkowe jak tryskaja? To jest lepsze od klasycznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, wujek said:

I te mgielkowe jak tryskaja? To jest lepsze od klasycznych?

Na forum Leona gość polecił mi z tej aukcji OEM z A7  i to jemu spryskuje równo - jest mgiełka i  po 3 siury, więc szyba dokładnie spryskana. Moje jeszcze leżą, bo nie mam kiedy założyć- jak założę, zrobię zdjęcie i mogę pokazać.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wujek napisał:

0.3 sec :phi: 

Na papierze. Zobacz filmik powyżej.

Audi podoba mi się bardziej jednak trzeba przyznać ze merc to dzisiaj chyba najszybszy wózek  w klasie kompakt.

bmw tez bardzo fajne-jeździłem takim jednak jego problemem jest „brak trakcji” na starcie; ale jak już się rozpędzi... no i ta elastyczność :)

inna kwestia ze 4 cylindry nigdy nie zaryczą tak jak 5 czy 6 ;)

Dlatego ja poszedłem na kompromis i kupiłem 5.5l v8 -może nie jestem mistrzem świateł ale dźwięk silnika i odejście podczas jazdy bezcenne ;)

Edytowane przez kondziu
  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, deszczowyRoman said:

Ile rpbisz km rocznie? Jak drogi jest serwis?

W ciagu roku zrobilem 20 kkm. Serwis jest niby co 30 kkm, ale po roku zarzyczylem sobie wymiane oleju. W ASO skaleczyli mnie na 1100 pln. Czy to duzo, czy malo to nie wiem. W przyszlym roku powiem ile kosztuje serwis po 30 kkm.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Babinicz napisał:

W ciagu roku zrobilem 20 kkm. Serwis jest niby co 30 kkm, ale po roku zarzyczylem sobie wymiane oleju. W ASO skaleczyli mnie na 1100 pln. Czy to duzo, czy malo to nie wiem. W przyszlym roku powiem ile kosztuje serwis po 30 kkm.

2x drożej niż w drogim serwisie Hyundai :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Babinicz napisał:

W ciagu roku zrobilem 20 kkm. Serwis jest niby co 30 kkm, ale po roku zarzyczylem sobie wymiane oleju. W ASO skaleczyli mnie na 1100 pln. Czy to duzo, czy malo to nie wiem. W przyszlym roku powiem ile kosztuje serwis po 30 kkm.

 

jakie srednie splanie wyszlo ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 hours ago, PawelWaw said:

 

Calkiem dobry wynik. 

Podobno alfy z polowa koni tej rs3 taki pokazuja ;]

Ujdzie. Ale sporo, z przebiegu to trasy, no i nie gnam na zlamanie karku. Spokojnie moglbym to srednie spalanie podniesc do 14 ltr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.