Skocz do zawartości

Astra [J] - A14NET, B14NET [LUJ] - LPG - prośba o dekodowanie VIN


benypb

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Prośba o dekodowanie VIN Opla Astry J z 2011 roku z silnikiem 1.4 T

VIN - W0LPD8ECXB8107385

Przebieg 130 tysięcy...

Cena: 25 tysięcy

 

Auto ma wstawiony pół roku temu LPG i właściciel chce sprzedać auto, zastanawiam się czy ta wersja silnikowa A14NET, B14NET [LUJ]

ma głowicę przystosowaną do zasilania LPG, czytałem, że tylko wersja silnikowa z końcówką A14NET, B14NET [LUJ-KL7].

 

Auto jest naprawdę zadbane i brak śladów zużycia i dlatego też zainteresowałem się tym autem.

 

Edytowane przez benypb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie wersja KL7 ma inne gniazda i zawory w głowicy. W praktyce jednak, nie ma to znaczenia. Praktyka pokazuje, że standardowej głowicy nic się nie stanie, jeśli instalacja będzie założona zgodnie ze sztuką i poprawnie wystrojona.

Bardziej obawiałbym się o to, czy obudowa turbo nie jest pęknięta :ksiadz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedź, odpuszczam auto....

Co do LPG to wychodzę z założenia, że jeżeli producent zaleca LPG do wersji KL7 to inne trzeba omijać łukiem, bo fachowców od LPG znam dwóch w regionie, niby mają dobre opinie, ale ja robiłem u nich w sumie 4 auta i zawsze coś trzeba było poprawiać....

Co do turbo to widzę, że cena regenerowanej jest niezła...

Śmigam póki co A[G] - jakiś taki sentyment mam do tego auta 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Tu mój wątek. Głowicę mam nieutwardzaną.

Przejechałem na lpg ok 40 tys na LPG bez żadnego checka i problemów.

Faktycznie najważniejsze ogarnięty gazownik. Auto dalej służy.

Jak masz pytania wal.

PS. Dalej tą astrą śmigasz? Pamiętam twój manual na wymianę oleju w skrzyni F17 :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Widzę, że dawno odpuściłeś temat. Pozostawię więc tylko info, że w moim 1,4 bez utwardzanych zaworów mam bez najmniejszych problemów na gazie 70kkm (w sumie 100), a furak zagazowany był z utratą gwarancji jak miał rok.

Tyle, że ja od zawsze jeźdżę na gazie, też z a16xer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
W dniu 23.02.2021 o 17:01, Gregor_BS napisał:

Tu mój wątek. Głowicę mam nieutwardzaną.

Przejechałem na lpg ok 40 tys na LPG bez żadnego checka i problemów.

Faktycznie najważniejsze ogarnięty gazownik. Auto dalej służy.

Jak masz pytania wal.

PS. Dalej tą astrą śmigasz? Pamiętam twój manual na wymianę oleju w skrzyni F17 :)

 

 

Cześć. Sorki ze dopiero teraz odpowiadam, tak cały czas śmigam Astra G 1.8 i na zegarze juz prawie 400kkm. Nie mam ciśnienia na zmianę na siłę :) To już 11lat razem, haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.