Skocz do zawartości

CR-V 2.4 185KM jaki to silnik ? lubi gaz ? (taki ładny z HAmeryki)


dodomela

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

i czego się spodziewać po amyrykańcu,

Wiadomo światła przód tył... czy coś jeszcze?

 

Chciałbym wpakować gaz do tego, czy wypala zawory? inne bolączki silnika? i jak z częściami do 185KM, nie 188KM

Edytowane przez dodomela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Blacharsko w stosunku do Europy to chyba tylko swiatla i inny dach (ale mysle, ze po ewentualnym dachowaniu nie bedziesz reanimowal).

Zawias raczej bez zmian. Silnikowo to tez zaden cymes. Silnik K24 z rodziny dostepnej w Europie m.in w Accordzie, wiec czesci eksploatacyjne bez problemu dostepne.

 

Z upierdliwych rzeczy to nauczyc sie Farenheitow 😄 do obsługi klimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Gazowałem osobiście co prawda R20, ale K24 serwisowałem dobremu przyjacielowi... Wybornie jest na LPG pod warunkiem dobrej instalacji, czyli "gratów" + montaż, te silniki dość trudno zagazować dobrze, totalnie i szybko rozjadą ci się luzy zaworowe jeśli będzie fuszerka, R20 jeszcze trudniej ale jak widać po mnie do zrobienia. Pamiętaj by zrobić regulację zaworów przed samym montażem i 5tkm po montażu. Ja zrobiłem 9tkm po montażu i w 2ch cylindrach szczelin już prawie nie było!!!

W chwili obecnej po 20tkm gdy sprawdzam luz zaworowy to widzę zmiany prawie żadne - a więc można to LPG zrobić dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 6/30/2021 at 9:37 AM, mahcin said:

Gazowałem osobiście co prawda R20, ale K24 serwisowałem dobremu przyjacielowi... Wybornie jest na LPG pod warunkiem dobrej instalacji, czyli "gratów" + montaż, te silniki dość trudno zagazować dobrze, totalnie i szybko rozjadą ci się luzy zaworowe jeśli będzie fuszerka, R20 jeszcze trudniej ale jak widać po mnie do zrobienia. Pamiętaj by zrobić regulację zaworów przed samym montażem i 5tkm po montażu. Ja zrobiłem 9tkm po montażu i w 2ch cylindrach szczelin już prawie nie było!!!

W chwili obecnej po 20tkm gdy sprawdzam luz zaworowy to widzę zmiany prawie żadne - a więc można to LPG zrobić dobrze.

a co tam takiego trudnego jest w LPG.

slyszalem ze w chyba K20 trzeba do 1ego czy 4ego cylindra dolozyc wezyk kompensacji cisnienia bo cos tam mieszanka ubozeje ........

 

R20 jest jeszcze na srubkowo regulowanym luzie zaworowym? Co w nim jest trudnego do gazowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.