Olas1 Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 3 minuty temu, Dark_Knight napisał: EDIT: Nie wiem czemu Ci się ceny nie wyświetlają. Na dole na zielono powinno być. Ustawiłem te same parametry w obu autach i BMW jest tańsze. Owszem, nie ma tyle gadżetów wewnątrz ale 34KM więcej i AWD też kosztuje. Na iPadzie klikam, może coś nie działa prawidłowo. Jutro sobie popatrzę w na kompie. A ta firma to nie jest jakiś agregator ofert? Jak Carsmile itd? Oni sprzedają oferty innych cfmów i leasingów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 1 minutę temu, Olas1 napisał: Musisz rozdzielić nowe i stare DS. Stare to tracące dużo na wartości DS3, DS4 i DS5. Stare konstrukcje, produkowane jako Citroen i potem doklejony znaczek DS. Nowy DS tak naprawdę zaczął się od modelu 7, potem doszło DS3 suv. Teraz DS4 i zaraz DS9. To zupełnie inne podejście, modele stworzone od początku jako DS (oczywiście z rozwiązań PSA, ale tak się teraz produkuje). Taki DS7 wcale dużo nie traci na wartości póki co. Wiedzę to przy sprzedaży rocznych modeli, gdzie teoretycznie powinny tracić najwiecej. Wiadomo, że przed nimi długa droga i nikt nie zagwarantuje, że nie zwiną tego logo. Ale póki co idzie im całkiem dobrze. Zgadza się. Poprzedni DS5 był super ale DS4 to już nie potrafił ukryć, że jest Citroenem C4 z innym znaczkiem. Takich rzeczy klienci nie wybaczają. Te nowe są fajne ale za bardzo przypominają IMO Lexusa. No to ja bym wziął Lexusa, gdzie materiały może na zdjęciach tak dobrze nie wyglądają ale jakość jest bez zarzutu a obsługa jedna z najlepszych wśród premiumów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 1 minutę temu, Olas1 napisał: Na iPadzie klikam, może coś nie działa prawidłowo. Jutro sobie popatrzę w na kompie. A ta firma to nie jest jakiś agregator ofert? Jak Carsmile itd? Oni sprzedają oferty innych cfmów i leasingów. Tak, to broker ale auta są w Arvalu. Wrzuciłem akurat ich bo mają fajną stronę - bardzo przejrzysty sposób prezentacji ofert, łatwo porównać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 5 minut temu, Dark_Knight napisał: Zgadza się. Poprzedni DS5 był super ale DS4 to już nie potrafił ukryć, że jest Citroenem C4 z innym znaczkiem. Takich rzeczy klienci nie wybaczają. Te nowe są fajne ale za bardzo przypominają IMO Lexusa. No to ja bym wziął Lexusa, gdzie materiały może na zdjęciach tak dobrze nie wyglądają ale jakość jest bez zarzutu a obsługa jedna z najlepszych wśród premiumów. Jedyny Lexus jakim jechałem to IS Hybryda, więc się nie wypowiem. Ale fakt podobne auta się robią, ale na szczęście ciekawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 czy ten samochód oferuje coś poza wyglądem i gadżetami? Serio pytam bo nigdy nie miałem do czynienia z tą marką? Ma jakiś charakter? Prowadzenie? Czucie? Czy tylko ekrany dotykowe i materiały?Trudno powiedzieć czy oferuje to co Astra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 Wygląda świetnie Francuzi porafią zaprojektować ładne auta (ze wszytskich DS, tylko nowe DS3 jest dziwaczne i niezbyt zgrabne) ale mimo tego kariery poza Francją to to nie zrobi. W PL też nie - wizerunek francuskiego auta w PL jest jaki jest. Do tego ogromna utrata wartosci po kilku latach zniechęci jeszcze wiecej ludzi (pomijam wynajmy które strasznie drogo wychodzą w takim przypadku, ale nawet fizol czy JDG, żeby po 4-5 latach kupić kolejny egzemplarz, musi dołożyć więcej niż przy aucie tracącym mniej). Dobra opcja dla kogos kto kupuje kilkuletnie - za 4-5 lat kupi takiego DSa w cenie 10 letniego A3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 23 minuty temu, Olas1 napisał: Jedyny Lexus jakim jechałem to IS Hybryda, więc się nie wypowiem. Ale fakt podobne auta się robią, ale na szczęście ciekawe. Ja myślałem nad RXem ale w końcu wybrałem coś innego. RX ma zadziwiająco słabe osiągi. Komfort jest bez zarzutu ale IMO za mało w tym ikry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 54 minutes ago, sherif said: U mnie gość od flot kiedyś wyślił, że musi być Passat lub Insygnia, ale na pytanie czemu w D mają A6 i BMW nie potrafił jednoznacznie odpowiedzieć. Nie potrafil odpowiedziec, bo to nie byl jego wymysl Takie decyzje najczesciej podejmowane sa gdzies na gorze w centrali i powodow moze byc mnostwo Swego czasu robilismy takie raporty dla wiekszosc krajow w EU i firmy to kupowaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 Godzinę temu, Maciej__ napisał: Nie potrafil odpowiedziec, bo to nie byl jego wymysl Takie decyzje najczesciej podejmowane sa gdzies na gorze w centrali i powodow moze byc mnostwo Swego czasu robilismy takie raporty dla wiekszosc krajow w EU i firmy to kupowaly. Nie u nas, centrala ma to gdzieś i były to wymysły jednego gościa. Gość się zmienił i liczy się tylko limit. Co ciekawe ja, mój szef i jego szef na całą EU mamy taki sam limit . U nas jedynie zarząd ma inne auta czy nawet jety . Przynajmniej jest sprawiedliwie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 hmm, dwóch moich bliskich kolegów kupiło Q7 i SQ8, oboje m.in z racji właściwości jezdnych. Dwóch nawet się chwali jak to mało pali na >300KM. Szef mojego regionu ma DS7 ... ale to francuz . Kiedyś muszę popytać jak się tym mu jeździ. Jak na okolice 300km i takie kloce to faktycznie mogą mało spalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 7 godzin temu, maro_t napisał: w porównaniu z oplem Astrą na pewno. Czy w porównaniu z odpowiednim BMW również? Nie wiem, nie miałem do czynienia, ale na razie nikt nie napisał co ten samochód oferuje poza tym że nie jest BMW ani Audi. Tam jest jakiś PHEV ale ostatnio testy oglądałem na yt i nie zcheca. Chyba 225KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 1 minutę temu, wujek napisał: Tam jest jakiś PHEV ale ostatnio testy oglądałem na yt i nie zcheca. Chyba 225KM Jest tez 300km, hybryda plugin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 1 minutę temu, Olas1 napisał: Jest tez 300km, hybryda plugin Ciekawe jak to działa bo śmieją się z obsługi 508. Jeździłem Citroënem od Ciebie i to jest kawał dobrego auta. Jeździłem wyższymi modelami z wypozyczalni i Cactus i C3 i te ich crossovery i zawsze coś nie działało. A to się telefon rozlaczal a to obsługa Klimy się wieszala. Mam nadzieje, że w DS to dopracuja bo z zewnątrz wygląda świetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 8 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2021 8 godzin temu, rafciojuve napisał: Ma cieszyć. A że spali 2 litry więcej? Bez znaczenia. To nie fabia. A cóż takiego radosnego jest w staniu w korkach autem z mocniejszym silnikiem i więcej palącym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 A cóż takiego radosnego jest w staniu w korkach autem z mocniejszym silnikiem i więcej palącym?Odnoszę wrażenie, że Ty traktujesz auta jak AGD także szkoda naszego czasu na wymianę zdań. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 11 minut temu, rafciojuve napisał: 14 godzin temu, Polarny napisał: A cóż takiego radosnego jest w staniu w korkach autem z mocniejszym silnikiem i więcej palącym? Odnoszę wrażenie, że Ty traktujesz auta jak AGD także szkoda naszego czasu na wymianę zdań. Akurat tu sie z Polarnym zgodze. Jaki jest fan ze stania w korkach, majac pod maska 300KM? Sam mialem takie auto i tylko mnie wkurzala taka jazda. Jak mieszaksz gdzies poza miastem, nie stoisz w korkach, latasz trasy itp, to pewnie ma to weikszy sens, ale do codziennej jazdy po miescie imo nie ma. Duzo przyjemniej jezdzi mi sie maly elektrykiem w takich warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 34 minuty temu, rafciojuve napisał: Odnoszę wrażenie, że Ty traktujesz auta jak AGD także szkoda naszego czasu na wymianę zdań. Nie wnikaj w moje traktowanie aut - po prostu odpowiedz na pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 15 hours ago, wujek said: Ciekawe jak to działa bo śmieją się z obsługi 508. Jeździłem Citroënem od Ciebie i to jest kawał dobrego auta. Jeździłem wyższymi modelami z wypozyczalni i Cactus i C3 i te ich crossovery i zawsze coś nie działało. A to się telefon rozlaczal a to obsługa Klimy się wieszala. Mam nadzieje, że w DS to dopracuja bo z zewnątrz wygląda świetnie. Na Youtube jest kanał Caroseria - gość testował niedawno Puga 508 hybrid.... no zbyt pochwalnie to ten test nie wypadł. Le probleme electrique - nie wszytsko tam było intuicyjne i działało tak jak miało Nie rozumiem też sensu hybrydy, która jest drosza od benzyniaka i pali więcej od niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 41 minut temu, Manx napisał: Na Youtube jest kanał Caroseria - gość testował niedawno Puga 508 hybrid.... no zbyt pochwalnie to ten test nie wypadł. Le probleme electrique - nie wszytsko tam było intuicyjne i działało tak jak miało Nie rozumiem też sensu hybrydy, która jest drosza od benzyniaka i pali więcej od niego Pewnie jeszcze dlugo minie zanim to porawia. Renault sie w koncu nauczyl zobaczymu jak PSA pojdzie. BTW posiedzialem w nowej Cuprze w salonie i szlag mnie trafial z tymi dotykowymi diwajsami. Takze nie tylko francuzi maja problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Godzinę temu, Polarny napisał: Nie wnikaj w moje traktowanie aut - po prostu odpowiedz na pytanie. Sama świadomość, że nie jest to piździk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 1 godzinę temu, zinger napisał: Akurat tu sie z Polarnym zgodze. Jaki jest fan ze stania w korkach, majac pod maska 300KM? Sam mialem takie auto i tylko mnie wkurzala taka jazda. Jak mieszaksz gdzies poza miastem, nie stoisz w korkach, latasz trasy itp, to pewnie ma to weikszy sens, ale do codziennej jazdy po miescie imo nie ma. Duzo przyjemniej jezdzi mi sie maly elektrykiem w takich warunkach. Oczywiście przyjemniej jechać z tą mocą, niż stać w korku. Jednocześnie stanie w korku mocnym autem nie powodowało u mnie nigdy tęsknego spojrzenia na miejskie toczydło obok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 35 minut temu, rafciojuve napisał: Sama świadomość, że nie jest to piździk. Nic to nie daje. Moje 290KM stoi tak samo jak poprzednie 170KM a pali duzo wiecej w korkach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 25 minut temu, rafciojuve napisał: Jednocześnie stanie w korku mocnym autem nie powodowało u mnie nigdy tęsknego spojrzenia na miejskie toczydło obok. U mnie tez nie, za to powodowalo wcurw, ze zamiast korzystac z koni, stoje jak osiol Dlatego po miescie wole sie relaksowac w ev 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 21 minut temu, wujek napisał: Nic to nie daje. Moje 290KM stoi tak samo jak poprzednie 170KM a pali duzo wiecej w korkach. Hybryda niekoniecznie. Poza tym nie wszyscy stoją cały czas w korkach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 5 minut temu, marcindzieg napisał: Hybryda niekoniecznie. Poza tym nie wszyscy stoją cały czas w korkach. Pisaliśmy o staniu w korkach. Mocne hybrydy to tylko BMW czy Merc reszta to wydumki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 5 minut temu, wujek napisał: Pisaliśmy o staniu w korkach. Mocne hybrydy to tylko BMW czy Merc reszta to wydumki. Polarny wyskoczył ze staniem w korkach. A co do hybryd - DS7 jest 300 KM. I nawet w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 1 godzinę temu, rafciojuve napisał: Sama świadomość, że nie jest to piździk. Powinieneś o tym porozmawiać - ale niekoniecznie na forum motoryzacyjnym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sailor_p Napisano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Tak czytam tą dyskusję i uważam, że ten DS ma szansę na sukces na miarę swoich możliwości. Przede wszystkim (subiektywnie) genialnie, odważnie i nietuzinkowo wygląda, jeśli przyłożą się do spasowania i użyją super materiałów to ma szansę na sukces. Co więcej, auto mimo, że pozycjonowane w segmencie C ma być bardzo obszerne jak na swój segment. Naprawdę patrząc po ulicy i tych wszystkich A3 i A Klasach w bardzo przeciętnych wersjach (nie mówię o S3 czy AMG) to już te auta nie są jakimś wow tylko mega spowszedniały. Dlatego też DS z takim wyglądem i produktem niszowym ma szansę znaleźć sporą grupę wiernych klientów. Wszystko kwestia marketingu i jak się tą markę sprzeda, bo za dużo chyba w kwestii marketingu marka DS nie robi. Podobnie jest np. z Alfą Romeo. Giulia jest świetnym produktem na tle konkurencji (nie ustępuje wg mnie niczym poza infotaiment BMW 3 a bije na głowę jako całokształt C klase czy A4), ale do tej pory FCA nie potrafiło dobrze zarządzić sprzedażą. Dopiero teraz odkąd Stellantis powstał robią pozytywne ruchy typu 5 lat gwarancji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 14 godzin temu, wujek napisał: Nic to nie daje. Moje 290KM stoi tak samo jak poprzednie 170KM a pali duzo wiecej w korkach. Obecne 390KM, mniej niż wszystkie poprzednie od 68KM (Fabia) zaczynajac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 14 godzin temu, wujek napisał: Mocne hybrydy to tylko BMW czy Merc reszta to wydumki. Volvo - jeszcze jedna wydumka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 2 godziny temu, akisel napisał: Obecne 390KM, mniej niż wszystkie poprzednie od 68KM (Fabia) zaczynajac Chwalimy sie Volvo czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 Nic to nie daje. Moje 290KM stoi tak samo jak poprzednie 170KM a pali duzo wiecej w korkach. Co wy cały czas w korkach stoicie? Litości...Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 U mnie tez nie, za to powodowalo wcurw, ze zamiast korzystac z koni, stoje jak osiol Dlatego po miescie wole sie relaksowac w ev Ja potrzebuje auta uniwersalnego. Przesiadki na EV raczej nie dożyję. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 Chwalimy sie Volvo czy co?Ja nie zauważyłem zeby sie chwalił, stwierdza że 390KM pali mu mniej niż piździki, coś nie tak? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 2 minuty temu, rafciojuve napisał: Ja potrzebuje auta uniwersalnego. Przesiadki na EV raczej nie dożyję. Jak ze 2 lata temu wspomnialem zonie, ze nastepne jej auto bedzie ev, to sie zapierala recami i nogami, ze absolutnie NIE. Dzisiaj jezdzi elektrykiem. Moze i Ty sie doczekasz odpowiedniego dla Ciebie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 Powinieneś o tym porozmawiać - ale niekoniecznie na forum motoryzacyjnym. Bujaj się.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 Godzinę temu, rafciojuve napisał: Bujaj się. Masz spojler i głośny wydech? Rozmawiasz z ziomalami paląc fajka i opierając się łokciem o otwarte drzwi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 (edytowane) W dniu 9.02.2021 o 21:20, sailor_p napisał: Tak czytam tą dyskusję i uważam, że ten DS ma szansę na sukces na miarę swoich możliwości. Przede wszystkim (subiektywnie) genialnie, odważnie i nietuzinkowo wygląda, jeśli przyłożą się do spasowania i użyją super materiałów to ma szansę na sukces. Co więcej, auto mimo, że pozycjonowane w segmencie C ma być bardzo obszerne jak na swój segment. Naprawdę patrząc po ulicy i tych wszystkich A3 i A Klasach w bardzo przeciętnych wersjach (nie mówię o S3 czy AMG) to już te auta nie są jakimś wow tylko mega spowszedniały. Dlatego też DS z takim wyglądem i produktem niszowym ma szansę znaleźć sporą grupę wiernych klientów. Wszystko kwestia marketingu i jak się tą markę sprzeda, bo za dużo chyba w kwestii marketingu marka DS nie robi. Podobnie jest np. z Alfą Romeo. Giulia jest świetnym produktem na tle konkurencji (nie ustępuje wg mnie niczym poza infotaiment BMW 3 a bije na głowę jako całokształt C klase czy A4), ale do tej pory FCA nie potrafiło dobrze zarządzić sprzedażą. Dopiero teraz odkąd Stellantis powstał robią pozytywne ruchy typu 5 lat gwarancji. IMO jest dokładnie odwrotnie. Nowe Audi może wyglądać jak poprzednie, może być nudne do bólu ale poziom dopracowania aut premium to w tej chwili IMO inna liga. Citroen choćby dał najlepsze materiały i najodważniejszy design nie osiągnie tego bo Audi czy BMW nawet gdy projektuje A4 czy serię 3 ma jednak know-how zdobyty przy projektowaniu aut pozycjonowanych 3 klasy wyżej, gdzie nie trzeba oszczędzać i można poświęcić kilkakrotnie więcej czasu i środków na dopracowanie niektórych rozwiązań. Takie marki jak DS czy Alfa nie są w stanie z tym konkurować bo ich paleta się kończy tam, gdzie innym się zaczyna. Nie mają klasy S czy serii 7, których klienci sfinansują rozwój firmy. Więc zawsze będą gorsi bo inaczej musieliby być drożsi - i błędne koło się zamyka. Zrozumiał to już VW a Francuzi jeszcze nie zrozumieli. Edytowane 10 Lutego 2021 przez Dark_Knight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 5 minut temu, Dark_Knight napisał: IMO jest dokładnie odwrotnie. Nowe Audi może wyglądać jak poprzednie, może być nudne do bólu ale poziom dopracowania aut premium to w tej chwili IMO inna liga. Citroen choćby dał najlepsze materiały i najpoważniejszy design nie osiągnie tego bo Audi czy BMW nawet gdy projektuje A4 czy serię 3 ma jednak know-how zdobyty przy projektowaniu aut pozycjonowanych 3 klasy wyżej, gdzie nie trzeba oszczędzać i można poświęcić kilkakrotnie więcej czasu i środków na dopracowanie niektórych rozwiązań. Takie marki jak DS czy Alfa nie są w stanie z tym konkurować bo ich paleta się kończy tam, gdzie innym się zaczyna. Nie mają klasy S czy serii 7, których klienci sfinansują rozwój firmy. Więc zawsze będą gorsi bo inaczej musieliby być drożsi - i błędne koło się zamyka. Zrozumiał to już VW a Francuzi jeszcze nie zrozumieli. Dodałbym, że doświadczenie to mają także zdobyte latami produkcji danych serii. Latami... Taka Alfa np. wypuszcza model i koniec produkcji po jednym lifcie. To trzeba rozwijać kolejnymi generacjami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sailor_p Napisano 10 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 11 minut temu, Dark_Knight napisał: IMO jest dokładnie odwrotnie. Nowe Audi może wyglądać jak poprzednie, może być nudne do bólu ale poziom dopracowania aut premium to w tej chwili IMO inna liga. Citroen choćby dał najlepsze materiały i najpoważniejszy design nie osiągnie tego bo Audi czy BMW nawet gdy projektuje A4 czy serię 3 ma jednak know-how zdobyty przy projektowaniu aut pozycjonowanych 3 klasy wyżej, gdzie nie trzeba oszczędzać i można poświęcić kilkakrotnie więcej czasu i środków na dopracowanie niektórych rozwiązań. Takie marki jak DS czy Alfa nie są w stanie z tym konkurować bo ich paleta się kończy tam, gdzie innym się zaczyna. Nie mają klasy S czy serii 7, których klienci sfinansują rozwój firmy. Więc zawsze będą gorsi bo inaczej musieliby być drożsi - i błędne koło się zamyka. Zrozumiał to już VW a Francuzi jeszcze nie zrozumieli. Mam zupełnie inne odczucia i doświadczenia. Jakież to dopracowanie kosmiczne premium mają obecnie takie modele BMW jak seria 1 czy np. Grand Tourer, no litości... albo audi A3, to są mega pospolite samochody które niczym nie ujmują IMO. Oczywiście marki mają super modele jak np. seria 8 czy S Klasa , ale nie róbmy z tego nie wiadomo jak kosmicznej marki i nie wiadomo jak pozycjonowanej. Nikt nie porównuje przecież nowej klasy S która rzeczywiście technologicznie jest odjechana do Giulii czy DS4 - to inne segmenty. Też nie do końca rozumiem na czym polega to dopracowanie niemieckiej trójki - przecież nie od dziś wiadomo, że bezawaryjnością to nie grzeszą. Nie będę już wypominał samozapalających się BMW, czy mega wtop Mercedesa nawet w topowych modelach - dużo materiałów w Interntach. Moja koleżanka z pracy w służbowej nowej A3 ujechała 16 czy tam 18 tys. km i skrzynia do wymiany, i to jeszcze chcieli wmówić, że sama zepsuła, ale w końcu wymienili skrzynię na gwarancji. Ot to dopracowanie "PREMIUM" Panie z innej ligi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 Mam zupełnie inne odczucia i doświadczenia. Jakież to dopracowanie kosmiczne premium mają obecnie takie modele BMW jak seria 1 czy np. Grand Tourer, no litości... albo audi A3, to są mega pospolite samochody które niczym nie ujmują IMO. Oczywiście marki mają super modele jak np. seria 8 czy S Klasa , ale nie róbmy z tego nie wiadomo jak kosmicznej marki i nie wiadomo jak pozycjonowanej. Nikt nie porównuje przecież nowej klasy S która rzeczywiście technologicznie jest odjechana do Giulii czy DS4 - to inne segmenty. Też nie do końca rozumiem na czym polega to dopracowanie niemieckiej trójki - przecież nie od dziś wiadomo, że bezawaryjnością to nie grzeszą. Nie będę już wypominał samozapalających się BMW, czy mega wtop Mercedesa nawet w topowych modelach - dużo materiałów w Interntach. Moja koleżanka z pracy w służbowej nowej A3 ujechała 16 czy tam 18 tys. km i skrzynia do wymiany, i to jeszcze chcieli wmówić, że sama zepsuła, ale w końcu wymienili skrzynię na gwarancji. Ot to dopracowanie "PREMIUM" Panie z innej ligi.Tak z ciekawości to co się psuje w Mercedesach? Szczególnie tych nowszych c, e, gle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 On 2/9/2021 at 2:14 PM, wujek said: BTW posiedzialem w nowej Cuprze w salonie i szlag mnie trafial z tymi dotykowymi diwajsami. Takze nie tylko francuzi maja problemy. Też widziałem ten nowy infotainment w nowej Cuprze i się bardzo zdziwiłem. Niestety to wszystko zmierza w jakimś dziwnym kierunku-tam gdzie już są francuzi. Jest to zdecydowanie mniej intuicyjne niż było w popredniku, zbyt dużo własnie dotykowo, a za mało przycisków. W dziwnym kierunku świat idzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 26 minut temu, Manx napisał: Też widziałem ten nowy infotainment w nowej Cuprze i się bardzo zdziwiłem. Niestety to wszystko zmierza w jakimś dziwnym kierunku-tam gdzie już są francuzi. Jest to zdecydowanie mniej intuicyjne niż było w popredniku, zbyt dużo własnie dotykowo, a za mało przycisków. W dziwnym kierunku świat idzie. Pewnie da się to zrobić dobrze ale jest za drogo... Teraz jednym. Przyciskiem włączam lc tam trzeba, się naklikac. Start stop to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 23 minuty temu, wujek napisał: Pewnie da się to zrobić dobrze ale jest za drogo... Teraz jednym. Przyciskiem włączam lc tam trzeba, się naklikac. Start stop to samo. Kwestia przyzwyczajenia. Mi się podoba nowy kierunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 10 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2021 1 godzinę temu, sailor_p napisał: Mam zupełnie inne odczucia i doświadczenia. Jakież to dopracowanie kosmiczne premium mają obecnie takie modele BMW jak seria 1 czy np. Grand Tourer, no litości... albo audi A3, to są mega pospolite samochody które niczym nie ujmują IMO. Oczywiście marki mają super modele jak np. seria 8 czy S Klasa , ale nie róbmy z tego nie wiadomo jak kosmicznej marki i nie wiadomo jak pozycjonowanej. Nikt nie porównuje przecież nowej klasy S która rzeczywiście technologicznie jest odjechana do Giulii czy DS4 - to inne segmenty. Też nie do końca rozumiem na czym polega to dopracowanie niemieckiej trójki - przecież nie od dziś wiadomo, że bezawaryjnością to nie grzeszą. Nie będę już wypominał samozapalających się BMW, czy mega wtop Mercedesa nawet w topowych modelach - dużo materiałów w Interntach. Moja koleżanka z pracy w służbowej nowej A3 ujechała 16 czy tam 18 tys. km i skrzynia do wymiany, i to jeszcze chcieli wmówić, że sama zepsuła, ale w końcu wymienili skrzynię na gwarancji. Ot to dopracowanie "PREMIUM" Panie z innej ligi. BMW 1 czy Audi A3 są po prostu dobre. A BMW 3 czy Audi A4 są po prostu odrobinę lepsze od konkurencji. Nie wiem jak to dobrze po polsku ująć jednym słowem ale po angielsku mówią na to "refinement". Po prostu nic nie jest jakoś spektakularnie lepsze ale wszystko razem daje efekt, z którym popularne marki nie potrafią konkurować. Auta premium np. się trochę lepiej prowadzą, dają trochę lepsze wyczucie, są trochę bardziej komfortowe, mają trochę lepsze materiały i trochę lepszą jakość montażu. Suma tych "trochę" czyni je finalnie dużo lepszymi. IMO w dzisiejszych czasach marki premium uciekły popularnym nie wyposażeniem (bo fajne gadżety można teraz mieć w Oplu czy VW) ale właśnie tymi niuansami prowadzenia, resorowania, wyciszenia czy reakcji samochodu na poczynania kierowcy. I nie obchodzi mnie awaryjność. Bezawaryjność jest fajna, ale to nie ona daje przyjemność z jazdy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 11 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2021 10 hours ago, sdss said: Kwestia przyzwyczajenia. Mi się podoba nowy kierunek. No właśnie to jest dla mnie dziwne - wymaga to chwili pogrzebania i przyzwyczajenia się do pewnych nielogiczności, że coś jest pochowane głębiej. Kilka lat temu wsiadłem do poprzednika pierwszy raz i to było dla mnie intuicyjne - nie wymagało to przyzwyczajenia, eksperymentowania. Zaznaczam, że przesiadłem się z auta gdzie całym infotainmentem było radio z monochromatycznym wyświetlaczem, a całym wypasem w nim był bluetooth i sterowanie głosowe. Czasem czuję się jak stary piernik, który ma problemy z nadążeniem za elektroniką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 11 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2021 Oglądałem w salonie DS7 i bardzo ładnie to w środku wykonane. Ogolnie pooba mi się - ale zupełnie nie mój budzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sailor_p Napisano 11 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2021 17 godzin temu, Dark_Knight napisał: BMW 1 czy Audi A3 są po prostu dobre. A BMW 3 czy Audi A4 są po prostu odrobinę lepsze od konkurencji. Nie wiem jak to dobrze po polsku ująć jednym słowem ale po angielsku mówią na to "refinement". Po prostu nic nie jest jakoś spektakularnie lepsze ale wszystko razem daje efekt, z którym popularne marki nie potrafią konkurować. Auta premium np. się trochę lepiej prowadzą, dają trochę lepsze wyczucie, są trochę bardziej komfortowe, mają trochę lepsze materiały i trochę lepszą jakość montażu. Suma tych "trochę" czyni je finalnie dużo lepszymi. IMO w dzisiejszych czasach marki premium uciekły popularnym nie wyposażeniem (bo fajne gadżety można teraz mieć w Oplu czy VW) ale właśnie tymi niuansami prowadzenia, resorowania, wyciszenia czy reakcji samochodu na poczynania kierowcy. I nie obchodzi mnie awaryjność. Bezawaryjność jest fajna, ale to nie ona daje przyjemność z jazdy. No to jeśli rozumiem dobrze, że przyjemność z jazdy i wrażenia są najważniejsze to właśnie Giulia bije na głowę konkurencję. I taka jest opinia praktycznie każdego kto prowadził to auto. A jednak włoszka nie sprzedaje się tak dobrze jak niemiecka konkurencja. Sam osobiście testowałem wszystkie te auta i przyjemność jazdy Giulią jest dużo większa niż A4, dużo większa od BMW F30 i ciut lepsza lub porównywalna do BMW G20. O sukcesie auta głównie decyduje postrzeganie marki w danym kraju, opcje finansowania, marketing, obsługa klienta, zachęty sprzedażowe itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 11 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2021 12 godzin temu, Manx napisał: No właśnie to jest dla mnie dziwne - wymaga to chwili pogrzebania i przyzwyczajenia się do pewnych nielogiczności, że coś jest pochowane głębiej. Kilka lat temu wsiadłem do poprzednika pierwszy raz i to było dla mnie intuicyjne - nie wymagało to przyzwyczajenia, eksperymentowania. Zaznaczam, że przesiadłem się z auta gdzie całym infotainmentem było radio z monochromatycznym wyświetlaczem, a całym wypasem w nim był bluetooth i sterowanie głosowe. Czasem czuję się jak stary piernik, który ma problemy z nadążeniem za elektroniką Wychowaliśmy się na analogowych samochodach. VAG od wielu lat miał ten sam system, puder się skończył i przyszło nowe digital. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 (edytowane) 18 godzin temu, sailor_p napisał: No to jeśli rozumiem dobrze, że przyjemność z jazdy i wrażenia są najważniejsze to właśnie Giulia bije na głowę konkurencję. I taka jest opinia praktycznie każdego kto prowadził to auto. A jednak włoszka nie sprzedaje się tak dobrze jak niemiecka konkurencja. Sam osobiście testowałem wszystkie te auta i przyjemność jazdy Giulią jest dużo większa niż A4, dużo większa od BMW F30 i ciut lepsza lub porównywalna do BMW G20. O sukcesie auta głównie decyduje postrzeganie marki w danym kraju, opcje finansowania, marketing, obsługa klienta, zachęty sprzedażowe itd. Tak, ale Alfa ma inne wady, których mogą być pozbawione tamte. BMW też się na tyle dobrze prowadzi, że dla przeciętnego użytkownika różnica może być niezauważalna, a przy okazji ma lepsze multimedia, jakość montażu i np. niektóre materiały wewnątrz. Większy wybór jednostek napędowych czy wyposażenia też jest tu istotny (a tutaj np. DS leży i piszczy). Te auta nie muszą być w niczym wybitne, wystarczy że są we wszystkim bardzo dobre, bo o powodzeniu modelu decydują niuanse. A postrzeganie marki, opcje finansowania i obsługa klienta idą w ślad za tym. Żeby Fiat mógł dać takie finansowanie jak BMW to musiałby do tego dopłacać. Edytowane 12 Lutego 2021 przez Dark_Knight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.