OZI Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Stylistycznie imvho ladny. Ale.... Graty z Nissan, pod maska jeden silnik, niezawodny 2.5l PR25DD, ten sam co w Nissan Xtrial, ten sam co w Renault Koleos, ten sam co w Samsung ... Jednym slowem, sprawdzona konstrukcja. 184KM & 245Nm z 4 cylindrow, bez turbo. 8s CVT tez z kubla od śmieci Nissan. Jednym slowem, Outlander 2022 to Nissan Xtraila w innej budzie I zamiast 5 letniej gwarancji daja 10... Srodek ma byc lepszy.. I wygląda na lepszy.. Czyli filozofia Mitsubishi na papierze zachowana - 'tanie auta dla rodzin o prostej konstrukcji, niezawodne przez wiele lat', ale jak w praktyce z dotykiem Nissan , czy gorzej producenta bagietek Reeeeno.. bedzie. Czas pokaze. Mozna isc rzucac $1k depozytu do dealera. Riceburner GR-FOUR 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 ja tu nic ladnego nie widze. A nie - pardon - ciemne fotele z pikowaniami sa spoko z wygladu 10 lat gw - ciekawe! Mam dobre doswiadczenia z Mitsubishi, proste ale solidne auta nic sie w nich nie psuje. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Godzinę temu, OZI napisał: Stylistycznie imvho ladny. Ale.... Graty z Nissan, pod maska jeden silnik, niezawodny 2.5l PR25DD, ten sam co w Nissan Xtrial, ten sam co w Renault Koleos, ten sam co w Samsung ... Jednym slowem, sprawdzona konstrukcja. 184KM & 245Nm z 4 cylindrow, bez turbo. 8s CVT tez z kubla od śmieci Nissan. Jednym slowem, Outlander 2022 to Nissan Xtraila w innej budzie I zamiast 5 letniej gwarancji daja 10... Srodek ma byc lepszy.. I wygląda na lepszy.. Czyli filozofia Mitsubishi na papierze zachowana - 'tanie auta dla rodzin o prostej konstrukcji, niezawodne przez wiele lat', ale jak w praktyce z dotykiem Nissan , czy gorzej producenta bagietek Reeeeno.. bedzie. Czas pokaze. Mozna isc rzucac $1k depozytu do dealera. Riceburner GR-FOUR Całkiem spoko, czarny , czarna falia na chromy i ok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 1 godzinę temu, OZI napisał: Czyli filozofia Mitsubishi na papierze zachowana - 'tanie auta dla rodzin o prostej konstrukcji, niezawodne przez wiele lat', ale jak w praktyce z dotykiem Nissan , czy gorzej producenta bagietek Reeeeno.. bedzie. Niezawodność była największym atutem Mitsubishi - Renault i Nissana chyba niekoniecznie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Niezawodność była największym atutem Mitsubishi - Renault i Nissana chyba niekoniecznie...Przeciez - w powszechnej opini - np potwierdzonej Diesel w Navara, Pathfinder 1szej generacji, ze to francuski klepacz bagietek zepsul Nissan.Przeszczep sie nie udał, pacjent (Nissan) ledwo żyję... wiec teraz zdechly pacjent postanowił dać taka sama kuracje facetowi obok.... (Mitsu)Dwumasa, rozpadajace sie sprzegla, Diesel etc.Tak Nissan tez produkowal guana za Carlos, I to na masowa skale- e.g. CVT, ale teraz moze sie zdarzyc, ze ta choroba dotchnie Mitsubishi.Platforma od Nissan-Renault.Silnik jest niezawodny- sprawdzona konstrukcja od Altima do Maxima poprzez generacje X-Trial.CVT pozostaje wielka niewiadoma... - Jatco z Lancer - słynne F1C1 jest niezawodne.Z drugiej strony, najwieksze wpadki Nissan ostatnich 5-8 lat to właśnie CVT. Może się okazać, że to będzie najsłabszy punkt tego Outlander...I marketingowe pytanie- Xtrial m ten sam silnik. Po co kupowac 'podrobke' jak można oryginal...Riceburner GR-FOUR 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 3 godziny temu, OZI napisał: Graty z Nissan, pod maska jeden silnik, niezawodny 2.5l PR25DD, ten sam co w Nissan Xtrial, ten sam co w Renault Koleos, ten sam co w Samsung ... Jednym slowem, sprawdzona konstrukcja. 184KM & 245Nm z 4 cylindrow, bez turbo. 8s CVT tez z kubla od śmieci Nissan. Jednym slowem, Outlander 2022 to Nissan Xtraila w innej budzie I zamiast 5 letniej gwarancji daja 10... Srodek ma byc lepszy.. I wygląda na lepszy.. Czyli filozofia Mitsubishi na papierze zachowana - 'tanie auta dla rodzin o prostej konstrukcji, niezawodne przez wiele lat', ale jak w praktyce z dotykiem Nissan , czy gorzej producenta bagietek Reeeeno.. bedzie. Czas pokaze. Mozna isc rzucac $1k depozytu do dealera. Wygląda fajnie ale w EU na pewno dostanie jakieś beznadziejne silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Wygląda fajnie ale w EU na pewno dostanie jakieś beznadziejne silniki. Pytanie tylko czy do EU dotrze....Mitsu jak narazie jest specyficzne, że jest tylko jeden silnik i tyle ($$$ nie ma)Mitsu już nie uznaje EU tej od niebieskiej flagi za 'core market'.Można od sąsiadów ze wschodu kupic.Zostaje EU Nissan, czyli to samo...Riceburner GR-FOUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Jak to CVT będzie takie samo jak w Outlanderze z EU to ja dziękuje... To auto wyło i tyle... trochę gazu i obroty na 4k.... Zresztą prawie wszystkie CVT wyją... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 8 minut temu, OZI napisał: Pytanie tylko czy do EU dotrze.... Mitsu jak narazie jest specyficzne, że jest tylko jeden silnik i tyle ($$$ nie ma) Mitsu już nie uznaje EU tej od niebieskiej flagi za 'core market'. Można od sąsiadów ze wschodu kupic. Zostaje EU Nissan, czyli to samo... Riceburner GR-FOUR Mieli najlepiej sprzedającą się hybrydę na rynku w EU i postanowili się wycofać. To ma sens. IMO to tak jak z Chevroletem - wycofali żeby nie zjadł Opla, Mitsu wycofują żeby nie zjadł Renault. Niezawodne auto z cenionym przez klientów hybrydowym napędem i kompetentnym serwisem to coś, co Francuzi musieli zabić żeby nadal istnieć na rynku. Przecież to wbrew ich filozofii budowania samochodów. 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 9 minut temu, krawiec napisał: Jak to CVT będzie takie samo jak w Outlanderze z EU to ja dziękuje... To auto wyło i tyle... trochę gazu i obroty na 4k.... Zresztą prawie wszystkie CVT wyją... Krawiec W EU powinni zostać przy PHEV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 8 minut temu, Dark_Knight napisał: W EU powinni zostać przy PHEV. Baterie zjadają bagażnik? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 10 minut temu, Dark_Knight napisał: Mieli najlepiej sprzedającą się hybrydę na rynku w EU i postanowili się wycofać. To ma sens. IMO to tak jak z Chevroletem - wycofali żeby nie zjadł Opla, Mitsu wycofują żeby nie zjadł Renault. Niezawodne auto z cenionym przez klientów hybrydowym napędem i kompetentnym serwisem to coś, co Francuzi musieli zabić żeby nadal istnieć na rynku. Przecież to wbrew ich filozofii budowania samochodów. Nie kupuje się auta na F.... zwłaszcza Francuskich.. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Teraz, krawiec napisał: Baterie zjadają bagażnik? I tak i nie. W bagażniku PHEV zostaje tyle miejsca co w wersji siedmiomiejscowej (całkiem przyzwoicie, ok. 500l), tylko masz 5 miejsc. Z kolei kupując wersję pięciomiejscową faktycznie masz ogromny bagażnik. Sęk w tym, że w Mitsu wyższe wersje wyposażenia miały 7 miejsc w standardzie, więc większość klientów nawet nie wiedziała, że można mieć większy bagażnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 15 minut temu, Dark_Knight napisał: I tak i nie. W bagażniku PHEV zostaje tyle miejsca co w wersji siedmiomiejscowej (całkiem przyzwoicie, ok. 500l), tylko masz 5 miejsc. Z kolei kupując wersję pięciomiejscową faktycznie masz ogromny bagażnik. Sęk w tym, że w Mitsu wyższe wersje wyposażenia miały 7 miejsc w standardzie, więc większość klientów nawet nie wiedziała, że można mieć większy bagażnik. No jak rozważałem Outlandera to właśnie kombinowałem z dealerem aby wywalić te fotele... i podobno było to możliwe. Ale CVT mnie zabiło... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 1 minutę temu, krawiec napisał: No jak rozważałem Outlandera to właśnie kombinowałem z dealerem aby wywalić te fotele... i podobno było to możliwe. Ale CVT mnie zabiło... Było możliwe, wystarczyło je wykręcić i zamontować tapicerkę z wersji podstawowej. CVT mnie też zabiło, dlatego ja wziąłem diesla z sześciostopniowym, hydraulicznym automatem. Ten zestaw jeździł tak jak powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Phev będzie? Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 6 godzin temu, OZI napisał: Stylistycznie imvho ladny. Wieje mega tandetą oblepiona w sreberko. Chyba będa atakowac rynek chiński tym Dobre na ere Covidu. Nie wstyd tym jechac, bo przecież masz maskę na twarzy, to nikt nie pozna Cos jak kiedys w Top Gear 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 4 godziny temu, krawiec napisał: Jak to CVT będzie takie samo jak w Outlanderze z EU to ja dziękuje... To auto wyło i tyle... trochę gazu i obroty na 4k.... Zresztą prawie wszystkie CVT wyją... Krawiec Kwestia za słabego benzynowego silnika 2.0. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Kwestia za słabego benzynowego silnika 2.0.2.0 było wersja dla wypożyczalni a nie do konsumpcji dla prywatnego klienta.Riceburner GR-FOUR 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 19 minut temu, OZI napisał: 2.0 było wersja dla wypożyczalni a nie do konsumpcji dla prywatnego klienta. Riceburner GR-FOUR Nie w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Phev będzie? Wysłane z tel.Narazie nie. Jedna wersja silnika i ma na siebie zarobić, zanim coś innego. Sprzedaż od 4-2021. A według tego faceta: Mitsubishi CEO Takao Kato 'Outlander nie jest przeznaczony na rynki non-core'Jeśli do EU tej od brukselek nie dojdzie to nie ma żadnego finansowego sensu bo takich wersji na rynkach gdzie mitsu chce przetrwac nikt nie kupuje.Hybrid z Pathfinder 2.5l to jest to drugi silnik dla Mitsu, ale dopiero potem jak auto na siebie zarobi czyli 2023 minimum.Riceburner GR-FOUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 Nie w Polsce.Wiem, ale rozumiem, że tym się jeździć nie dało. Nie znaczy, że prywatni tego też nie kupowali u mnie- cena, ale taki był zamiar tej wersji. Nawet floty tego nie brały choćby nie wiadomo jak to reklamowali, bo to się po prostu na aukcjach nie sprzedawało potem. Riceburner GR-FOUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 17 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2021 (edytowane) 9 minut temu, OZI napisał: Wiem, ale rozumiem, że tym się jeździć nie dało. Nie znaczy, że prywatni tego też nie kupowali u mnie- cena, ale taki był zamiar tej wersji. Nawet floty tego nie brały choćby nie wiadomo jak to reklamowali, bo to się po prostu na aukcjach nie sprzedawało potem. Kumpel ma Outlandera 2.0 CVT 4x4. Może wybitnie nie ciśnie (spalania komp pokazuje małe), ale często z nim jeżdżę i nie odniosłem wrażenia, że ta skrzynia wyje, a auto nie jedzie. Jechałem ze 2x za kierownicą, ale z racji tego, że parę lat nie jechałem automatem, to głównie zająłem się tym co zrobić z "niepotrzebną nogą". Inne odczucie będzie miał ktoś jeżdżący wcześniej mocnymi autami, a inne słabszymi czy porównywalnymi. Edytowane 17 Lutego 2021 przez ZUBERTO 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 18 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2021 12 godzin temu, OZI napisał: Wiem, ale rozumiem, że tym się jeździć nie dało. Nie znaczy, że prywatni tego też nie kupowali u mnie- cena, ale taki był zamiar tej wersji. Nawet floty tego nie brały choćby nie wiadomo jak to reklamowali, bo to się po prostu na aukcjach nie sprzedawało potem. Riceburner GR-FOUR Żeby było śmieszniej, ten sam silnik w wersji podstawowej auta z manualną skrzynią biegów jeździ całkiem przyzwoicie (jak na tę klasę aut oczywiście) i bardzo mało pali. Ta CVT zabiła w tym aucie wszystko co dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2021 13 godzin temu, ZUBERTO napisał: Jechałem ze 2x za kierownicą, ale z racji tego, że parę lat nie jechałem automatem, to głównie zająłem się tym co zrobić z "niepotrzebną nogą". CVT wyje jak cisniesz auto. Jak jedzisz spokojnie, to jest moim zdaniem najlepsza skrzynia. Zero szarpnięć, spokojna mega płynna jazda i zawsze niskie obroty. Dla ściganta się nie nadaje, bo auto wtedy brzmi jak startujący skuter. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2021 (edytowane) Nie wiem czemu Japonczyczy tak kochaja CVT. W hybrydach - rozumiem - cykl Atkinsona itp. Ale w normalnych autach? Do tego japonce nie słyną z dobrego wyciszenia wnętrza, więc ten silnik słychać jakby siedział w kabinie obok kierowcy. Zeby nie brzmiały jak gastrokurier kombinuja z wirtualna zmiana biegów. A mają na innych rynkach/modelach dostępne nowoczesne hydrokinetyki Edytowane 18 Lutego 2021 przez Filipfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 18 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2021 On 2/17/2021 at 8:32 AM, OZI said: zamiast 5 letniej gwarancji daja 10... Brzydki jak noc ale ......... 10 lat gwarancji (jesli sensownej) zmienia dużo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 18 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2021 45 minut temu, Filipfm napisał: Nie wiem czemu Japonczyczy tak kochaja CVT. Pewnie są dużo tańsze w produkcji. Miłości bym tu nie szukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 19 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2021 Pewnie są dużo tańsze w produkcji. Miłości bym tu nie szukał.Ekonomia skali byla I chec pokonania EU 'pseudo norm emisji'. Teraz z EU idaca w EV a reszta swiata nie, moze sie zmieni. Vag juz zmienil, mimk ze auta sa Made in EU & Mexico.Np.Golf 8 u mnie ma TRADYCYJNY (torque converter) skrzynie a nie DSG. Ditto Skoda, czyli na papierze wyglada jak wersja EU a nie jest.8s automat.Riceburner GR-FOUR 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 21 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2021 (edytowane) to z przodu nie wiadomo co to chyba pod takie gadżety zamiat bulbarów przygotowane Edytowane 21 Lutego 2021 przez Fili_P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.