Skocz do zawartości

Komfortowa klasa D


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Komfortowa klasa D z roczników 2014-2016

 

-dobre wybieranie dziur

-cicho w środku (bez większych skrzypnięć i przy prędkościach autostradowych 140)

-odrzucamy sportowe prowadzenie, układ kierowniczy może być gumowy byleby lekko kręcić, buda może bujać w zakrętach

-fajne wygodne fotele

-silnik obojętnie czy diesel czy benzyna - byleby cichy w korkach i przy prędkościach autostradowych

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, bielaPL said:

Komfortowa klasa D z roczników 2014-2016

 

-dobre wybieranie dziur

-cicho w środku (bez większych skrzypnięć i przy prędkościach autostradowych 140)

-odrzucamy sportowe prowadzenie, układ kierowniczy może być gumowy byleby lekko kręcić, buda może bujać w zakrętach

-fajne wygodne fotele

-silnik obojętnie czy diesel czy benzyna - byleby cichy w korkach i przy prędkościach autostradowych

 

Citroen C5 :ok:

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, wujek napisał:

Nie ma budzetu wiec BMW serii 5, Audi A6, Merc E po korpo ludkach z najmniejsza benzyna lub dieselem. Akurat beda 4-5 latki. Sporo jest w ML lub w tym nowym PKO BP.

to raczej segment E, jak już to merc C itp... ale właśnie, jakoś nie wiem teraz które auto jest tak naprawdę komfortowe, wszędzie testy, okrążeń itp a o samym odczuwalnym komforcie za dużo się nie pisze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, bielaPL napisał:

Komfortowa klasa D z roczników 2014-2016

 

-dobre wybieranie dziur

-cicho w środku (bez większych skrzypnięć i przy prędkościach autostradowych 140)

-odrzucamy sportowe prowadzenie, układ kierowniczy może być gumowy byleby lekko kręcić, buda może bujać w zakrętach

-fajne wygodne fotele

-silnik obojętnie czy diesel czy benzyna - byleby cichy w korkach i przy prędkościach autostradowych

 

 

 

Volvo V60. Fajne, świetnie wykończone auto. Latałem tym na trasie Gdańsk-Wrocław bliżej 180 km\h i komfort prowadzenia był na bardzo wysokim poziomie. Jak od dawna tak szybko nie jeżdżę autami, tak w Volvo sprawiało to przyjemność i nie czuło się prędkości. Tam był silnik diesla, ale jaki to nie pamiętam, choć coś około 160 KM i więcej.

Poleciłbym też Renault Talisman. Co prawda fajnie się prowadził, ale nie ma w środku uczucia jakości za pieniądze. Przynajmniej ja miałem takie odczucie. No i sterowanie multimediami i klimatyzacją na dużym ekranie mi nie podeszło, jakoś mało intuicyjne było. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma być budżetowo, to Mondeo MK5 powinno dać radę. Może nie oferuje takiej jakości materiałów jak konkurencja "premium", ale można się pozytywnie zdziwić jak cichy i komfortowy jest ten samochód. W danym budżecie takie mondeo będzie młodsze i z mniejszym przebiegiem niż konkurencja premium. Można się też pokusić o jakąś lepiej wyposażoną wersję typu Vignale.

W trasy to raczej 2.0 diesel - bezproblemowy, trwały i kulturalny. Nie odrzucałbym też benzyny 1.5 ecoboost - autostradowo radzi sobie bez problemu. 

 

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Azbest napisał:

Jeśli ma być budżetowo, to Mondeo MK5 powinno dać radę. Może nie oferuje takiej jakości materiałów jak konkurencja "premium", ale można się pozytywnie zdziwić jak cichy i komfortowy jest ten samochód. W danym budżecie takie mondeo będzie młodsze i z mniejszym przebiegiem niż konkurencja premium. Można się też pokusić o jakąś lepiej wyposażoną wersję typu Vignale.

W trasy to raczej 2.0 diesel - bezproblemowy, trwały i kulturalny. Nie odrzucałbym też benzyny 1.5 ecoboost - autostradowo radzi sobie bez problemu. 

 

 

Tylko wez takie Vigbale znajdz... Wiekszosc bedzie 2.0 diesel po leasingu i jak juz to sie na takim skupic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał:

Tylko wez takie Vigbale znajdz... Wiekszosc bedzie 2.0 diesel po leasingu i jak juz to sie na takim skupic.

 

Zgadza się - największy wybór jest w wersjach najuboższych - bo leasingi brały tego najwięcej ... i szczerze mówiąc jak ktoś nie jest nastawiony na gadżety, to ta wersja na 16" felgach zapewnia mega komfort, a cenowo jest raczej jak kompakt. Komfort, cisza i ogólna jakość podróżowania wynika z samej wielkości i konstrukcji samochodu, więc dostajesz ją w "pakiecie", nawet jeśli w środku będziesz miał zaślepki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minutes ago, bielaPL said:

to raczej segment E, jak już to merc C itp... ale właśnie, jakoś nie wiem teraz które auto jest tak naprawdę komfortowe, wszędzie testy, okrążeń itp a o samym odczuwalnym komforcie za dużo się nie pisze 

 

Bo pojecie komfortu jest mocno subiektywne i raczej niemierzalne ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bielaPL napisał:

Komfortowa klasa D z roczników 2014-2016

 

-dobre wybieranie dziur

-cicho w środku (bez większych skrzypnięć i przy prędkościach autostradowych 140)

-odrzucamy sportowe prowadzenie, układ kierowniczy może być gumowy byleby lekko kręcić, buda może bujać w zakrętach

-fajne wygodne fotele

-silnik obojętnie czy diesel czy benzyna - byleby cichy w korkach i przy prędkościach autostradowych

 

 

 

Miałem XC70My16, jeździłem też zwykłym V70.  Spełnia wszystkie twoje wymagania a w szczególności dobre wybieranie i bardzo wygodne fotele.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

Poleciłbym też Renault Talisman. Co prawda fajnie się prowadził, ale nie ma w środku uczucia jakości za pieniądze. Przynajmniej ja miałem takie odczucie. No i sterowanie multimediami i klimatyzacją na dużym ekranie mi nie podeszło, jakoś mało intuicyjne było. 

Ja miałem dokładnie odwrotne. Co prawda zrobiłem tylko 700km tym autem w kilka dni, ale nie przypadło mi do gustu. Wcale fajnie się nie prowadził, głupie sterowanie autem/klimą/navi, fotele też nie do końca wygodne. Silnik 1.6 w mieście niby fajnie się zbierał, ale na autostradzie brakowało mu wigoru. No i ten kluczyk wielkości starszych telefonów :phi:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, sherif napisał:

Ja miałem dokładnie odwrotne. Co prawda zrobiłem tylko 700km tym autem w kilka dni, ale nie przypadło mi do gustu. Wcale fajnie się nie prowadził, głupie sterowanie autem/klimą/navi, fotele też nie do końca wygodne. Silnik 1.6 w mieście niby fajnie się zbierał, ale na autostradzie brakowało mu wigoru. No i ten kluczyk wielkości starszych telefonów :phi:.

 

Patrząc perspektywicznie, serwisowo, wymiana rozrządu w Talismanie może być kosztowna... ponoć tam trza cały silnik opuścić by się dostać do podzespołów...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfortowa klasa D z roczników 2014-2016
 
-dobre wybieranie dziur
-cicho w środku (bez większych skrzypnięć i przy prędkościach autostradowych 140)
-odrzucamy sportowe prowadzenie, układ kierowniczy może być gumowy byleby lekko kręcić, buda może bujać w zakrętach
-fajne wygodne fotele
-silnik obojętnie czy diesel czy benzyna - byleby cichy w korkach i przy prędkościach autostradowych
 
 
Volvo S60 lub v60

Benzyna t4 lub diesel d4

Będziesz zadowolony

Wysłane z tel.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, sherif napisał:

Ja miałem dokładnie odwrotne. Co prawda zrobiłem tylko 700km tym autem w kilka dni, ale nie przypadło mi do gustu. Wcale fajnie się nie prowadził, głupie sterowanie autem/klimą/navi, fotele też nie do końca wygodne. Silnik 1.6 w mieście niby fajnie się zbierał, ale na autostradzie brakowało mu wigoru. No i ten kluczyk wielkości starszych telefonów :phi:.

 

Kluczyka nie pamiętam, bo był keyless, ale chyba była to klasyczna płytka jak w Renault a ona faktycznie mała nie jest. :) No odczucia sterowania środkowego ekranu u mnie podobne, w zasadzie tak zrobione, że w trakcie jazdy jakakolwiek zmiana niemożliwa nie ryzykując wpadnięcia do rowu bo zapatrzysz się w ekran. No i to co najsłabsze wrażenie na mnie zrobiło to wyświetlacz HUD, jakoś tak tandetnie wyglądał, że bardziej przypominało mi to tani plastik przyklejony do deski. Ale fotele i prowadzenie było na plus. Ogólnie niby fajne auto ale nowego w cenie w jakiej jest oferowany bym nie kupił, nie czujesz za co płacisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał:

to raczej segment E, jak już to merc C itp... ale właśnie, jakoś nie wiem teraz które auto jest tak naprawdę komfortowe, wszędzie testy, okrążeń itp a o samym odczuwalnym komforcie za dużo się nie pisze 

C klase to bym bardziej to kompaktow porownal niz do komfortowego pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, wujek napisał:

C klase to bym bardziej to kompaktow porownal niz do komfortowego pojazdu.

z premium to raz siedziałem z tyłu w e91 i na pewno było przestronniej niż moim fiacie bravo, także podejrzewam że w mercu C klasie też jest więcej miejsca, może nie są takie wyrośnięte jak superby ale raczej chyba do ta kategoria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bielaPL napisał:

Komfortowa klasa D z roczników 2014-2016

 

-dobre wybieranie dziur

-cicho w środku (bez większych skrzypnięć i przy prędkościach autostradowych 140)

-odrzucamy sportowe prowadzenie, układ kierowniczy może być gumowy byleby lekko kręcić, buda może bujać w zakrętach

-fajne wygodne fotele

-silnik obojętnie czy diesel czy benzyna - byleby cichy w korkach i przy prędkościach autostradowych

 

 

 

Ja bym jeszcze zerknął na i40, podobno przestronny jak Superb. Ale doświadczenia nie mam. Choć te niebieskie podświetlenie jest rzekłbym wściekłe. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, prawoimotoryzacja said:

Zobacz raz jeszcze dokładnie. ROCZNE można kupić za 135.000-140.000 na gwarancji, to kto normalny kupić 4 latka za 120.000?

 

Na otomoto jest 1 sztuka z 2019 za 135kPLN, a tak to wiekszosc 150-180kPLN...

Ale jesli dla Ciebie to jest smieszna kasa, to pogratulowac ;] :ok:

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, angrius napisał:

Jak ma być komfortowe to c5 jak nic

 

A jak jeszcze bardziej komfortowe, to C6. Ale to już co najmniej 8 letnie będzie. No i warunku klasy D też nie spełni.

 

Edytowane przez kenickie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, spad napisał:

Poleciłbym też Renault Talisman

A jak awaryjnośc tego renuara? - po laguna III nie była zla ale kilka usterek miałem które IMO nie powinny się zdarzyć (np awaria silownika zamka centralnego w drzwiach kierowcy, czy peknięcie tloczka w tylnym hamulcu - sam nie wiedziałem że to mozliwe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być komfortowe to c5 jak nic
No nie wiem właśnie jak hydro działa. Podobno wybiera dziury dobrze ale głośno...ma ktoś?

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak awaryjnośc tego renuara? - po laguna III nie była zla ale kilka usterek miałem które IMO nie powinny się zdarzyć (np awaria silownika zamka centralnego w drzwiach kierowcy, czy peknięcie tloczka w tylnym hamulcu - sam nie wiedziałem że to mozliwe)
Nie mam pojęcia. Miałem to auto na kilka delegacji i swiezaka maks 2-letniego że znikomym przebiegiem.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wujek napisał:

C klase to bym bardziej to kompaktow porownal niz do komfortowego pojazdu.

dokładnie tak. Dostałem nówkę sztukę z wypożyczalni na delegację i byłem nieco zaskoczony i zawiedziony że to po prostu zwykły kompakt z nieco lepszym wyposażeniem i wnętrzem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, bielaPL napisał:

No nie wiem właśnie jak hydro działa. Podobno wybiera dziury dobrze ale głośno...ma ktoś?

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

Użytkuję. Na dziury jest świetne. Czy głośne? Musiałbyś się przejechać bo to pojęcie względne. Dla mnie jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Na otomoto jest 1 sztuka z 2019 za 135kPLN, a tak to wiekszosc 150-180kPLN...

Ale jesli dla Ciebie to jest smieszna kasa, to pogratulowac ;] :ok:

Czy książki i gazety również czytasz w podobny sposób, czyli połączenie ze sobą, bez związku z kontekstem, 2-3 słów a następnie zrobienie z tego sensacji? Zacznij czytać pełnymi zdaniami, gdyż wtedy masz szansę odkryć właściwy przekaz :)

 

Co można w obecnych czasach kupić za 130-140 tys zł? Nowego Golfa, Leon, Octavię lub używanego Leona za 120 tys zł- fr 150 km w automacie. Uważasz, że przy takim Leonie cena rocznego Volvo S90 nie jest smieszna skoro koszt nowego to kwota ok 250.000,00 zł?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Jaruga napisał:

dokładnie tak. Dostałem nówkę sztukę z wypożyczalni na delegację i byłem nieco zaskoczony i zawiedziony że to po prostu zwykły kompakt z nieco lepszym wyposażeniem i wnętrzem ;) 

Jak możecie takie bzdury wypisywać? Przez komfort auta określacie tylko jego wymiary, które i tak sa o kilkadziesiąt cm większe od kompakta. Czy po prostu dla AK kompaktem jest tylko Octavia?

 

Użytkuję Marca C-Coupe i Leona St - SERIO, ktoś uważa,  że komfort w obu jest taki sam, serio?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, spad napisał:

 

Ja bym jeszcze zerknął na i40, podobno przestronny jak Superb. Ale doświadczenia nie mam. Choć te niebieskie podświetlenie jest rzekłbym wściekłe. 

Zrobiłem już 36 tysięcy i30 z tym samym podświetleniem i nie powiedziałbym, że mocno świeci. Poza tym zawsze można zmniejszyć natężenie i jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minutes ago, prawoimotoryzacja said:

Czy książki i gazety również czytasz w podobny sposób, czyli połączenie ze sobą, bez związku z kontekstem, 2-3 słów a następnie zrobienie z tego sensacji? Zacznij czytać pełnymi zdaniami, gdyż wtedy masz szansę odkryć właściwy przekaz :)

 

Co można w obecnych czasach kupić za 130-140 tys zł? Nowego Golfa, Leon, Octavię lub używanego Leona za 120 tys zł- fr 150 km w automacie. Uważasz, że przy takim Leonie cena rocznego Volvo S90 nie jest smieszna skoro koszt nowego to kwota ok 250.000,00 zł?

 

 

 

Czyli wg Ciebie wlasiciele Volvo to debile i sprzedaja roczne auta za 50% wartosci nowego? :hehe:

Czy moze jednak nowe wcale nie kosztuje 250kPLN a roczne 130k...?

I tak, jak na takie auto to ceny sa dosc atrakcyjne, ale wg mnie nijak sie nie wpasowuja w watek klasy D z rocznikow 2014-2016...

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Pietro_M napisał:

Zrobiłem już 36 tysięcy i30 z tym samym podświetleniem i nie powiedziałbym, że mocno świeci. Poza tym zawsze można zmniejszyć natężenie i jest ok. 

 

Jak można zmniejszyć natężenie to okej. Miałem z tym styczność kiedyś u brata jak wypożyczył takie i40 na wczasy. Wsiadłem a tam tak waliło po oczach, że ciężko było na to patrzeć. Trasa w nocy nie należała do przyjemnych przez to podświetlenie w kabinie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Azbest napisał:

Jeśli ma być budżetowo, to Mondeo MK5 powinno dać radę.

W trasy to raczej 2.0 diesel - bezproblemowy, trwały i kulturalny. Nie odrzucałbym też benzyny 1.5 ecoboost - autostradowo radzi sobie bez problemu.

 

23 godziny temu, Azbest napisał:

 

Zgadza się - największy wybór jest w wersjach najuboższych - bo leasingi brały tego najwięcej ... i szczerze mówiąc jak ktoś nie jest nastawiony na gadżety,

 

Co prawda dopiero kilkaset km zdążyłem zrobić, ale już mogę polecić.

Komfort na 17" z pół balonami 235/50R17 jest bardzo duży. 2.0 TDCi 150 KM już jedzie nawet żwawo, a szybka zmiana mapy w sterowniku i jest 180 KM.

Większość to wersje Ambiente lub Trend, w nieco wyższym budżecie Edition i Titanium.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bielaPL napisał:

No nie wiem właśnie jak hydro działa. Podobno wybiera dziury dobrze ale głośno...ma ktoś?

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

 

C5 to taki wieloryb, generalnie fajny, wygodny ale strasznie się buja. Żeby był cichy to polecam wersje exclusive - ma klejone podwójne szyby (choć nie jakieś bardzo grube) a do tego też lepsze fotele z masażem. Co do głośności na dziurach to zależy - niewielkie nierówności przelatujesz i jest spoko ale jeśli to jest jakiś "teren" to specyfika sprawia że czasem słychać takie uderzenie, podobnie jak czasem przy zjezdzaniu z krawężnika czy niektórych dziurach na drodze. Kilka lat jeździłem C5 i w wersji wyposażenia exclusive polecam. Biedniejsze wersje ze zwykłym zawieszeniem to już zupełnie inny samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, yack napisał:

 

C5 to taki wieloryb, generalnie fajny, wygodny ale strasznie się buja. Żeby był cichy to polecam wersje exclusive - ma klejone podwójne szyby (choć nie jakieś bardzo grube) a do tego też lepsze fotele z masażem. Co do głośności na dziurach to zależy - niewielkie nierówności przelatujesz i jest spoko ale jeśli to jest jakiś "teren" to specyfika sprawia że czasem słychać takie uderzenie, podobnie jak czasem przy zjezdzaniu z krawężnika czy niektórych dziurach na drodze. Kilka lat jeździłem C5 i w wersji wyposażenia exclusive polecam. Biedniejsze wersje ze zwykłym zawieszeniem to już zupełnie inny samochód

 

Miałem okazję robić kilka dużych delegacji w C5 w wersji full wypas. Nie chciało się z auta wychodzić ,to fakt. :) Najbardziej zbliżony komfort podróży miałem w Volvo V60. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spad napisał:

 

Jak można zmniejszyć natężenie to okej. Miałem z tym styczność kiedyś u brata jak wypożyczył takie i40 na wczasy. Wsiadłem a tam tak waliło po oczach, że ciężko było na to patrzeć. Trasa w nocy nie należała do przyjemnych przez to podświetlenie w kabinie. 

Ja w i20 kladlem w nocy szmate na zegary bo nie bylo sciemniania :hehe: 

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, marcindzieg napisał:

Tam pewnie były te bursztynowe. Ja miałem zielone. Też nie było ściemniania ale dało się wytrzymać

 

Wsciekle niebieskie, jakby to byl moj woz to wsadzilbym jakis opornik zeby mniej swiecilo. No ale to byl abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

To zawsze bedzie odstawalo od konkurentow. Nie zostalo zrobione pod gusta EU.

Oj wujek, wujek - Ty i Twoje uprzedzenie do kia :)

 

To kwestia gustu i upodobań. Zasadniczo Optima nie odstaje poziomem do konkurencji EU. W niektórych aspektach lepsza w innych gorsza. Ostatnio coraz więcej tego na ulicy (mimo iż model wychodzi z EU) a ceny nie są jakieś okazyjne w porównaniu do Passata/Insigni/M6. Przypadek?

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, s_krzychu napisał:

Oj wujek, wujek - Ty i Twoje uprzedzenie do kia :)

 

To kwestia gustu i upodobań. Zasadniczo Optima nie odstaje poziomem do konkurencji EU. W niektórych aspektach lepsza w innych gorsza. Ostatnio coraz więcej tego na ulicy (mimo iż model wychodzi z EU) a ceny nie są jakieś okazyjne w porównaniu do Passata/Insigni/M6. Przypadek?

Przypadek masz Kile to bardziej zwracasz uwage. To jest klapa w EU po prostu inne gusta no i silnikowo kuleje. :phi:

 

image.png.a973f23e52bc85cc099f914aae8cc417.png

 

Co innego poza EU tam sie lepiej sprzedaje ale i tez na tamte rynki byla zrobiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, wujek napisał:

Przypadek masz Kile to bardziej zwracasz uwage. To jest klapa w EU po prostu inne gusta no i silnikowo kuleje. :phi:

 

image.png.a973f23e52bc85cc099f914aae8cc417.png

 

Co innego poza EU tam sie lepiej sprzedaje ale i tez na tamte rynki byla zrobiona.

No trend powyższy jest raczej rosnący w ostatnich latach. Nikt się chyba nie spodziewa osiągnięcia poziomu Ford/VW w ciągu kilku lat? Tym bardziej, że kia dopiero z ostatnimi generacjami dogania jakością EU, bo wcześniej to faktycznie było dno i wodorosty. Mają sporo pracy przed sobą, ale nie zmienia to faktu (i potwierdza to wiele testów) że obecne generacje koreańców (w tym i Optima) jakościowo/funkcjonalnie są na poziomie EU.

 

Silniki ekonomicznie są faktycznie w tyle z VW/Ford, choć użytkowo jest już naprawdę OK. Tu jeszcze jest przed Koreą lekcja do odrobienia. Ale patrząc na postęp - niebawem tego dokonają.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, komor napisał:

 

 

Co prawda dopiero kilkaset km zdążyłem zrobić, ale już mogę polecić.

Komfort na 17" z pół balonami 235/50R17 jest bardzo duży. 2.0 TDCi 150 KM już jedzie nawet żwawo, a szybka zmiana mapy w sterowniku i jest 180 KM.

Większość to wersje Ambiente lub Trend, w nieco wyższym budżecie Edition i Titanium.

 

 

 

Ja mam 215/60R16 ... na tym to się dopiero jeździ :)  Do tego benzynowe 1.5T (w papierach 160KM, ale na hamowniach wypluwają tyle co wersja 180KM) - bardzo dobrze sobie radzi z tym samochodem. Silnik mały, lekki, odseparowany od kabiny/wygłuszony  ... moim zdaniem fajnie pasuje do tego samochodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.