Skocz do zawartości

PASSAT sedan R.I.P forever od 2023 czyli jak Skoda zjadła VW


lucash

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, twinsen napisał:

 

Nie, bo skoro założyłem już blokadę Start-Stop, dokładam panel do klimy do regulacji 3 strefy przez pasażerów i będzie Webasto, to raczej leasing mi to takiego nie przyjmie ;] 

 

Przyjmie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, twinsen napisał:

 

Nie, bo skoro założyłem już blokadę Start-Stop, dokładam panel do klimy do regulacji 3 strefy przez pasażerów i będzie Webasto, to raczej leasing mi to takiego nie przyjmie ;] 

 

Nie bój się, jak nie powiesz to przy przyjęciu nawet nie zauważą. :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniknięcie Passata sedana z oferty, to będzie czarny dzień dla wielu osób w Polsce .. no bo już nie będzie można kupić prestiżu :phi:

Poza tym - w ciągu 20 lat zmniejszy się pula potencjalnych samochodów marzeń przeciętnego Janusza oraz bywalców dyskotek w remizie, Mirkom zacznie spadać pula potencjalnych bestsellerów :phi:

 

A na poważnie - to zupełnie dobre auto, ale w końcu wszystkie sedany znikną. Popyt na sedany wszędzie spada (może tylko w Chinach jest inaczej :hmm:), a na tym coraz mniejszym rynku, to Superb ma więcej sensu od Passata. Zdziwiło mnie że VW AG zdecydował o wycięciu Passata, a nie własnie Superba - jeszcze parę miesięcy temu krążyły plotki że Superb mk3 ma się już nie doczekać następcy, a dotychczasowi klienci mają dać się zachęcić do przesiadki na Passata bądź nową Octavię, która miała urosnąć względem poprzedniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, lucash said:

 

Podobny los czeka pewnie wiekszosc aut klasy D, bo ludzie wola SUVy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, lucash napisał:

 

Jest jeszcze opcja, że zrobią Passata w wersji liftback. Do 2023 sporo czasu, mogą pójść w tym kierunku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Podobny los czeka pewnie wiekszosc aut klasy D, bo ludzie wola SUVy.

 

W Europie liczba aut terenowych rośnie tak samo szybko jak maleje liczba miejsc, w które można nimi pojechać.

:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

Ale SUV to nie sa auta terenowe ;]
 

 

Nawet dla nich nie ma już zbyt wielu miejsc poza asfaltem. Zostaje tylko dumne wspinanie się na krawężniki i rozjeżdżanie miejskich trawników, ryzykując mandat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

decyzja o rezygnacji z sedana na pewno jest słuszna, kto dzisiaj kupuje sedany. Zawsze mnie dziwiło dlaczego Alfa Gulia wyszła tylko jako sedan, ale kto zrozumie Włochów. Jakby było kombi, to pewnie sprzedaż by była ze 3x lepsza.

Mimo wszystko jednak to trochę smutne, bo niedługo zostaną już same suvy, crossovery i fiat 500 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nawet dla nich nie ma już zbyt wielu miejsc poza asfaltem. Zostaje tylko dumne wspinanie się na krawężniki i rozjeżdżanie miejskich trawników, ryzykując mandat.
 

Na szczescie rowerem mozna nadal wjechac praktycznie wszedzie ;]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Maciej__ napisał:

Na szczescie rowerem mozna nadal wjechac praktycznie wszedzie ;]
 

 

No, trend jest ten sam, najczęściej spotykany rower w mieście to też rower górski na terenowych oponach.

;]

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, twinsen napisał:

 

Nie, bo skoro założyłem już blokadę Start-Stop, dokładam panel do klimy do regulacji 3 strefy przez pasażerów i będzie Webasto, to raczej leasing mi to takiego nie przyjmie ;] 

Z chinów blokada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, sdss napisał:

Z chinów blokada ?

 

Nie, podobno niemiecka ;) Wpina się w zasilanie oraz przycisk SS. Aktywujesz naciskając przycisk SS i zapłon. Wtedy działa to tak że po każdym zapłonie klawisz SS jest "wirtualnie" naciskany i SS jest deaktywowane. W razie wizyty w warsztacie taka sama kombinacja i działa to po staremu. Jestem tym zachwycony ;] 

 

EDIT: oczywiście w dowolnym momencie możesz zdecydować o ręcznym włączeniu lub wyłączeniu - co przyda się na korki. A w normalnej miejskiej jeździe po wielkie g mi to ;] 

Edytowane przez twinsen
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, twinsen napisał:

 

Nie, podobno niemiecka ;) Wpina się w zasilanie oraz przycisk SS. Aktywujesz naciskając przycisk SS i zapłon. Wtedy działa to tak że po każdym zapłonie klawisz SS jest "wirtualnie" naciskany i SS jest deaktywowane. W razie wizyty w warsztacie taka sama kombinacja i działa to po staremu. Jestem tym zachwycony ;] 

 

EDIT: oczywiście w dowolnym momencie możesz zdecydować o ręcznym włączeniu lub wyłączeniu - co przyda się na korki. A w normalnej miejskiej jeździe po wielkie g mi to ;] 

Podaj linka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dark_Knight napisał:

Gdybym ja kupił to ubiliby właśnie kombi a zaraz potem całą markę VW.

;l

Niestety ale nie jesteś pępkiem świata.

Te bajki, któryś już raz, idź na HP pisać.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Niestety ale nie jesteś pępkiem świata.

Te bajki, któryś już raz, idź na HP pisać.

 

Na razie z łatwością jednak potrafię udowodnić, że jestem. Mimo, że może Ci się to ze zrozumiałych względów nie podobać.

:ee:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, twinsen napisał:

 

Nie, podobno niemiecka ;) Wpina się w zasilanie oraz przycisk SS. Aktywujesz naciskając przycisk SS i zapłon. Wtedy działa to tak że po każdym zapłonie klawisz SS jest "wirtualnie" naciskany i SS jest deaktywowane. W razie wizyty w warsztacie taka sama kombinacja i działa to po staremu. Jestem tym zachwycony ;] 

 

EDIT: oczywiście w dowolnym momencie możesz zdecydować o ręcznym włączeniu lub wyłączeniu - co przyda się na korki. A w normalnej miejskiej jeździe po wielkie g mi to ;] 

Potrzebuję i ja coś takiego.

To jakiś uniwersalny moduł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lucash napisał:

Kupił stilo i koniec modelu oraz marki fiat !!!!!!!!!!!

 

Szykuje sie upadek vw ??? 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

W Europie liczba aut terenowych rośnie tak samo szybko jak maleje liczba miejsc, w które można nimi pojechać.

:(

 

No właśnie. Co uzbieram na Nivę to ceny rosną. :zgryz:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mokrii napisał:

jakie 3 lata? ;] 

 

przecież już jest  ;] (+20kpln od wersji 4d  ;l

 

8 godzin temu, Azbest napisał:

 

+20k od wersji 5d :) 

... na szczęście arteon nie jest idiotycznym sedanem. 

Zmartwie was tylko  6tys, Motodziennnik trochę nazmyślał 😁

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, sdss said:

 

Zmartwie was tylko  6tys, Motodziennnik trochę nazmyślał 😁

mhm...a moze jednak nie nazmyslal ?

 

model testowy : 2.0 TSI 140kW/190KM, DSG, 7-stopniowa  w wersji R-line

 

cena Arteona katalogowa  : 170 590 pln    (w cenniku info ze jest rabat 20k ) ...- Motodziennik wspomnial ze cena: 150k pln ...wlasnie pewnie po rabacie

cena kombi Arteona katalogowa : 176 590 pln (tutaj w cenniku mamy rabat 7k pln) - ostatecznie : 169k pln..

 

wychodzi jak byk ze identyczne kombi placimy +20k pln..... (klienta interesuje ile ostatecznie zaplaci...a nie ze w 'katalogu' to 6k bylo ) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Qrak napisał:

mhm...a moze jednak nie nazmyslal ?

 

model testowy : 2.0 TSI 140kW/190KM, DSG, 7-stopniowa  w wersji R-line

 

cena Arteona katalogowa  : 170 590 pln    (w cenniku info ze jest rabat 20k ) ...- Motodziennik wspomnial ze cena: 150k pln ...wlasnie pewnie po rabacie

cena kombi Arteona katalogowa : 176 590 pln (tutaj w cenniku mamy rabat 7k pln) - ostatecznie : 169k pln..

 

wychodzi jak byk ze identyczne kombi placimy +20k pln..... (klienta interesuje ile ostatecznie zaplaci...a nie ze w 'katalogu' to 6k bylo ) 

 

 

Z ciekawości skonfigurowałem sobie takiego kombiaka. Wersja Elegance, nie jakoś bardzo skromnie ale też bez wypasów - żadnych tam szklanych dachów, klimatyzowanych siedzeń czy innych wodotrysków, po prostu dodałem promocyjne pakiety, lepsze audio i funkcje związane z bezpieczeństwem. Wynik? 259 tysięcy.

;l

 

Edytowane przez Dark_Knight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dark_Knight napisał:

Z ciekawości skonfigurowałem sobie takiego kombiaka. Wersja Elegance, nie jakoś bardzo skromnie ale też bez wypasów - żadnych tam szklanych dachów, klimatyzowanych siedzeń czy innych wodotrysków, po prostu dodałem promocyjne pakiety, lepsze audio i funkcje związane z bezpieczeństwem. Wynik? 259 tysięcy.

;l

 

No i od tego ściągasz końcówkę, czyli 59 i masz cenę transakcyjną :skromny:;] 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, format napisał:

 

No i od tego ściągasz końcówkę, czyli 59 i masz cenę transakcyjną :skromny:;] 

 

 

Chyba że chcesz wynająć, to wtedy liczą od ceny katalogowej i robi się tak drogo, że lepiej pójść po jakieś BMW.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nie, podobno niemiecka  Wpina się w zasilanie oraz przycisk SS. Aktywujesz naciskając przycisk SS i zapłon. Wtedy działa to tak że po każdym zapłonie klawisz SS jest "wirtualnie" naciskany i SS jest deaktywowane. W razie wizyty w warsztacie taka sama kombinacja i działa to po staremu. Jestem tym zachwycony ;] 
 
EDIT: oczywiście w dowolnym momencie możesz zdecydować o ręcznym włączeniu lub wyłączeniu - co przyda się na korki. A w normalnej miejskiej jeździe po wielkie g mi to ;] 
@twinsen pokaz jakies pix tego

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, twinsen napisał:

 

A co Ci ten start-stop przeszkadza? Ja się tak do tego przyzwyczaiłem, że przestałem wręcz zauważać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.