Jump to content

Wynajem długoterminowy, osoba fizyczna?


Recommended Posts

19 godzin temu, wujek napisał:

Policz 0.1% ze 100k na lokacie. :phi: Wynajem jest dla wygodnickich a tacy wiecej placa.

 

No ok, rozumiem. A inaczej - auto używane za gotówkę (nowoczesny, 3 letni diesel z przebiegiem +/- 100k), czy nowe w abonamencie/leasingu? 

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, zinger napisał:

Raczej nie licz, ze Ci ASO odkupi po cenie rynkowej. Przeciez oni musza potem na tym zarobic ;)

Aczlkolwiek moje doswiadczenia wskazauja na wrecz bandyckie stawki:

 - Za Ravke dawali mi 19, sprzedalem w dzien za 26, co bylo i tak kilka tys ponizej rynku, ale zalezalo mi na czasie.

- Ostatnio sprzedwalem Scenica, w odkupie oferowali 5-6tys, sprzedalem za 12.5.

Kiedyś mi opowiadał pewien komisant jak kupuje auta.

Od najniższej ceny na otomoto za dany model i rocznik odejmuje 20% ceny i jeszcze 10% jeśli model mało chodliwy.

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, robciolas said:

Kiedyś mi opowiadał pewien komisant jak kupuje auta.

Od najniższej ceny na otomoto za dany model i rocznik odejmuje 20% ceny i jeszcze 10% jeśli model mało chodliwy.

 

Bo to dziala pewnie tak, ze 9 na 10 bedzie obrazonych wycena, a jeden ktory chce sie pozbyc klopotu machnie reka i sprzeda :ok:

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, sherif napisał:

Tak, Sportage, akurat wpasowali się w modę na SUVy :).

Zaskoczony jestem, że 9-letnie auto jest aż tyle warte.

 

Nie tylko modę na SUV`y ale też ten konkretny model zdobył (z jakiegoś powodu) zaufanie Polaków. Ja tak samo byłem w szoku jak od mojego ojca salon Mazdy odkupił "6" jak się dowiedział że będzie na sprzedaż - po równo 7 latach od zakupu utrata wartości 55%. Życzyłbym sobie takiej przy każdym moim aucie.

  • Like 1
  • shocked 1
Link to post
Share on other sites

Jestem na finiszu wynajmu. Potrzebowaliśmy rok temu coś dla żony na dojazdy do pracy. Mogliśmy za 35kPLN kupić rocznego Fiata 500 ale z pewnych względów wzieliśmu ABO na F500. Podsumowując, 12x610 PLN za opcję full wypas + 1500 opłaty inicjalnej. Suma 8800. W tym serwis, ubezpieczenie, koła lato/zima. W umowie mamy opcję wykupu auta za 30 kPLN, z której korzystamy.
Teraz ciekawostka - Fiacik żony jest warty... 35 - 38 kPLN. Opłacało się? IMO tak.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Phil_ips said:

Jestem na finiszu wynajmu. Potrzebowaliśmy rok temu coś dla żony na dojazdy do pracy. Mogliśmy za 35kPLN kupić rocznego Fiata 500 ale z pewnych względów wzieliśmu ABO na F500. Podsumowując, 12x610 PLN za opcję full wypas + 1500 opłaty inicjalnej. Suma 8800. W tym serwis, ubezpieczenie, koła lato/zima. W umowie mamy opcję wykupu auta za 30 kPLN, z której korzystamy.
Teraz ciekawostka - Fiacik żony jest warty... 35 - 38 kPLN. Opłacało się? IMO tak.

 

To raczej dosc szczeliwy zbieg okolicznosci, ze trafiles akurat na okres, gdzie auta mocno zdrozaly w ciagu roku :ok:

PS. Ta 500-ka co ja wzieliscie to byla nowa czy wlasnie ta roczna?

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Phil_ips napisał:

Jestem na finiszu wynajmu. Potrzebowaliśmy rok temu coś dla żony na dojazdy do pracy. Mogliśmy za 35kPLN kupić rocznego Fiata 500 ale z pewnych względów wzieliśmu ABO na F500. Podsumowując, 12x610 PLN za opcję full wypas + 1500 opłaty inicjalnej. Suma 8800. W tym serwis, ubezpieczenie, koła lato/zima. W umowie mamy opcję wykupu auta za 30 kPLN, z której korzystamy.
Teraz ciekawostka - Fiacik żony jest warty... 35 - 38 kPLN. Opłacało się? IMO tak.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
 

To co za firma leasingowa co dokłada do aut ?

Jak rozumiem wersja full to kosztowała min 60kzł i po roku puścić takie auto za deko ponad połowe i to pomijając koszty.

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, sherif napisał:

To co za firma leasingowa co dokłada do aut ?

Jak rozumiem wersja full to kosztowała min 60kzł i po roku puścić takie auto za deko ponad połowe i to pomijając koszty.

Coś tu się nie spina. 

 

 

20210119_195837.png

Edited by sdss
Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, sherif said:

To co za firma leasingowa co dokłada do aut ?

Jak rozumiem wersja full to kosztowała min 60kzł i po roku puścić takie auto za deko ponad połowe i to pomijając koszty.

 

Pewnie masterlease, ale to auto raczej nie bylo nowe ;) Oni oferowali wynajem takich 500-ek 1-2 letnich za ok 600PLN/msc.

No i te 35-38kPLN za 2-3 letnia 500ke w wersji w podstawowej to raczej nierealna cena.

Link to post
Share on other sites
Teraz, Maciej__ napisał:

 

Pewnie masterlease, ale to auto raczej nie bylo nowe ;) Oni oferowali wynajem takich 500-ek 1-2 letnich za ok 600PLN/msc.

No i te 35-38kPLN za 2-3 letnia 500ke w wersji w podstawowej to raczej nierealna cena.

8800 razy 3 lata + wykup 30tys za wersję pop.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Pewnie masterlease, ale to auto raczej nie bylo nowe ;) Oni oferowali wynajem takich 500-ek 1-2 letnich za ok 600PLN/msc.

No i te 35-38kPLN za 2-3 letnia 500ke w wersji w podstawowej to raczej nierealna cena.

Mowa w wątku o nowych autach była, więc nawet nie przyszła mi do głowy używka. Roczny leasing/wynajem też jest raczej mniej popularny i odpowiednio droższy.

Link to post
Share on other sites
Just now, sdss said:

8800 razy 3 lata + wykup 30tys za wersję pop.

 

A skad Ci sie wziely 3 lata? :nie_wiem:

Brales 1-2 letnia 500ke warta ok 32-33kPLN (za gotowke sprzedawali je drozej 35kPLN), przez rok wplacales w ratach 8kPLN i mogles wykupic za 30.

Rozwazalem to kiedys dla zony.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, sherif said:

Mowa w wątku o nowych autach była, więc nawet nie przyszła mi do głowy używka. Roczny leasing/wynajem też jest raczej mniej popularny i odpowiednio droższy.

 

Tutaj masz wiecej info: 

 

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

A skad Ci sie wziely 3 lata? :nie_wiem:

Brales 1-2 letnia 500ke warta ok 32-33kPLN (za gotowke sprzedawali je drozej 35kPLN), przez rok wplacales w ratach 8kPLN i mogles wykupic za 30.

Rozwazalem to kiedys dla zony.

Roczna 500ka w wersji full za 33kzł ?

Czyżby tak tracą na wartosci ?

Link to post
Share on other sites
Just now, sherif said:

Roczna 500ka w wersji full za 33kzł ?

Czyżby tak tracą na wartosci ?

 

Wersja Pop to jest najtanszy model... On byl do kupienia nowy za 35-38kPLN na wyprzedazach.

Full wypas to pewnie chodzilo o wynajem w wersji z oponami i ubezpieczeniem ;]

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Teraz, Maciej__ napisał:

 

Wersja Pop to jest najtanszy model... On byl do kupienia nowy za 35-38kPLN na wyprzedazach.

Full wypas to pewnie chodzilo o wynajem w wersji z oponami i ubezpieczeniem ;]

 

Czyli jeżeli masz rację odnośnie parametrów z super deala robi się przeciętny.

Link to post
Share on other sites
Just now, sherif said:

Czyli jeżeli masz rację odnośnie parametrów z super deala robi się przeciętny.

 

Zalezy, auta mocno podrozaly i teraz taka nowa 500ka to juz blizej 45k...

Wiec jak sie dobrze trafilo jak kolega to niezle na tym wyszedl.

Ja swoja 500ke kupilem 4 lata temu za 23kPLN a teraz te roczniki chodza po 20-21, wiec utrata wartosci praktycznie zero ;]

 

Link to post
Share on other sites
Teraz, Maciej__ napisał:

 

Zalezy, auta mocno podrozaly i teraz taka nowa 500ka to juz blizej 45k...

Wiec jak sie dobrze trafilo jak kolega to niezle na tym wyszedl.

Ja swoja 500ke kupilem 4 lata temu za 23kPLN a teraz te roczniki chodza po 20-21, wiec utrata wartosci praktycznie zero ;]

 

Tak licząc to na żony Lancii straciliśmy 3kzł w 6 lat :). Generalnie w używanym aucie spadek wartości % spada, dokładajac koszty i odnosząc się do tego abonamentu nie jest to takie super. Co innego nowe auto gdzie trzeba rozłożyc na raty znacznie wyższą utratę wartości.

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, sherif said:

Tak licząc to na żony Lancii straciliśmy 3kzł w 6 lat :). Generalnie w używanym aucie spadek wartości % spada, dokładajac koszty i odnosząc się do tego abonamentu nie jest to takie super. Co innego nowe auto gdzie trzeba rozłożyc na raty znacznie wyższą utratę wartości.

 

8kPLN rocznie za auto, gdzie niczym sie nie martwisz tylko paliwem to nie jest zla oferta.

Szczegolnie jak nie masz znizek na ubezpieczenie itp.

Oczywiscie przy okresie 2-3-4 letnim to juz sie robi malo korzystnie.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

A skad Ci sie wziely 3 lata? :nie_wiem:

Brales 1-2 letnia 500ke warta ok 32-33kPLN (za gotowke sprzedawali je drozej 35kPLN), przez rok wplacales w ratach 8kPLN i mogles wykupic za 30.

Rozwazalem to kiedys dla zony.

Z oferty, która wkleiłem 36 miesięcy po 555zl netto. 

Link to post
Share on other sites
 
To raczej dosc szczeliwy zbieg okolicznosci, ze trafiles akurat na okres, gdzie auta mocno zdrozaly w ciagu roku :ok:
PS. Ta 500-ka co ja wzieliscie to byla nowa czy wlasnie ta roczna?
 
Roczna. Z przebiegiem 12 kkm.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
To co za firma leasingowa co dokłada do aut ?
Jak rozumiem wersja full to kosztowała min 60kzł i po roku puścić takie auto za deko ponad połowe i to pomijając koszty.
Wzięliśmy w abo roczną. No i nie był to full wypas. Najważniejsza była klima i jest. Do tego w zasadzie wszystko co ptrzeba. Kolor miętowy, elektryczne lusterka, centralny.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Pięćsetki to bardzo specyficzne auta. Wartość trzymają w sposób całkowicie nieadekwatny do tego co oferują ale za to ładnie wyglądają. No i co najważniejsze pasują kobietom do torebek .

Faktem jest, że wstrzeliliśmy się w moment, gdy Masterlease promował swoją platformę do sprzedaży ABO online i ceny były bardzo korzystne.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka



  • Like 1
Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Phil_ips napisał:

Pięćsetki to bardzo specyficzne auta. Wartość trzymają w sposób całkowicie nieadekwatny do tego co oferują ale za to ładnie wyglądają. No i co najważniejsze pasują kobietom do torebek emoji16.png.
 

Małe autka to osobna kategoria.

Córka 3 lata temu wykupiła z firmy Fabię 3.

Teraz ją sprzedała za te same pieniądze 8]

Fakt, że przebiegu jej dużo nie przybyło.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
56 minut temu, rwIcIk napisał:

Małe autka to osobna kategoria.

 Bo tak naprawdę auta klasy B oferują dla większości wystarczającą ilość miejsca na dojazdy do pracy czy do wożenia dzieci do przedszkola. Przy tym są ekonomiczne bo mało palą i serwis też tańszy np. opony. I teraz jeżeli ktoś ma zadbane takie auto to wie że zawsze przyjdzie jakiś klient który kupi za odpowiednià cenę.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
W dniu 19.01.2021 o 08:58, Focus206 napisał:

auto używane za gotówkę (nowoczesny, 3 letni diesel z przebiegiem +/- 100k), czy nowe w abonamencie/leasingu? 

Nowe. Tak jest zdecydowanie lepiej.

 

 

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Phil_ips napisał:

Jestem na finiszu wynajmu. Potrzebowaliśmy rok temu coś dla żony na dojazdy do pracy. Mogliśmy za 35kPLN kupić rocznego Fiata 500 ale z pewnych względów wzieliśmu ABO na F500. Podsumowując, 12x610 PLN za opcję full wypas + 1500 opłaty inicjalnej. Suma 8800. W tym serwis, ubezpieczenie, koła lato/zima. W umowie mamy opcję wykupu auta za 30 kPLN, z której korzystamy.
Teraz ciekawostka - Fiacik żony jest warty... 35 - 38 kPLN. Opłacało się? IMO tak.
 

Jeżeli opcję wykupu dają dużo poniżej ceny rynkowej ...

Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Polarny napisał:

Nowe. Tak jest zdecydowanie lepiej.

 

 

 

No i właśnie chyba o to chodzi w abonamencie, abyśmy się przesiadali do nowych aut... a nie jeździli autami o średnim wieku +/-10 lat (bo tak chyba teraz statystycznie to wyglada). Tak czy nie?

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Focus206 napisał:

 

No i właśnie chyba o to chodzi w abonamencie, abyśmy się przesiadali do nowych aut... a nie jeździli autami o średnim wieku +/-10 lat (bo tak chyba teraz statystycznie to wyglada). Tak czy nie?

chyba bliżej 15. A patrząc u nas na Kaszuby i Kociewiaków co przyjeżdżają do 3-city to 20+

Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Focus206 napisał:

 

No i właśnie chyba o to chodzi w abonamencie, abyśmy się przesiadali do nowych aut... a nie jeździli autami o średnim wieku +/-10 lat (bo tak chyba teraz statystycznie to wyglada). Tak czy nie?

podejrzewam że świat motoryzacyjny chce przejść na model wynajmu. Windowane są ceny aut, Kowalskich nie stać na nowe więc biorą abonament. Kto ma kasę to i tak kupi. Dodatkowo wproawdzi się opcję zakazu rejestrowania aut nie spełniających norm i idealny model biznesowy mamy jak nic. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, lucash napisał:

podejrzewam że świat motoryzacyjny chce przejść na model wynajmu. Windowane są ceny aut, Kowalskich nie stać na nowe więc biorą abonament. Kto ma kasę to i tak kupi. Dodatkowo wproawdzi się opcję zakazu rejestrowania aut nie spełniających norm i idealny model biznesowy mamy jak nic. 

Tez tak sądze. Z jednej ok - dojenie kasy. Ale z drugiej strony, moze to dobrze. Bo odbierasz nowe auto (bezpieczne) a nie ulepa z przebiegiem "200 tys". 

Wiec abonament chyba trzeba inaczej rozpatrywać. Jako konkurencja do zakupu za gotówkę nowego auta, oczywiscie nie opłaca. Ale przy używce, tutaj bym sie mocno zastanawiał. Ma ktoś może na to jakieś mądre wyliczenia? 

Link to post
Share on other sites
Teraz, Focus206 napisał:

Tez tak sądze. Z jednej ok - dojenie kasy. Ale z drugiej strony, moze to dobrze. Bo odbierasz nowe auto (bezpieczne) a nie ulepa z przebiegiem "200 tys". 

Wiec abonament chyba trzeba inaczej rozpatrywać. Jako konkurencja do zakupu za gotówkę nowego auta, oczywiscie nie opłaca. Ale przy używce, tutaj bym sie mocno zastanawiał. Ma ktoś może na to jakieś mądre wyliczenia? 

Uważam że kupno max 5-6 latka nie jest jeszcze wtopą. Może być problem z odsprzedażą. 

Patrzę właśnie na carberry.pl i za nic nie mogę zrozumieć logiki:

Samochód Corolla hybrid 2019 rok. Cena samochodu to 89999zł. 

 

Dla fizola wynajem bez ubezpieczenia i serwisu na 36 msc to 1345 zł plus wpłata 15000 na start. Wychodzi razem 63420 zł i oddajemy auto. 

 

Na firmę rata maleje już do 795 zł netto, reszta pozostaje bez zmian, co daje razem brutto do zapłacenia 53652 zł. 

 

Niech mi ktoś wytłumaczy tą arytmetykę :hmm:

 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Focus206 napisał:

 

No i właśnie chyba o to chodzi w abonamencie, abyśmy się przesiadali do nowych aut... a nie jeździli autami o średnim wieku +/-10 lat (bo tak chyba teraz statystycznie to wyglada). Tak czy nie?

Wg mnie chodzi o wygodnictwo, za które bardzo drogo się płaci.

Dodatkowo dochodzi tu ciekawy element - otóż rata za bmw 5 w abonamencie będzie porównywalna do raty za skodę octavię w leasingu. To tylko pozorny paradoks, ale faktycznie tu i teraz wydając tyle samo miesięcznie jeździ się czymś dużo droższym.

 

Poza tym i bez abonamentu można się przesiąść do nowego auta, więc twierdzenie że "po to jest abonament" jest dosyć prostą demagogią.

 

 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Focus206 said:

Tez tak sądze. Z jednej ok - dojenie kasy. Ale z drugiej strony, moze to dobrze. Bo odbierasz nowe auto (bezpieczne) a nie ulepa z przebiegiem "200 tys". 

Wiec abonament chyba trzeba inaczej rozpatrywać. Jako konkurencja do zakupu za gotówkę nowego auta, oczywiscie nie opłaca. Ale przy używce, tutaj bym sie mocno zastanawiał. Ma ktoś może na to jakieś mądre wyliczenia? 

 

Nie wiem jaka musialbys miec ta uzywke, zeby miesiac w miesaic pochlaniala 1-1,5kPLN bez paliwa ;]

Moze jakies Porsche Cayenne albo BMW 7 ;)

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, lucash said:

Dla fizola wynajem bez ubezpieczenia i serwisu na 36 msc to 1345 zł plus wpłata 15000 na start. Wychodzi razem 63420 zł i oddajemy auto. 

Na firmę rata maleje już do 795 zł netto, reszta pozostaje bez zmian, co daje razem brutto do zapłacenia 53652 zł. 

Niech mi ktoś wytłumaczy tą arytmetykę :hmm:

 

Jedyne znane mi przypadki prywatnego korzystania z tych najmow to jak firma placi car allowance zamiast sluzbowego samochodu.

Czyli np dostajesz co miesiac dodatek 3k brutto do pensji i wtedy mozesz sobie wynajac za 1,5k PLN BMW  i zmeniac auta co 2-3 lata jak sie znudza.

Zazwyczaj po jednym takim razie ludzie ida po rozum do glowy i zwyczajnie kupuja auto i splacaja raty :ok:

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, lucash napisał:

Windowane są ceny aut, Kowalskich nie stać na nowe więc biorą abonament. Kto ma kasę to i tak kupi.

Uważasz, że obecnie tak dużo fizycznych bierze wynajem ?

Osobiście nie znam nikogo takiego, dealerzy też mówili, że taki zakup nadal jest sporadyczny.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
37 minut temu, Maciej__ napisał:

Czyli np dostajesz co miesiac dodatek 3k brutto do pensji i wtedy mozesz sobie wynajac za 1,5k PLN BMW  i zmeniac auta co 2-3 lata jak sie znudza.

Zazwyczaj po jednym takim razie ludzie ida po rozum do glowy i zwyczajnie kupuja auto i splacaja raty

U mnie wszyscy w firmie tak mieliśmy i każdy albo już miał auto albo kupował 2-3latka albo brał tańszą nówkę i wspomagał się kredytem. Oczywiście mowa wyłącznie o fizycznych. Niestety wynajem w takie postaci jest znacznie droższy.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Nie wiem jaka musialbys miec ta uzywke, zeby miesiac w miesaic pochlaniala 1-1,5kPLN bez paliwa ;]

Moze jakies Porsche Cayenne albo BMW 7 ;)

 

Ja jezdze tylko uzywkami i 1500 to wydaje na rok.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Nie wiem jaka musialbys miec ta uzywke, zeby miesiac w miesaic pochlaniala 1-1,5kPLN bez paliwa ;]

Moze jakies Porsche Cayenne albo BMW 7 ;)

 

 

BMW 5, rocznik 2000 - lekko 12 kpln poza paliwem rocznie. No, ale ja nie oszczędzałem na częściach i materiałach eksploatacyjnych. Do dzisiaj nie mogę się nadziwić ile mi kasy zostaje w portfelu przy Astrze.

  • Like 2
  • shocked 1
Link to post
Share on other sites
Just now, bizz said:

 

BMW 5, rocznik 2000 - lekko 12 kpln poza paliwem rocznie. No, ale ja nie oszczędzałem na częściach i materiałach eksploatacyjnych. 

 

Przez ile lat tyle dokladales?

Bo co innego wrzucic w jednym roku tyle zeby ogarnac jakies wieksze rzeczy, a co innego przez 3-4 lata non stop ;)

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, bizz napisał:

 

BMW 5, rocznik 2000 - lekko 12 kpln poza paliwem rocznie. No, ale ja nie oszczędzałem na częściach i materiałach eksploatacyjnych. Do dzisiaj nie mogę się nadziwić ile mi kasy zostaje w portfelu przy Astrze.

 

Ale pewnie to, co dołożyłeś starczy na kolejnych naście lat.

 

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Majkiel napisał:

 

Ale pewnie to, co dołożyłeś starczy na kolejnych naście lat.

 

 

Niestety nie - dlatego już jeżdżę nowymi autami mimo przepaści w komforcie użytkowania.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Przez ile lat tyle dokladales?

Bo co innego wrzucic w jednym roku tyle zeby ogarnac jakies wieksze rzeczy, a co innego przez 3-4 lata non stop ;)

 

 

Dwa lata, później padł silnik. Auto kupiłem za chyba 16 kpln, włożyłem lekko 24 kpln, sprzedałem za 5 kpln. Nadal miło wspominam. Nie, żona nie wie ile kosztowało utrzymanie tego samochodu;]

Ale ja miałem lekkie skrzywienie - regeneracja felg, skóry, wszystkie części eksploatacyjne (tarcze, klocki, filtry) OEM BMW, olej co 10 kkm (czyli jakieś 9 wymian w czasie dwóch lat), po zakupie nowe opony zimowe i letnie, pełne AC i ASS, itd.

Taniej było kupić do niego silnik i jeździć dalej ale straciłem tzw. zaufanie do auta, zacząłem się bać dalszych tras no i sprzedałem.

Kupiłem kolejne stare BMW (może niektórzy pamiętają jeszcze super wątek tutaj) tym razem już z przekładanym silnikiem, tutaj już nic nie padło, szkoda całkowita na wakacjach w Rumunii, oczywiście brak AC, rumuński policjant uznał moją winę (w sumie sam się przyznałem jak odsiedziałem parę godzin) - długa historia.

 

Później kupiłem nową Astrę i jak ręką odjął skończyły się przygody, anegdoty, niekontrolowane wydatki.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, bizz napisał:

 

Niestety nie - dlatego już jeżdżę nowymi autami mimo przepaści w komforcie użytkowania.

„Mam tak samo jak Ty” ..... samochód nowy a w nim Ty/Ja .... aaaaassa 🤣

Link to post
Share on other sites
W dniu 20.01.2021 o 17:50, bizz napisał:

 

Niestety nie - dlatego już jeżdżę nowymi autami mimo przepaści w komforcie użytkowania.

Serio dajesz tak radę? Sporo jeździcie i wygodniejsze auto powinno się lepiej sprawdzać. W sumie sam teraz stoję przed dylematem. Niby mam do odbioru szefowego Forestera ale to 5 letni samochod i ryzyko że zawsze coś może paść. Ale korci mnie abonament dla fizola i nowe autko. Jakby było ok to po 3 latach nawet bym go odkupił. Z tym że ja potrzebuje hak na platforme i tu zaczynają się schody bo w abo samochody są głównie w opcji standard bez haka. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2021 o 19:22, stalan napisał:

 

Jako posiadacza pięciolatka  w idealnym stanie o minimalnym przebiegu ,kupionego w salonie , którego teraz będę sprzedawał ,najbardziej gniecie mnie utrata wartości . W związku z powyższym rozważam różne opcje .


Wystaw, daj duża cenę i powoli opuszczaj. Uchwycisz optimum.

Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2021 o 17:17, stalan napisał:

Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie? , np. firma Carsmile. 

 

A propos... Pertynowi chyba dochody spadły, bo carsmile'a reklamuje ;) 

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Majkiel napisał:

 

A propos... Pertynowi chyba dochody spadły, bo carsmile'a reklamuje ;) 

 

 

Nie da sie tego dziada ogladac. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 hours ago, lucash said:

Ale korci mnie abonament dla fizola i nowe autko. Jakby było ok to po 3 latach nawet bym go odkupił. Z tym że ja potrzebuje hak na platforme i tu zaczynają się schody bo w abo samochody są głównie w opcji standard bez haka. 

 

Wez to sobie najpierw policz, bo przy zalozeniu ze je chcesz zostawic to prawie na pewno duzo korzystniej wyjdzie jednak zakup (nawet czesciowo z kredytem).

Najwyzej jak Ci nie podpasuje to je po 3-4 latach sprzedasz, ale bedziesz mogl z nim robic na co masz ochote w tym czasie.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.