Skocz do zawartości

Może mnie nie zjecie, ale kto ma ledy h7 w soczewce?


stepien2

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, amazaque napisał:

Ja mam żarówki Philips Allweather, świecą z lekko żółto niebieską poświatą (starsi kierowcy pewnie pamiętają ten efekt :phi:). Genialne żarówki i szkoda że wycofane z rynku EU. Policja dwa razy zwróciła mi uwagę na kolor świateł i za każdym razem czepia się diagnosta na przeglądzie. 

Allweather to miałem H4 w Renault 19 i pamiętam, że nic nie widziałem. Jasność nastąpiła dopiero po wymianie na Vision +30%. Ale ze się do barwy czepiają? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2021 o 12:19, Azbest napisał:

Za jakiekolwiek HIDy, LEDy i inne wynalazki .... to cię "zjem"

 

... ale spróbuj sobie takiej "zwykłej", dobrej żarówki. Wydaj 80zł i przetestuj sobie "H7 Ring Xenon 130%" - ja już kupuję 4 komplet do wszystkich moich samochodów.

 

Zamówiłem. Jak będzie słabo to oddajesz kasę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, zolu napisał:

 

Zamówiłem. Jak będzie słabo to oddajesz kasę ;)

 

.. a jak będzie dobrze to ring powinien mnie zapłacić :) bo nie będziesz pierwszą osobą która je kupiła po mojej rekomendacji ... ja byłem w szoku jak świecą, a trochę żarówek premium przerobiłem w życiu.

Nie jest to poziom xenonu, ale ja bym je umieścił w połowie między fabrycznymi H7-long-life a xenonami.

Ja po 7 latach jazdy z xenonami kupiłem samochód z H7 :facepalm: ... i był dramat na fabrycznych żarówkach long-life

 

Edytowane przez Azbest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Azbest napisał:

 

Ja po 7 latach jazdy z xenonami kupiłem samochód z H7 :facepalm: ... i był dramat na fabrycznych żarówkach long-life

 

Ja fabryczne H7 LL wymieniłem na mocniejsze :ok:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Azbest napisał:

Ja po 7 latach jazdy z xenonami kupiłem samochód z H7 :facepalm: ... i był dramat na fabrycznych żarówkach long-life

 

LL mają właśnie to do siebie, że przeciętnie świecą. Coś, za coś... Sens stosowania jest tam, gdzie ciężko wymianie się żarówkę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Azbest napisał:

 

Moim zdaniem też świecą źle i jest szansa że oślepiasz jadących z naprzeciwka. 

Ja bym się do doczepił do wzniosu po lewej stronie generowanego przez lewą żarówkę - moim zdaniem nie powinno go tam być, lub powinien być przesunięty w prawo. W tym przypadku każdy z żarników generuje swój własny wznios - po prawo - ten prawidłowy, który oświetla znaki i ten po lewo oślepiający kierowców. 

 

Pamiętajcie też że rozpatrujecie rozkład na 2-wymiarach (na ścianie, drzwiach garażowych) ... a w 3 wymiarach te wzniosy mogą iść do góry i świecić na znaki albo kierowcom w oczy - tu tkwi problem.

 

prawidłowy rozkład wygląda tak:

dla zwykłych żarówek

image.png.370ff28987d7149051fa7564788ce5b5.png

dla xenonów:

image.png.661f03082876a273f1bcd1daee63631e.png

 

https://www.hella.com/techworld/pl/Technologia/Oswietlenie--baza-wiedzy-technicznej-i-praktycznych-porad/Rozklad-swiatla-834/

 

 

Nie kojarzę żeby ktoś mrugał, stałem przed autem z perspektywy pieszego i oślepianie było jak byłem w pozycji na czworakach;] Generalnie chciałbym żeby chociaż połowa z tych co mają światła źle poustawiane, lub żarówki źle pomontowane tak świeciły jak te moje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, rwIcIk napisał:

Ja fabryczne H7 LL wymieniłem na mocniejsze :ok:

 

Ja też, tylko u mnie w mondeo wymaga to zdjęcia przedniego zderzaka (z 15 spinek) i wykręcenie reflektorów ... A wszystkie żarówki +xx% mają skrócona żywotność. W drugim samochodzie wymiana zajmuje 2 min - i tam mogę wymieniać sobie co pół roku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Azbest napisał:

Ja też, tylko u mnie w mondeo wymaga to zdjęcia przedniego zderzaka (z 15 spinek) i wykręcenie reflektorów ... A wszystkie żarówki +xx% mają skrócona żywotność. W drugim samochodzie wymiana zajmuje 2 min - i tam mogę wymieniać sobie co pół roku 

Przykro mi.

Te lepsze potrafią tylko pół roku wytrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Azbest napisał:

Ja też, tylko u mnie w mondeo wymaga to zdjęcia przedniego zderzaka (z 15 spinek) i wykręcenie reflektorów ... A wszystkie żarówki +xx% mają skrócona żywotność. W drugim samochodzie wymiana zajmuje 2 min - i tam mogę wymieniać sobie co pół roku 

Dlatego Meganki, Lagunę i obecną CR-V 3gen mam z xenonami fabrycznymi. Palniki zmieniam raz i później spokój przez dluuuugo go .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam retrofity pod H1.  Dla porównania zamontowałem w nich xenony (HID), zwykłe żarówki (jakies philipsy), oraz LEDy.  We wszystkich trzech linia odcięcia była wrecz idealna jak ta z wykresu dla xenonu. Jasność czy tam ilość swiatła zmierzona telefonem to 1300 LUX dla żarówek, ok 1800 LUX dla Ledów i ok 3200 LUX dla xenonow.  LED i Xenon o barwie 4300K bo na tych o wiekszych wartościach mi sie poprostu źle jezdzi. Najlepiej sie używa xenonow, nie oślepiają (powyżej linii odcięcie jest po prostu ciemno co sie nie zdarza w zwykłych lampach odbłyśnikowych np), wszystko ładnie doświetlone. Potem są zwykłe żarówki które przeciętnie oswietlają (jak standardowa lampa) ale nie ma co narzekać. Na końcu LEDy, które niby ładnie oświetlają przed autem lepiej niż żarówki ale dalej centralnie w pewnej odległości od auta są jakies ciemne pola (pewnie dla tego że led nie świeci na 360stopni a tylko na dwie strony) a na mokrym niestety tragedia. Niestety nie mam zdjeć. Standardowo jeźdze ze zwykłymi  H1 dla spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem spróbować "owocu zakazanego" i założyłem led-y do soczewki Hella classic z zregenerowanym odbłyśnikiem.
Kupiłem GT COB 6000k z popularnego serwisu w okolicach 60 pln, na zasadzie która z tańszych ma dużo dobrych opinii. Początkowo wielkie wow, odcięcie, ilość światła na ścianie oddalonej o 6 metrów rewelacja. Tylko jak wyjechałem na ulicę z mokrym asfaltem to miałem wrażenie że widzę mniej jak w zwykłych H7, później doczytałem że barwa 6000k na mokry asfalt i deszcz to nie jest dobry pomysł. Oczywiście zero mrugania od kierowców z naprzeciwka, żaden z kilku radiowozów nie rzucił się za mną w pogoń że oślepiam innych użytkowników dróg.
Pytanie, ktoś z Was użytkuje ledy w soczewce o barwie np 4300k i miał okazję je potestować w tych warunkach kiedy potrzeba dobrze widzieć np. w deszczu lub mgle?
 
P.s. O ile to możliwe to możemy pominąć dyskusję na temat legalności tego typu oświetlenia.
1610304762821.jpg.238ea9fa9f3e2d8388be527a88159457.jpg
 
Ja w legalnym ksenonie wyleczyłem się z barwy 6000 właśnie po deszczu.
Jeżdżę teraz na 4300 i na mokrym zdecydowanie lepiej.


Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
i jak jest na RINGach?
A bardzo dobrze. Chociaż xenonu za bardzo w tym nie dostrzegam, ale może to i dobrze bo bałem się o reakcje policji i dignosty na niebieskie światło w starej Kii cee'd ;)

Porównując do najtańszych H7, które stosowałem do tej pory to jest ekstra. Myślę, że jakbym miał dodatkowo wypolerowane reflektory to by było jeszcze lepiej. Ogólnie polecam, chociaż nie mam porownania do tej samej półki cenowej.

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Azbest napisał:

i jak jest na RINGach?

U mnie od grudnia spoko, lepiej niż na LED H7 tu wspomnianych.

Ale najlepiej wychodzi hid k4300 i nikogo nie razi. Lampy soczewka z H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam "ledowcy" w obecnych warunkach zimowych? U mnie wczoraj trasa przy -5C i marznacym deszczu tragedia po zmroku miałem chyba 1cm warstwę lodu na mijania:no: Jak to jest rozwiązane w autach z fabrycznymi ledami, są jakoś podgrzewane dodatkowo?

IMG_20210207_172818.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2021 o 14:56, Azbest napisał:

 

Moim zdaniem też świecą źle i jest szansa że oślepiasz jadących z naprzeciwka. 

Ja bym się do doczepił do wzniosu po lewej stronie generowanego przez lewą żarówkę - moim zdaniem nie powinno go tam być, lub powinien być przesunięty w prawo. W tym przypadku każdy z żarników generuje swój własny wznios - po prawo - ten prawidłowy, który oświetla znaki i ten po lewo oślepiający kierowców. 

 

Pamiętajcie też że rozpatrujecie rozkład na 2-wymiarach (na ścianie, drzwiach garażowych) ... a w 3 wymiarach te wzniosy mogą iść do góry i świecić na znaki albo kierowcom w oczy - tu tkwi problem.

 

prawidłowy rozkład wygląda tak:

dla zwykłych żarówek

image.png.370ff28987d7149051fa7564788ce5b5.png

dla xenonów:

image.png.661f03082876a273f1bcd1daee63631e.png

 

https://www.hella.com/techworld/pl/Technologia/Oswietlenie--baza-wiedzy-technicznej-i-praktycznych-porad/Rozklad-swiatla-834/

 

 

Fabryczny ksenon w ufo jest na zwierciadle a nie soczewece i ma rozkład jak na górnym rysunku, wiec to tez nie jest reguła ksenon-nie ksenon.

Jako ciekawostka - w VII gen na soczewce ma w zależności od źródła światła rożną przesłonę - zgodnie z rysunkami, ktore wrzuciles

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2021 o 09:13, Pietro_M napisał:

Patrz, a niedawno chcieli mnie zjeść tutaj, jak pisałem, że nowe BMW serii X na LEDach oślepiają jak żadne inne auta. :) 

 

Przewinęła się tutaj niedawno dyskusja o fatalnym zachowaniu tych i wielu innych reflektorów LED (w szczególności super-matrycowych) przy okazji chyba zachwalania jakieś nowego modelu VW czy Skody (za używanie AK do bezczelnej reklamy Kolega dostał banana i chyba się nawet obraził) i nijak się nie dało wielu osobom przetłumaczyć, że te światła zwyczajnie oślepiają. Fabryczny wieś-tuning :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.01.2021 o 06:21, rwIcIk napisał:

Przykro mi.

 

Podobno UE zabroniła już takich rozwiązań. 

 

Cytat

Te lepsze potrafią tylko pół roku wytrzymać.

 

Tylko pół? Aż pół :hehe: Zależy ile się jeździ, jak się jeździ, gdzie się jeździ, czym się jeździ itd. Nie znalazłem jakiejś prostej zależności. Na przestrzeni wielu lat i wielu pojazdów mam tylko jedno wrażenie, że H7 wytrzymują krócej od H1 (w tych samych odsłonach żarówkowych czyli ten sam producent, to samo +++ itd.). 

Edytowane przez futrzak
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, futrzak napisał:

Na przestrzeni wielu lat i wielu pojazdów mam tylko jedno wrażenie, że H7 wytrzymują krócej od H1 (w tych samych odsłonach żarówkowych czyli ten sam producent, to samo +++ itd.). 

Potwierdzam. Miałem bardzo miarodajny test w swoim Punto2. Lewa lampa była na H7, prawa na H1 :hehe:. W lewej co kilka miesięcy wymiana, prawa ani razu.

Miałem małą stłuczkę i gość co naprawiał nie przewidział, że Fiat w tym roczniku do tego modelu miał 8 wersji lamp (czy nawet 10) :facepalm:.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 1/11/2021 at 10:45 PM, Dareek said:

przykro to pisać ale w tej chwili prym na drogach w oślepianiu wiodą bazowe modne fabryczne super wspaniale led-y jak powyżej w skodzie, bazowych mercach audi czy beemkach- śmiem twierdzić że przebili wiejski tuning o parę długości.

Lepsze systemy też nie grzeszą super jakością- no ale wielu onanisów nowości z obrzydzeniem podchodzi do aut bez LEd-ów i tableta.

postęp - psia mać.😆

Zgadzam się, szczególnie mam wrażenie, że pierwsze LED'y w VW, jak pierwsze Insignie A z xenonami AFL - oślepiają na potęgę, tylko w drugim przypadku to był błąd i korygowało się to poprawnym ustawieniem wysokości świecenia, a czy w LED'ach też to pomoże?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 1/12/2021 at 5:03 PM, Azbest said:

 

.. a jak będzie dobrze to ring powinien mnie zapłacić :) bo nie będziesz pierwszą osobą która je kupiła po mojej rekomendacji ... ja byłem w szoku jak świecą, a trochę żarówek premium przerobiłem w życiu.

Nie jest to poziom xenonu, ale ja bym je umieścił w połowie między fabrycznymi H7-long-life a xenonami.

Ja po 7 latach jazdy z xenonami kupiłem samochód z H7 :facepalm: ... i był dramat na fabrycznych żarówkach long-life

 

Znam ten ból, też sprzedawałem xenony (Vectra C - Galaxy MK3) i byłem zawiedziony, choć dziwne, że xenon w Galaxym słabo świecił (gorzej jak Vectra), pewno reflektory do regeneracji. Natomiast pozytywnie mnie zaskoczyły xenony Vectry B z nowymi lampami wyładowczymi po regeneracji - jest bardzo ok. Barwa 4300K.
Natomiast do Forda kupiłem H7 Philips White Vision Ultra 4200K i jest bardzo spoko, kolor jak ksenon, światła mniej, ale już całkiem ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, steyr napisał:

Jak tam "ledowcy" w obecnych warunkach zimowych? U mnie wczoraj trasa przy -5C i marznacym deszczu tragedia po zmroku miałem chyba 1cm warstwę lodu na mijania:no: Jak to jest rozwiązane w autach z fabrycznymi ledami, są jakoś podgrzewane dodatkowo?

IMG_20210207_172818.jpg

 

W fabrycznych LEDY są wewnątrz reflektora ... ty gorącą połowę żarnika masz poza reflektorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, futrzak napisał:

H7 wytrzymują krócej od H1 (w tych samych odsłonach żarówkowych czyli ten sam producent, to samo +++ itd.). 

 

Upada kolejna Urban legend, ze H7 padają tak często bo bańka jest mała i temperatura przez to wyższa. H1 to jaką ma bańkę?  ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Azbest napisał:

 

W fabrycznych LEDY są wewnątrz reflektora ... ty gorącą połowę żarnika masz poza reflektorem.

 

W tej Skodzie, której zdjecia wrzucilem parę postów wyżej, reflektory z fabrycznymi LED zamarzają w takich warunkach tak samo, jak reflektor Freemonta z retrofitowym LED. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, el_guapo napisał:

 

W tej Skodzie, której zdjecia wrzucilem parę postów wyżej, reflektory z fabrycznymi LED zamarzają w takich warunkach tak samo, jak reflektor Freemonta z retrofitowym LED. :idea:

 

Można się spodziewać że LEDy generują ogólnie mniej ciepła niż zwykły halogen ... ale nie sądziłem, że aż tak mało.

 

.. tak na marginesie .. ja ciągle widzę bardzo wiele zalet świateł xenonowych - było to relatywnie tanie rozwiązanie, nie zamarzały, w przypadku uszkodzenia łatwe w naprawie, całkiem długowieczne - z opcja wymiany żarnika w warunkach domowych, świeciły bardzo dobrze. 

Jesli LEDy nie są matrycowe .. to nie widzę za bardzo sensu przesiadki Xenon->LED

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcindzieg napisał:

Generują sporo tylko w drugą stronę. Dlatego tam jest chłodzenie.

 

to że generują ciepło z drugiej strony to wiem ... jednak nie zgodzę się, że generują go sporo - generują ciepła BARDZO mało w porównaniu do klasycznej żarówki. Problem z jej odprowadzeniem polega na tym, że led nie może pracować w wysokiej temperaturze. 

Edytowane przez Azbest
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Azbest napisał:

to że generują ciepło z drugiej strony to wiem ... jednak nie zgodzę się, że generują jej sporo - generują ciepła BARDZO mało w porównaniu do klasycznej żarówki.

Zależy jak definiujemy mało. Mam latarkę z jedną z tych nowoczesnych diód. I nagrzewa się bardzo mocno. Nawet ostrzeżenie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, marcindzieg napisał:

Zależy jak definiujemy mało. Mam latarkę z jedną z tych nowoczesnych diód. I nagrzewa się bardzo mocno. Nawet ostrzeżenie jest.

Zapewne jak odniesiesz się do ilości generowanego światła to nadal będzie to mało. LEDy mają znacznie większą sprawność niż pozostałe źródła światła.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, el_guapo napisał:

 

W tej Skodzie, której zdjecia wrzucilem parę postów wyżej, reflektory z fabrycznymi LED zamarzają w takich warunkach tak samo, jak reflektor Freemonta z retrofitowym LED. :idea:

 

Na innym portalu też ktoś pisał że w Seacie podobnie jest przy fabrycznym led, że zamarzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, el_guapo napisał:

Upada kolejna Urban legend, ze H7 padają tak często bo bańka jest mała i temperatura przez to wyższa. H1 to jaką ma bańkę?  ;)

 

Mniejszą :hehe:

 

H7_H1.jpg.ab6bb260d8b8f340e3132d64968103ce.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
to że generują ciepło z drugiej strony to wiem ... jednak nie zgodzę się, że generują go sporo - generują ciepła BARDZO mało w porównaniu do klasycznej żarówki. Problem z jej odprowadzeniem polega na tym, że led nie może pracować w wysokiej temperaturze. 


Dlatego lampy są wyposażone w wentylatory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 10/01/2021 at 9:21 PM, snoopi_lubin said:

Niedawno kupiłem Mitsubishi które ma xenon o fabrycznej barwie 4300. 
W starym fordzie mam żarówki h7 tungsram +90. Jedyna różnica jest taka ze Ford ma nowe lampy a Mitsubishi z 2014 roku. 
Moim zdaniem h7 na mokrym lepiej oświetla drogę przed autem ,  xenon za to dalej swieci .

 

To, jak daleko lampa świeci, jest pochodną tego, jak często oślepia. Niczego innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2021 o 01:02, Fili_P napisał:
W dniu 11.01.2021 o 21:14, el_guapo napisał:
 
Skoda na PL rynek, jedna z chyba 6 które ujeżdzam na zmianę choć ta przypisana tylko do mnie od nowości - wszystkie tak świecą.

W czasie jazdy też? Bo tu pewnie leży rozwiązanie zagadki

 

A dlaczego miałoby być inaczej?

To zwykły reflektor bez AFL, z manualnym poziomowaniem tylko z LED jako źródło światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
A dlaczego miałoby być inaczej?
To zwykły reflektor bez AFL, z manualnym poziomowaniem tylko z LED jako źródło światła.
I ile tych ledow ma? i w ilu segmentach pogrupowanych?

Kiedyś w np xenonach wraz ze wzrostem prędkości wiązka mogła być wydłużana, podnoszona... Teraz w ledacch i innych laserach możesz robić że snopem co chcesz w zasadzie... łącznie z wygaszenia mi środkowych sekcji nawet...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fili_P napisał:

I ile tych ledow ma? i w ilu segmentach pogrupowanych?

Kiedyś w np xenonach wraz ze wzrostem prędkości wiązka mogła być wydłużana, podnoszona... Teraz w ledacch i innych laserach możesz robić że snopem co chcesz w zasadzie... łącznie z wygaszenia mi środkowych sekcji nawet...

W Insygni był taki głupi patent przy xenonie dzięki czemu inni mrugali światłami.

Przy Ledach segmentów może być wiele lub jedno źródło. Ja mam zwykłe Ledy i wiązka modyfikuje się tylko przy przełączeniu na długie. Poza podwyższeniem snopu widać jak żródło przesuwa się w górę doświetlając.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fili_P napisał:
23 godziny temu, sherif napisał:
Tylko 50tka to akurat tutaj nic nie miała do tego emoji6.png

No jak nie jak tak. Jechałeś szybciej snop był zawężamy i podnoszony

Ale nie przy 50ciu ;) jakby długimi waliło w miescie to dopiero byłby problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2021 o 14:55, wujek napisał:

Jechalem taka Skoda z wypozyczalni chiba Scala. Kto to wymyslil? W praktyce dlugie nie do uzycia.

A to z jakiego powodu?

Przecież podczas załączania długich mijania mogą nadal świecić (prawnie, bo nie wiem jak jest w konkretnej skodzie)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, volf6 napisał:

A to z jakiego powodu?

Przecież podczas załączania długich mijania mogą nadal świecić (prawnie, bo nie wiem jak jest w konkretnej skodzie)...

Mijania swieca na bialo, dlugie na zolto zlewa sie to wszystko i w praktyce malo widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, wujek napisał:

Mijania swieca na bialo, dlugie na zolto zlewa sie to wszystko i w praktyce malo widac.

Żółte we mgle i deszczu świecą lepiej niż zimna barwa . Nie bez przyczyny wielu Tirowców ma na drogowych żółte lampy . Na sucho LED daje radę na długich . To samo tyczy się przeciwmgielnych

Edytowane przez mmaciejosss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mmaciejosss napisał:

Żółte we mgle i deszczu świecą lepiej niż zimna barwa . Nie bez przyczyny wielu Tirowców ma na drogowych żółte lampy . Na sucho LED daje radę na długich . To samo tyczy się przeciwmgielnych

Ja mam w instrukcji ze to sa swiatla na zla pogode nie na mgle. Za miastem wlaczam dawne przeciwmgielne ladnie mi droge oswietlaja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.