MarzenaO Napisano 16 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 Mam takie autko i są problemy z elektroniką, o takie na przykład komunikaty: Czasami konczy się to zawieszeniem zegarów i brakiem możliwości wyłączenia silnika: Po zawieszeniu, żeby wylaczyć silnik nalezy wyciągnać wtyczke od pompy paiiwa a nastepnie żeby zresetować elektronike, trzeba wypiąć akumulator. Ktoś ma może jakiś pomysł co może być z pacjentem ? Przyczym, po wykasowaniu błędów auto potrafi jakiś czas jeździć poprawnie. Pozdrawiam Marzena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 16 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2021 Zacząłbym od sprawdzenia poprawności ładowania alternatora i testu pojemności akumulatora. Warto jest też sprawdzić, czy przypisany w ECU akumulator jest zgodny z tym fizycznie zamontowanym w aucie. Dziwi brak możliwości zgaszenia auta, ale diagnostykę proponuje sprawdzić od podstaw jw. Podłączenie pod dedykowany do BMW komputer diagnostyczny, również się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarzenaO Napisano 19 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2021 W dniu 16.02.2021 o 12:41, Bravus napisał: Zacząłbym od sprawdzenia poprawności ładowania alternatora i testu pojemności akumulatora. Warto jest też sprawdzić, czy przypisany w ECU akumulator jest zgodny z tym fizycznie zamontowanym w aucie. Dziwi brak możliwości zgaszenia auta, ale diagnostykę proponuje sprawdzić od podstaw jw. Podłączenie pod dedykowany do BMW komputer diagnostyczny, również się przyda. Akumulator jest właśnie nowy i ponoć poprawnie przypisany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 W dniu 19.02.2021 o 11:08, MarzenaO napisał: Akumulator jest właśnie nowy i ponoć poprawnie przypisany. A jak ładowanie ? Klema IBS sprawna ? Poszukaj kogoś z ISTĄ ( program diag. BMW ), powinno to naprowadzić, w którym miejscu mniej więcej siedzi psikus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 21 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2021 ja bym obstawiał coś z przekaźnikami, ale tak jak radzą zacznij od diagnostyki kompem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarzenaO Napisano 11 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2022 Skończyło się na wymianie wiązki w całym aucie. Auto jezdzi poprawnie, ale trochę ciężko odpala i dymi. Wtryskiwacze? Sprężarka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 14 Października 2022 Udostępnij Napisano 14 Października 2022 W dniu 11.10.2022 o 20:30, MarzenaO napisał(a): Skończyło się na wymianie wiązki w całym aucie. Auto jezdzi poprawnie, ale trochę ciężko odpala i dymi. Wtryskiwacze? Sprężarka? Grubo! Ciężkie odpalanie po dłuższym postoju to nieszczelność układu paliwowego, albo słaba pompy (wtryskowa, albo wstępna). Dymienie podczas przyśpieszania to nadmiar paliwa w stosunku do powietrza (układ doładowania) lub wtryskiwacze (leją). A może chcesz sprzedać to autko ? szukam e70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarzenaO Napisano 16 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2022 W dniu 14.10.2022 o 18:50, zet napisał(a): Grubo! Ciężkie odpalanie po dłuższym postoju to nieszczelność układu paliwowego, albo słaba pompy (wtryskowa, albo wstępna). Dymienie podczas przyśpieszania to nadmiar paliwa w stosunku do powietrza (układ doładowania) lub wtryskiwacze (leją). A może chcesz sprzedać to autko ? szukam e70 Jestem bliska sprzedarzy….. Ale nie polecam… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 28 Października 2022 Udostępnij Napisano 28 Października 2022 (edytowane) W dniu 16.10.2022 o 18:06, MarzenaO napisał(a): Jestem bliska sprzedarzy….. Ale nie polecam… Mnie E61 do rozpaczy doprowadzało przez rok. Było to samo. Bałem się poza miasto wyjeżdżać. Wszystkie błędy i kontrolki, nie działające zegary, losowy brak ABS i tak dalej. Po roku sprzedałem jako uszkodzony. Nowy właściciel wymienił ponoć całą wiązkę i dopiero to g... ożyło. Podsumowując, sprzedaj i ciesz się życiem. Szkoda zdrowia na auto, które nigdy nie wiadomo czy odpali i czy po drodze się nie zepsuje. Edytowane 28 Października 2022 przez Jarecki88 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadlos Napisano 12 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2023 W dniu 16.02.2021 o 07:47, MarzenaO napisał(a): Mam takie autko i są problemy z elektroniką, o takie na przykład komunikaty: W dniu 28.10.2022 o 21:37, Jarecki88 napisał(a): Mnie E61 do rozpaczy doprowadzało przez rok. Było to samo. Bałem się poza miasto wyjeżdżać. Wszystkie błędy i kontrolki, nie działające zegary, losowy brak ABS i tak dalej. Po roku sprzedałem jako uszkodzony. Nowy właściciel wymienił ponoć całą wiązkę i dopiero to g... ożyło. Podsumowując, sprzedaj i ciesz się życiem. Szkoda zdrowia na auto, które nigdy nie wiadomo czy odpali i czy po drodze się nie zepsuje. Czasami konczy się to zawieszeniem zegarów i brakiem możliwości wyłączenia silnika: Po zawieszeniu, żeby wylaczyć silnik nalezy wyciągnać wtyczke od pompy paiiwa a nastepnie żeby zresetować elektronike, trzeba wypiąć akumulator. Ktoś ma może jakiś pomysł co może być z pacjentem ? Przyczym, po wykasowaniu błędów auto potrafi jakiś czas jeździć poprawnie. Pozdrawiam Marzena Wydawało mi się, że jest to problem, który zna każdy posiadacz BMW. Paliwo dostaję się do układu elektrycznego i idzie wzdłóż kabli, aż dostaje się do sterowników i przekaźników. Kupując BMW należy zajrzeć do puszki, czy nie zalega tam paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarzenaO Napisano 15 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 W dniu 12.06.2023 o 13:44, sadlos napisał(a): Wydawało mi się, że jest to problem, który zna każdy posiadacz BMW. Paliwo dostaję się do układu elektrycznego i idzie wzdłóż kabli, aż dostaje się do sterowników i przekaźników. Kupując BMW należy zajrzeć do puszki, czy nie zalega tam paliwo. A tu akurat winne bylo zamokniecie instalacji - po wymianie auto dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.