Skocz do zawartości

Honda Civic VIII 1.8 i-VTEC przed zakupem


Maciek.Be

Rekomendowane odpowiedzi

Będę oglądał Honda Civic z 2011 roku, silnik 1.8 V-tec, Polski salon, pierwszy właściciel, przebieg 135 kkm.

Samochód w dobrym stanie wizualnym, garażowany. Samochód wystawiony jest za ~34000 zł.

Samochód parkuje w niedużej odległości od mojego mieszkania, z tego co widzę od kilku lat codziennie jest garażowany, wygląda na zadbany.
Czy ten model jest bezawaryjny i dopracowany że ceny są tak wysoki ? Wiem że dużo zależy od historii serwisowej danego egzemplarza.

O co pytać właściciela i na co zwrócić uwagę w samochodzie, historii serwisowej i dokumentach ?
Czy są problemy które mogą mnie sporo kosztować po zakupie a które można sprawdzić przed zakupem ?

Czy cena wg Was jest za samochód z 2011 roku nie jest wygórowana ?

 

Edytowane przez Maciek.Be
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, czachabrava napisał:

To już chyba z piąty wątek, że kupujesz auto. Cieszymy się z Tobą, ale weź lepiej auto na serwis, zapłać za sprawdzenie fachowcowi.

Octavie sprawdziłem przed zakupem w serwisie Skoda i nie wniosło to nic ani nie wykryto problemów które mam z tym samochodem.

Jest jakiś problem w tym że chce się poradzić większego grona ludzi ?
 

Edytowane przez Maciek.Be
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, hefi napisał:

Nie warto za tego zapłacić 33700, kompletny golas

Możesz powiedzieć coś więcej ?

Znasz lub sprawdzałaś ten samochód? 

Edytowane przez Maciek.Be
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, hefi napisał:
11 godzin temu, Maciek.Be napisał:
Możesz powiedzieć coś więcej ?
Znasz lub sprawdzałaś ten samochód? 

Widziałem ogłoszenie. Ja osobiście nie wydalbym na to auto ponad 30k. Wersja zaślepka, bez niczego. Nie widzę ani jednego plusa.

Dziękuję za odpowiedź.

Dzwoniłem do właściciela i dowiedziałem się tego co chciałem, zgłasza historia wypadkowa.

Wersja wyposażenia Comfort czyli raczej podstawowa.

Dla mnie są dwa duże plusy tej oferty, wygląd i ofera z tego samego miasta (ta sama dzielnica często widzę ten samochód), duży minus to wysoka cena.

Edytowane przez Maciek.Be
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć linka do ogloszenia. 

Comfort to golas i nawet w czasach, kiedy wychodzil w tej wersji byl uwazany za lekko niedoposazony. 

 

Moim zdaniem cena za comforta lekko przesadzona (sposrod generalnie wysoko wycenionych 8genow).

Mimo wszystko szukalbym co najmniej Sporta, bo Execow jest malo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...
8 godzin temu, arek_m napisał:

Koleżanka z pracy ma 2014r ,tez 1,8  i dolewa 1l na 1000km oliwy..

 

To jest inny silnik niz w 8gen. I mial wadliwe pierscienie powodujace spore zuzycie oleju ale nie powinno to dotyczyć polifta z 2014r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, camel00 napisał:

 

Czyli lepiej szukać VIII niż XI przed ~2015?

 

IXka jest duzo swiezszym autem. Ma usunietych wiekszosc wady ufoka. Srodek wymaga przyzwyczajenia dla kogos kto sie przesiada z 8gen bo jest o jeden schowek mniej w kokpicie ;) 

 

I jak auto nie wyłącznie do miasta i krotkie dystanse, to powaznie rozwazyc kupno 1.6 iDTEC. Swietny silnik, palący jakies kosmicznie niewielkie ilosci paliwa. A poza czasem 0-100 w codziennym uzytkowaniu zdecydowanie przyjemniejszy niz 1.8. Moc nie oszałamia bo to tylko 120KM ale 300 Nm robi robote. I do tego mozna kupic w lepszej cenie niz 1.8 na fali panującego przekoania, ze diesle są beee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.