bielaPL Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 WitamNapięcie na akumulatorze w spoczynku 12.5 po odpaleniu z włączonymi światłami i nawiewem 14.2. Jak stoi w garażu odpala ładnie. Jak postał 8h na dworzu też odpalił ale już trochę wolniej. Wartości niby prawidłowe ale strach go zostawić na 2 dni na dworzu bez odpalania Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 (edytowane) A jakie jest pytanie? Zmierz napięcie na akumulatorze w czasie rozruchu. Na pierwszy rzut oka wygląda na zużyty akumulator-trzeba wymienić. Edytowane 29 Listopada 2020 przez volf6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 34 minuty temu, bielaPL napisał: Witam Napięcie na akumulatorze w spoczynku 12.5 po odpaleniu z włączonymi światłami i nawiewem 14.2. Jak stoi w garażu odpala ładnie. Jak postał 8h na dworzu też odpalił ale już trochę wolniej. Wartości niby prawidłowe ale strach go zostawić na 2 dni na dworzu bez odpalania Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Akumulator nie ma już pojemności do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 A jakie jest pytanie? Zmierz napięcie na akumulatorze w czasie rozruchu. Na pierwszy rzut oka wygląda na zużyty akumulator-trzeba wymienić.Nie spadło poniżej 10 Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 1 minutę temu, bielaPL napisał: Nie spadło poniżej 10 Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Nawet jak już słabiej kręcił/zapalał? Jeśli tak to nie ma problemu przecież... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 12,5 V to już tak na pograniczu. Może go spróbować doładować z ładowarki zewnętrznej ... Instalacja w dobrej formie - kable do alternatora, rozrusznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 21 minut temu, rwIcIk napisał: 12,5 V to już tak na pograniczu. Może go spróbować doładować z ładowarki zewnętrznej ... Instalacja w dobrej formie - kable do alternatora, rozrusznika? Ciężko powiedzieć 13 lat mają i nikt tego nie sprawdzał. 3 godziny temu, volf6 napisał: Nawet jak już słabiej kręcił/zapalał? Jeśli tak to nie ma problemu przecież... A w tej sytuacji nie sprawdzałem. Jutro po nocy zobaczę jak postoi na dworze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 4 godziny temu, volf6 napisał: A jakie jest pytanie? Zmierz napięcie na akumulatorze w czasie rozruchu. Na pierwszy rzut oka wygląda na zużyty akumulator-trzeba wymienić. może też być tak że rozrusznik daje zbyt duży opór wskutek zużytych tulei i też będzie brał przy rozruchu ponadnormatywny prąd. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 4 godziny temu, bielaPL napisał: Witam Napięcie na akumulatorze w spoczynku 12.5 po odpaleniu z włączonymi światłami i nawiewem 14.2. Jak stoi w garażu odpala ładnie. Jak postał 8h na dworzu też odpalił ale już trochę wolniej. Wartości niby prawidłowe ale strach go zostawić na 2 dni na dworzu bez odpalania Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka ile lat ma akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 Teraz, 4thelement napisał: może też być tak że rozrusznik daje zbyt duży opór wskutek zużytych tulei i też będzie brał przy rozruchu ponadnormatywny prąd. Owszem ale wtedy byłby spadek napięcia na akumulatorze a tu ponoć jest w normie. Zasadniczo to, w wielu pojazdach, na zimnym silniku obroty rozrusznika mogą być nieco niższe niż na ciepłym i nie jest to nic nadzwyczajnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 29.11.2020 o 14:07, rwIcIk napisał: 12,5 V to już tak na pograniczu. Czego? U mnie diesel stoi tydzień, ma 10 z hakiem i odpala od strzała. Fakt, że teraz stał kilka dni jak przymroziło i miał dzisiaj jakiś moment zawahania Mam w planie podjechać do sklepu sprawdzić stan akumulatora, ale zawsze jakoś nie po drodze. [edit] ok, byłem w sklepie, okazało się, że na wyłączonym jest 7-coś. Postanowiłem nie sprawdzać kiedy nie odpali Na nowym rzeczywiście kręci żwawiej Edytowane 30 Listopada 2020 przez camel00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 30 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2020 Co tu gdybać, sprawdzić akumulator pod obciążeniem i czy coś prądu nie kradnie w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.