Jump to content

Nowy Jeep Grand Cherokee 2021


Recommended Posts

Dzisiaj oficjalna premiera. Na początek wersja 7-mio osobowa, później dołączy wariant 5-cio osobowy. Całkowicie nowa konstrukcja powstała na zmodyfikowanej płycie giorgio od Alfy. Na początek silniki 3.6 V6 oraz 5.7 V8. Skrzynia biegów to 8-mio biegowy ZF. Później dołączy 4xe hybryda plug-in. Wirtualne zegary to standard w każdej wersji. Dostępny w US od wiosny / lato tego roku. 

 

Stylistycznie kontynuuje styl z pokazanego Grand Wagoneera o raz zmodyfikowanego Compassa. 

 

 

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-1.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-21.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-26.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-29.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-30.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-33.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-37.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-40.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-43.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-45.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-47.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-51.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-52.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-56.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-60.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-62.jpg

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, dzidzia napisał:

Dzisiaj oficjalna premiera. Na początek wersja 7-mio osobowa, później dołączy wariant 5-cio osobowy. Całkowicie nowa konstrukcja powstała na zmodyfikowanej płycie giorgio od Alfy. Na początek silniki 3.6 V6 oraz 5.7 V8. Skrzynia biegów to 8-mio biegowy ZF. Później dołączy 4xe hybryda plug-in. Wirtualne zegary to standard w każdej wersji. Dostępny w US od wiosny / lato tego roku. 

 

Stylistycznie kontynuuje styl z pokazanego Grand Wagoneera o raz zmodyfikowanego Compassa. 

 

 

 

Z zewnątrz nie zachwyca. Za to wnętrze bardzo fajne, wygląda jak klasa premium.

:ok:

 

Link to post
Share on other sites

w końcu nowy model, długo zwlekali, w środku ładne bo fiat macza palce ;) 

Link to post
Share on other sites

Ciekawi mnie czy będą możliwe do dodania elementy drewniane na zewnątrz auta jak to miało w poprzedniej epoce. Jeep w USA mocno odciska się na rynku aut,Dlatego planują teraz uderzenie na Europę i możliwe że będzie BUM. 

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, HARDTECHNO napisał:

Dlatego planują teraz uderzenie na Europę i możliwe że będzie BUM. 

 

Wróżę duży sukces z takimi czołgami w EU, jak już niektóre kraje wprowadzają takie podatki, że nawet jakiś hothatch ma doliczone kilkadziesiąt tyś PLN do ceny za CO2

 

https://biznes.autokult.pl/39680,francja-wprowadza-rekordowe-podatki-najbardziej-ucierpia-wlasciciele-mocnych-aut

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, kravitz said:

 

Wróżę duży sukces z takimi czołgami w EU, jak już niektóre kraje wprowadzają takie podatki, że nawet jakiś hothatch ma doliczone kilkadziesiąt tyś PLN do ceny za CO2

 

https://biznes.autokult.pl/39680,francja-wprowadza-rekordowe-podatki-najbardziej-ucierpia-wlasciciele-mocnych-aut

 

Dolozy sie akumulator pod siedzeniem i bedzie super ekologiczna hybryda ;]

 

  • Like 4
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Maciej__ napisał:

Dolozy sie akumulator pod siedzeniem i bedzie super ekologiczna hybryda ;]

 

Może ich uratuje ta płyta podłogowa od Alfy Romeo.

Spalanie lawety nie wlicza się chyba do produkcji CO2 danego pojazdu?

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Danielpoz. said:

Troche długi... 

Generalnie każdy model GCH był ładny👍

 

Długi bo to wersja L - 7 osobowa. 5 osobowa pojawi się parę miesięcy później. 

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, dzidzia napisał:

 

Długi bo to wersja L - 7 osobowa. 5 osobowa pojawi się parę miesięcy później. 

👍

Myślałem że 5 osobowy to tylko inna aranżacja wnętrza. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Chyba mocno inspirowany Wagonerem i normalnie aż brakuje tych dykt pseudodrewnianych na drzwiach ;+))). Sprzęt chyba na rynek Rosja i Azja mam wrażenie przewidziany głównie poza USA....

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PawelWaw said:

BTW w drugim rzedzie 2 miejsca ?

Czrnobiala kamerka na bagaznik i 3 rzad siedzen ?

 

Takie kamerki wewnątrz są już w nowej Pacifice i tam są kolorowe więc myślę, że to tylko kwestia zdjęcia:

 

 

de1e19758828877e68c7849617415604.jpeg

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, kravitz napisał:

 

Wróżę duży sukces z takimi czołgami w EU, jak już niektóre kraje wprowadzają takie podatki, że nawet jakiś hothatch ma doliczone kilkadziesiąt tyś PLN do ceny za CO2

 

https://biznes.autokult.pl/39680,francja-wprowadza-rekordowe-podatki-najbardziej-ucierpia-wlasciciele-mocnych-aut

Nie będa mieli europejczycy tych silników co mają w USA ( nie jeden pewnie miałby chrapkę,zachciankę,) będą raczej hybrydy lub elektryki. Może 1.3 z hybryda . Zobaczymy co wymysla

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, kravitz napisał:

 

Wróżę duży sukces z takimi czołgami w EU, jak już niektóre kraje wprowadzają takie podatki, że nawet jakiś hothatch ma doliczone kilkadziesiąt tyś PLN do ceny za CO2

 

https://biznes.autokult.pl/39680,francja-wprowadza-rekordowe-podatki-najbardziej-ucierpia-wlasciciele-mocnych-aut

 

W tej klasie aut kupującym to przecież zwisa ile tam doliczą podatku. Zwłaszcza, że doliczą do wszystkich po równo, więc nie zaburzy to konkurencji. Przecież klient na takiego Jeepa czy BMW X6 nie pójdzie po Pandę dlatego, że dorzucili mu do ceny kilka procent podatku. To może zniechęcać tylko klientów na sportowe wersje Renault Clio.

 

 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

A ja właśnie zobaczyłem na yt , że będzie nowy compass 2021... Dwa razy pochodziłem do compassa, ale byli słabi w wyposażeniu... A teraz by mi odpowiadał... Ehhh, mogłem poczekać 🤣

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 7.01.2021 o 08:36, dzidzia napisał:

Dzisiaj oficjalna premiera. Na początek wersja 7-mio osobowa, później dołączy wariant 5-cio osobowy. Całkowicie nowa konstrukcja powstała na zmodyfikowanej płycie giorgio od Alfy. Na początek silniki 3.6 V6 oraz 5.7 V8. Skrzynia biegów to 8-mio biegowy ZF. Później dołączy 4xe hybryda plug-in. Wirtualne zegary to standard w każdej wersji. Dostępny w US od wiosny / lato tego roku. 

 

Stylistycznie kontynuuje styl z pokazanego Grand Wagoneera o raz zmodyfikowanego Compassa. 

 

 

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-1.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-21.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-26.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-29.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-30.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-33.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-37.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-40.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-43.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-45.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-47.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-51.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-52.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-56.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-60.jpg

2021-Jeep-Grand-Cherokee-L-62.jpg

Podoba sie , tylko trochę za dlugi  

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Pado napisał:

A ja właśnie zobaczyłem na yt , że będzie nowy compass 2021... Dwa razy pochodziłem do compassa, ale byli słabi w wyposażeniu... A teraz by mi odpowiadał... Ehhh, mogłem poczekać 🤣

 

Maly jest i środek trochę spartanski ale zewnętrznie super  

Link to post
Share on other sites

Wiadomo nowy fajny. Ceny za ten środek i gadżety też będą odpowiednio fajne. Już teraz używki 10 letnie ciężko poniżej 50 tys znaleźć więc jak za 10 lat ten stanie się używka to będzie kosztował 70-80tys. W ogóle rynek używek stał się dziwny w Polsce ale to na inny topic temat.

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, bielaPL said:

Wiadomo nowy fajny. Ceny za ten środek i gadżety też będą odpowiednio fajne. Już teraz używki 10 letnie ciężko poniżej 50 tys znaleźć więc jak za 10 lat ten stanie się używka to będzie kosztował 70-80tys. W ogóle rynek używek stał się dziwny w Polsce ale to na inny topic temat.

 

A ile ma kosztowac taka 10 letnie uzywka, jak nowy Grand Cheeroki to pewnie okolice 250-300kPLN...?

To i tak daje utrate wartosci 20k/rok ;]

 

Link to post
Share on other sites
 
A ile ma kosztowac taka 10 letnie uzywka, jak nowy Grand Cheeroki to pewnie okolice 250-300kPLN...?
To i tak daje utrate wartosci 20k/rok ;]
 
W 2008r znajomy kupił jeepa gc wersję 5.9 (czyli taki srt dzisiejszy) z roku 1998 czyli 10 latka za 23 klocki. Nowe kosztowały w 1998 ponad 200tys co po inflacji dawało ponad 400tys na dzisiejsze czasy. Wtedy te jeepy tak chodziły.

Patrząc na USA np polecają stare grandy do zabawy w teren bo można kupić za 500$. U nas za zajechanego jeepa z usterka silnika albo skrzyni wołają po 5-6tys zł...
Ba ostatnio z okolicy szukałem cinquecento... Wyskoczyły tylko dwie sztuki po 3500zl...

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, bielaPL said:

W 2008r znajomy kupił jeepa gc wersję 5.9 (czyli taki srt dzisiejszy) z roku 1998 czyli 10 latka za 23 klocki. Nowe kosztowały w 1998 ponad 200tys co po inflacji dawało ponad 400tys na dzisiejsze czasy. Wtedy te jeepy tak chodziły.

 

Bo wtedy dolar kosztowal jakies grosze <2PLN i  ciagneli mase szrotu ze stanow...

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
 
Bo wtedy dolar kosztowal jakies grosze
Ten był z de. Ale fakt szrot pozaniżał resztę

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Ciekawi mnie czy będą możliwe do dodania elementy drewniane na zewnątrz auta jak to miało w poprzedniej epoce. Jeep w USA mocno odciska się na rynku aut,Dlatego planują teraz uderzenie na Europę i możliwe że będzie BUM. 
Z tego co pismaki mowia, to te EU Jeep maja byc kundlami znaczy buda z JEEP a reszta z PSA, znaczy robione na EU maja wygladac groznie - wrrrr I miec jakies 1.2l z PSA, a potem Hybrid.

Ergo, Jeep vs Jeep EU nie rowny...

Riceburner GR-FOUR

Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, OZI napisał:

Z tego co pismaki mowia, to te EU Jeep maja byc kundlami znaczy buda z JEEP a reszta z PSA, znaczy robione na EU maja wygladac groznie - wrrrr I miec jakies 1.2l z PSA, a potem Hybrid.

Ergo, Jeep vs Jeep EU nie rowny...

Riceburneremoji500.pngemoji627.png GR-FOURemoji964.png
 

Jakie 1.2 będzie eko😁😁😁

 

giphy.gif

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Z tego co pismaki mowia, to te EU Jeep maja byc kundlami znaczy buda z JEEP a reszta z PSA, znaczy robione na EU maja wygladac groznie - wrrrr I miec jakies 1.2l z PSA, a potem Hybrid.

Ergo, Jeep vs Jeep EU nie rowny...

Riceburner GR-FOUR


Teraz mozesz kupic 1,0T....
Wszystko kwestia w jakim modelu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OZI said:

Z tego co pismaki mowia, to te EU Jeep maja byc kundlami znaczy buda z JEEP a reszta z PSA, znaczy robione na EU maja wygladac groznie - wrrrr I miec jakies 1.2l z PSA, a potem Hybrid.

Ergo, Jeep vs Jeep EU nie rowny...

Riceburneremoji500.pngemoji627.png GR-FOURemoji964.png
 

 

Może od Compasaa w dól tak, ale nić powyżej nie będzie pochodzić od PSA bo PSA nie ma nic do zaoferowania. Czyli klasa A, B i może C - reszta raczej pozostanie od FCA. 

Nowy Grand jest płycie gorgio Alfy, nowy Wagonner będzie zbudowany na ramie. Na razie nie wiadomo co z nowym Cherokee, ale nie sądzę, aby tu poszli w kierunku PSA.

Link to post
Share on other sites

Teraz mozesz kupic 1,0T....
Wszystko kwestia w jakim modelu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
I klepanie jest lokalne. Afaik Renegade jest z Melfi.

Jesli chca Jeep rozwinac w EU to bedzie musialo byc wiecej takich modeli.

Riceburner GR-FOUR

Link to post
Share on other sites
 
Może od Compasaa w dól tak, ale nić powyżej nie będzie pochodzić od PSA bo PSA nie ma nic do zaoferowania. Czyli klasa A, B i może C - reszta raczej pozostanie od FCA. 
Nowy Grand jest płycie gorgio Alfy, nowy Wagonner będzie zbudowany na ramie. Na razie nie wiadomo co z nowym Cherokee, ale nie sądzę, aby tu poszli w kierunku PSA.
Ja podejrzewam, ze nic innego w EU nie bedzie.

Stellantis z Carlos na czele umie liczyć, tym bardziej ze juz zlecieli na 6 miejsce - jesli wezmie sie sprzedaz za 2020.

Jeep to Wrangler, GC & Gladiator.

GC w EU z tego co widze brak.
Gladiator w EU brak?

9b83ab933dbed4dbd32f64aede0f610e.jpg

Te 'line up' sie coraz bardziej rozjezdzaja.

Pytanie czy jak juz zabija Lancia & Chrysler, czy jest sens np Wrangler do EU wysylac, skoro:

- podatnik jest karany za posiadanie takiego auta - np ostatnie wybryki w F

- klepacz auta jest karany za sprzedaz takiego auta w EU (CO2)

- EU polityk lubi tylko EV

- sprzedaz w EU jest na poziomie z 1985 roku za 2020

- koszt, koszt I koszt,


= nie oplaca sie dostosowac auta dla EU klienta, skoro sie malo sprzeda, I nic na tym nie zarobi.



Riceburner GR-FOUR

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, OZI napisał:

Ja podejrzewam, ze nic innego w EU nie bedzie.

Stellantis z Carlos na czele umie liczyć, tym bardziej ze juz zlecieli na 6 miejsce - jesli wezmie sie sprzedaz za 2020.

Jeep to Wrangler, GC & Gladiator.

GC w EU z tego co widze brak.
Gladiator w EU brak?

9b83ab933dbed4dbd32f64aede0f610e.jpg

Te 'line up' sie coraz bardziej rozjezdzaja.

Pytanie czy jak juz zabija Lancia & Chrysler, czy jest sens np Wrangler do EU wysylac, skoro:

- podatnik jest karany za posiadanie takiego auta - np ostatnie wybryki w F emoji1073.png

- klepacz auta jest karany za sprzedaz takiego auta w EU emoji1099.png (CO2)

- EU polityk lubi tylko EV emoji724.png

- sprzedaz w EU jest na poziomie z 1985 roku za 2020 emoji410.png

- koszt, koszt I koszt,emoji383.pngemoji389.pngemoji389.pngemoji389.png


= nie oplaca sie dostosowac auta dla EU klienta, skoro sie malo sprzeda, I nic na tym nie zarobi.



Riceburneremoji500.pngemoji627.png GR-FOURemoji964.png
 

A po co komu w EU takie duze auta.....

Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, OZI said:

Ja podejrzewam, ze nic innego w EU nie bedzie.

Stellantis z Carlos na czele umie liczyć, tym bardziej ze juz zlecieli na 6 miejsce - jesli wezmie sie sprzedaz za 2020.

Jeep to Wrangler, GC & Gladiator.

GC w EU z tego co widze brak.
Gladiator w EU brak?

9b83ab933dbed4dbd32f64aede0f610e.jpg

Te 'line up' sie coraz bardziej rozjezdzaja.

Pytanie czy jak juz zabija Lancia & Chrysler, czy jest sens np Wrangler do EU wysylac, skoro:

- podatnik jest karany za posiadanie takiego auta - np ostatnie wybryki w F emoji1073.png

- klepacz auta jest karany za sprzedaz takiego auta w EU emoji1099.png (CO2)

- EU polityk lubi tylko EV emoji724.png

- sprzedaz w EU jest na poziomie z 1985 roku za 2020 emoji410.png

- koszt, koszt I koszt,emoji383.pngemoji389.pngemoji389.pngemoji389.png


= nie oplaca sie dostosowac auta dla EU klienta, skoro sie malo sprzeda, I nic na tym nie zarobi.



Riceburneremoji500.pngemoji627.png GR-FOURemoji964.png
 

 

Nowy Grand do EU trafi, ale w wersji 5 osobowej (krótszej) i plugin.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
A po co komu w EU takie duze auta.....
No widzisz, sam mowisz - czyli jaki jest sens sprzedawac JEEP w EU w postaci takiej do czego JEEP sluzy?

Za duzy, buda, silnik, politycznie nie poprawny... a to przeciez koszt, zeby takiego GC na EU sprzedawac...

Nazwe zostawić, marketing dorobic - I czas zaczac kundelki klepac na EU w EU.

'Grrr, grr jestem grozny Jeep z legenda, tylko nie potrafie rodziny wpakowac do srodka, bo jestem za maly, I nigdzie wjechać bo mam 2WD & butelkę coke silnik'

Ale lud kupi, bo przeciez legenda JEEP, przy okazji marketing ogarnie sprzedaz, a i lokalnie lud bedzie wygranym, bo zamiast jakiegos duzego Jeep z US importowac, to w EU bedzie mial robotę.

A do tego wystarcza platforma PSA.

I imvho wlasnie taki bedzie Jeep na EU, bo to ma sens.

Na takiego Jeep w USDM Nawet Barbie by sie za to obrazila...



464a12db0bba1a09e80b528a10f7831b.jpg

Riceburner GR-FOUR

Link to post
Share on other sites



No widzisz, sam mowisz - czyli jaki jest sens sprzedawac JEEP w EU w postaci takiej do czego JEEP sluzy?

Za duzy, buda, silnik, politycznie nie poprawny... a to przeciez koszt, zeby takiego GC na EU sprzedawac...

Nazwe zostawić, marketing dorobic - I czas zaczac kundelki klepac na EU w EU.

'Grrr, grr jestem grozny Jeep z legenda, tylko nie potrafie rodziny wpakowac do srodka, bo jestem za maly, I nigdzie wjechać bo mam 2WD & butelkę coke silnik'

Ale lud kupi, bo przeciez legenda JEEP, przy okazji marketing ogarnie sprzedaz, a i lokalnie lud bedzie wygranym, bo zamiast jakiegos duzego Jeep z US importowac, to w EU bedzie mial robotę.

A do tego wystarcza platforma PSA.

I imvho wlasnie taki bedzie Jeep na EU, bo to ma sens.

Na takiego Jeep w USDM Nawet Barbie by sie za to obrazila...



464a12db0bba1a09e80b528a10f7831b.jpg

Riceburner GR-FOUR



W eu nie ma legendy jeepa. Jeep kojarzy się z zardzewialym gc z 95 roku.
  • Like 3
Link to post
Share on other sites



 
Nowy Grand do EU trafi, ale w wersji 5 osobowej (krótszej) i plugin.


Poprawka - 'ma trafic'

I to bylo, zanim Carlos sterowal statkiem i zanim Stellantis zlecial na 6 miejsce.

Wiec, albo 'halo' zwyciezy, I GC bedzie sie kurzyl w salonach, ergo koszt i mala sprzedaz, albo Carlos pobawi sie zyletkami i powie, że przy malutkiej sprzedazy, nie mamy forsy na takie fanaberie, szczególnie, ze musimy w EU za pierd CO2 placic Tesla jak w 2020.

Generalnie jesli wierzyć Jeep forum to wersja EU zalezy od tego pierwszego, czyli ile $$$ Tesla zezre od juz bylego FCA i , jak bardzo bedzie sie roznila od wersja na RUS. Tak samo jak bylo z Toyota z Highlander, EU dostala highlander tylko dlatego, ze Matioszka Rossija bierze duza ilosc, a wersja jest prawie idotycznie ta sama...

957f005641250176cb06899f26a42051.jpg

Riceburner GR-FOUR

Link to post
Share on other sites





W eu nie ma legendy jeepa. Jeep kojarzy się z zardzewialym gc z 95 roku.
To jeszcze jeden powod mniej aby cos rodzinnego sprzedawac...



Riceburner GR-FOUR

Link to post
Share on other sites





W eu nie ma legendy jeepa. Jeep kojarzy się z zardzewialym gc z 95 roku.
Ja wiem, mi się z wranglerem zawsze kojarzył ;)

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites



No widzisz, sam mowisz - czyli jaki jest sens sprzedawac JEEP w EU w postaci takiej do czego JEEP sluzy?

Za duzy, buda, silnik, politycznie nie poprawny... a to przeciez koszt, zeby takiego GC na EU sprzedawac...

Nazwe zostawić, marketing dorobic - I czas zaczac kundelki klepac na EU w EU.

'Grrr, grr jestem grozny Jeep z legenda, tylko nie potrafie rodziny wpakowac do srodka, bo jestem za maly, I nigdzie wjechać bo mam 2WD & butelkę coke silnik'



Nie jest tak do końca jak piszesz. BMW sprzedaje swoje X5 z 4.4l + 2xturbo i nie ma z tym jakiś problemów. Także dla chcącego nic trudnego. Wystarczy spełnić kilka warunków Eco. Czy to źle że EU próbuje być zbawca świata? Raczej próbuje mieć na razie czysto u siebie kosztem syfu w Chinach. Do zbawcy świata jeszcze daleko ;).

Poza tym amerykańska megalomania jest przereklamowana. Ślepa uliczka konsumpcjonizmu do posiadania dużego domu i auta kosztem złudnego komfortu. Naprawdę można się świetnie bawić bez tego


Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites





Nie jest tak do końca jak piszesz. BMW sprzedaje swoje X5 z 4.4l + 2xturbo i nie ma z tym jakiś problemów. Także dla chcącego nic trudnego. Wystarczy spełnić kilka warunków Eco. Czy to źle że EU próbuje być zbawca świata? Raczej próbuje mieć na razie czysto u siebie kosztem syfu w Chinach. Do zbawcy świata jeszcze daleko default_wink.gif.

Poza tym amerykańska megalomania jest przereklamowana. Ślepa uliczka konsumpcjonizmu do posiadania dużego domu i auta kosztem złudnego komfortu. Naprawdę można się świetnie bawić bez tego


Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Tylko, ze Jeep GC to jest auto dla ogolnego plebsu do wozenia dzieci do szkoly, a nie klasa premium.


Wiem, ze można marketingowo dorobic na EU, 'klasa super, super premium z 'wjedziesz wszedzie bo to Jeep' ale to nie zmienia przeznaczenia ze jest to auto rodzinne, pardon rodzinny SUV, jak Toyota Kluger/Highlander, czy Nissan Pathfinder Hyundai Palisade etc.

Klasa tanie duze SUV, klasa ktorej w EU nie ma I ktora ma kosztować 1/2 BMW czy trojramiennej swastyki

47a7d3ba88fa2100cc6d6a95b662a084.jpg

A co do zbawienia swiata przez politykow EU to osobny temat... ale dlugo jeszcze beda bawic swiat skoro te kraje ktore maja stac sie gospodarczymy 'wrrr tygrisikami' i gdzie dzieci rodza sie jak kroliki maja dzis Jeep w takiej postaci...

ba0689b45b5d3c01e61f99b4df6644e2.jpg

854dbb15f5c2f61cc4a6e4a453394bc9.jpg

Pardon..

ec6f34489348cc9d26e8db7702dc1d00.jpg

Czyli, tych ktorych jest wiecej I bedzie duzo wiecej, bedzie jezdzilo Jeepney Diesel za 20-30-40 lat. No moze za 30-40 akurat kupi Jeep GC MY2022

Riceburner GR-FOUR

  • Like 1
Link to post
Share on other sites



Tylko, ze Jeep GC to jest auto dla ogolnego plebsu do wozenia dzieci do szkoly, a nie klasa premium.


Wiem, ze można marketingowo dorobic na EU, 'klasa super, super premium z 'wjedziesz wszedzie bo to Jeep' ale to nie zmienia przeznaczenia ze jest to auto rodzinne, pardon rodzinny SUV, jak Toyota Kluger/Highlander, czy Nissan Pathfinder Hyundai Palisade etc.

Klasa tanie duze SUV, klasa ktorej w EU nie ma I ktora ma kosztować 1/2 BMW czy trojramiennej swastyki

Dla plebsu mamy Dustera. A jak ktoś chce dużo miejsca i tanio to kupuje trafica

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-trafic-grand-pack-clim-kombi-120km-pakiet-control-ID6DjVXF.html

A czy jeep to premium... , Ma dużo bajerów a za darmo przecież tego nie rozdają. W ue musi być lansowany jako prestiż bo ponad 200 wywalić na auto nowe to wciąż u nas nie mało(w pl)... Ale to kwestia kilkunastu lat... Teraz ludziska w miarę sporo wywalają koło 100tys a znam kilku takich co groszem nie śmierdzą i pokupowali po 150tys... Kwestia bananowego poglądu i życia na kredycie.




Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, bielaPL napisał:

Raczej próbuje mieć na razie czysto u siebie kosztem syfu w Chinach. Do zbawcy świata jeszcze daleko ;).



 

 

Zebyś sie nie zdziwil...Chinole planuja i i juz obcenie dokonujją gigantyczne inwestycje w OZE..od 2030 maja tylko  zmniejszac emisje co2. Czesciowo dlatego bo wiedzą ze docelowo taka energetyka produkuje taniej prad i ich gospodarka bedzie bardziej konkurencyjna:

https://wysokienapiecie.pl/21995-wejscie-energetycznego-smoka-czyli-transformacja-po-chinsku/

 

https://biznesalert.pl/kuffel-chiny-srodowisko-polityka-klimatyczna-oze-wegiel-fotowoltaika-emisje-co2-energetyka/

 

http://eko.org.pl/index_news.php?dzial=2&kat=20&art=1758

 

wklejac dalej??:)

Edited by norbert123
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, norbert123 napisał:

Zebyś sie nie zdziwil...Chinole planuja i i juz obcenie dokonujją gigantyczne inwestycje w OZE..od 2030 maja tylko  zmniejszac emisje co2. Czesciowo dlatego bo wiedzą ze docelowo taka energetyka produkuje taniej prad i ich gospodarka bedzie bardziej konkurencyjna:

https://wysokienapiecie.pl/21995-wejscie-energetycznego-smoka-czyli-transformacja-po-chinsku/

 

https://biznesalert.pl/kuffel-chiny-srodowisko-polityka-klimatyczna-oze-wegiel-fotowoltaika-emisje-co2-energetyka/

 

http://eko.org.pl/index_news.php?dzial=2&kat=20&art=1758

 

wklejac dalej??:)

swoje już zarobili, czas na afrykę...

Link to post
Share on other sites
W dniu 10.01.2021 o 22:21, OZI napisał:

Ja podejrzewam, ze nic innego w EU nie bedzie.

Stellantis z Carlos na czele umie liczyć, tym bardziej ze juz zlecieli na 6 miejsce - jesli wezmie sie sprzedaz za 2020.

Jeep to Wrangler, GC & Gladiator.

GC w EU z tego co widze brak.
Gladiator w EU brak?

9b83ab933dbed4dbd32f64aede0f610e.jpg

Te 'line up' sie coraz bardziej rozjezdzaja.

Pytanie czy jak juz zabija Lancia & Chrysler, czy jest sens np Wrangler do EU wysylac, skoro:

- podatnik jest karany za posiadanie takiego auta - np ostatnie wybryki w F emoji1073.png

- klepacz auta jest karany za sprzedaz takiego auta w EU emoji1099.png (CO2)

- EU polityk lubi tylko EV emoji724.png

- sprzedaz w EU jest na poziomie z 1985 roku za 2020 emoji410.png

- koszt, koszt I koszt,emoji383.pngemoji389.pngemoji389.pngemoji389.png


= nie oplaca sie dostosowac auta dla EU klienta, skoro sie malo sprzeda, I nic na tym nie zarobi.



Riceburneremoji500.pngemoji627.png GR-FOURemoji964.png
 

Gladiator to nawet na wschód Polski już trafił. Kawał auta.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bielaPL said:

Gladiator jest już
https://www.otomoto.pl/oferta/jeep-gladiator-rubicon-3-6-v6-fabrycznie-nowy-od-reki-w-tym-roku-ID6DsnQI.html

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

 

Ale to nieoficjalny kanał sprzedaży. U dealerów będzie dostępny tylko diesel  V6 3.0 Multijet w cenie od 289 000 zł.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.