Skocz do zawartości

Podsumowanie 2020 Top modele dla Kowalskiego


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

On 1/2/2021 at 1:07 PM, RABIN said:

ja też , fajne ceny teraz maja w suzuki pojechałem pomacać i zewnątrz mogło by być a w środku już nie koniecznie.

Zona wsiadła do swifta który jej się bardzo podoba i w środku również bieda z nędzą :(

Materiały materiałmi, nie są porywające, ale i  IMO w Suzuki najgorzej jest z wyciszeniem wnętrza - Switf czy Vitara odstają, bo konkurencja w tej samej klasie jest IMO lepiej wyciszona.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PSA nie żyje z tak egzotycznych rynków jak Polska.
PSA żyje z flot w firmach z francuskim kapitałem. W sumie całe życie robię w korpo z kapitałem francuskim i jak chłopaki z Paryza coraz bardziej interesowali się spółka córka w PL, tym ta spółka coraz szybciej ograniczała pojazdy we flocie do producentów francuskich lub z kapitałem francuskim.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka


  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, spad napisał:

PSA żyje z flot w firmach z francuskim kapitałem. W sumie całe życie robię w korpo z kapitałem francuskim i jak chłopaki z Paryza coraz bardziej interesowali się spółka córka w PL, tym ta spółka coraz szybciej ograniczała pojazdy we flocie do producentów francuskich lub z kapitałem francuskim.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

 

To chyba akurat dość powszechne i normalnym jest wspieranie firm z własnego kraju. Nie dotyczy PL 😁😂😂 u nas jest wszystko na odwrót 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba akurat dość powszechne i normalnym jest wspieranie firm z własnego kraju. Nie dotyczy PL u nas jest wszystko na odwrót
U nich to czasami aż do przesady. Np. zmieniliśmy biuro i pozbywalismy się masy rzeczy ze starego biura. Zostały przekazane do kilku fundacji charytatywnych. Co ciekawe każda z fundacji ma koneksje z Francją.


Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minutes ago, spad said:

PSA żyje z flot w firmach z francuskim kapitałem. W sumie całe życie robię w korpo z kapitałem francuskim i jak chłopaki z Paryza coraz bardziej interesowali się spółka córka w PL, tym ta spółka coraz szybciej ograniczała pojazdy we flocie do producentów francuskich lub z kapitałem francuskim.

 

Patrzac po wynikach sprzedazy, to za wiele tych flot niestety nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sdss napisał:

To chyba akurat dość powszechne i normalnym jest wspieranie firm z własnego kraju. Nie dotyczy PL 😁😂😂 u nas jest wszystko na odwrót 😁

A premiera Pawlaka pamiętacie i jego apel, żeby administracja rządowa przesiadła się na polonezy ? :bzik:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Patrzac po wynikach sprzedazy, to za wiele tych flot niestety nie ma...

 

Zestawienie powyżej jest dla użytkowników prywatnych, nie flot.

Znalazłem takie, ogólne zestawienie:

 

Peugeot - 11 039 sprzedanych samochodów
Fiat  - 11 487 sprzedanych samochodów
Opel - 13 729 sprzedanych samochodów
Ford - 16 590 sprzedanych samochodów
Hyundai - 17 894 sprzedanych samochodów
Renault - 18 394 sprzedanych samochodów
Dacia - 20 058 sprzedanych samochodów
Kia - 23 198 sprzedanych samochodów
Volkswagen - 34 011 sprzedanych samochodów
Skoda - 55 068 sprzedanych samochodów
Toyota - 58 464 sprzedanych samochodów

 

Toyota i Skoda wymiatają, ale Peugeot czy Renault w tym zestawieniu jakoś tragicznie nie wypadają ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Majkiel napisał:

 

Zestawienie powyżej jest dla użytkowników prywatnych, nie flot.

Znalazłem takie, ogólne zestawienie:

 

Peugeot - 11 039 sprzedanych samochodów
Fiat  - 11 487 sprzedanych samochodów
Opel - 13 729 sprzedanych samochodów
Ford - 16 590 sprzedanych samochodów
Hyundai - 17 894 sprzedanych samochodów
Renault - 18 394 sprzedanych samochodów
Dacia - 20 058 sprzedanych samochodów
Kia - 23 198 sprzedanych samochodów
Volkswagen - 34 011 sprzedanych samochodów
Skoda - 55 068 sprzedanych samochodów
Toyota - 58 464 sprzedanych samochodów

 

Toyota i Skoda wymiatają, ale Peugeot czy Renault w tym zestawieniu jakoś tragicznie nie wypadają ;)

 

Jak zsumujesz PSA to masz czwartą pozycję i 24,7 tys. pojazdów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Majkiel napisał:

 

Zestawienie powyżej jest dla użytkowników prywatnych, nie flot.

Znalazłem takie, ogólne zestawienie:

 

Peugeot - 11 039 sprzedanych samochodów
Fiat  - 11 487 sprzedanych samochodów
Opel - 13 729 sprzedanych samochodów
Ford - 16 590 sprzedanych samochodów
Hyundai - 17 894 sprzedanych samochodów
Renault - 18 394 sprzedanych samochodów
Dacia - 20 058 sprzedanych samochodów
Kia - 23 198 sprzedanych samochodów
Volkswagen - 34 011 sprzedanych samochodów
Skoda - 55 068 sprzedanych samochodów
Toyota - 58 464 sprzedanych samochodów

 

Toyota i Skoda wymiatają, ale Peugeot czy Renault w tym zestawieniu jakoś tragicznie nie wypadają ;)

Hyundai z Kia ponad 40 000 :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, sdss napisał:

To chyba akurat dość powszechne i normalnym jest wspieranie firm z własnego kraju. Nie dotyczy PL 😁😂😂 u nas jest wszystko na odwrót 😁

Skandynawski producent pojazdów ciężarowych, autobusów i sprzętu ciężkiego stawiając swoją fabrykę i biuro w Polsce, nawet wyposażenie biura przywiózł ze swojego kraju. ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Maciej__ napisał:

Ale w 2019 sam Opel sprzedal prawie 35k aut.

 

A co Opel ma teraz do sprzedania? Jedynie corsa jest nowoczesnym i ciekawym autem jak na swoją klasę, Astra już trochę przestarzała, do tego po liftingu wykastrowana z silników, na Insigni już chyba postwili krzyżyk, bo nawet ciężko spotkać w salonie. Stoją za to jakieś pudełkowate crossovery wyglądające tak samo, niezbyt ładne, z plastikowymi progami, różniące się nie wiadomo za bardzo czym, za to z konkretnymi cenami. Więc sprzedaż nie dziwi.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, maro_t napisał:

 

A co Opel ma teraz do sprzedania? Jedynie corsa jest nowoczesnym i ciekawym autem jak na swoją klasę, Astra już trochę przestarzała, do tego po liftingu wykastrowana z silników, na Insigni już chyba postwili krzyżyk, bo nawet ciężko spotkać w salonie. Stoją za to jakieś pudełkowate crossovery wyglądające tak samo, niezbyt ładne, z plastikowymi progami, różniące się nie wiadomo za bardzo czym, za to z konkretnymi cenami. Więc sprzedaż nie dziwi.

Oni chyba nie maja pomyslu na Opla... ba na Citroena nie maja. Uparcie rozwijaja DS a tu niestety musza miec inna strategie. Statystyczny klient Merca czy BMW nie pojdzie po DS.. trzeba zachecic cena i za parenascie lat moze to byc marka premium. Jakos niedawno byl tu watek o P2008 Audi Q3 okazalo sie tansze :hehe: Rece opadaja. Szkoda bo im wieksza konkurencja tym lepiej. Zaraz nam tylko niemieckie auta zostana do wyboru.  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maro_t napisał:

 

A co Opel ma teraz do sprzedania? Jedynie corsa jest nowoczesnym i ciekawym autem jak na swoją klasę, Astra już trochę przestarzała, do tego po liftingu wykastrowana z silników, na Insigni już chyba postwili krzyżyk, bo nawet ciężko spotkać w salonie. Stoją za to jakieś pudełkowate crossovery wyglądające tak samo, niezbyt ładne, z plastikowymi progami, różniące się nie wiadomo za bardzo czym, za to z konkretnymi cenami. Więc sprzedaż nie dziwi.

 

Astra prezentuje się jeszcze nienajgorzej, ale Corsa, dużo ciekawsza, niewiele mniejsza, a cena przy podobnym silniku i wyposażeniu jednak niższa. Do Astry bez 80 tysięcy nie ma co podchodzić (cennikowo). Jeszcze niedawno były jakieś promocje od 59, z resztą, od początku swojego bytu w latach dziewięćdziesiątych, Astra była rozsądnie wycenianym kompaktem, co widać na ulicach.

A z crossoverów, to mają dwa z segmentu B i jednego C.

Jest nowa Mokka - dość śmiała stylistyka, ale cena 80+ za podniesioną Corsę. Spokrewniona z nowym Peugeotem 2008 i nową Corsą.

Ciut większy Crossland, teoretycznie następca Merivy - też 80+, ewentualnie jak ktoś lubi podziwiać widoki, to 1.2 83KM w cenach od 72 tysięcy

Grandland X jest największy, cena ponad 105, stylistycznie jak Astra i Crossland. Na ulicach to tego specjalnie nie widać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.