Jump to content

Kiedy PJ w mObywatel?


Recommended Posts

2 godziny temu, tomecki napisał:

Ja od miesięcy woziłem portfel w samochodzie, bo mi się go nosić nie chciało, w końcu mogłem go wyciągnąć ;]



Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka
 

 

ja w aucie mam dowod osobisty na wyjatkowe okazje + z 300 zl w gotowce :)

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, tomecki napisał:

Ja od miesięcy woziłem portfel w samochodzie, bo mi się go nosić nie chciało

 

Ciekawe. Telefony zmieniasz, zeby miec nowe zabezpieczenia, a dokumenty w aucie wozisz? Przeciez jakby Ci np ukradli auto, to mają idealną sytuacje ;]

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, blue_ napisał:

 

Ciekawe. Telefony zmieniasz, zeby miec nowe zabezpieczenia, a dokumenty w aucie wozisz? Przeciez jakby Ci np ukradli auto, to mają idealną sytuacje ;]

 

wiem ;]

 

na szczęście nic się nie stało i już nie stanie ;]

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, blue_ napisał:

 

Ciekawe. Telefony zmieniasz, zeby miec nowe zabezpieczenia, a dokumenty w aucie wozisz? Przeciez jakby Ci np ukradli auto, to mają idealną sytuacje ;]

 

Znajomy wozil DR w aucie. Jak mu buchneli to mial ciepło z ubezpieczeniem ... wtem ... znalazl w skrzynce pocztowej kopertę zaadresowaną na niego, a w srodku DR :) taki mieli gest złodzieje.

  • shocked 3
Link to post
Share on other sites
13 hours ago, wladmar said:

 

Tyle że nie masz dostępu do bazy. Widzisz tylko obraz w czyjejś komórce, którą nikt ci do ręki nie da. Jestem przekonany, że zdecydowana większość nie umie przesyłać danych (o ile w ogóle ma aplikację) i nie zaufają temu. Czyli albo plastik albo wzywamy policję. Niestety, taka jest rzeczywistość. 

Jeśli ktoś nie będzie miał niczego, to pewnie, że pozostanie Policja. Jak znajdę chwilę, to przetestuję udostępnianie danych między apkami - jeśli działa bez dziwnych tricków, to może okazać się przydatne. 

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, luccass napisał:

Jeśli ktoś nie będzie miał niczego, to pewnie, że pozostanie Policja. Jak znajdę chwilę, to przetestuję udostępnianie danych między apkami - jeśli działa bez dziwnych tricków, to może okazać się przydatne. 

 

Działa fajnie, testowałem, ale już widzę, jak gdzieś na drodze tłumaczysz januszowi, że masz PJ, DO i OC w komórce i zaraz przez bluetooth mu prześlesz dane :hehe:

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, wladmar said:

 

Działa fajnie, testowałem, ale już widzę, jak gdzieś na drodze tłumaczysz januszowi, że masz PJ, DO i OC w komórce i zaraz przez bluetooth mu prześlesz dane :hehe:

Jak się ktoś uprze to co zrobisz jak nic nie zrobisz...? Trzeba będzie zaczekać na 👮‍♂️

Link to post
Share on other sites
36 minut temu, luccass napisał:

Jak się ktoś uprze to co zrobisz jak nic nie zrobisz...? Trzeba będzie zaczekać na 👮‍♂️

 

Tak, tylko bedzie się chudszym o mandat i punkty, a tak dałoby się załatwić bez policji. 

Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Filipfm napisał:

 

Znajomy wozil DR w aucie. Jak mu buchneli to mial ciepło z ubezpieczeniem ... wtem ... znalazl w skrzynce pocztowej kopertę zaadresowaną na niego, a w srodku DR :) taki mieli gest złodzieje.

Az serce roscie, jednak sa jeszcze uczciwi ludzie na tym swiecie :swiety:

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, zinger napisał:

Az serce roscie, jednak sa jeszcze uczciwi ludzie na tym swiecie :swiety:

 

Prawda? Widac trafiło na prawdziwie miłosiernego i uczciwego ... złodzieja

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, wladmar napisał:

 

Działa fajnie, testowałem, ale już widzę, jak gdzieś na drodze tłumaczysz januszowi, że masz PJ, DO i OC w komórce i zaraz przez bluetooth mu prześlesz dane :hehe:

 

no dobra, ale po co Ci czyjeś dane w telefonie? Spisujesz i tyle ;]

 

OC możesz potwierdzić na stronie UFG i tyle.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, wladmar said:

 

Tak, tylko bedzie się chudszym o mandat i punkty, a tak dałoby się załatwić bez policji. 

Przecież nie ma zakazu wożenia dokumentów - ten co chce mieć je ciągle przy sobie, niech je ma. Ten co woli zostawić w domu, niech zostawi. mObywatel ułatwia życie tym drugim, a tym pierwszym w niczym nie przeszkadza. 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, wladmar napisał:

Już widzę, jak gdzieś na drodze tłumaczysz januszowi, że masz PJ, DO i OC w komórce 

 

No mógłbyś się zdziwić

Coraz więcej starszych osób zaczyna doceniać nowe technologie.

W pracy mam znajomka, 68 lat i juz mi pokazywał, że ma prawko w aplikacji, a ja nie umiem go dodać ;]

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, blue_ napisał:

 

No mógłbyś się zdziwić

Coraz więcej starszych osób zaczyna doceniać nowe technologie.

W pracy mam znajomka, 68 lat i juz mi pokazywał, że ma prawko w aplikacji, a ja nie umiem go dodać ;]

 

Wyjątki się zawsze znajdą. Potwierdzające regułę. 

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, wladmar napisał:

Działa fajnie, testowałem, ale już widzę, jak gdzieś na drodze tłumaczysz januszowi, że masz PJ, DO i OC w komórce i zaraz przez bluetooth mu prześlesz dane :hehe:

 

Dokładnie tak samo jak z papierowym - janusz chce policji i tyle. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.