TWENTIS Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 2.0 benzyna - przebieg kolo 160 tysAuto odpala z trudem za 1 razem - trzeba krecic z 5-6 sekZa drugim razem od strzala. Cewki nowe, obie lambdy nowe (jedna siala bledami auto palilo po 13 litrow) Dolozony zaworek zwrotny na przewod paliwowy - bez zmian. Czasami jak jest cieply i postoi chwile to potrafi odpalic od 1 razu szybciej. Bledow brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 Pompa paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Citric Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 Sprawdziłbym akumulator. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 10 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 Sprawdziłbym akumulator.Jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 10 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 Pompa paliwa ? Jak sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 Just now, TWENTIS said: Jest ok W jakim sensie jest OK? Doladowales na full? Bo w Fiacie 500 mialem tak samo i pomogla wymiana aku na nowy. Niby krecil normalnie, ale po 4 latach byl problem z zapalaniem. Wymiana na nowy i jak reka odjal. Z tego co czytalem na forach to dosc popularny problem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumcio Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 Jest okTeż tak myślałem a jednak jest słabszy i tak właśnie się dzieje. Jak akumulator podładuje to rano zawsze od strzała zapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 1 godzinę temu, Maciej__ napisał: W jakim sensie jest OK? Doladowales na full? Bo w Fiacie 500 mialem tak samo i pomogla wymiana aku na nowy. Niby krecil normalnie, ale po 4 latach byl problem z zapalaniem. Wymiana na nowy i jak reka odjal. Z tego co czytalem na forach to dosc popularny problem. Czyli to nie była centralka B&M? Co do aku to warto sprawdzić zwłaszcza w powyższym przypadku spadek napięcia na klemach podczas rozruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 1 minute ago, stig said: Czyli to nie była centralka B&M? Co do aku to warto sprawdzić zwłaszcza w powyższym przypadku spadek napięcia na klemach podczas rozruchu. Licznik dalej miga pomimo wymiany aku, wiec pewnie centralka Nie bylo okazji go podpiac do kompa w miedzyczasie. PS. Zona do tej pory sie chyba nie zorientowala, bo nic nie mowila a bedzie juz pewnie ze 3 miesiace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 6 hours ago, TWENTIS said: 2.0 benzyna - przebieg kolo 160 tys Uwielbiam taki opis auta gdy ktos prosi o porade. To chyba tradycja tutejszego forum 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 (edytowane) Kiedyś miałem taki przypadek, powodem był akumulator. Niezależnie od temperatury rozrusznik wolno kręcił. Po wymianie akumulatora działał już znacznie szybciej. A tu kręcenie już za drugim razem: Edytowane 11 Stycznia 2021 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 11 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 W jakim sensie jest OK? Doladowales na full? Bo w Fiacie 500 mialem tak samo i pomogla wymiana aku na nowy. Niby krecil normalnie, ale po 4 latach byl problem z zapalaniem. Wymiana na nowy i jak reka odjal. Z tego co czytalem na forach to dosc popularny problem. Był test urzadzeniem w firmie handlujacej akku. Alternator po regeneracjiPonza tym nie ma zadnej roznicy moglinbyc plus 28 jak i - 5 kreci tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Rozrusznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 11 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Kiedyś miałem taki przypadek, powodem był akumulator. Niezależnie od temperatury rozrusznik wolno kręcił. Po wymianie akumulatora działał już znacznie szybciej. [/url] A tu kręcenie już za drugim razem: No to u mnie jest to samo tylko za pierwszym razem kreci jakby nie mial paliwa albo nie przelaczyl sie z lpg - jakby musial podac paliwo z 3 km a nie z baku (auto nie ma lpg) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 3 minuty temu, TWENTIS napisał: No to u mnie jest to samo tylko za pierwszym razem kreci jakby nie mial paliwa albo nie przelaczyl sie z lpg - jakby musial podac paliwo z 3 km a nie z baku (auto nie ma lpg) Ale kręci, że tak powiem, żwawo nawet za pierwszym razem? Ciśnienie paliwa można w sumie sprawdzić na pompie i na listwie wtryskowej, ale tu manometru potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Zaworek oparów paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 11 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Ale kręci, że tak powiem, żwawo nawet za pierwszym razem? Ciśnienie paliwa można w sumie sprawdzić na pompie i na listwie wtryskowej, ale tu manometru potrzebujesz.Kreci zwawo ale jakby paliwa mu brakowalo. Nagram film i wstawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 11 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Zaworek oparów paliwa? Sprawdzic?Wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 11 minut temu, TWENTIS napisał: Kreci zwawo ale jakby paliwa mu brakowalo. Nagram film i wstawie Nagraj To jest ten silnik z Mazdy 2.0 131KM? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 11 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Nagraj To jest ten silnik z Mazdy 2.0 131KM?Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 1 godzinę temu, TWENTIS napisał: Sprawdzic? Wymienic? Najpierw sprawdzić,takie długie kręcenie przeważnie występuje w cieple dni ,bak sie nagrzewa a opary przez otwarty zaworek wedrują do kolektora ssącego, w chwili odpalania wtryskiwacz wstrzykuje paliwo i dla uruchomienia silnika jest to za dużo, musi silnik wtedy przekrecić pare obrotow aby przemielilo taką dawkę paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 W Fiacie 1,2 16V miałem podobne objawy i winny był oring w pompie paliwa - zawór zwrotny. Brak ciśnienia można było sprawdzić naciskając zaworek (kulka ze sprężynką) na listwie wtryskowej. Normalnie to z niego sika paliwo, brak ciśnienia to brak sikania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 probowales dodac lekko gazu podczas odpalania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 W dniu 10.01.2021 o 17:33, TWENTIS napisał: 2.0 benzyna - przebieg kolo 160 tys Nie ma LPG? Zwykle nieszczelne wtryskiwacze powodowały taki efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Czujnik temperatury silnikaWysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumcio Napisano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Może zawory za ciasne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 Regulator cisnienia? Sprawdzales jakie ma cisnienie i czy utrzymuje po zaplonie? Mialem podobnie w oplu, juz pompe wymieniali a okazalo sie ze oring za 3 grosze zalatwil sprawe poki co od dwoch lat. Zapala od zakrecenia. Benzyna 1.6 XEP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 W dniu 11.01.2021 o 22:55, gumcio napisał: Może zawory za ciasne ? Jak zawory za ciasne to auto po prauset metrach moze gasnac ( wydechowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 15 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 Może zawory za ciasne ?Auto oprocz slabego odpalania nie ma zadnych innych objawow. Za drugi razem pali tak ze snieg spada zamyka budzik i rwie lacza na 3. Kupilem czujnik temp. Sprawdzde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.