Jump to content

PASSAT sedan R.I.P forever od 2023 czyli jak Skoda zjadła VW


Recommended Posts

Teraz, volf6 napisał:

Przecież ma kombiaka, chyba:hmm:

 

Variant nadal będzie produkowany :) 

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, volf6 napisał:

Właśnie. Czyli unikatu mieć nie będziesz;]

Moze jeszcze zdążysz wymienić:hehe:

 

Eee zostawię go sobie na 15 lat 😉 

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, lucash napisał:

chyba na zdjęciu ;) 3 lata i będzie Arteon Shooting 

 

Nie, bo skoro założyłem już blokadę Start-Stop, dokładam panel do klimy do regulacji 3 strefy przez pasażerów i będzie Webasto, to raczej leasing mi to takiego nie przyjmie ;] 

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, twinsen napisał:

 

Nie, bo skoro założyłem już blokadę Start-Stop, dokładam panel do klimy do regulacji 3 strefy przez pasażerów i będzie Webasto, to raczej leasing mi to takiego nie przyjmie ;] 

 

Nie bój się, jak nie powiesz to przy przyjęciu nawet nie zauważą. :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, spad napisał:

 

Nie bój się, jak nie powiesz to przy przyjęciu nawet nie zauważą. :)

 

Start-Stop mam taki układ, że przy odpowiedniej kombinacji klawisza SS i zapłonu układ się deaktywuje i jest jak było ;] 

Link to post
Share on other sites

Zniknięcie Passata sedana z oferty, to będzie czarny dzień dla wielu osób w Polsce .. no bo już nie będzie można kupić prestiżu :phi:

Poza tym - w ciągu 20 lat zmniejszy się pula potencjalnych samochodów marzeń przeciętnego Janusza oraz bywalców dyskotek w remizie, Mirkom zacznie spadać pula potencjalnych bestsellerów :phi:

 

A na poważnie - to zupełnie dobre auto, ale w końcu wszystkie sedany znikną. Popyt na sedany wszędzie spada (może tylko w Chinach jest inaczej :hmm:), a na tym coraz mniejszym rynku, to Superb ma więcej sensu od Passata. Zdziwiło mnie że VW AG zdecydował o wycięciu Passata, a nie własnie Superba - jeszcze parę miesięcy temu krążyły plotki że Superb mk3 ma się już nie doczekać następcy, a dotychczasowi klienci mają dać się zachęcić do przesiadki na Passata bądź nową Octavię, która miała urosnąć względem poprzedniej.

 

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, lucash said:

 

Podobny los czeka pewnie wiekszosc aut klasy D, bo ludzie wola SUVy.

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, lucash napisał:

 

Jest jeszcze opcja, że zrobią Passata w wersji liftback. Do 2023 sporo czasu, mogą pójść w tym kierunku. 

Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, spad said:

 

Jest jeszcze opcja, że zrobią Passata w wersji liftback. Do 2023 sporo czasu, mogą pójść w tym kierunku. 

 

Nie zrobia, sprzedaz tego segmentu spada bardzo szybko...

Link to post
Share on other sites
 
W Europie liczba aut terenowych rośnie tak samo szybko jak maleje liczba miejsc, w które można nimi pojechać.

 

Ale SUV to nie sa auta terenowe ;]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

decyzja o rezygnacji z sedana na pewno jest słuszna, kto dzisiaj kupuje sedany. Zawsze mnie dziwiło dlaczego Alfa Gulia wyszła tylko jako sedan, ale kto zrozumie Włochów. Jakby było kombi, to pewnie sprzedaż by była ze 3x lepsza.

Mimo wszystko jednak to trochę smutne, bo niedługo zostaną już same suvy, crossovery i fiat 500 ;]

Link to post
Share on other sites
 
Nawet dla nich nie ma już zbyt wielu miejsc poza asfaltem. Zostaje tylko dumne wspinanie się na krawężniki i rozjeżdżanie miejskich trawników, ryzykując mandat.
 

Na szczescie rowerem mozna nadal wjechac praktycznie wszedzie ;]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, twinsen napisał:

 

Nie, bo skoro założyłem już blokadę Start-Stop, dokładam panel do klimy do regulacji 3 strefy przez pasażerów i będzie Webasto, to raczej leasing mi to takiego nie przyjmie ;] 

Z chinów blokada ?

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, sdss napisał:

Z chinów blokada ?

 

Nie, podobno niemiecka ;) Wpina się w zasilanie oraz przycisk SS. Aktywujesz naciskając przycisk SS i zapłon. Wtedy działa to tak że po każdym zapłonie klawisz SS jest "wirtualnie" naciskany i SS jest deaktywowane. W razie wizyty w warsztacie taka sama kombinacja i działa to po staremu. Jestem tym zachwycony ;] 

 

EDIT: oczywiście w dowolnym momencie możesz zdecydować o ręcznym włączeniu lub wyłączeniu - co przyda się na korki. A w normalnej miejskiej jeździe po wielkie g mi to ;] 

Edited by twinsen
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, twinsen napisał:

 

Nie, podobno niemiecka ;) Wpina się w zasilanie oraz przycisk SS. Aktywujesz naciskając przycisk SS i zapłon. Wtedy działa to tak że po każdym zapłonie klawisz SS jest "wirtualnie" naciskany i SS jest deaktywowane. W razie wizyty w warsztacie taka sama kombinacja i działa to po staremu. Jestem tym zachwycony ;] 

 

EDIT: oczywiście w dowolnym momencie możesz zdecydować o ręcznym włączeniu lub wyłączeniu - co przyda się na korki. A w normalnej miejskiej jeździe po wielkie g mi to ;] 

Podaj linka .

Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Dark_Knight said:

 

No, trend jest ten sam, najczęściej spotykany rower w mieście to też rower górski na terenowych oponach.

;]

 

Akurat moda na MTB to sie juz dosc dawno skonczyla ;]

Teraz na topie sa gravele ;)

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Dark_Knight napisał:

Gdybym ja kupił to ubiliby właśnie kombi a zaraz potem całą markę VW.

;l

Niestety ale nie jesteś pępkiem świata.

Te bajki, któryś już raz, idź na HP pisać.

Edited by ZUBERTO
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Niestety ale nie jesteś pępkiem świata.

Te bajki, któryś już raz, idź na HP pisać.

 

Na razie z łatwością jednak potrafię udowodnić, że jestem. Mimo, że może Ci się to ze zrozumiałych względów nie podobać.

:ee:

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, twinsen napisał:

 

Nie, podobno niemiecka ;) Wpina się w zasilanie oraz przycisk SS. Aktywujesz naciskając przycisk SS i zapłon. Wtedy działa to tak że po każdym zapłonie klawisz SS jest "wirtualnie" naciskany i SS jest deaktywowane. W razie wizyty w warsztacie taka sama kombinacja i działa to po staremu. Jestem tym zachwycony ;] 

 

EDIT: oczywiście w dowolnym momencie możesz zdecydować o ręcznym włączeniu lub wyłączeniu - co przyda się na korki. A w normalnej miejskiej jeździe po wielkie g mi to ;] 

Potrzebuję i ja coś takiego.

To jakiś uniwersalny moduł?

Link to post
Share on other sites
Potrzebuję i ja coś takiego.
To jakiś uniwersalny moduł?
Wyżej link do sklepu
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, lucash napisał:

Kupił stilo i koniec modelu oraz marki fiat !!!!!!!!!!!

 

Szykuje sie upadek vw ??? 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

W Europie liczba aut terenowych rośnie tak samo szybko jak maleje liczba miejsc, w które można nimi pojechać.

:(

 

No właśnie. Co uzbieram na Nivę to ceny rosną. :zgryz:

Link to post
Share on other sites
Ciekaw czy webasto zadziała z apki.
Tego nie wiem, ale z pilota może zadziałać. Byle było
Link to post
Share on other sites
23 hours ago, lucash said:

chyba na zdjęciu ;) 3 lata i będzie Arteon Shooting 

jakie 3 lata? ;] 

 

przecież już jest  ;] (+20kpln od wersji 4d  ;l

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, mokrii napisał:

jakie 3 lata? ;] 

 

przecież już jest  ;] (+20kpln od wersji 4d  ;l

 

8 godzin temu, Azbest napisał:

 

+20k od wersji 5d :) 

... na szczęście arteon nie jest idiotycznym sedanem. 

Zmartwie was tylko  6tys, Motodziennnik trochę nazmyślał 😁

Edited by sdss
Link to post
Share on other sites
4 hours ago, sdss said:

 

Zmartwie was tylko  6tys, Motodziennnik trochę nazmyślał 😁

mhm...a moze jednak nie nazmyslal ?

 

model testowy : 2.0 TSI 140kW/190KM, DSG, 7-stopniowa  w wersji R-line

 

cena Arteona katalogowa  : 170 590 pln    (w cenniku info ze jest rabat 20k ) ...- Motodziennik wspomnial ze cena: 150k pln ...wlasnie pewnie po rabacie

cena kombi Arteona katalogowa : 176 590 pln (tutaj w cenniku mamy rabat 7k pln) - ostatecznie : 169k pln..

 

wychodzi jak byk ze identyczne kombi placimy +20k pln..... (klienta interesuje ile ostatecznie zaplaci...a nie ze w 'katalogu' to 6k bylo ) 

 

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Qrak napisał:

mhm...a moze jednak nie nazmyslal ?

 

model testowy : 2.0 TSI 140kW/190KM, DSG, 7-stopniowa  w wersji R-line

 

cena Arteona katalogowa  : 170 590 pln    (w cenniku info ze jest rabat 20k ) ...- Motodziennik wspomnial ze cena: 150k pln ...wlasnie pewnie po rabacie

cena kombi Arteona katalogowa : 176 590 pln (tutaj w cenniku mamy rabat 7k pln) - ostatecznie : 169k pln..

 

wychodzi jak byk ze identyczne kombi placimy +20k pln..... (klienta interesuje ile ostatecznie zaplaci...a nie ze w 'katalogu' to 6k bylo ) 

 

 

Z ciekawości skonfigurowałem sobie takiego kombiaka. Wersja Elegance, nie jakoś bardzo skromnie ale też bez wypasów - żadnych tam szklanych dachów, klimatyzowanych siedzeń czy innych wodotrysków, po prostu dodałem promocyjne pakiety, lepsze audio i funkcje związane z bezpieczeństwem. Wynik? 259 tysięcy.

;l

 

Edited by Dark_Knight
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Dark_Knight napisał:

Z ciekawości skonfigurowałem sobie takiego kombiaka. Wersja Elegance, nie jakoś bardzo skromnie ale też bez wypasów - żadnych tam szklanych dachów, klimatyzowanych siedzeń czy innych wodotrysków, po prostu dodałem promocyjne pakiety, lepsze audio i funkcje związane z bezpieczeństwem. Wynik? 259 tysięcy.

;l

 

No i od tego ściągasz końcówkę, czyli 59 i masz cenę transakcyjną :skromny:;] 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, format napisał:

 

No i od tego ściągasz końcówkę, czyli 59 i masz cenę transakcyjną :skromny:;] 

 

 

Chyba że chcesz wynająć, to wtedy liczą od ceny katalogowej i robi się tak drogo, że lepiej pójść po jakieś BMW.

 

Link to post
Share on other sites
 
Nie, podobno niemiecka  Wpina się w zasilanie oraz przycisk SS. Aktywujesz naciskając przycisk SS i zapłon. Wtedy działa to tak że po każdym zapłonie klawisz SS jest "wirtualnie" naciskany i SS jest deaktywowane. W razie wizyty w warsztacie taka sama kombinacja i działa to po staremu. Jestem tym zachwycony ;] 
 
EDIT: oczywiście w dowolnym momencie możesz zdecydować o ręcznym włączeniu lub wyłączeniu - co przyda się na korki. A w normalnej miejskiej jeździe po wielkie g mi to ;] 
@twinsen pokaz jakies pix tego

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.