Ryb Napisano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 W dniu 10.01.2021 o 11:22, OZI napisał: Z tego co pismaki mowia, to te EU Jeep maja byc kundlami znaczy buda z JEEP a reszta z PSA, znaczy robione na EU maja wygladac groznie - wrrrr I miec jakies 1.2l z PSA, a potem Hybrid. Ergo, Jeep vs Jeep EU nie rowny... 1.2 do Grand Cherokee? Chyba się im z Renegade pomyliło. BTW, fajny jest ten Gladiator, wchodzi właśnie do Polski. Tylko cena z sufitu (290k). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 W dniu 10.01.2021 o 23:19, OZI napisał: Poprawka - 'ma trafic' I to bylo, zanim Carlos sterowal statkiem i zanim Stellantis zlecial na 6 miejsce. Wiec, albo 'halo' zwyciezy, I GC bedzie sie kurzyl w salonach, ergo koszt i mala sprzedaz, albo Carlos pobawi sie zyletkami i powie, że przy malutkiej sprzedazy, nie mamy forsy na takie fanaberie, szczególnie, ze musimy w EU za pierd CO2 placic Tesla jak w 2020. Generalnie jesli wierzyć Jeep forum to wersja EU zalezy od tego pierwszego, czyli ile $$$ Tesla zezre od juz bylego FCA i , jak bardzo bedzie sie roznila od wersja na RUS. Tak samo jak bylo z Toyota z Highlander, EU dostala highlander tylko dlatego, ze Matioszka Rossija bierze duza ilosc, a wersja jest prawie idotycznie ta sama... Riceburner GR-FOUR JGC jest w polskich salonach tak ze 2x droższy niż powinien być a jeździ tego sporo po drogach. IMO oferowanie go będzie nadal opłacalne. Zresztą tak samo z Wranglerem. Tego jest oczywiście na drogach mniej ale cenę za to ma u nas z sufitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 W dniu 11.01.2021 o 10:08, OZI napisał: Tylko, ze Jeep GC to jest auto dla ogolnego plebsu do wozenia dzieci do szkoly, a nie klasa premium. Wiem, ze można marketingowo dorobic na EU, 'klasa super, super premium z 'wjedziesz wszedzie bo to Jeep' ale to nie zmienia przeznaczenia ze jest to auto rodzinne, pardon rodzinny SUV, jak Toyota Kluger/Highlander, czy Nissan Pathfinder Hyundai Palisade etc. Klasa tanie duze SUV, klasa ktorej w EU nie ma I ktora ma kosztować 1/2 BMW czy trojramiennej swastyki No i tu się właśnie mylisz. JGC czy Wrangler w Europie kosztuje jak najbardziej premium. Mniejsze modele już wychodzą rozsądniej ale między nimi a tymi dwoma jest przepaść. Teraz jeszcze dołączy Gladiator w cenie, która już jest szczytem absurdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.