Skocz do zawartości

Długie odpalanie niezaleznie od temp


TWENTIS

Rekomendowane odpowiedzi

2.0 benzyna - przebieg kolo 160 tys

Auto odpala z trudem za 1 razem - trzeba krecic z 5-6 sek

Za drugim razem od strzala.

 

Cewki nowe, obie lambdy nowe (jedna siala bledami auto palilo po 13 litrow)

 

Dolozony zaworek zwrotny na przewod paliwowy - bez zmian.

 

Czasami jak jest cieply i postoi chwile to potrafi odpalic od 1 razu szybciej.

 

Bledow brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, TWENTIS said:


Jest ok

 

W jakim sensie jest OK? Doladowales na full?

Bo w Fiacie 500 mialem tak samo i pomogla wymiana aku na nowy.

Niby krecil normalnie, ale po 4 latach byl problem z zapalaniem.

Wymiana na nowy i jak reka odjal. Z tego co czytalem na forach to dosc popularny problem.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

W jakim sensie jest OK? Doladowales na full?

Bo w Fiacie 500 mialem tak samo i pomogla wymiana aku na nowy.

Niby krecil normalnie, ale po 4 latach byl problem z zapalaniem.

Wymiana na nowy i jak reka odjal. Z tego co czytalem na forach to dosc popularny problem.

 

Czyli to nie była centralka B&M? 🙃

Co do aku to warto sprawdzić zwłaszcza w powyższym przypadku spadek napięcia na klemach podczas rozruchu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, stig said:

Czyli to nie była centralka B&M? 🙃

Co do aku to warto sprawdzić zwłaszcza w powyższym przypadku spadek napięcia na klemach podczas rozruchu. 

 

Licznik dalej miga pomimo wymiany aku, wiec pewnie centralka ;] Nie bylo okazji go podpiac do kompa w miedzyczasie.

PS. Zona do tej pory sie chyba nie zorientowala, bo nic nie mowila a bedzie juz pewnie ze 3 miesiace ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem taki przypadek, powodem był akumulator.

 

Niezależnie od temperatury rozrusznik wolno kręcił. Po wymianie akumulatora działał już znacznie szybciej.

 

 

A tu kręcenie już za drugim razem:

 

Edytowane przez analyzer64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
W jakim sensie jest OK? Doladowales na full?
Bo w Fiacie 500 mialem tak samo i pomogla wymiana aku na nowy.
Niby krecil normalnie, ale po 4 latach byl problem z zapalaniem.
Wymiana na nowy i jak reka odjal. Z tego co czytalem na forach to dosc popularny problem.
 

Był test urzadzeniem w firmie handlujacej akku.
Alternator po regeneracji

Ponza tym nie ma zadnej roznicy moglinbyc plus 28 jak i - 5 kreci tak samo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem taki przypadek, powodem był akumulator.
 
Niezależnie od temperatury rozrusznik wolno kręcił. Po wymianie akumulatora działał już znacznie szybciej.
 
[/url]  
A tu kręcenie już za drugim razem:
 

No to u mnie jest to samo tylko za pierwszym razem kreci jakby nie mial paliwa albo nie przelaczyl sie z lpg - jakby musial podac paliwo z 3 km a nie z baku (auto nie ma lpg)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, TWENTIS napisał:

 

Ale kręci, że tak powiem, żwawo nawet za pierwszym razem?

 

Ciśnienie paliwa można w sumie sprawdzić na pompie i na listwie wtryskowej, ale tu manometru potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ale kręci, że tak powiem, żwawo nawet za pierwszym razem?
 
Ciśnienie paliwa można w sumie sprawdzić na pompie i na listwie wtryskowej, ale tu manometru potrzebujesz.

Kreci zwawo ale jakby paliwa mu brakowalo.
Nagram film i wstawie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, TWENTIS napisał:


Sprawdzic?
Wymienic?

Najpierw sprawdzić,takie długie kręcenie przeważnie występuje w cieple dni ,bak sie nagrzewa a opary przez otwarty zaworek wedrują do kolektora ssącego, w chwili odpalania wtryskiwacz wstrzykuje paliwo i dla uruchomienia silnika jest to za dużo, musi silnik wtedy przekrecić pare obrotow aby przemielilo taką dawkę paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Fiacie 1,2 16V miałem podobne objawy i winny był oring w pompie paliwa - zawór zwrotny.

Brak ciśnienia można było sprawdzić naciskając zaworek (kulka ze sprężynką) na listwie wtryskowej. Normalnie to z niego sika paliwo, brak ciśnienia to brak sikania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator cisnienia?

Sprawdzales jakie ma cisnienie i czy utrzymuje po zaplonie?

Mialem podobnie w oplu, juz pompe wymieniali a okazalo sie ze oring za 3 grosze zalatwil sprawe poki co od dwoch lat. Zapala od zakrecenia. Benzyna 1.6 XEP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.