Skocz do zawartości

Regeneracja reflektorów-klejenie.


Danielpoz.

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś miał problem z parującymi reflektorami przednimi? Wiem że są firmy które regenerują kompleksowo lamy do aut i robią różne cuda. Czy jest szansa na dobre sklejenia lampy żeby była szczelna ?

Jeśli chodzi o polerowanie szkła to też by się przydało i wiem że na jakiś czas to wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Cinek napisał:

Jak jakieś starsze auto to poszukałbym nowych chińczyków przyzwoitej jakości i tyle. 

dokładnie, robocizna tak podskoczyła, że szok.

Pamiętam jak kiedyś miałem seata arosa od wujka i babka mi wymusiła. Ułamały się mocowania lampy (resztę szarpałem i wyprostowane) ale wracając go równego tematu.

Chciałem w ori zachować auto bo stan kolekcjonerski, oryginalnych  lamp brak, spawanie plastiku po 50 od sztuki 😳, kupiłem jakieś dobre Chińczyki w cenie tańszej niż spawanie i było lepiej niż OK. Wszystko pasowało, silniczki do regulacji przełożyłem bez najmniejszych problemów. Jedynie w miejscach mocowania - uchwytach nie było tych metalowych tulejek, ale teraz w żadnych nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Danielpoz. napisał:

Czy ktoś miał problem z parującymi reflektorami przednimi? Wiem że są firmy które regenerują kompleksowo lamy do aut i robią różne cuda. Czy jest szansa na dobre sklejenia lampy żeby była szczelna ?

Jeśli chodzi o polerowanie szkła to też by się przydało i wiem że na jakiś czas to wystarczy.

Tak, ja kiedyś robiłem. Parował mi reflektor, okazało się, że był nieszczelny. Przy okazji wyszło, że odbłyśniki praktycznie nie istnieją. Zrobili mi więc regeneracje odbłyśników (próżniowo), polerowanie i uszczelnienie. Różnica diametralna, jeździłem tym autem jeszcze 3lata i nie było problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Cinek napisał:

Jak jakieś starsze auto to poszukałbym nowych chińczyków przyzwoitej jakości i tyle. 

Od tego zacząłem walkę ;)

Nie ma zamienników albo po prostu nie znalazłem. Używane co prawda są dostępne 500-1000zł sztuka ale co mi po używanych jak one będą tak samo stare lub starsze. Auto z 2005r i to ostatni rok modelowy. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Camel napisał:

dokładnie, robocizna tak podskoczyła, że szok.

Pamiętam jak kiedyś miałem seata arosa od wujka i babka mi wymusiła. Ułamały się mocowania lampy (resztę szarpałem i wyprostowane) ale wracając go równego tematu.

Chciałem w ori zachować auto bo stan kolekcjonerski, oryginalnych  lamp brak, spawanie plastiku po 50 od sztuki 😳, kupiłem jakieś dobre Chińczyki w cenie tańszej niż spawanie i było lepiej niż OK. Wszystko pasowało, silniczki do regulacji przełożyłem bez najmniejszych problemów. Jedynie w miejscach mocowania - uchwytach nie było tych metalowych tulejek, ale teraz w żadnych nie ma.

Lampy xenonowe i oczywiście z auto poziomowaniem. Tu pewnie robi się problem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sherif napisał:

Tak, ja kiedyś robiłem. Parował mi reflektor, okazało się, że był nieszczelny. Przy okazji wyszło, że odbłyśniki praktycznie nie istnieją. Zrobili mi więc regeneracje odbłyśników (próżniowo), polerowanie i uszczelnienie. Różnica diametralna, jeździłem tym autem jeszcze 3lata i nie było problemu.

Jeżeli po 3 latach wszystko grało to taka operacja ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Danielpoz. napisał:

Jeżeli po 3 latach wszystko grało to taka operacja ma sens.

Jak zobaczyłem jak wygląda odbłyśnik to się załamałem, był niemal cały matowy z odpadającą srebrną farbą. Miałem jeszcze dwie uszkodzone lampy z którym kupiłem auto, to w sumie na 4szt tylko jedne odbłyśnik wyglądał znośnie. Fachowiec mówił, że nie zależy to od marki bo wszędzie są plastiki i obłazi po kilku latach. Wilgoci też nie zauważyłem po naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, sherif napisał:

Jak zobaczyłem jak wygląda odbłyśnik to się załamałem, był niemal cały matowy z odpadającą srebrną farbą. Miałem jeszcze dwie uszkodzone lampy z którym kupiłem auto, to w sumie na 4szt tylko jedne odbłyśnik wyglądał znośnie. Fachowiec mówił, że nie zależy to od marki bo wszędzie są plastiki i obłazi po kilku latach. Wilgoci też nie zauważyłem po naprawie.

W Kato jest xenon expert - każdą lampę ogarnie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, sherif napisał:

Jak zobaczyłem jak wygląda odbłyśnik to się załamałem, był niemal cały matowy z odpadającą srebrną farbą. Miałem jeszcze dwie uszkodzone lampy z którym kupiłem auto, to w sumie na 4szt tylko jedne odbłyśnik wyglądał znośnie. Fachowiec mówił, że nie zależy to od marki bo wszędzie są plastiki i obłazi po kilku latach. Wilgoci też nie zauważyłem po naprawie.

 

Od lat o tym mówię, ale oczywiście zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie twierdził, że ma metalowe. Metalowe mam, ale w samochodzie który ma więcej niż 25 lat. W innych plastiki i po kilku latach reflektory nadawały się do regeneracji. Te kilka to bliżej 10, czy po gwarancji i zazwyczaj kolejny właściciel, który jeździ na ślepo ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, futrzak napisał:

 

Od lat o tym mówię, ale oczywiście zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie twierdził, że ma metalowe. Metalowe mam, ale w samochodzie który ma więcej niż 25 lat. W innych plastiki i po kilku latach reflektory nadawały się do regeneracji. Te kilka to bliżej 10, czy po gwarancji i zazwyczaj kolejny właściciel, który jeździ na ślepo ;]

Ale poczekaj, Megane 2 gen z 2003r ma metalowe odbłyśniki, CR-V 3gen z 2007r również, na dokładkę Sorento 1gen z 2008r też :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Pipper napisał:

Ale poczekaj, Megane 2 gen z 2003r ma metalowe odbłyśniki, CR-V 3gen z 2007r również, na dokładkę Sorento 1gen z 2008r też :oki:

 

No i świecą jak trzeba? Szyba plastikowa czy szkło? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, futrzak napisał:

 

No i świecą jak trzeba? Szyba plastikowa czy szkło? 

Szyba plastik, Megane po 10 latach i 100kkm do regeneracji, Sorento po 11 latach i 140kkm regeneracja, Honda 14 lat i 235kkm i za rok regeneracja odbłyśnika. Megane i Honda xenony, Sorento H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.