Skocz do zawartości

Audi A3 8L termostat i ogrzewanie


laksen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po wymianie termostatu w Audi A3 8l 1.6 benz z 2000r zniknęło ogrzewanie. Niestety trzech mechaników nie ma pojęcia z jakiego powodu i jestem zmuszony Was zapytać. Przed wymianą termostatu ogrzewanie normalnie działało, po wymianie nie ma go w ogóle. Mechanicy rozkładają ręce i twierdzą, że nigdy coś takiego się im nie przytrafiło. Temperaturę silnik łapie normalnie do 90 st. Niby stary popularny model ale jednak zagadka dla mechaników. Zaznaczę tylko, że pompa wody ma dopiero 6tys przebiegu po wymianie wraz z rozrządem, zresztą po zagrzaniu silnika przewody z chłodnicy gorące. Pytanie jak przywrócić ogrzewanie w kabinie?  Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpiąć któryś z węży ( od nagrzewnicy też) i zrobić wstawkę z jakiegoś wezyka budowlanego przeźroczystego, i sprawdzić czy jest jakikolwiek przepływ.  A to że pompa nowa to nie znaczy że nie może być wadliwa, na podobnej zasadzie szukalem pół roku innej usterki bo dana część jest nowa.

I tak jak @volf6 pisze może zamienione wężyki, może jakiś kapurek został i fizycznie jest zablokowany przepływ. 

I walczyć z tym tematem powinien pierwszy warsztat / mechanik. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, volf6 napisał:

Wygląda na zapowietrzenie, może tylko w układzie nagrzewnicy, węże co idą do nagrzewnicy są ciepłe/gorące?

Tam sie wymienia sam wkład termostatu czy razem z obudową co ma króćce (wtedy istniała by mozliwość błędnego podłączenia węży)?

Do trójnika płynie gorące, a od trójnika w kierunku nagrzewnicy nie. Sam wkład się wymienia w termostacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po wymianie termostatu w Audi A3 8l 1.6 benz z 2000r zniknęło ogrzewanie. Niestety trzech mechaników nie ma pojęcia z jakiego powodu i jestem zmuszony Was zapytać. Przed wymianą termostatu ogrzewanie normalnie działało, po wymianie nie ma go w ogóle. Mechanicy rozkładają ręce i twierdzą, że nigdy coś takiego się im nie przytrafiło. Temperaturę silnik łapie normalnie do 90 st. Niby stary popularny model ale jednak zagadka dla mechaników. Zaznaczę tylko, że pompa wody ma dopiero 6tys przebiegu po wymianie wraz z rozrządem, zresztą po zagrzaniu silnika przewody z chłodnicy gorące. Pytanie jak przywrócić ogrzewanie w kabinie?  Pozdrawiam.
Czy w tym aucie grzaniem steruje zawor nagrzewnicy czy klapy cyrkulacji powietrza?
Bo przeolyw moze byc, nagrzewnica moze byc goraca. A jak klapy w mieszaczu stoja w pozycji zimne, to grzanie nie dziala

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, WaWeR napisał:

Czy w tym aucie grzaniem steruje zawor nagrzewnicy czy klapy cyrkulacji powietrza?
Bo przeolyw moze byc, nagrzewnica moze byc goraca. A jak klapy w mieszaczu stoja w pozycji zimne, to grzanie nie dziala

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
 

podpiąć pod Vaga i sprawdzić błędy. Być może coś się wyjaśni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.