Skocz do zawartości

2021 Honda HR-V / Vezel


Filipfm

Rekomendowane odpowiedzi

No i jest.

 

  • Nowa generacja modelu HR-V w wersji standardowej otrzyma hybrydowy zespół napędowy e:HEV
  • Spójna filozofia czystej stylistyki, charakteryzująca najnowsze modele Hondy
  • Wiodącą przestronność wnętrza w segmencie kompaktowych SUV-ów
  • HR-V e:HEV to kolejny krok na drodze do realizacji zobowiązania Hondy, zakładającego zelektryfikowanie europejskiej gamy głównych modeli do końca 2022 roku
  • HR-V e:HEV będzie dostępny w Europie pod koniec tego roku – klienci mogą zgłosić zainteresowanie nowym modelem za pośrednictwem strony: https://www.honda.pl/cars/new/hr-v-hybrid/hr-v-register-interest/register-interest.html

 

Honda zaprezentowała nową generację modelu HR-V, popularnego kompaktowego SUV-a, w którym po raz pierwszy – w standardzie – dostępny będzie zaawansowany, dwusilnikowy, hybrydowy układ napędowy e:HEV. Nowy HR-V e:HEV oferuje wyjątkowo ekonomiczny napęd hybrydowy oraz wyposażenie i zaawansowane systemy dbające o bezpieczeństwo pasażerów. Odważnie zaprojektowane, a zarazem eleganckie nadwozie, nawiązujące stylistycznie do modeli typu coupe, zaprojektowane zostało z myślą o zwiększeniu zarówno przestrzeni wnętrza, jak i komfortu, z których znany jest model HR-V.

 

Nowy HR-V, który wejdzie do sprzedaży w Europie pod koniec 2021 roku, jest najnowszym modelem w ofercie Hondy z emblematem e:HEV (gdzie „e:” oznacza elektryfikację, a „HEV” – technologię hybrydową opartą na zasilaniu energią elektryczną). To trzeci z kolei model Hondy z takim emblematem, po odświeżonym CR-V i nowym Jazzie, które pojawiły się w ofercie Hondy w 2020 roku. HR-V e:HEV dołącza do gamy zelektryfikowanych modeli Hondy, zgodnie ze zobowiązaniem firmy, iż do końca 2022 roku, europejska gama jej głównych modeli zostanie wyposażona w napędy korzystające z energii elektrycznej.

 

Stylistyka SUV-a klasy premium

HR-V e:HEV wyróżnia się sylwetką typową dla modeli segmentu SUV, stylistycznie nawiązującą do kompaktowego coupe. Nowy model ucieleśnia filozofię spójnej, czystej, nowoczesnej stylistyki marki, charakteryzującej najnowsze modele Hondy, zgodnie z kluczowymi pojęciami funkcjonalności i piękna.

 

HR-V e:HEV otrzymał odważnie nakreśloną, zintegrowaną osłonę chłodnicy, wydłużoną maskę i wyraziste, bardziej pionowe boki, dzięki czemu uzyskano dodatkową przestrzeń we wnętrzu samochodu. Środek maski znajduje się nisko i jest płaski, a odważnie poprowadzone linie boczne biegną do podstawy słupków A, wzmagając wrażenie stabilności i bezpieczeństwa, co jeszcze bardziej podkreśla estetykę SUV-a.

 

 

Wyjątkowa przestrzeń, komfort i funkcjonalność

Dzięki przemyślanemu rozmieszczeniu elementów hybrydowego układu napędowego, nowy HR-V stanowi fantastyczne połączenie stylistyki SUV-a klasy premium i wyjątkowej przestronności. W rezultacie, HR-V zachowuje wiodącą w swoim segmencie wielkość wnętrza, zapewniając komfortowe warunki podróżowania dla czterech dorosłych pasażerów.

 

Kabina pasażerska - podobnie jak nadwozie - potęguje wrażenie solidności SUV-a klasy premium, dzięki nowoczesnym tkaninom i miękkim w dotyku materiałom. Nowoczesna, minimalistyczna estetyka, widoczna w projekcie deski rozdzielczej, to efekt uporządkowania wnętrza i kokpitu, w którym wszystkie elementy zostały rozmieszczone w przemyślany sposób, by wzmocnić poczucie przestronności. Jest ono potęgowane przez nowy układ wentylacji kabiny, który tworzy kurtynę świeżego powietrza obok i nad pasażerami, dzięki wyjątkowym nawiewom w kształcie litery L, umieszczonym w górnych narożnikach deski rozdzielczej.

 

Dzięki kompaktowemu, zintegrowanemu układowi napędowemu Hondy oraz centralnie umieszczonemu zbiornikowi paliwa, w modelu HR-V e:HEV zachowano wyjątkowo funkcjonalny system składania tylnych siedzeń Magic Seats, który daje możliwość podnoszenia i opuszczania siedzeń w wielu konfiguracjach i elastycznego kształtowania przestrzeni ładunkowej.

 

Nowa Honda HR-V e:HEV będzie dostępna w Europie pod koniec 2021 roku. Klienci mogą już zgłosić zainteresowanie zakupem za pośrednictwem strony internetowej Hondy:

https://www.honda.pl/cars/new/hr-v-hybrid/hr-v-register-interest/register-interest.html

 

 

Foty oficjalne

5?v=2

 

5?v=2

5?v=2

5?v=25?v=2

 

Silnik - na razie brak konkretow poza info, ze to bedzie 1.5 HEV, wiec zapewne to co trafilo do nowego Jazz/Fit -wg plotek ma miec wieksza baterie. 

 

 

Foto z innych zrodel pokazuja inny front (zgodnie z wczesniejszymi przeciekami szkicow patentowych

2021-honda-hrv-suv-vezel-hr-v-debut-2-60

sa tez foty wersji z czarnym dachem itp,.

 

Podsumowujac - sytylistyka konserwatywna z przodem jak jak Tucson (schodzący model) i tyłem jak Sportage. Funkcjonalne wnętrze (z magic seats), słabawy silnik. 

Czyli coś jak dotychczasowy model 😄 Patrząc po tym jak skoczyly ostatnio ceny i na ile wycenili Jazza to pewnie jakas sensowniejsza wersja to bedzie poziom 130k. Moze w Azji sie to bedzie sprzedawalo, w Europie zapewne bestsellerem nie bedzie. USDM ma dostac swoją wersję (nikt na razie nie wie czym ma sie roznic). 

 

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, wujek napisał:

Niestety obstawiam, ze odniesie taki sam sukces jak nowa CRV. Obecna generacje HRV widywalem na ulicy teraz jakby wyparowaly.

 

HRV przez wiekszosc obecnosci na rynku miala problem z silnikiem. 1.5 byl za slaby do tego auta i wył niemiłosiernie (szczegolnie z automatem - CVT oczywiscie jak przystalo na Japonie ;) w Stanach mieli 1.8 i to byla lepsza opcja mimo "papierowo" raptem 10KM wiecej. No i mieli tez opcje 4WD. 

Pod koniec produkcji wrzucili do oferty 1.5T i to nawet w nienajgorszej cenie. Byl jakis tam problem z dostępnością i na rynku wtórnym tego praktycznie nie ma. A szkoda, bo mojej :piekna: sie podoba i bylbyt fajnym nastepca Swifta 

 

Cytat

Trzeba sie nastawic do tego, ze Honda zwinie sie z EU zostanie nam Stelantis i VAG.

 

i Korea jako new-Japan

Edytowane przez Filipfm
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Filipfm napisał:

Pod koniec produkcji wrzucili do oferty 1.5T i to nawet w nienajgorszej cenie.

 

Teraz 1.5T jest dostępny tylko w najwyższych wersjach (czy to Civic czy inne modele), co jest bez sensu. Dopłacasz za niepotrzebne "sportowe" rzeczy. Gdyby mieli ten silnik od powiedzmy drugiej wersji, to miałoby to sens. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wladmar napisał:

 

Teraz 1.5T jest dostępny tylko w najwyższych wersjach (czy to Civic czy inne modele), co jest bez sensu. Dopłacasz za niepotrzebne "sportowe" rzeczy. Gdyby mieli ten silnik od powiedzmy drugiej wersji, to miałoby to sens. 

 

W HR-V tak - ten silnik się pojawił tylko jako Sport, ze zmienionym zawiasem itp.

Natomiast w Civicu 1.5 był dostępny w 4 wersjach, niestety łunia brukselska dokręciła kurek z emisja CO2 i zostawili tylko jedną, najlepiej sprzedajaca sie wersję, myśląc, ze klient się rzuci na 1.0 .... lecz Pop Tv No GIF by Schitt's Creek

 

Tak zupelnie szczerze, to jakbym mial kupowac 1.5 to i tak sport+ ze wzgledu na aktywny zawias i wygląd - chociaz wersja Prestige była też ciekawa z uwagi na większy bagażnik i możliwość montażu haka - czego w S+ się nie da zrobić z uwagi na centralny wydech. A oficjalnie Honda nie oferuje bagażnika dachowego do aut z szyberdachem - więc prawilnie nie da się na 1.5 (z obecnej oferty) założyć nic na dach (oczywiscie technicznie mozna, pamiętając, zeby nie otwierac dachu).

 

 

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Filipfm napisał:

 

W HR-V tak - ten silnik się pojawił tylko jako Sport, ze zmienionym zawiasem itp.

Natomiast w Civicu 1.5 był dostępny w 4 wersjach, niestety łunia brukselska dokręciła kurek z emisja CO2 i zostawili tylko jedną, najlepiej sprzedajaca sie wersję, myśląc, ze klient się rzuci na 1.0 .... lecz Pop Tv No GIF by Schitt's Creek

 

Tak zupelnie szczerze, to jakbym mial kupowac 1.5 to i tak sport+ ze wzgledu na aktywny zawias i wygląd - chociaz wersja Prestige była też ciekawa z uwagi na większy bagażnik i możliwość montażu haka - czego w S+ się nie da zrobić z uwagi na centralny wydech. A oficjalnie Honda nie oferuje bagażnika dachowego do aut z szyberdachem - więc prawilnie nie da się na 1.5 (z obecnej oferty) założyć nic na dach (oczywiscie technicznie mozna, pamiętając, zeby nie otwierac dachu).

 

 

 

W Civicu teraz też trzeba wybrać najwyższą wersję, czyli Sport, żeby mieć normalny silnik. Bez sensu - gorszy zawias, jakieś wieśniackie (moim zdaniem) dodatki, chora cena, a 180 KM to znowuż absolutnie żaden cud, wymagający jakichś dodatków sportowych. Ot, zwykły turbodoładowany silnik z tych średnich. Gdyby mieli go w wersji tej drugiej od dołu (która ma już wszystko co trzeba) i w cenie ok. 100 kzł, to mogliby poważnie namieszać wśród kompaktów. A tak nikt tego nie kupuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wladmar napisał:

 

W Civicu teraz też trzeba wybrać najwyższą wersję, czyli Sport, żeby mieć normalny silnik.

 

😄 Sport+ jak mamy być precyzyjni. Jedynąwięc jednocześnie najniższą i najwyższą 😄 taka sytuacja

ale przed liftem były jeszcze 2 inne. Sport (bez plus) i Prestige. Sport nie mial aktywnego zawiasu i szklanego dachu. A Prestige mial inne detale zewnętrzne (chromy), inny wydech (zwiększający bagaznik), skorzane fotele i inne podswietlenie zegarów - zawias ten sam co w Sport + - aktywny/regulowany.

 

Cytat

1,5 litra VTEC TURBO hatchback

Model 1,5 litra VTEC TURBO hatchback jest oferowany w trzech wersjach wyposażenia: Sport, Sport Plus i Prestige.

Modele Sport są wyposażone w 17-calowe obręcze aluminiowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamerę cofania, system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect 2, dwustrefową klimatyzację automatyczną, reflektory LED, podwójną końcówkę układu wydechowego umieszczoną centralne w tylnym zderzaku oraz sportowy body kit obejmujący spoiler pod przednim zderzakiem, nakładki pod tylnym zderzakiem oraz ozdobne nakładki boczne.

 

Wersje Sport Plus otrzymały dodatkowo elektrycznie sterowane panoramiczne okno dachowe, amortyzatory adaptacyjne Dynamic Damper Control, system audio premium (11 głośników, 465 watów mocy), system dostępu bezkluczykowego oraz system ładowania indukcyjnego w konsoli centralnej.

 

Wersja Prestige bazuje na odmianie Sport (z wyłączeniem podwójnej końcówki układu wydechowego umieszczonej centralne w tylnym zderzaku i sportowego zestawu nadwozia) i zawiera dodatkowo chromowane wykończenia osłony chłodnicy i klamek zewnętrznych, skórzaną tapicerkę oraz podgrzewane tylne siedzenia.

 

1 minutę temu, wladmar napisał:

Bez sensu - gorszy zawias,

 

Dostalem do testow Sport i Sport+ jeden po drugim. Regulowany zawias w Sport+ poprawia zdecydowanie jakosc prowadzenia tego auta. 

Pod jakim względem aktywny zawias z regulacją twardosci jest gorszy? 

Bo ja widzę jeden minus - droższe części (~2x) - ale nie jest to problem tego, kto kupuje to auto jako nowe czy nawet kilkuletnie

 

 

1 minutę temu, wladmar napisał:

jakieś wieśniackie (moim zdaniem) dodatki,

 

yhym :) ktoreżto niby? Plastiki w czerni zamiast w chromie i centralny wydech?

 

1 minutę temu, wladmar napisał:

 

chora cena,

 

Civic nigdy nie był najtanszym autem na rynku. I jak dasz porownywalny silnik i wyposazenie w innych markach wcale przepasci nie bedzie. Z ta roznica, ze u innych mozesz skonfigurowac wyposazenie i masz wiecej silnikow do wyboru a nie 1.0 3 cyl i 1.5 (diesla pomine, podobnie TypeR)

 

1 minutę temu, wladmar napisał:

 

a 180 KM to znowuż absolutnie żaden cud, wymagający jakichś dodatków sportowych.

 

Podsumowując bo widzę, że się uparłeś mocno :) Sport w Hondzie od wielu już generacji to po prostu wersja wyposażenia.

Zaczęła się w UFO - i nie miała absolutnie żadnych technicznych różnic w stosunku do niższej Comfort i wyższej Executive. 

Tak samo w 9gen - technicznie nic. Stylistycznie tylko drobne zmiany na zewnątrz i w środku. 

 

Ot taki marketing.

Jedyny naprawdę "sportowy" Sport to HR-V gdzie faktycznie były zmiany techniczne w zawieszeniu. 

 

1 minutę temu, wladmar napisał:

 

Ot, zwykły turbodoładowany silnik z tych średnich.

 

Zaraz tu ktos wyciagnie afere z Chin i OZ, ale silnik raczej z tych mocniejszych wsrod cywilnych wersji. 

 

 

1 minutę temu, wladmar napisał:

Gdyby mieli go w wersji tej drugiej od dołu (która ma już wszystko co trzeba)

 

 

W przedlifcie były 3 wersje. ZTCP ponad 70% wybierało wersję Sport+.

 

1 minutę temu, wladmar napisał:

i w cenie ok. 100 kzł, to mogliby poważnie namieszać wśród kompaktów. A tak nikt tego nie kupuje. 

 

To juz kwestia poklikania w konfiguratory. Konkurencja wygrywa wyborem - ale niewielu chyba ma silnik z taką mocą (nie mowie o wersjach sportowych) a jak wyklikasz wszystko w konfiguratorze to co Honda ma w standardzie, to wcale nie jest drastycznie drozszy. Ale nie kazdy chce miec (i zaplacic) za to wszystko co wybierasz w opcji - bierzesz albo nie.

Dodaj do tego niezbyt korzystne oferty finansowania i jest jak jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Filipfm napisał:

 

😄 Sport+ jak mamy być precyzyjni. Jedynąwięc jednocześnie najniższą i najwyższą 😄 taka sytuacja

ale przed liftem były jeszcze 2 inne. Sport (bez plus) i Prestige. Sport nie mial aktywnego zawiasu i szklanego dachu. A Prestige mial inne detale zewnętrzne (chromy), inny wydech (zwiększający bagaznik), skorzane fotele i inne podswietlenie zegarów - zawias ten sam co w Sport + - aktywny/regulowany.

Dostalem do testow Sport i Sport+ jeden po drugim. Regulowany zawias w Sport+ poprawia zdecydowanie jakosc prowadzenia tego auta. 

Pod jakim względem aktywny zawias z regulacją twardosci jest gorszy? 

Bo ja widzę jeden minus - droższe części (~2x) - ale nie jest to problem tego, kto kupuje to auto jako nowe czy nawet kilkuletnie

 

Kwestia subiektywna, ale dla mnie Honda ma w ogóle twarde i nieprzyjemne zawieszenie. W Civicu generacji UFO czuję się jak na taborecie. Myślę (nie próbowałem), że próba usportowienia tego będzie jeszcze gorsza. 

 

6 minut temu, Filipfm napisał:

 

 

yhym :) ktoreżto niby? Plastiki w czerni zamiast w chromie i centralny wydech?

 

Znowuż subiektywnie, ale wersja ta Sport+ czy jak jej tam wygląda jak dla mnie na porządny, drogi, ale wciąż jakiś taki domorosły tuning. Nie lubię. Zbyt młodzieżowe. 

 

6 minut temu, Filipfm napisał:

 

 

Civic nigdy nie był najtanszym autem na rynku. I jak dasz porownywalny silnik i wyposazenie w innych markach wcale przepasci nie bedzie. Z ta roznica, ze u innych mozesz skonfigurowac wyposazenie i masz wiecej silnikow do wyboru a nie 1.0 3 cyl i 1.5 (diesla pomine, podobnie TypeR)

 

Najdroższym też nie był, taki japoński średniak, droższy od Suzuki, tańszy od Mazdy. I wrzucenie jedynego normalnego silnika do najwyższej, najdroższej wersji z mocno dyskusyjnymi dodatkami to jakieś samobójstwo marketingowe.

 

6 minut temu, Filipfm napisał:

 

 

Podsumowując bo widzę, że się uparłeś mocno :) Sport w Hondzie od wielu już generacji to po prostu wersja wyposażenia.

Zaczęła się w UFO - i nie miała absolutnie żadnych technicznych różnic w stosunku do niższej Comfort i wyższej Executive. 

Tak samo w 9gen - technicznie nic. Stylistycznie tylko drobne zmiany na zewnątrz i w środku. 

 

Ot taki marketing.

Jedyny naprawdę "sportowy" Sport to HR-V gdzie faktycznie były zmiany techniczne w zawieszeniu. 

 

No właśnie, to czemu nie dadzą tego silnika do niższych wersji? OK, niech tam obniżą moc programowo do 150 KM chociażby. 

 

6 minut temu, Filipfm napisał:

 

 

 

W przedlifcie były 3 wersje. ZTCP ponad 70% wybierało wersję Sport+.

 

No bo potencjalni klienci, którzy kupiliby niższą wersję poszli gdzie indziej z racji braku silnika. 

 

6 minut temu, Filipfm napisał:

 

 

To juz kwestia poklikania w konfiguratory. Konkurencja wygrywa wyborem - ale niewielu chyba ma silnik z taką mocą (nie mowie o wersjach sportowych) a jak wyklikasz wszystko w konfiguratorze to co Honda ma w standardzie, to wcale nie jest drastycznie drozszy. Ale nie kazdy chce miec (i zaplacic) za to wszystko co wybierasz w opcji - bierzesz albo nie.

Dodaj do tego niezbyt korzystne oferty finansowania i jest jak jest. 

 

No teraz z silnikami w ogóle kicha się robi i tym bardziej mogliby zaistnieć, gdyby po prostu oferowali ten silnik w niższych wersjach. O to mi chodzi. I wielka szkoda, że Honda faktycznie znika z rynku, zwłaszcza że ja bardzo lubię japońską motoryzację, zostanie sama Toyota na rynku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

 

W HR-V tak - ten silnik się pojawił tylko jako Sport, ze zmienionym zawiasem itp.

Natomiast w Civicu 1.5 był dostępny w 4 wersjach, niestety łunia brukselska dokręciła kurek z emisja CO2 i zostawili tylko jedną, najlepiej sprzedajaca sie wersję, myśląc, ze klient się rzuci na 1.0 .... lecz Pop Tv No GIF by Schitt's Creek

 

Tak zupelnie szczerze, to jakbym mial kupowac 1.5 to i tak sport+ ze wzgledu na aktywny zawias i wygląd - chociaz wersja Prestige była też ciekawa z uwagi na większy bagażnik i możliwość montażu haka - czego w S+ się nie da zrobić z uwagi na centralny wydech. A oficjalnie Honda nie oferuje bagażnika dachowego do aut z szyberdachem - więc prawilnie nie da się na 1.5 (z obecnej oferty) założyć nic na dach (oczywiscie technicznie mozna, pamiętając, zeby nie otwierac dachu).

 

 

 

Ja przez tą sytuację zrezygnowałem z zakupu Civica w ubiegłym roku. Chciałem 1.5T, ale musze mieć hak na platformę ... a wersji Prestige już nie oferowali. Dodatkowo szklany dach wyklucza belki na dachu. .... a już gwoździem do trumny było to że nawet nie dali złotówki rabatu na "roczny" samochód w którym nawet nie mogłem sobie wybrać koloru, bo były jedynie dwa srebrne 😄

.. a obok na sedana dawali 12kPLN rabatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, wladmar napisał:

Kwestia subiektywna, ale dla mnie Honda ma w ogóle twarde i nieprzyjemne zawieszenie. W Civicu generacji UFO czuję się jak na taborecie. Myślę (nie próbowałem), że próba usportowienia tego będzie jeszcze gorsza. 

 

ufo to jest zawieszeniowy wypadek przy pracy i wymiana sprezyn na Eibach poprawia komfort 😄 9gen jest poprawiony. A X to juz w ogole inna historia, m.in przez wielowahacz i aktywne amorki

 

1 godzinę temu, wladmar napisał:

Znowuż subiektywnie, ale wersja ta Sport+ czy jak jej tam wygląda jak dla mnie na porządny, drogi, ale wciąż jakiś taki domorosły tuning. Nie lubię. Zbyt młodzieżowe. 

 

Dostępna wczesniej wersja Prestige przód tył

 

hqdefault.jpghonda-civic-hatchback-auto-red-c6992f.JP

 

i sport+

honda-civic_5_0.jpgImage result for civic sport plus rear

 

1 godzinę temu, wladmar napisał:

Najdroższym też nie był, taki japoński średniak, droższy od Suzuki, tańszy od Mazdy. I wrzucenie jedynego normalnego silnika do najwyższej, najdroższej wersji z mocno dyskusyjnymi dodatkami to jakieś samobójstwo marketingowe.

 

 

Pierwsze 2 lata były rózne wersje - juz pisałem. I sport sie słabo sprzedawał, bo za 8,5 tys dopłaty dostawałeś sporo więcej w sport + (m.in. aktywny zawias, szyberdach, keyless czy lepsze audio). 

Inna sprawa, ze dla wielu klientów przesiadających się z 8 czy 9 gen przesiadka na 1.0 3 cyl była psychologicznie nie do przejscia, mimo, ze to auto w codziennym uzytkowaniu jezdzi przyjemniej niz 1.8 z poprzednich generacji. Ale ma pojemnosc kartonu mleka i 3 cylindry. 

1 godzinę temu, wladmar napisał:

No właśnie, to czemu nie dadzą tego silnika do niższych wersji? OK, niech tam obniżą moc programowo do 150 KM chociażby. 

 

Podaję hasło - emisja CO2. 1.5 ma 128g a z automatem 137g. 1.0 odpowiedniop 110 i 107. Hybryd sprzedają mało, eHonda tez bestsellerem nie jest, wiec płacą Tesli 😄 

 

1 godzinę temu, wladmar napisał:

No teraz z silnikami w ogóle kicha się robi i tym bardziej mogliby zaistnieć, gdyby po prostu oferowali ten silnik w niższych wersjach. O to mi chodzi. I wielka szkoda, że Honda faktycznie znika z rynku, zwłaszcza że ja bardzo lubię japońską motoryzację, zostanie sama Toyota na rynku. 

 

 

No lipa jest. I bedzie gorzej. Nastepna generacja (i mozliwe, ze ostatnia za kadencji w Europie) tylko hybrydy (tylko Typer sie uchowa)

 

Godzinę temu, hefi napisał:

Czy to taki sam system aktywnego zawieszenia jak w 9 kombi? Nigdy nie poczułem różnicy emoji16.png

 

Szerszy zakres charakterystyki. I na wszystkich amortyzatorach (w tourerze byl tylko z tyłu)

 

Godzinę temu, Azbest napisał:

Ja przez tą sytuację zrezygnowałem z zakupu Civica w ubiegłym roku. Chciałem 1.5T, ale musze mieć hak na platformę ... a wersji Prestige już nie oferowali. Dodatkowo szklany dach wyklucza belki na dachu. .... a już gwoździem do trumny było to że nawet nie dali złotówki rabatu na "roczny" samochód w którym nawet nie mogłem sobie wybrać koloru, bo były jedynie dwa srebrne 😄

.. a obok na sedana dawali 12kPLN rabatu

 

Nie wiedziec czemu sedan byl zupelnie inaczej rabatowany. Ale tez inaczej pakietowany wyposazeniowo.

A z praktycznoscia to pełna zgoda. Ten centralny wydech wyglada fajnie, ale zabiera sporo funkcjonalnosci - bo hak i mniejszy bagaznik. 

Sporo ludzi zaklada bagaznik na dach mimo szklanego - bardziej zapobiegliwi wyciagaja bezpiecznik od dachu, zeby sie nie zapomniec. Ale przy pesymistycznym scenariuszu ktos by sie do tego mogl przyczepic. 

 

Generalnie dziwna polityka i mozemy sobie narzekac a oni i tak podejmuja swoje, nie do konca zrozumiale dla fanow marki decyzje. A sprzedaz maleje

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś byłem zainteresowany hrv , byłem nawet na jezdzie próbniej... Silnik tak wył przy  2000 - 3000 obrotow, że nie wiedziałem o co chodzi....to było w 2018r...auto fajnie wykonane, ale multimedia jak zwykle toporne. Wtedy zrezygnowalem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Pado napisał:

Kiedyś byłem zainteresowany hrv , byłem nawet na jezdzie próbniej... Silnik tak wył przy  2000 - 3000 obrotow, że nie wiedziałem o co chodzi....to było w 2018r...auto fajnie wykonane, ale multimedia jak zwykle toporne. Wtedy zrezygnowalem

 

 

tak, 1.5 VTEC to był dramat. Podejrzewam, ze 1.0T byloby duzo lepsze. Moja siostra tez odpuscila to auto wlasnie z tego powodu (przesiadka ze 190KM bylaby dramatyczna). Wersja wprowadzona niedawno - zdaje sie w MY19 - z silnikiem 1.5T to inna historia

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.