Skocz do zawartości

IONIQ 5 - już czas...


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

23 godziny temu, Maciej__ napisał:

@mrBEAN te rozkladana fotele z podnozkiem, to zeby sie wygodnie kimalo przy ladowarce? ;]

 

 

23 godziny temu, mrBEAN napisał:

 

Tak jest nawet oficjalnie promowane to przez Hultaja :phi:

 

Faktem jest, że zdarzyło mi się kimać już na ładowarkach, także jestem na tak! :lol:

 

Żeby nie być gołosłownym ;]

 

i5wnetrzeee.jpg.3a4378025ae69f4a4bd86d23e4e68c60.jpg

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, HelixSv napisał:

 

no to może w korei. ;]

 

w europie ma kosztować 55-60k eur

bardzo dużo niestety.  :oslabiony:

Ale to górny próg lub jego okolice.

 

Pamiętaj, że wóz będzie w wersji „bida”, czyli bateria 58 kWh i RWD. 
Tu wartość podana wyżej jest zapewne realna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, tom111 napisał:

 

58 kWh od 41900 euro. Po pięciu Lubuskich Koreańczyk nie jest w stanie kłamać ;]

Daj konto, przeleję na kolejne 5 sztuk, zapytaj kiedy cennik czyli możliwość zamówienia w PL!? 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minutes ago, tom111 said:

 

58 kWh od 41900 euro. Po pięciu Lubuskich Koreańczyk nie jest w stanie kłamać ;]

 

aha. 42 keur to znacznie lepiej.

zobaczymy, jak będzie i kiedy wystartują ze sprzedażą obu wersji.

 

teraz wyczytałem, że nawet bida będzie znacząco droższa od e-niro czy eqa

https://www.whatcar.com/news/2021-hyundai-ioniq-5-electric-car-revealed-price-specs-and-release-date/n22240

 

Pewnie u mnie na wiosnę 2022 odbędzie się walka pomiędzy i5, eqa, ty i używką ts.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, mrBEAN napisał:

Daj konto, przeleję na kolejne 5 sztuk, zapytaj kiedy cennik czyli możliwość zamówienia w PL!? 😁

 

Oni traktują nasz rynek EV jak kiedyś Anglicy Indie i wiedzą że u nas najlepiej sprzedają się TDIki po niemcu, więc będzie w PL kilkanaście sztuk demówek do wzięcia ;]

Z tym IONIQem  w EU celują w D i Skandynawię, a ilość produkcji nie będzie imponująca więc dla nas to rarytas dla entuzjastów marki tylko będzie ;]

  • Haha 1
  • Zły 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, tom111 napisał:

 

Oni traktują nasz rynek EV jak kiedyś Anglicy Indie i wiedzą że u nas najlepiej sprzedają się TDIki po niemcu, więc będzie w PL kilkanaście sztuk demówek do wzięcia ;]

Z tym IONIQem  w EU celują w D i Skandynawię, a ilość produkcji nie będzie imponująca więc dla nas to rarytas dla entuzjastów marki tylko będzie ;]

 

Trochę tego się obawiałem i nie podoba mi się, że rozwiałeś moją naiwność :zgryz: ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mrBEAN napisał:

 

Trochę tego się obawiałem i nie podoba mi się, że rozwiałeś moją naiwność :zgryz: ;]

 

Spokojnie, realia naszego ryku podpowiadają że demówki będą stać w PL miesiącami i czekać na chętnych, ale daj sobie spokój z tym IONIQiem, bierz Teslę ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, tom111 napisał:

 

Spokojnie, realia naszego ryku podpowiadają że demówki będą stać w PL miesiącami i czekać na chętnych, ale daj sobie spokój z tym IONIQiem, bierz Teslę ;]

 

Opowiadaj o tej Tesli w takim razie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 hours ago, tom111 said:

 

Rok to dużo dla rynku EV więc pewnie będziesz miał jeszcze większy wybór, szczególnie tam gdzie mieszkasz ;]

 

Jeśli chodzi o EV to znacznie lepiej jest mieszkać w Norwegii. Tam ceny EV są 8]

 

W tym temacie Szwecja jest lepsza od Polski o: 27 kpln dopłaty, średnie zarobki i infrę.

Ale np porównanie ceny T3 wychodzi znacznie na korzyść PL.

261 kpln (234 kpln) vs 200 kpln

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HelixSv napisał:

 

Jeśli chodzi o EV to znacznie lepiej jest mieszkać w Norwegii. Tam ceny EV są 8]

 

W tym temacie Szwecja jest lepsza od Polski o: 27 kpln dopłaty, średnie zarobki i infrę.

Ale np porównanie ceny T3 wychodzi znacznie na korzyść PL.

261 kpln (234 kpln) vs 200 kpln

 

U mas tez na pewno beda doplaty. Juz za chwile, juz za momencik. I tym razem na pewno te obiecane 37tys. I zobaczymy kto wtedy bedzie mial lepiej 🤪

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, HelixSv napisał:

Ale np porównanie ceny T3 wychodzi znacznie na korzyść PL.

261 kpln (234 kpln) vs 200 kpln

 

T3 ma w Polsce absurdalnie niską cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, zinger napisał:

U mas tez na pewno beda doplaty. Juz za chwile, juz za momencik. I tym razem na pewno te obiecane 37tys. I zobaczymy kto wtedy bedzie mial lepiej 🤪

 

Właśnie wczoraj sobie o tym myślałem, że trochę się harmonogram jednak im rozjechał :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zinger napisał:

Hmm...250k za T3 std z rozszerzonym pilotem i 290k za long range.

Ciekawe jak sie bedzie miala jakosc T3 vs IQ5.

 

Tu nie tyle o jakość chodzi, bo przyjmijmy, że jest porównywalna, choć nie jest ;) Jest zróżnicowana, zależnie od badanego obszaru ;) 

 

Gorzej, że są różnice w kwestiach elementarnych, a jedna dla mnie skreśla Teslę :bzik:

I nie jest to brak serwisu sensownego, bo z tym się już w głowie uporałem.

I nie jest to drogie ubezpieczenie, bo raz się żyje i uj :phi:

I nie jest to ewentualne kiepskie spasowanie drzwi i innych szczegółów. 

I nie jest to cena, bo zaczynają i tak się równać powoli z innymi. Bardziej inni z nimi.

Pytam tylko, dlaczego do órwy nędzy nie ma w Tesli wentylowanych foteli? Dlaczego! órwa, dlaczego! :zgryz:

 

Co ma Tesla czego nie mają inni: 

* Sieć SC --> genialna infra i tania. Do tego ich MEGA planer podróży uwzględniający postoje z czasami ładowania i innymi danymi. Majstersztyk.

Do tego nie wiem czy widzieliście, jak on to ultra szybko oblicza :bzik: Klikasz sobie Lizbona, a za 1 sekundę masz całą trasę na ekranie zaplanowaną :palacz:

* "odpalanie wozu, nie ma przycisku start itd. Wsiadasz, klikasz D i jedziesz.

* apka Tesli, multum funkcji i informacji, do tego możliwość udzielania dostępu przez apkę dla osób trzecich.

* Vmax, o ile 0-100 niektórzy zaczynają się zbliżać, (choć w wersji performance jest odlot od konkurencji), to Vmax jakoś innym nie wychodzi, a kto by czasem nie chciał powqrwiać jakiegoś Audi albo Bety w gnoju :old:

*bezpieczeństwo budy, tam naprawdę jest upchane sporo technologii i materiałów. Ten szklany CAŁY panoramiczny dach, to jest jakiś niezrozumiale wytrzymały :) 

* aktualizacje OTA - w tej formie co Tesla, dalej nikt nie będzie miał.

* autopilot, reszta jest w tym temacie gdzieś w otchłani, choć zobaczymy co Ioniq 5 zaprezentuje.

* sentry mode - reszta nawet nie wie jak się za to zabrać :hehe:

* wygląd 3, nadal świeżo.

* brak obowiązkowych przeglądów, taki miły dodatek, a i kilka tysięcy w kieszeni zostanie, bo taki Hyundai to już pewnie w tym Ioniq 5 zoptymalizuje przeglądy, żeby sianko konkretne im zostawiać. 

* o czym zapomniałem?

P.S.

Ponoć jest genialne audio i wygodne fotele, bardzo wygodne!?

 

Co będzie miał tytułowy Ioniq 5, czego nie ma Tesla.

* sieć serwisowa ogólnodostępna, pełna gwarancja na 5 lat. Z grubsza pełna ;) 

* wentylowane fotele !!!

* V2L - oddawanie prądu do domu lub czegokolwiek taki bufor to jednak dobry bajer.

* teoretycznie lepiej działajace czujniku deszczu, zmierzchu, światła lepsze i inne takie.

Co jeszcze?

 

Ogólnie rynek czeka na Teslę Y z Berlina, która jak dobrze pójdzie, zacznie w tym roku zjeżdżać z taśmy i trochę może namieszać na rynku..., bo i może nowy pakiet baterii wskoczy i kilka ulepszeń.

 

Nie próbujcie wentylowanych foteli, taki lifehack! :skromny:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, mrBEAN napisał:

 

Tu nie tyle o jakość chodzi, bo przyjmijmy, że jest porównywalna, choć nie jest ;) Jest zróżnicowana, zależnie od badanego obszaru ;) 

 

Gorzej, że są różnice w kwestiach elementarnych, a jedna dla mnie skreśla Teslę :bzik:

I nie jest to brak serwisu sensownego, bo z tym się już w głowie uporałem.

I nie jest to drogie ubezpieczenie, bo raz się żyje i uj :phi:

I nie jest to ewentualne kiepskie spasowanie drzwi i innych szczegółów. 

I nie jest to cena, bo zaczynają i tak się równać powoli z innymi. Bardziej inni z nimi.

Pytam tylko, dlaczego do órwy nędzy nie ma w Tesli wentylowanych foteli? Dlaczego! órwa, dlaczego! :zgryz:

 

Co ma Tesla czego nie mają inni: 

* Sieć SC --> genialna infra i tania. Do tego ich MEGA planer podróży uwzględniający postoje z czasami ładowania i innymi danymi. Majstersztyk.

Do tego nie wiem czy widzieliście, jak on to ultra szybko oblicza :bzik: Klikasz sobie Lizbona, a za 1 sekundę masz całą trasę na ekranie zaplanowaną :palacz:

* "odpalanie wozu, nie ma przycisku start itd. Wsiadasz, klikasz D i jedziesz.

* apka Tesli, multum funkcji i informacji, do tego możliwość udzielania dostępu przez apkę dla osób trzecich.

* Vmax, o ile 0-100 niektórzy zaczynają się zbliżać, (choć w wersji performance jest odlot od konkurencji), to Vmax jakoś innym nie wychodzi, a kto by czasem nie chciał powqrwiać jakiegoś Audi albo Bety w gnoju :old:

*bezpieczeństwo budy, tam naprawdę jest upchane sporo technologii i materiałów. Ten szklany CAŁY panoramiczny dach, to jest jakiś niezrozumiale wytrzymały :) 

* aktualizacje OTA - w tej formie co Tesla, dalej nikt nie będzie miał.

* autopilot, reszta jest w tym temacie gdzieś w otchłani, choć zobaczymy co Ioniq 5 zaprezentuje.

* sentry mode - reszta nawet nie wie jak się za to zabrać :hehe:

* wygląd 3, nadal świeżo.

* brak obowiązkowych przeglądów, taki miły dodatek, a i kilka tysięcy w kieszeni zostanie, bo taki Hyundai to już pewnie w tym Ioniq 5 zoptymalizuje przeglądy, żeby sianko konkretne im zostawiać. 

* o czym zapomniałem?

P.S.

Ponoć jest genialne audio i wygodne fotele, bardzo wygodne!?

 

Co będzie miał tytułowy Ioniq 5, czego nie ma Tesla.

* sieć serwisowa ogólnodostępna, pełna gwarancja na 5 lat. Z grubsza pełna ;) 

* wentylowane fotele !!!

* V2L - oddawanie prądu do domu lub czegokolwiek taki bufor to jednak dobry bajer.

* teoretycznie lepiej działajace czujniku deszczu, zmierzchu, światła lepsze i inne takie.

Co jeszcze?

 

Ogólnie rynek czeka na Teslę Y z Berlina, która jak dobrze pójdzie, zacznie w tym roku zjeżdżać z taśmy i trochę może namieszać na rynku..., bo i może nowy pakiet baterii wskoczy i kilka ulepszeń.

 

Nie próbujcie wentylowanych foteli, taki lifehack! :skromny:

Cale szczescie, ze jesli bede zmienial to za jakies 2 lata, wiec do tego czasu jeszcze pewnie dojdzie kilku graczy i bedzie w czym wybierac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, zinger napisał:

Cale szczescie, ze jesli bede zmienial to za jakies 2 lata, wiec do tego czasu jeszcze pewnie dojdzie kilku graczy i bedzie w czym wybierac :)

Czyli jeszcze większy problem :hehe:

 

W marcu lub kwietniu mają pokazać Kię CV, technicznie to samo co Ioniq 5, ale wygląd chyba jeszcze bardziej odlotowy, a wnętrze bliższe klasycznemu ;)

 

 

2021-Kia-Futuron-EV-Carscoops-10-1024x555.jpg.c32402e145e1ad3e95bda16311eaf1fe.jpg

 

2022-Kia-CV.jpg.0e8e63283dead6477c6c78340cdfbb0f.jpg

Kia-CV-2021-1.jpg.6afda3fb2cf7bd2b84247ce332cb43f0.jpg

 

Kia-CV-2021-2.jpg.dff14343938f7a932c5babf424546b48.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 hours ago, mrBEAN said:

 

Tu nie tyle o jakość chodzi, bo przyjmijmy, że jest porównywalna, choć nie jest ;) Jest zróżnicowana, zależnie od badanego obszaru ;) 

 

Gorzej, że są różnice w kwestiach elementarnych, a jedna dla mnie skreśla Teslę :bzik:

I nie jest to brak serwisu sensownego, bo z tym się już w głowie uporałem.

I nie jest to drogie ubezpieczenie, bo raz się żyje i uj :phi:

I nie jest to ewentualne kiepskie spasowanie drzwi i innych szczegółów. 

I nie jest to cena, bo zaczynają i tak się równać powoli z innymi. Bardziej inni z nimi.

Pytam tylko, dlaczego do órwy nędzy nie ma w Tesli wentylowanych foteli? Dlaczego! órwa, dlaczego! :zgryz:

 

Co ma Tesla czego nie mają inni: 

* Sieć SC --> genialna infra i tania. Do tego ich MEGA planer podróży uwzględniający postoje z czasami ładowania i innymi danymi. Majstersztyk.

Do tego nie wiem czy widzieliście, jak on to ultra szybko oblicza :bzik: Klikasz sobie Lizbona, a za 1 sekundę masz całą trasę na ekranie zaplanowaną :palacz:

* "odpalanie wozu, nie ma przycisku start itd. Wsiadasz, klikasz D i jedziesz.

* apka Tesli, multum funkcji i informacji, do tego możliwość udzielania dostępu przez apkę dla osób trzecich.

* Vmax, o ile 0-100 niektórzy zaczynają się zbliżać, (choć w wersji performance jest odlot od konkurencji), to Vmax jakoś innym nie wychodzi, a kto by czasem nie chciał powqrwiać jakiegoś Audi albo Bety w gnoju :old:

*bezpieczeństwo budy, tam naprawdę jest upchane sporo technologii i materiałów. Ten szklany CAŁY panoramiczny dach, to jest jakiś niezrozumiale wytrzymały :) 

* aktualizacje OTA - w tej formie co Tesla, dalej nikt nie będzie miał.

* autopilot, reszta jest w tym temacie gdzieś w otchłani, choć zobaczymy co Ioniq 5 zaprezentuje.

* sentry mode - reszta nawet nie wie jak się za to zabrać :hehe:

* wygląd 3, nadal świeżo.

* brak obowiązkowych przeglądów, taki miły dodatek, a i kilka tysięcy w kieszeni zostanie, bo taki Hyundai to już pewnie w tym Ioniq 5 zoptymalizuje przeglądy, żeby sianko konkretne im zostawiać. 

* o czym zapomniałem?

P.S.

Ponoć jest genialne audio i wygodne fotele, bardzo wygodne!?

 

Co będzie miał tytułowy Ioniq 5, czego nie ma Tesla.

* sieć serwisowa ogólnodostępna, pełna gwarancja na 5 lat. Z grubsza pełna ;) 

* wentylowane fotele !!!

* V2L - oddawanie prądu do domu lub czegokolwiek taki bufor to jednak dobry bajer.

* teoretycznie lepiej działajace czujniku deszczu, zmierzchu, światła lepsze i inne takie.

Co jeszcze?

 

Ogólnie rynek czeka na Teslę Y z Berlina, która jak dobrze pójdzie, zacznie w tym roku zjeżdżać z taśmy i trochę może namieszać na rynku..., bo i może nowy pakiet baterii wskoczy i kilka ulepszeń.

 

Nie próbujcie wentylowanych foteli, taki lifehack! :skromny:

 

dla mnie

największa zaleta i5 to hatchback

największa (olbrzymia) zaleta t3 to superchargers

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, zinger napisał:

Hmm...250k za T3 std z rozszerzonym pilotem i 290k za long range.

Ciekawe jak sie bedzie miala jakosc T3 vs IQ5.

 

A konkretnie to 200k za std, 240 za LR i 265 za perf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HelixSv napisał:

 

dla mnie

największa zaleta i5 to hatchback

największa (olbrzymia) zaleta t3 to superchargers

 

Tak, to bezwzględnie. 
Dlatego jeśli myślę o Tesli to o Y, bo to będzie gabarytowo bezpośredni konkurent 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.02.2021 o 22:29, mrBEAN napisał:

 

Opowiadaj o tej Tesli w takim razie ;) 

 

Co tu opowiadać, wady i zalety tu już zostały wymienione. 

Niestety muszę się męczyć z:

1, za dużym zasięgiem, bo pęcherz nie wytrzymuje już 2h w trasie,

2, absurdalnym przyspieszeniem na które jestem już za stary,

3, codziennym podłączaniem do ładowania w garażu,

4, autopilotem, bo to szatański wynalazek którego się boję,

5, psem na tylnej kanapie, 

6, brakiem diesla pod maską, 

7, wyrzutami sumienia z powodu dzieci z Bełchatowa i degradacji środowiska,

8, pierdzącymi kierunkowskazami,

9, zardzewiałymi tarczami hamulcowymi,

10, niemożnością sprzedania tego wynalazku.....:(

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, tom111 napisał:

 

Co tu opowiadać, wady i zalety tu już zostały wymienione. 

Niestety muszę się męczyć z:

1, za dużym zasięgiem, bo pęcherz nie wytrzymuje już 2h w trasie,

2, absurdalnym przyspieszeniem na które jestem już za stary,

3, codziennym podłączaniem do ładowania w garażu,

4, autopilotem, bo to szatański wynalazek którego się boję,

5, psem na tylnej kanapie, 

6, brakiem diesla pod maską, 

7, wyrzutami sumienia z powodu dzieci z Bełchatowa i degradacji środowiska,

8, pierdzącymi kierunkowskazami,

9, zardzewiałymi tarczami hamulcowymi,

10, niemożnością sprzedania tego wynalazku.....:(

 

 

 

Podziwiam, masz silną psychikę :palacz: ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryk!? A płoco to kłomu i dlaczłego?

 

"Not only in South Korea did Hyundai note tremendous interest in its all-new all-electric Ioniq 5 model (23,760 preorders within 24 hours), which will enter the market within a few months.

In Europe, the Ioniq 5 introduction is also a huge success, far bigger than the launch of the popular all-new Tucson SUV in 2020.

Hyundai reports that between the unveiling on February 23 and February 26, the number of customer enquiries in Europe reached 236,000. There are probably tons of people searching for their new all-electric car and Ioniq 5 is on their shortlist to consider."

 

https://insideevs.com/news/491052/hyundai-reports-high-demand-ioniq-5-europe/?fbclid=IwAR3VIYLYqA79V_y9eQKA_KXqlVUnH3brqUd23iW9zc9nVmP280VEF7k0GI4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, mrBEAN napisał:

Elektryk!? A płoco to kłomu i dlaczłego?

 

"Not only in South Korea did Hyundai note tremendous interest in its all-new all-electric Ioniq 5 model (23,760 preorders within 24 hours), which will enter the market within a few months.

In Europe, the Ioniq 5 introduction is also a huge success, far bigger than the launch of the popular all-new Tucson SUV in 2020.

Hyundai reports that between the unveiling on February 23 and February 26, the number of customer enquiries in Europe reached 236,000. There are probably tons of people searching for their new all-electric car and Ioniq 5 is on their shortlist to consider."

 

https://insideevs.com/news/491052/hyundai-reports-high-demand-ioniq-5-europe/?fbclid=IwAR3VIYLYqA79V_y9eQKA_KXqlVUnH3brqUd23iW9zc9nVmP280VEF7k0GI4

To kiedy zapisy? :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
4 godziny temu, HelixSv napisał:

 

Tylko 3k€ pomiedzy long i short range. 

 

No jest kilka ciekawostek.

A najmniej ciekawa jest wersja, które by mnie potencjalnie interesowała 8]

Liczę tak to co musi być i wychodzi mi, 63+ :bzik: 

 

Niro/Soul jak po czasie oceniasz?, bo to już rozsądniej aktualnie wygląda :) 

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, mrBEAN said:

 

No jest kilka ciekawostek.

A najmniej ciekawa jest wersja, które by mnie potencjalnie interesowała 8]

Liczę tak to co musi być i wychodzi mi, 63+ :bzik: 

 

Niro/Soul jak po czasie oceniasz?, bo to już rozsądniej aktualnie wygląda :) 

 

W E-Niro podoba mi sie bardzo wiele rzeczy:

 

- zasięg 

- deska rozdzielcza, dużo gustownych i, co ważniejsze, sensownych przycisków. 

- dopracowany system inforozrywki

- wyciszenie 

- przyspieszenie

- zawiesznie

- duży bagażnik

- spory i praktyczny schowek z chowanymi uchwytami na kubki/butelki

- wszystkie systemy (szczegolnie ten, co automatycznie zwiększa rekuperację, gdy widzi auto z przodu i to bez tempomatu)

- ...i jeszcze ten, co się drze, gdy wykryje ruch poprzeczny przy cofaniu - magia. 

- wygodny i elektrycznie strerowany fotel kierowcy z pamięciami. Swietne, bo żona jest 15 cm niższa ode mnie. 

 

Czego nie lubię:

- nie ma haka

- bardzo szybko brudzi sie kamera cofania i cała klapa bagażnika 

- jest brzydkie i nijakie z zewnatrz

- jest to Kija... 😕 ten samochod to taki "white noise", niewidoczny i niezauważalny. Nie sądziłem, że to będzie mi doskwierać, co jakiś czas musze odreagować i przejechać się bmw i3 ;]

 

Czy kupiłbym jeszcze raz?

Tak, bo nie ma żadnej konkurencji.

 

Leaf - chademo, gorszy zasięg. 

Id3/id4 - beznadziejny system i niedorobione dotykowe przyciski...

TM3 - sedan i cena

Kona / eSoul - za małe na auto rodzinne

 

Ioniq5 jest ciekawy, muszę sie przejechać i zobaczyć,  jak to tu wycenią.

...i spytać się żony, bo jest markotna, że mamy kije, a nie jakieś v60/v90, c/e class czy bmw 3/5... ;]

Córka jest zakochana w Tesli, więc może sprzedam nerkę i kupię Y. :lizak:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, HelixSv napisał:

Ioniq5 jest ciekawy, muszę sie przejechać i zobaczyć,  jak to tu wycenią.

...i spytać się żony, bo jest markotna, że mamy kije, a nie jakieś v60/v90, c/e class czy bmw 3/5... ;]

Córka jest zakochana w Tesli, więc może sprzedam nerkę i kupię Y. :lizak:

 

Tu są potrzebne 3 wozy już ;]

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.