Skocz do zawartości

Duster? Tipo? Lpg?


KYRTAP

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, piotr1982 napisał:

a Kolega to z legend ludowych opinie tworzy czy miał styczność z którymś z tych aut?

bo osobiście mam 2go opla z fabrycznym lpg i jak by opel dalej podążał tą drogą to bym się zastanowił nad kolejnym 3 samochodem taki wzbudził u mnie entuzjazm użytkowanie tych aut 

Piszę z punktu widzenia warsztatu u i serwisu.  

Ja tylko serwisowałem trochę tych aut, ale widzę, że próba 2 samochodów wystarczy do obalenia opinii wyrobionej przez serwisy usprawniające wiele sztuk tych aut.

 

W takim razie wycofuję swoje słowa. Skoro 2 ople jeżdżą, to warsztaty naprawiające te instalacje są w błędzie. ASO umie je naprawiać i w ogóle jet cudownie. 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, piotr1982 napisał:

a Kolega to z legend ludowych opinie tworzy czy miał styczność z którymś z tych aut?

bo osobiście mam 2go opla z fabrycznym lpg i jak by opel dalej podążał tą drogą to bym się zastanowił nad kolejnym 3 samochodem taki wzbudził u mnie entuzjazm użytkowanie tych aut 

Jak masz 2 opla to pewnie jakieś fora też śledzisz?

Tobie się nie zdarzyło, a innym tak, to trochę jak z alternatorem w fiacie. :phi:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, steyr napisał:

 

Mam 3 auto na lpg, w żadnym nie zmieniałem filtra paliwa bo go po prostu fizycznie nie ma. Co do LR, kwestia trafienia na odpowiedni serwis a z tym nie raz jest ciężko. Jak szukałem Tipo to na dzień dobry odrzucałem wersję z fabrycznym LR, nie lubię być uwiązany do ASO a póki co nikt poza ASO w Tipo nie ogarnia tego sterownika. Medy jako wtryski do trwałych też nie należą, a tanie też nie są.

W salonie w BI można było jeszcze STAGA zamówić, twierdzili że sami zakładają, a nie ciągają do AC (nie pamiętam już która to marka była, ale kiedyś taką propozycję dostałem, instalacja "dokładana w ASO na hali i rękami ludzi z AC").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ZUBERTO napisał:

Jak masz 2 opla to pewnie jakieś fora też śledzisz?

Tobie się nie zdarzyło, a innym tak, to trochę jak z alternatorem w fiacie. :phi:

Zdarza sie jednemu na 1000 albo mniej a potem leci urban legend jak ta o tych alternatorach w fiacie, zecw kazdym trzeba wymieniac wraz z olejem

Edytowane przez norbert123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną sprawa wygląda tak że w najbliższym czasie jadę oglądać demonstracyjnego Dustera 1.0 Tce z lpg.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


O ile tańszy powinien być Waszym zdaniem taki demonstracyjny Duster? Nowy kosztuje około coś 73 tysięcy. Auto jest z września tego roku i przejechał jakieś 1500 km.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, KYRTAP napisał:

O ile tańszy powinien być Waszym zdaniem taki demonstracyjny Duster? Nowy kosztuje około coś 73 tysięcy. Auto jest z września tego roku i przejechał jakieś 1500 km.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Nie wiem jak teraz ale kiedyś dealer na demo miał raba koło 16-17%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile tańszy powinien być Waszym zdaniem taki demonstracyjny Duster? Nowy kosztuje około coś 73 tysięcy. Auto jest z września tego roku i przejechał jakieś 1500 km.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Biorąc pod uwagę popularność Dusterow to raczej bardzo dużo nie wyrwiesz. Wg mnie 68 tysi byłoby okej.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minutes ago, KYRTAP said:

68 tysięcy? Raczej nie brzmi to zachęcająco.
 

 

A sa w ogole jakies rabaty na nowe auta? Czy to 73kPLN to juz jest do zaplacenia?

Bo jak nie ma to 5kPLN mniej za przebieg 1.5kkm i 3 miesiace gwarancji mniej to wg mnie dosc sensowna oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2020 o 07:03, steyr napisał:

 

1.6 110KM wg spritmonitor pali mniej niż "smok" 1.4tjet, a ja mam regularnie w 1.4tjet z lpg zużycie lpg pomiędzy 9 a 10l na 100km. To w takich warunkach jak piszesz 1.4tjet będzie palił 14-15l PB/100km:phi: Takie zużycia lpg osiągam jak ciągnę przyczepę 2 osiową z towarem. Na temat spalania się nie wypowiadam, dopóki sam się nie przekonam bo już rozmawiałem z takimi co im 1.9tdi przy 160km/h zużywa 4l ON/100km:oki: a przy 90km/h co 100km muszą zjeżdżać z drogi bo muszą ON odciągać z zbiornika bo się przelewa . Z reguły z takimi nie dyskutuje bo przeważnie człowiek nie wie na jakiej zasadzie się silnik spalinowy kręci. Jakiś tam podgląd dają statystyki w necie jak dla mnie.

 

dla mnie też jedynie statystyki są wiarygodne. Już nawet nie chodzi o bajkopisarzy co im pali 4l przy 160, bo przeciętny samochód, czy benzyna czy diesel będzie palił 8-10 przy takiej średniej prędkości z dłuższego dystansu, to takie spalania mają małe znaczenie. Nawet jak się czasem przejadę szybciej autostradą, bo lubię, ze spalaniem > 10l, to w ogólnej skali przebiegu i całego średniego spalania to niewiele zmienia, bo na codzień jeżdżę do pracy, po wsiach i trochę po mieście. W Bravo T-Jet średnie spalanie z prawie 10 lat jazdy miałem 7,27 l/100km. Dla mnie przy takim spalaniu zabawa w LPG jest niewarta zysków, ale wiadomo, jak ktoś liczy każdą stówkę to zawsze coś zostanie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, KYRTAP napisał:

68 tysięcy? Raczej nie brzmi to zachęcająco.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
 

 

A ile się podziewasz, że 10 kPLN zejdzie? Za auto, które w zasadzie nie kupisz z placu i wszystko pod zamówienie. Kurcze, przecież trzy miesiące od rejestracji i 1500 km przebiegu to nie jest jakieś zużycie. Dam ci porównanie na moim zakupie Golfa. Na wyprzedaży nowy stał za 84 kPLN, swojego 8-miesięcznego z przebiegiem 20 kkm kupiłem u delaera za 72 kPLN + komplet opon zimowych. Ten mój miał jakieś ekstra dodatki w porównaniu od tego z salonu, ale nic mocno wpływającego na cenę. Dla mnie super cena, ja taki przebieg robię w kilka miesięcy, więc i tak po pół roku miałbym 20 kkm na zegarze. A tak miałem 12 kPLN w kieszeni + zimowe 17-tki, które też swoje kosztują. Ja wiem, że na AK sami spece od negocjacji i jeszcze Pani w salonie klęka na kolanach w okolicach rozporka przed przekazaniem kluczyków, ale rzeczywistość jest zgoła inna. Oczywiście jakbym chciał się pochwalić jaki to ze mnie negocjator to podałbym ci cenę katalogową za Golfa i moją i wyszłoby, że urwałem z 20-25%. 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, spad napisał:

 

A ile się podziewasz, że 10 kPLN zejdzie? Za auto, które w zasadzie nie kupisz z placu i wszystko pod zamówienie. Kurcze, przecież trzy miesiące od rejestracji i 1500 km przebiegu to nie jest jakieś zużycie. Dam ci porównanie na moim zakupie Golfa. Na wyprzedaży nowy stał za 84 kPLN, swojego 8-miesięcznego z przebiegiem 20 kkm kupiłem u delaera za 72 kPLN + komplet opon zimowych. Ten mój miał jakieś ekstra dodatki w porównaniu od tego z salonu, ale nic mocno wpływającego na cenę. Dla mnie super cena, ja taki przebieg robię w kilka miesięcy, więc i tak po pół roku miałbym 20 kkm na zegarze. A tak miałem 12 kPLN w kieszeni + zimowe 17-tki, które też swoje kosztują. Ja wiem, że na AK sami spece od negocjacji i jeszcze Pani w salonie klęka na kolanach w okolicach rozporka przed przekazaniem kluczyków, ale rzeczywistość jest zgoła inna. Oczywiście jakbym chciał się pochwalić jaki to ze mnie negocjator to podałbym ci cenę katalogową za Golfa i moją i wyszłoby, że urwałem z 20-25%. 

Masz racje, najwiecej do powiedzenia mają Ci co nowego nigdy nie kupili a tylko wpadli do salonu spytać się o cenę i już w drzwiach dostali -25% od ceny katalogowej buehehe. (całe AK, zarobki 10 na rękę to wstyd się przyznać że tak mało a na części rabaty -50% a na fury na wejściu -25% :)) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
A ile się podziewasz, że 10 kPLN zejdzie? Za auto, które w zasadzie nie kupisz z placu i wszystko pod zamówienie. Kurcze, przecież trzy miesiące od rejestracji i 1500 km przebiegu to nie jest jakieś zużycie. Dam ci porównanie na moim zakupie Golfa. Na wyprzedaży nowy stał za 84 kPLN, swojego 8-miesięcznego z przebiegiem 20 kkm kupiłem u delaera za 72 kPLN + komplet opon zimowych. Ten mój miał jakieś ekstra dodatki w porównaniu od tego z salonu, ale nic mocno wpływającego na cenę. Dla mnie super cena, ja taki przebieg robię w kilka miesięcy, więc i tak po pół roku miałbym 20 kkm na zegarze. A tak miałem 12 kPLN w kieszeni + zimowe 17-tki, które też swoje kosztują. Ja wiem, że na AK sami spece od negocjacji i jeszcze Pani w salonie klęka na kolanach w okolicach rozporka przed przekazaniem kluczyków, ale rzeczywistość jest zgoła inna. Oczywiście jakbym chciał się pochwalić jaki to ze mnie negocjator to podałbym ci cenę katalogową za Golfa i moją i wyszłoby, że urwałem z 20-25%. 
Masz rację ale właśnie sugeruje się tym że 5 lat temu kupiłem demonstracyjne Rio o 10 tysięcy taniej niż nowe.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KYRTAP napisał:

Masz rację ale właśnie sugeruje się tym że 5 lat temu kupiłem demonstracyjne Rio o 10 tysięcy taniej niż nowe.

 

Tylko Rio nie było chyba bardzo popularnym i rozchwytywanym samochodem. A Daćka jest chętnie kupowana, zajmuje czołowe miejsca w rankingach sprzedaży i nie stoi tego za dużo na placach. No i jeszcze pytanie, jakie są realne rabaty w Dacii i jakie były wtedy w Kia no i czy owe 10 tysięcy to był upust od cennika czy faktycznej ceny sprzedaży nowego.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Majkiel napisał:

 

Tylko Rio nie było chyba bardzo popularnym i rozchwytywanym samochodem. A Daćka jest chętnie kupowana, zajmuje czołowe miejsca w rankingach sprzedaży i nie stoi tego za dużo na placach. No i jeszcze pytanie, jakie są realne rabaty w Dacii i jakie były wtedy w Kia no i czy owe 10 tysięcy to był upust od cennika czy faktycznej ceny sprzedaży nowego.

We wrześniu na Dustera miałem 3.5kpln upustu i dodatkowe wyposażenie w cenie.

Później cenniki poszły w górę, obniżki mniejsze, bo i tak wszystko schodzi z placów... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, KYRTAP napisał:

 

Jaki silnik?

1.0 z LPG i wszystkimi opcjami oraz 1,5dci z 4wd i wszystkimi opcjami dostępnymi.

Dwa warianty brałem pod uwagę, ale odpuściłem temat, troszkę mi się zweryfikowało pod koniec września przez koronkę.

A w sumie mam kilka pojazdów w garażu, które teraz prawie nie jeżdżą, więc wydatek bez sensu, a i nie chcę się w zobowiązania finansowe łączyć dłuższe, niż bieżące :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra k z silnikiem 1,2, bardzo mało pali, dość żwawa, za 70 kupisz kombi z fajnym wyposażeniem. Z gazem trudniej ale IMO nie ma sensu. Pali śmiesznie mało, na trasie zejdziesz do 5l. Nie razi nawet ze ma 3 cylindry, prawie tego nie słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, KYRTAP napisał:

O ile tańszy powinien być Waszym zdaniem taki demonstracyjny Duster? Nowy kosztuje około coś 73 tysięcy. Auto jest z września tego roku i przejechał jakieś 1500 km.

Jak ugrałbyś 67 nie byłoby źle, a 65 cudownie (choć Duster schodzi na pniu i wątpię by tyle chcieli zejść).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ugrałbyś 67 nie byłoby źle, a 65 cudownie (choć Duster schodzi na pniu i wątpię by tyle chcieli zejść).
Ja bardziej obstawiam, że jak ugra 70 to będzie dobrze, a 68 cudownie. Wyżej masz info o rabacie 3,5 kPLN przy full wersji, więc 6-8 kPLN to raczej marzenia niż realne możliwości uzyskania rabatu

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
dla mnie też jedynie statystyki są wiarygodne. Już nawet nie chodzi o bajkopisarzy co im pali 4l przy 160, bo przeciętny samochód, czy benzyna czy diesel będzie palił 8-10 przy takiej średniej prędkości z dłuższego dystansu, to takie spalania mają małe znaczenie. Nawet jak się czasem przejadę szybciej autostradą, bo lubię, ze spalaniem > 10l, to w ogólnej skali przebiegu i całego średniego spalania to niewiele zmienia, bo na codzień jeżdżę do pracy, po wsiach i trochę po mieście. W Bravo T-Jet średnie spalanie z prawie 10 lat jazdy miałem 7,27 l/100km. Dla mnie przy takim spalaniu zabawa w LPG jest niewarta zysków, ale wiadomo, jak ktoś liczy każdą stówkę to zawsze coś zostanie.


Statystyka jest jak krótka spódniczka, niby wiele pokazuje, ale to co najważniejsze jest zasłonięte. Dla mnie osiągnięcie wyniku w t-jet 7.27 jest absolutnie niewykonalne, jak przeglądałem statystyki spalania dla tego motoru w Autocentrum to nie wierzyłem. Potem zdałem sobie sprawę, że takie staty mogą prowadzić tylko ludzie z natury oszczędni i skrupulatni. Ja po dwóch latach i wyniku coś ponad 11 z fuelio dałem sobie spokój, żeby się nie dołować.
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, spad napisał:

Ja bardziej obstawiam, że jak ugra 70 to będzie dobrze, a 68 cudownie. Wyżej masz info o rabacie 3,5 kPLN przy full wersji, więc 6-8 kPLN to raczej marzenia niż realne możliwości uzyskania rabatu

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

4.3kpln w sprzęcie, dokładki/osłony itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, gilbert3 napisał:


 

 


Statystyka jest jak krótka spódniczka, niby wiele pokazuje, ale to co najważniejsze jest zasłonięte. Dla mnie osiągnięcie wyniku w t-jet 7.27 jest absolutnie niewykonalne, jak przeglądałem statystyki spalania dla tego motoru w Autocentrum to nie wierzyłem. Potem zdałem sobie sprawę, że takie staty mogą prowadzić tylko ludzie z natury oszczędni i skrupulatni. Ja po dwóch latach i wyniku coś ponad 11 z fuelio dałem sobie spokój, żeby się nie dołować.

 

Czy to jest forum Passata TDI?

Pytam ogólnie. Bo ludzie spuszczają się nad tym ile spali najmniej. 

U mnie w zależności o d pojazdu i warunków na drodze różne pojazdy palą od 9 do 25l na 100km, nie liczę ciężkiego terenu, tam 20-35l. Pojazdy robią około 100-120kkm rocznie. Tu opłaca się LPG, bo faktycznie tnie koszty, rekordowy zwrot instalacji miałem w 2 miesiące. 

Pojazd może palić mniej, może palić więcej, rozmiar i model opony, głupie ciśnienie w oponach już robi różnicę.

Raz na jakiś czas sprawdzam tylko czy jest spalanie nie rośnie nadmiernie, a tak to tylko tankowanie do pełna i jazda. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, spad napisał:

Ja bardziej obstawiam, że jak ugra 70 to będzie dobrze, a 68 cudownie. Wyżej masz info o rabacie 3,5 kPLN przy full wersji, więc 6-8 kPLN to raczej marzenia niż realne możliwości uzyskania rabatu

Dla samochodu nowego to ogólnie dla Dacii upust maksymalny do 2 tys. Jako klient oraz bywalec forum Dacii od prawie 4 lat, nie pamiętam żeby ktoś pochwalił się uzyskaniem większego rabatu niż 2,5tys. A wiadomo, że na forach ludzie raczej chwaląc się zawyżają swoje sukcesy negocjacyjne 😉

Najczęściej rabat oscyluje w okolicach 1-1,5 tys zł. No i nie jest gotówkowy, tylko zazwyczaj udzielany "w towarze"- akcesoria, dodatki, opony, usługi serwisowe.

W przypadku auta demonstracyjnego, to już jest ciut inaczej, ale też cudów nie należy się spodziewać.

Edytowane przez Wasylek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Wasylek napisał:

Dla samochodu nowego to ogólnie dla Dacii upust maksymalny do 2 tys. Jako klient oraz bywalec forum Dacii od prawie 4 lat, nie pamiętam żeby ktoś pochwalił się uzyskaniem większego rabatu niż 2,5tys. A wiadomo, że na forach ludzie raczej chwaląc się zawyżają swoje sukcesy negocjacyjne 😉

Najczęściej rabat oscyluje w okolicach 1-1,5 tys zł. No i nie jest gotówkowy, tylko zazwyczaj udzielany "w towarze"- akcesoria, dodatki, opony, usługi serwisowe.

W przypadku auta demonstracyjnego, to już jest ciut inaczej, ale też cudów nie należy się spodziewać.

W kwietniu 2016 na Sandero Stepway 2kpln w gotówce, i kilka drobiazgów z usługą w ASO w cenie. Na Dustera we wrześniu napisałem powyżej. W Renault na Koleosa miałem ciekawszą propozycję we wrześniu. Ale teraz nie jest dobry czas na zmiany u mnie i wiązanie się w leasingi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jazda próbna Dusterem zaliczona. W porównaniu pierwszej generacji to jest na pewno lepiej wygłuszony. Po drugie w końcu plastiki nie śmierdzą jak kiedyś w Dacii. Obawiam się trochę silnika ale cena za jaką jest wystawiony powoduje że raczej się zdecyduje na kupno. Bez opon zimowych kosztuje 62900 zł więc z oponami które muszę dokupić pewnie wyjdzie około 65 tysięcy za auto demonstracyjne które przypomnę nowe kosztuje 73. Myślę że cena jest bardzo dobra.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka



  • Lubię to 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, KYRTAP napisał:


Jazda próbna Dusterem zaliczona. W porównaniu pierwszej generacji to jest na pewno lepiej wygłuszony. Po drugie w końcu plastiki nie śmierdzą jak kiedyś w Dacii. Obawiam się trochę silnika ale cena za jaką jest wystawiony powoduje że raczej się zdecyduje na kupno. Bez opon zimowych kosztuje 62900 zł więc z oponami które muszę dokupić pewnie wyjdzie około 65 tysięcy za auto demonstracyjne które przypomnę nowe kosztuje 73. Myślę że cena jest bardzo dobra.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


 

Jaki ma przebieg? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, KYRTAP napisał:


Jazda próbna Dusterem zaliczona. W porównaniu pierwszej generacji to jest na pewno lepiej wygłuszony. Po drugie w końcu plastiki nie śmierdzą jak kiedyś w Dacii. Obawiam się trochę silnika ale cena za jaką jest wystawiony powoduje że raczej się zdecyduje na kupno. Bez opon zimowych kosztuje 62900 zł więc z oponami które muszę dokupić pewnie wyjdzie około 65 tysięcy za auto demonstracyjne które przypomnę nowe kosztuje 73. Myślę że cena jest bardzo dobra.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


 

Przy takiej okazji bym drugiego Dustera kupił ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, angrius napisał:

Jaki ma przebieg? 

 

6 minut temu, spad napisał:

Pisał, że 1500 km i trzy miesiące od rejestracji. Dla takich warunków super oferta jaką dostał.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

 

Tak. Dokładnie 1538. 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, spad napisał:

Pisał, że 1500 km i trzy miesiące od rejestracji. Dla takich warunków super oferta jaką dostał.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

ja wiem, raczej normalna

https://www.otomoto.pl/osobowe/dacia/duster/od-2020/?search[filter_float_mileage%3Afrom]=200&search[filter_float_mileage%3Ato]=3000&search[order]=created_at%3Adesc&search[brand_program_id][0]=&search[country]=

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, bielaPL napisał:

Zależnie od opcji w Prestige, bo kilka kpln można było do Prestige za 64900 z LPG dorzucić. Tylko jest ten myk po drodze, o którym pisałem wyżej, że sztucznie zawyżają, a później niby upusty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj, autor wspomniał, że nowy stoi po 73 w tej samej konfiguracji i odnoszę się do tej informacji, że z przebiegiem 0 km nie kupisz taniej, no może ciut taniej, więc wtedy oferta byłaby interesująca. A jak cennik bazowy jest zawyżone żeby rabat dobrze wyglądał to co innego.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, spad napisał:

Czekaj, czekaj, autor wspomniał, że nowy stoi po 73 w tej samej konfiguracji i odnoszę się do tej informacji, że z przebiegiem 0 km nie kupisz taniej, no może ciut taniej, więc wtedy oferta byłaby interesująca. A jak cennik bazowy jest zawyżone żeby rabat dobrze wyglądał to co innego.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

 

Najdroższy nowy bez przebiegu z lpg to 71800

https://www.otomoto.pl/osobowe/dacia/duster/od-2020/?search[filter_enum_fuel_type][0]=petrol-lpg&search[order]=filter_float_price%3Adesc&search[brand_program_id][0]=&search[country]=

 

ale trzeba by popatrzeć i podzwonić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minutes ago, bielaPL said:

 

Ale to nie jest najwyzsza wersja wyposazenia i chyba nawet nie ma automatycznej klimy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Ale to nie jest najwyzsza wersja wyposazenia i chyba nawet nie ma automatycznej klimy...

 

Teraz patrzę że tymi wersjami wyposażenia to jest jakoś dziwnie. Dla przykładu wersja Prestige czyli niby najdroższa w tym moim przypadku nie ma grzanych siedzeń które mogą być w Celebration która jest tańsza. :nie_wiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, KYRTAP napisał:

 

Teraz patrzę że tymi wersjami wyposażenia to jest jakoś dziwnie. Dla przykładu wersja Prestige czyli niby najdroższa w tym moim przypadku nie ma grzanych siedzeń które mogą być w Celebration która jest tańsza. :nie_wiem:

 

bo to jest opcja/pakiet ?

klima automatyczna też występuje jako opcja 

Celebration to w ogóle inna bajka bo to seria limitowana 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, KYRTAP napisał:

 

Teraz patrzę że tymi wersjami wyposażenia to jest jakoś dziwnie. Dla przykładu wersja Prestige czyli niby najdroższa w tym moim przypadku nie ma grzanych siedzeń które mogą być w Celebration która jest tańsza. :nie_wiem:

Wejdź na stronę Dacii w konfigurator Dustera, będziesz wiedział co i  ile kosztuje, co jest serią, co opcją w danej specyfikacji...

Grzane zydle 600pln dla Prestige opcja, klima automat też, system bezkluczykowy, czy system kamer również. Zerknij na konfigurator, to zobaczysz, że ta oferta jest bez szału. A no i metalik też doplata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Pipper napisał:

Wejdź na stronę Dacii w konfigurator Dustera, będziesz wiedział co i  ile kosztuje, co jest serią, co opcją w danej specyfikacji...

Grzane zydle 600pln dla Prestige opcja, klima automat też, system bezkluczykowy, czy system kamer również. Zerknij na konfigurator, to zobaczysz, że ta oferta jest bez szału. A no i metalik też doplata.

 

O której ofercie bez szału piszesz bo się pogubiłem?:hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, KYRTAP said:

 

O której ofercie bez szału piszesz bo się pogubiłem?:hmm:

 

I dlatego najlepiej nie pytac na forach bo nigdy nie kupisz :hehe:

Zawsze znajdzie sie ktos kto rzekomo dostal jakas super oferte X czasu temu i oczywiscie z niej nie skorzystal ale teraz sieje zament ;]

Jak Ci auto pasuje i cena jest akceptowalna to bierz a nie sluchaj opowiesci z mchu i paproci :ok:

 

  • Lubię to 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, KYRTAP napisał:

 

Brakuje tylko grzanych foteli ale może jeszcze są jakieś "braki".;)

 

A jak się jeździło tym 1.0 ?

Byłeś gdzieś poza miastem, tak żeby rozpędzić się do tych 120-130km/h ?

Też ma taką krótka jedynkę ? (dieslem ruszam z dwójki)

Zrobiłem 20kkm a dalej mi się biegi mieszają ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
A jak się jeździło tym 1.0 ?
Byłeś gdzieś poza miastem, tak żeby rozpędzić się do tych 120-130km/h ?
Też ma taką krótka jedynkę ? (dieslem ruszam z dwójki)
Zrobiłem 20kkm a dalej mi się biegi mieszają
 
 
Ciężko coś więcej powiedzieć bo jeździłem niecałą godzinę ale do 150 się rozpędziłem i było ciszej niż teraz w Rio. Nie zauważyłem aby jedynka była krótka. Tak jak napisałem wcześniej DD2 jest lepiej wygłuszony niż poprzednik.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, KYRTAP napisał:

Ciężko coś więcej powiedzieć bo jeździłem niecałą godzinę ale do 150 się rozpędziłem i było ciszej niż teraz w Rio. Nie zauważyłem aby jedynka była krótka. Tak jak napisałem wcześniej DD2 jest lepiej wygłuszony niż poprzednik.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
 

 

DD1 to ja jeździłem 5lat temu i pamiętam że to był dramat, słaby silnik który palił jak smok, słabe fotele, plastiki itd

DD2 to inna klasa ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko coś więcej powiedzieć bo jeździłem niecałą godzinę ale do 150 się rozpędziłem i było ciszej niż teraz w Rio. Nie zauważyłem aby jedynka była krótka. Tak jak napisałem wcześniej DD2 jest lepiej wygłuszony niż poprzednik.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Krótka jedynka jest chyba w 4x4

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
DD1 to ja jeździłem 5lat temu i pamiętam że to był dramat, słaby silnik który palił jak smok, słabe fotele, plastiki itd
DD2 to inna klasa
 
 
Ja kiedyś do Logan 1 się przysiadłem... No to podobne odczucia jak z Lanosa... Lacetti dużo fajniejszy był. Do wnętrza dd1 usiadłem ale po lifcie i już tu mi się podobało.

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.