Skocz do zawartości

Forester SJ


lucash

Rekomendowane odpowiedzi

Czy warto pchać się w to coś? Rocznik 2015, polski ASO, 115 kkm, noPb 2.0l 150KM, bezwypadek. Akurat szef chce się pozbyć auta i mam pierwszeństwo odkupu ;) Cena ok 60 kPLN do wyrwania. Outbacka miło wspominam :) Co mnie martwi: nie wiem jak długo pociągnie CVT, brak aktywnych asystentów, dynamika auta a raczej jej brak. Na spalanie LPG ewentualnie zaradzi temu (3.9 kPLN ponoć koszt). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy warto pchać się w to coś? Rocznik 2015, polski ASO, 115 kkm, noPb 2.0l 150KM, bezwypadek. Akurat szef chce się pozbyć auta i mam pierwszeństwo odkupu Cena ok 60 kPLN do wyrwania. Outbacka miło wspominam  Co mnie martwi: nie wiem jak długo pociągnie CVT, brak aktywnych asystentów, dynamika auta a raczej jej brak. Na spalanie LPG ewentualnie zaradzi temu (3.9 kPLN ponoć koszt). 
ma sens o ile myślisz o użytkowaniu zgodnie z przeznaczeniem. Czyli korzystać poza czarnym z realnego wysokiego przesfitu oraz niezłego 4x4 A nie tylko atakować krawężniki w mieście.

Do miasta i na czarny jest wiele innych lepszych suvow.

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy warto pchać się w to coś? Rocznik 2015, polski ASO, 115 kkm, noPb 2.0l 150KM, bezwypadek. Akurat szef chce się pozbyć auta i mam pierwszeństwo odkupu Cena ok 60 kPLN do wyrwania. Outbacka miło wspominam  Co mnie martwi: nie wiem jak długo pociągnie CVT, brak aktywnych asystentów, dynamika auta a raczej jej brak. Na spalanie LPG ewentualnie zaradzi temu (3.9 kPLN ponoć koszt). 
A ile to jest realnie warte?
Bo jak cena poniżej rynkowej to można wziąć i najwyżej sprzedać jak nie podpasuje :ok:
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ma eyesight ? To jeszcze by go ratowało. Chociaż, jeśli jeździsz po nieutwardzonym, jakieś lasy itp. to fajna opcja i z nieuturbionym silnikiem pewnie bezawaryjna. A jeśli ma być typowo do miasta to podzielam opinię wyżej że do takich celów są lepsze auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Maciej__ napisał:

A ile to jest realnie warte?
Bo jak cena poniżej rynkowej to można wziąć i najwyżej sprzedać jak nie podpasuje :ok:

Najgorsze właśnie to że nie mogę sprawdzić wyceny wg otomoto itd bo brak odpowiednika, większość sprowadzana z US 😕 Rozważałem sprzedaż po 6 miesiącach. 

 

6 godzin temu, ppmarian napisał:

Do miasta i na czarny jest wiele innych lepszych suvow.

Wiesz jak jest. Jak masz czym to atakujesz a jak nie to nie ;) Outbackiem zapuszczałem się w mniej dostępne rejony bo wierzyłem że da radę np Chalkidiki wszerz :cfaniak2: A jakie inne SUVy uważasz za konkurencyjne dla Forestera? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, lucash said:

Najgorsze właśnie to że nie mogę sprawdzić wyceny wg otomoto itd bo brak odpowiednika, większość sprowadzana z US 😕 Rozważałem sprzedaż po 6 miesiącach. 

 

Zrob sobie wycene na jakims rankomacie do ubezpieczenia.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, lucash napisał:

Czy warto pchać się w to coś? Rocznik 2015, polski ASO, 115 kkm, noPb 2.0l 150KM, bezwypadek. Akurat szef chce się pozbyć auta i mam pierwszeństwo odkupu ;) Cena ok 60 kPLN do wyrwania. Outbacka miło wspominam :) Co mnie martwi: nie wiem jak długo pociągnie CVT, brak aktywnych asystentów, dynamika auta a raczej jej brak. Na spalanie LPG ewentualnie zaradzi temu (3.9 kPLN ponoć koszt). 

60 kzł to cena rynkowa. Tu ratuje serwis w ASO. Silnik w zasadzie niezniszczalny. Szczególnie jak był serwisowany. W skrzyni sprawdź czy wymienili olej. Jak był to też trudna do zabicia. Jak nie ma SighEye to biedna wersja. Resztę koledzy wyżej napisali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jak jest. Jak masz czym to atakujesz a jak nie to nie  Outbackiem zapuszczałem się w mniej dostępne rejony bo wierzyłem że da radę np Chalkidiki wszerz :cfaniak2: A jakie inne SUVy uważasz za konkurencyjne dla Forestera? 
Jeśli nadal ma to być suv ale o dobrych właściwościach terenowych to raczej konkurencji brak. Kiedyś była to Vitara

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej wolałbym Outbacka ale nic sensownego nie widzę. A samochód z US mnie średnio interesuje. Jakoś wolę nie mieć świadomości że jeżdżę składanym/klepanym samochodem. No właśnie konkurencji brak. Myślałem o Outlanderze jeszcze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, lucash napisał:

Bardziej wolałbym Outbacka ale nic sensownego nie widzę. A samochód z US mnie średnio interesuje. Jakoś wolę nie mieć świadomości że jeżdżę składanym/klepanym samochodem. No właśnie konkurencji brak. Myślałem o Outlanderze jeszcze. 

To jest jeszcze gorsze, zwlaszcza w benzynie z automatem. Oczywiscie z tego samego rocznika.

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, lucash napisał:

Bardziej wolałbym Outbacka ale nic sensownego nie widzę. A samochód z US mnie średnio interesuje. Jakoś wolę nie mieć świadomości że jeżdżę składanym/klepanym samochodem. No właśnie konkurencji brak. Myślałem o Outlanderze jeszcze. 

Forek z tym silnikiem wcale nie jeździ tak źle. Ja wiem że standard AK max 5 s do setki ale zejdźmy do realnego świata. Za to wszystko jest względnie tanie, silnik masz na łańcuchu, praktycznie bezobsługowy. A jak będziesz miał znaną historię serwisową to prędzej się znudzi niż zepsuje.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcindzieg napisał:

Forek z tym silnikiem wcale nie jeździ tak źle. Ja wiem że standard AK max 5 s do setki ale zejdźmy do realnego świata. Za to wszystko jest względnie tanie, silnik masz na łańcuchu, praktycznie bezobsługowy. A jak będziesz miał znaną historię serwisową to prędzej się znudzi niż zepsuje.

Tylko przesiadka z diesla 163 KM może być bolesna ;) No nic, umówię się z szefem na dzień próbny i będzie jasna sytuacja. Ja nie mam dużych wymagań zresztą. Kurde że też idealne samochody są takie drogie :beksa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, lucash said:

Tylko przesiadka z diesla 163 KM może być bolesna ;) No nic, umówię się z szefem na dzień próbny i będzie jasna sytuacja. Ja nie mam dużych wymagań zresztą. Kurde że też idealne samochody są takie drogie :beksa:

 

Problem jest glownie jak sie czesto przesiadasz pomiedzy autem z silnikiem turbo i bez ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Problem jest glownie jak sie czesto przesiadasz pomiedzy autem z silnikiem turbo i bez ;]

Jak przesiadłem się z Mondeo 2.0 TDCi na Outbacka 2.5 to nie było tragedii. Bardziej denerwowała skrzynia 4-biegowa. Tutaj jest inaczej bo jakiś czas temu zrobiłem rundke po salonach i niestety ciężko było się z S-max'a przesiąść do klasy C/D i temat upadł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lucash napisał:

Tylko przesiadka z diesla 163 KM może być bolesna ;) 

Niekoniecznie. Przesiadłem się ze 150 KM Kii Sportage z manualem (i nowym silnikiem) na 150 KM Forka z archaicznym automatem, benzyną i bliżej nieokreślonym przebiegiem. I uważam że Forkiem się fajniej jeździ. Przejedź się, zobacz. Jak nie jesteś wyznawcą diesli to wcale nie musi być gorzej. Tylko wiadomo ze spalaniem będzie gorzej. Choć przy moich przebiegach to nie ma znaczenia a Kia w krakowskich korkach paliła może litr mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
11 godzin temu, lucash napisał:

Tylko przesiadka z diesla 163 KM może być bolesna ;) No nic, umówię się z szefem na dzień próbny i będzie jasna sytuacja. Ja nie mam dużych wymagań zresztą. Kurde że też idealne samochody są takie drogie :beksa:

XT sobie kup.

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
1 minutę temu, lucash napisał:

Obawiam się wizyt na stacji paliw. Choć przyznaje że na forum niektórzy podają wręcz niewiarygodne wyniki spalania

Nie ma zle.... zona potrafila zrobic KRK - Rewal - KRK z rowerami na haku 8,6... oczom nie wierzylem.... a srednia miala powyzej 90... 

Ja tak nie potrafie....

Inna sprawa ze jak nie palujesz to on nie pali wiele wiecej niz wolnossak. Tutaj masa i areodynamika robi swoje, a wolnossak ma wyzsze obroty do tego przy tej samej predkosci.

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, krawiec napisał:

Nie ma zle.... zona potrafila zrobic KRK - Rewal - KRK z rowerami na haku 8,6... oczom nie wierzylem.... a srednia miala powyzej 90... 

Ja tak nie potrafie....

Inna sprawa ze jak nie palujesz to on nie pali wiele wiecej niz wolnossak. Tutaj masa i areodynamika robi swoje, a wolnossak ma wyzsze obroty do tego przy tej samej predkosci.

 

Krawiec

Właśnie wiem o tym. Znajomy w XT nie potrafił zejść poniżej 10 i to w Szwajcarii gdzie jeździ się przepisowo. A pamiętam z Outbacka że nawet z boxem nie wychodziło mi więcej niż 13 LPG. 
A jak u Ciebie z awaryjnością? Legendarna jak to w Subaru? :cfaniak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
Teraz, lucash napisał:

Właśnie wiem o tym. Znajomy w XT nie potrafił zejść poniżej 10 i to w Szwajcarii gdzie jeździ się przepisowo. A pamiętam z Outbacka że nawet z boxem nie wychodziło mi więcej niż 13 LPG. 
A jak u Ciebie z awaryjnością? Legendarna jak to w Subaru? :cfaniak:

5 lat 50kkm i nic. Na gwarancji tylko wymieniali mi gąbkę fotela kierowcy i teraz jest jakaś akcja serwisowa z jakaś pierdoła ale nie chce mi się na razie jechać. A i fabryczny akumulator zmarł już.

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, krawiec napisał:

Nie ma zle.... zona potrafila zrobic KRK - Rewal - KRK z rowerami na haku 8,6... oczom nie wierzylem.... a srednia miala powyzej 90... 

Ja tak nie potrafie....

Inna sprawa ze jak nie palujesz to on nie pali wiele wiecej niz wolnossak. Tutaj masa i areodynamika robi swoje, a wolnossak ma wyzsze obroty do tego przy tej samej predkosci.

 

 

Pali w sumie niewiele więcej od mojego. O ile w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
4 minuty temu, lucash napisał:

Najlepsze jest to że ten nowy silnik 2.0 + elektryk jakoś ekonomiczniejszy nie jest. 

Bo dodatkowy elektryk i bateryjka sobie waży... To nie ma sensu...

Trzeba by tam wsadzić 1,6DIT z Levorga... zresztą to by samo w sobie lepiej jeździło niż to 2.0 150KM.

Tylko niestety w EU taka marka jak Subaru nie ma szans - przegrywa z ekoświrami... Lepiej wozić ze sobą kilkaset kg baterii...

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lucash napisał:

Obawiam się wizyt na stacji paliw. Choć przyznaje że na forum niektórzy podają wręcz niewiarygodne wyniki spalania

 

Czasem jak wieczorem spokojnie jadę i nie ma korków to pokazuje mi 7,9 (po zgaszeniu auta się wyświetla spalanie z aktualnej jazdy) ale na codzień krótkie odcinki plus korki  średnia z kilkuset km wychodzi 11,2 -12,2 

Najgorzej jest na trasie, przy prędkościach typu 180 to już się wir w baku robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcindzieg napisał:

2.5 to rozwiercone 2.0. Ten drugi jest bardziej pancerny :)

2.5 nie miałem ale 2.0 miałem dwa, i w obu zapaliła mi się zółta kontrolka "change engine" 😁

więc moje statystyki są takie że do pancerności im daleko, przynajmniej w wersji turbo bo w przypadku bezturbo może tak być jak mówisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, lucash said:

W sumie nie od parady w US Subaru razem z Toyotą są trzymane najdłużej przez właścicieli. Z tym że tam mają silniki raczej 2.5 a one z tych pancernych. 

 

Mozesz jeszcze rozwazyc CX5 w wersji 2.5... Dosc latwo znalezc z automatem i 4x4.

Raczej nie slychac o problemach z tym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

Mozesz jeszcze rozwazyc CX5 w wersji 2.5... Dosc latwo znalezc z automatem i 4x4.

Raczej nie slychac o problemach z tym silnikiem.

Wiem jechałem kiedyś wersją 160KM i mnie nie powaliła raczej ale właśnie efekt był po przesiadce z turbodiesel'a ;) Generalnie ładny samochód był. A co mnie odstrasza to wyciszenie, złodzieje i korozja. Wolałbym juz chyba poczekać do wypłaty i oglądnąć Lex'a NX.Ale tu musiałbym szykować +30 kPLN więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

On 11/30/2020 at 3:09 PM, ppmarian said:

Jeśli nadal ma to być suv ale o dobrych właściwościach terenowych to raczej konkurencji brak.

Cherokee Trailhawk:skromny:

 

On 11/30/2020 at 4:24 PM, lucash said:

A samochód z US mnie średnio interesuje. Jakoś wolę nie mieć świadomości że jeżdżę składanym/klepanym samochodem.

Tez tak kiedys do tego podchodzilem, az nie zobaczylem, jakie to otwiera mozliwosci i co tracilem, szczegolnie silnikowo. Ja jednak nie o tym.

Po prostu zastanawiam sie, co sie dzieje z tymi wszystkimi lekko i mocno uszkodzonymi samochodami "salon PL". Wszystkie one ida zaraz na Ukraine lub do Bialorusi?;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, 29 napisał:

Cherokee Trailhawk:skromny:

 

Tez tak kiedys do tego podchodzilem, az nie zobaczylem, jakie to otwiera mozliwosci i co tracilem, szczegolnie silnikowo. Ja jednak nie o tym.

Po prostu zastanawiam sie, co sie dzieje z tymi wszystkimi lekko i mocno uszkodzonymi samochodami "salon PL". Wszystkie one ida zaraz na Ukraine lub do Bialorusi?;]

No niby tak ale świadomie takich nie kupuję. Choć znajomy blacharz lakiernik mówi że takie duda robią że mało kto się pozna. Zdzierają do gołej blachy, robią naprawę i potem lakierują. Poza tym jakoś te halogeny tylnie przerabiane, światła na asymetryczne, brak stacji radiowych parzystych, klima w F a nie w C. Za dużo tego choć wiem że dobrze zrobionym można jeździć. Tylko jak takie cuś zachowa się w razie ewentualnego wypadku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, lucash napisał:

No niby tak ale świadomie takich nie kupuję. Choć znajomy blacharz lakiernik mówi że takie duda robią że mało kto się pozna. Zdzierają do gołej blachy, robią naprawę i potem lakierują. Poza tym jakoś te halogeny tylnie przerabiane, światła na asymetryczne, brak stacji radiowych parzystych, klima w F a nie w C. Za dużo tego choć wiem że dobrze zrobionym można jeździć. Tylko jak takie cuś zachowa się w razie ewentualnego wypadku? 

Tu trzeba wiedzieć jaki był przed wypadkiem. Musisz mieć całą dokumentacje. Te z Kanady mają w miarę normalne liczniki a lampy można wymienić. Zresztą licznik tak naprawdę też tylko teraz jest trochę papierologii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 hours ago, lucash said:

No niby tak ale świadomie takich nie kupuję. Choć znajomy blacharz lakiernik mówi że takie duda robią że mało kto się pozna. Zdzierają do gołej blachy, robią naprawę i potem lakierują. Poza tym jakoś te halogeny tylnie przerabiane, światła na asymetryczne, brak stacji radiowych parzystych, klima w F a nie w C. Za dużo tego choć wiem że dobrze zrobionym można jeździć. Tylko jak takie cuś zachowa się w razie ewentualnego wypadku? 

Dobry lakiernik polozy grubosc fabryczna, ale w miejscach "zapylki" i tak jest grubiej;] zreszta, ze samochod byl ponownie lakierowany, jest bardzo ciezko ukryc...

 

Przeciwmgielne i wczorajszy elektryk bez problemu zalozy:phi: Reflektory i tak na europejskie (LED, ksenon) sie wymienia, jesli wystepowaly. Stacje radiowe, celcjusze i polskie menu/navi to teraz kazdy czarodziej-elektronik robi;]

Jak sie moze zachowac kilkuletni samochod, ktory nie mial uszkodzonej struktury nadwozia i odpalonych airbagow? Normalnie;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2020 o 08:45, krawiec napisał:

zona potrafila zrobic KRK - Rewal - KRK z rowerami na haku 8,6...

 

szok

zona po kassel ma spalanie 13+ a do bregenz/at po autostradach tez 13+

a wcale nie szaleje bo dobrze pamieta jak jej zabrali lejce na pol roku  :]

 

W dniu 1.12.2020 o 08:37, lucash napisał:

na forum niektórzy podają wręcz niewiarygodne wyniki spalan

 

slowo-klucz: niewiarygodne  ;]

xt daje mnostwo frajdy jak sie pociska a kazda frajda kosztuje

ja na twoim miejscu nawet sekundy bym sie nie zastanawial tylko bral tego forka mimo slabszego silnika

mialem outbacka, teraz zona ma forestera i naped subaru bije na leb xdrive w mojej losze

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

@marcindzieg odpisuję tutaj. tak kupiłem :) Narazie tylko 200 km za mną. Nie jest idealnie ale idzie się przyzwyczaić. Z porównania do poprzedniego samochodu, to audio słabsze, fotele...hmm no muszę dłuższą trasę zrobić bo sam nie wiem, bagażnik 2x mniejszy, siedzi się wyżej niż w S-max. Co do spalania to chyba zaaplikuję podtlenek LPG. Opony całoroczne/letnie do kupienia i tutaj lipa bo ceny okrutne. Chciałem Geolandary ale 17" kosztują 100% drożej od 16". 16" było w tym modelu montowane ale nie wiem czy to będzie dobra zmiana. Dzieciak szczęśliwy bo ma szyberdach i mówi że mam go nigdy nie sprzedawać. Naciągnąłem jeszcze szefa na nowy akumulator dosłownie kilka dni przed odbiorem :) 

 

Jak to mówią, jak raz wsiądziesz do Subaru to kiedyś do tej marki wrócisz. Coś w tym jest. 150KM jednak wystarcza na moją jazdę. 


IMG_0579.jpeg.d0a4176ca69ecab1d824a6b856eeaad3.jpeg

  • Lubię to 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, lucash napisał:

o audio słabsze, fotele

Fotele i audio to najgorsze wady Subaru 8-). Dla mnie były zbyt krótkie i przy dłuższych trasach bolały mnie plecy. Był patent z podwyższaniem przedniego mocowania aby było deko wygodniej.

Odnośnie audio to ja rzeźbiłem sporo i nie wiele to dało. Gość od car audio łapał się za głowę jak wyciągał papierowe głośniki w aucie za przeszło 200kzł 8-), słabe też są jednostki, dokładanie wzmacniacza trochę powinno pomóc.

 

Gratulacje, fajne auto :ok: i w dobrej porze kupione :).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, lucash napisał:

16" było w tym modelu montowane ale nie wiem czy to będzie dobra zmiana.

16 są spoko. Poza wyglądem mają same zalety. Naprawdę szkoda przepłacać. Obejrzyj podwozie pod kątem rudej i najwyżej zabezpiecz jak zamierzasz tym dłużej jeździć. A poza tym bezawaryjności.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
47 minut temu, sherif napisał:

Fotele i audio to najgorsze wady Subaru 8-). Dla mnie były zbyt krótkie i przy dłuższych trasach bolały mnie plecy. Był patent z podwyższaniem przedniego mocowania aby było deko wygodniej.

Odnośnie audio to ja rzeźbiłem sporo i nie wiele to dało. Gość od car audio łapał się za głowę jak wyciągał papierowe głośniki w aucie za przeszło 200kzł 8-), słabe też są jednostki, dokładanie wzmacniacza trochę powinno pomóc.

 

Gratulacje, fajne auto :ok: i w dobrej porze kupione :).

Ja tam nie wiem, ale audio w moim SJ jest przyzwoite (HK). I 150KM to za mało do tego auta... To manual czy CVT?

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, krawiec napisał:

Ja tam nie wiem, ale audio w moim SJ jest przyzwoite (HK). I 150KM to za mało do tego auta... To manual czy CVT?

Ja z marką rozstałem się kilka lat temu, może od tego czasu coś się poprawiło, choć wątpię. W OTB te HK też grały słabo, zresztą sam na właśne oczy widziałem czemu.

BTW Subwoofer by Subaru (miałem taki) :

h630saj000.jpg

Edytowane przez sherif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krawiec napisał:

Ja tam nie wiem, ale audio w moim SJ jest przyzwoite (HK). I 150KM to za mało do tego auta... To manual czy CVT?

 

Krawiec

No jak manual? Never again ;) 150KM mi wystarcza. Ja nie potrzebuję bić rekordów. 120 przelotowa mi wystarczy. Audio chyba nie będę ruszał, no chyba ze same głośniki ale może efekt być wtedy niewystarczający. Nawet nie wiem czy to HK czy nie (radio z wbudowanym ekranem od kamery cofania, dotykowe). 

 

 

42 minuty temu, marcindzieg napisał:

16 są spoko. Poza wyglądem mają same zalety. Naprawdę szkoda przepłacać. Obejrzyj podwozie pod kątem rudej i najwyżej zabezpiecz jak zamierzasz tym dłużej jeździć. A poza tym bezawaryjności.

Felgi planuję stalowe hybrydowe takie: 
image.png.ff32f7e97f9b1f7b7f9f9a3ee2621566.png
 

55 minut temu, sherif napisał:

Fotele i audio to najgorsze wady Subaru 8-). Dla mnie były zbyt krótkie i przy dłuższych trasach bolały mnie plecy. Był patent z podwyższaniem przedniego mocowania aby było deko wygodniej.

Odnośnie audio to ja rzeźbiłem sporo i nie wiele to dało. Gość od car audio łapał się za głowę jak wyciągał papierowe głośniki w aucie za przeszło 200kzł 8-), słabe też są jednostki, dokładanie wzmacniacza trochę powinno pomóc.

 

Gratulacje, fajne auto :ok: i w dobrej porze kupione :).

 Widziałem właśnie że niektórzy kombinują z fotelami, przekładają z WRX ale to już za dużo zabawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
2 minuty temu, lucash napisał:

głośniki ale może efekt być wtedy niewystarczający. Nawet nie wiem czy to HK czy nie (radio z wbudowanym ekranem od kamery cofania, dotykowe). 

HK mają tabliczkę na głośnikach w boczkach przednich drzwi.

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lucash napisał:

 Widziałem właśnie że niektórzy kombinują z fotelami, przekładają z WRX ale to już za dużo zabawy. 

 

AFAIR od końca lat 90 wszystkie Subaru miały takie same mocowanie siedzeń, dlatego można kombinować. W moim przypadku nie brakowało mi trzymania bocznego, tylko siedzisko było zbyt krótkie. Patent z podniesieniem przodu dawał o tyle, że kolana były wyżej, bo w pierwszym OTB nie było regulacji kąta siedziska, w drugim już można było osobno przód i tył podnosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
3 minuty temu, sherif napisał:

 

AFAIR od końca lat 90 wszystkie Subaru miały takie same mocowanie siedzeń, dlatego można kombinować. W moim przypadku nie brakowało mi trzymania bocznego, tylko siedzisko było zbyt krótkie. Patent z podniesieniem przodu dawał o tyle, że kolana były wyżej, bo w pierwszym OTB nie było regulacji kąta siedziska, w drugim już można było osobno przód i tył podnosić.

U mnie w SJ jest regulacja zarówno wysokości fotela jak i możliwość podniesienia przodu.

Tego czego brakuje to regulacji lędźwiowej, którą miała część wersji USDM.

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.