Baca 1 Posted January 21 Share Posted January 21 Witam, Jak w temacie odnawam stary temat. SC 1.2 16v 86km stalo pol roku pod domem i musze ruszyc sprawe i pozbyc sie problemu. Sytuacja jest taka ze ogolnie bylo wszystko ok dopuki facet w serwisie fiata nie wymienil mi silnika na fuche ( w poprzednim zawory sie lekko wykrzywily 😄 ) , nie wiem czy nie zrobil tego specjalnie czy co... Dostarczyłem mu sejka w ktorym wszysztko dzialalo. teraz nie ma z teorii ladowania i wspomagania. W praktyce jest ladowanie ,ale swieci sie kontrolka akumulatora na desce i nie puszcza wspomagania. Po dluzszych ogledzinach prawie trafiłem do wariatkowa ...mam jeden kabel uciety na rozruszniku i jeden na alternatorze..nie umie sie doszukac kabla fioletowo-czarnego ktory odpowiada za kontrolke akumulatora. Najlepsze jest to ze auto jezdzi , zeby zadzialalo ladowanie trzeba przygazowac na zimnym silniku.Facet który namieszal nic nierobil przy elektryce ( a na mnie zwalil ze tu brakuje kabla , powiedzialem ze wszystko bylo ok( po awarii zaworów w poprzednim silniku nikt nic nie grzebal) dopuki nie przekladal silnika przez pol roku ). Quote Link to post Share on other sites
tom111 438 Posted January 22 Share Posted January 22 Najsampierw napraw puki Quote Link to post Share on other sites
rusala 77 Posted February 26 Share Posted February 26 (edited) Fioletowo czarny powinien być na pinie 12 na "złączu przedniej wiązki przewodów silnika" czyli takim szarym klocku mocowanym na pasie przednim blisko rogu od strony kierowcy. A dalej idzie aż do wskaźników przez pin 17 "złącza przedniej wiązki przewodów tablicy rozdzielczej". Tak jest w SPI, w MPI musiałbym sprawdzić bo raczej się różniło nieco. Jak dalej potrzebujesz to mogę zapytać kumpla czy nie znam tam jakiego zaufanego elektryka w Zawierciu. Edited February 26 by rusala Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.