Jump to content

Avensis T27 czy Audi Avant B8


slon
 Share

Recommended Posts

Hej, mam możliwość wymiany flotowej ze swojej Avensis właśnie na Audi. Koszty napraw/eksploatacji nie grają tu roli (auto służbowe).

 

W skrócie Avensis fajnie dosyć wyposażona 2014 rok 2.0 D4D (chip z aso podnoszący do około 145 kM) Sedan 180 tys km  navi,(w sumie zbędne...ale jest), półskóry, podgrzewane fotele i fajne rolety w oknach :) , kamera cofania no i to coś na kręgosłup lędźwiowy w siedzeniu kierowcy :)

 

Audi A4 2015 r 2.0 TDI 150 KM (oryginalnie)Avant przebieg 97 tys km. Wersja bez jakiś bajerów chyba bez navi (za cholerę nie mogę rozkodować vinu w audi poza podstawowymi informacjami a auto stoi w dalekiej filii), xenony ma, wiadomo kombi to większe jednak, grzanych foteli nie ma ani roletek ani półskóry. Jest to ta wersja bez wysuwanego ekraniku i ze zwykłymi zegarami bez kamery cofania.

 

Czy coś jest w tym aucie co może mnie powalić mimo braku takich pierdół z których korzystam w Avensisie ? Jakość prowadzenia ? Segment "premium"? Nie miałem nigdy Audi.... Z plusów widzę, że klima dwustrefowa więc dla pasażerów to również plus :)

 

Ogólnie jakby audi było w lepszej wersji wyposażeniowej to bym się w ogóle nie zastanawiał..

 

Z góry dziękuję za jakieś opinie.....wiem oczywiście, że tylko osobisty test auta pozwoliłby na jakieś realne podejście w temacie.

 

Pozdrawiam

 

Słoń

Edited by slon
Link to comment
Share on other sites

  • slon changed the title to Avensis T27 czy Audi Avant B9
Teraz, bergerac napisał:

Przede wszystkim A4 jest dość ciasna, musisz wiedzieć, czy to Ci pasuje.

 

Ale tak ogólnie to operacja z cyklu zamienił stryjek... ;)

 

Wiem, że tutaj pewnie dużo plusów przy zakupie dla siebie prywtanie by było mniejsze pewnie spalanie i przebieg...a tak to cholera ciężko podjąć decyzję ( wiem wiem oby takie tylko problemy w życiu były). Tą ciasnością mnie zmartwiłeś to krowa większa od Avensis z wyglądu :(

Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, slon napisał:

 

Wiem, że tutaj pewnie dużo plusów przy zakupie dla siebie prywtanie by było mniejsze pewnie spalanie i przebieg...a tak to cholera ciężko podjąć decyzję ( wiem wiem oby takie tylko problemy w życiu były). Tą ciasnością mnie zmartwiłeś to krowa większa od Avensis z wyglądu :(

Nie wiem jakie masz wymagania odnośnie samochodu, ile bambetli wozisz itd, ale dla mnie Audi A4 (zwłaszcza z tyłu) było dość ciasne. Nie jestem w stanie porównać do Toyoty, bo chyba raz czy dwa jeździłem, nigdy jakoś to auto mnie nie pociągało.

 

Jeśli się zmieścisz gabarytowo to ja bym spróbował zmienić i potestować nowe auto. Jak będzie problem to 6-7-mio latka z takim nalotem sprzedasz zawsze bez problemu :)

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, bergerac napisał:

Nie wiem jakie masz wymagania odnośnie samochodu, ile bambetli wozisz itd, ale dla mnie Audi A4 (zwłaszcza z tyłu) było dość ciasne. Nie jestem w stanie porównać do Toyoty, bo chyba raz czy dwa jeździłem, nigdy jakoś to auto mnie nie pociągało.

 

Jeśli się zmieścisz gabarytowo to ja bym spróbował zmienić i potestować nowe auto. Jak będzie problem to 6-7-mio latka z takim nalotem sprzedasz zawsze bez problemu :)

 

 

Doczytałem, że ma start/stop 😉 Może jakieś względy bezpieczeństwa ? B8 ma boczne poduszki w drzwiach tylnych również?

Edited by slon
Link to comment
Share on other sites

T27 to taczka w odczuciach z jazdy. Takie miałem wrażenie jak wsiadłem do Avensis. Na pewno jest bezawaryjna, ale też dość nudna. Jakość wnętrza japońska, czyli jako-tako. Nic specjalnego, ale jeździ i jeździ. 

Audi to jednak lepsze wnętrze, przyjemniejsze prowadzenie. 

 

Jak rozmiar nie przeszkadza, to brać AUDI. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, ghost2255 napisał:

T27 to taczka w odczuciach z jazdy. Takie miałem wrażenie jak wsiadłem do Avensis. Na pewno jest bezawaryjna, ale też dość nudna. Jakość wnętrza japońska, czyli jako-tako. Nic specjalnego, ale jeździ i jeździ. 

Audi to jednak lepsze wnętrze, przyjemniejsze prowadzenie. 

 

Jak rozmiar nie przeszkadza, to brać AUDI. 

Dzięki. Jak z bezpeczeństwem ? T27 ma 7 poduszek w tym kolanową, jak ma B8?

Edited by slon
Link to comment
Share on other sites

To audi to b8 czy b9?
Bo jeśli B8 to tam jest multitronik i bym tego nie chciał już.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, slon napisał:

Z góry dziękuję za jakieś opinie.....wiem oczywiście, że tylko osobisty test auta pozwoliłby na jakieś realne podejście w temacie.

Nie wiem jak konkretnie w tych wersjach silnikowych, ale Audi jest generalnie lepiej wygłuszone. 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Kiwal napisał:

To audi to b8 czy b9?
Bo jeśli B8 to tam jest multitronik i bym tego nie chciał już.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Jak próbuje zdekodować VIN wyskakuje mi rok produkcji 2015 styczeń , niby B9 było od 2015 produkowane. Mogę się mylić :) Skrzynie i w Avensis i w Audi manualne.

Edited by slon
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, slon said:

Jak próbuje zdekodować VIN wyskakuje mi rok produkcji 2015 styczeń , niby B9 było od 2015 produkowane. Mogę się mylić :) Skrzynie i w Avensis i w Audi manualne.

 

Ja bym bral Audi bez zastanowienia :ok:

Avensis sedan diesel to tak nudne i nijakie auto, ze kazde inne bedzie ciekawsze ;]

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Ja bym bral Audi bez zastanowienia :ok:

Avensis sedan diesel to tak nudne i nijakie auto, ze kazde inne bedzie ciekawsze ;]

 

B8  miały wszystkie skrętne bixenon czy to też opcja była?

Edited by slon
Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Ja bym bral Audi bez zastanowienia :ok:

Avensis sedan diesel to tak nudne i nijakie auto, ze kazde inne bedzie ciekawsze ;]

 

No kiedyś też tak pomyślałem, miałem Corollę E12 ale stwierdziłem, że to b. nudne auto i nic się w nim nie dzieje (włącznie z awariami), więc kupiłem sobie Golfa + (wtedy nowość) i zrozumiałem swój błąd, więc wróciłem do Toyoty tyle, że Avensis a ostatnio żonie tak się spodobała ta nudna Toyota, że kupiła CHR. Jedyną zaletę na korzyść Audi w powyższym przykładzie widzę w wyciszeniu samego auta, natomiast wątpię aby w a4 było wygodniej niż w avensis.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • slon changed the title to Avensis T27 czy Audi Avant B8
25 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Ja bym bral Audi bez zastanowienia :ok:

Avensis sedan diesel to tak nudne i nijakie auto, ze kazde inne bedzie ciekawsze ;]

 

A Audi nie jest nudne? Ciekawe mogą być jakieś francuskie auta czy Alfy, które są trochę b.fantazyjnie pomyślane.

Link to comment
Share on other sites

Audi w 2015 r do września robiło model B8 w Avancie i prawdopodobnie taki to jest, ponieważ B9 z silnikiem 2.0 TDI 150 KM miał skrzynię tylko automatyczną. Mimo to, wybrałbym Audi zamiast Avensisa, plus, to lepsze prowadzenie podczas szybszej jazdy, ciszej w środku, lepsze osiągi nawet na seryjnym sofcie, lekki chip i masz 180-190 KM. 

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, kaczorek79 napisał:

Audi w 2015 r do września robiło model B8 w Avancie i prawdopodobnie taki to jest, ponieważ B9 z silnikiem 2.0 TDI 150 KM miał skrzynię tylko automatyczną. Mimo to, wybrałbym Audi zamiast Avensisa, plus, to lepsze prowadzenie podczas szybszej jazdy, ciszej w środku, lepsze osiągi nawet na seryjnym sofcie, lekki chip i masz 180-190 KM. 

Tak już się właśnie dopatrzyłem po lampach, że do B8 jednak mimo 2015 roku produkcji. Dokładnie tak jak piszesz Avant z tego rocznika.  Teraz jeszcze patrzę ale się pewnie to wiele nie da czy to jest wersja z xenonami skrętnymi czy bez. Jednak w nocy w Avensisie te skrętne dla mnie były mega....chyba ślepy się robię po 40....tce...

Link to comment
Share on other sites

Jak próbuje zdekodować VIN wyskakuje mi rok produkcji 2015 styczeń , niby B9 było od 2015 produkowane. Mogę się mylić  Skrzynie i w Avensis i w Audi manualne.
Jak ma ekran w desce to jest stara b8- Ave zostaje. Jak wystający to bym zamienił bez zastanawiania.
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, bergerac napisał:

Przede wszystkim A4 jest dość ciasna, musisz wiedzieć, czy to Ci pasuje.

 

Ale tak ogólnie to operacja z cyklu zamienił stryjek... ;)

Potwierdzam. Z tyłu jest bardzo mało miejsca. Praktycznie jak w kompakcie albo nawet jeszcze mniej.

 

Co do samego Audi, to kilka razy miałem okazję takiego prowadzić (tyle że sedana) i przyjemnie mi się nim jeździło. Takie zwarte to auto było. Nie mam porównania z Avensisem bo takim nie jeździłem, jednak wziąłbym też pod uwagę wyposażenie którego używasz w Toyocie a którego w Audi będzie ci brakowało. Ja np. nie chciałbym już auta bez kamery cofania.

 

Z trzeciej strony co kombi to kombi :) 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, hefi napisał:
51 minut temu, slon napisał:
Jak próbuje zdekodować VIN wyskakuje mi rok produkcji 2015 styczeń , niby B9 było od 2015 produkowane. Mogę się mylić emoji4.png Skrzynie i w Avensis i w Audi manualne.

Jak ma ekran w desce to jest stara b8- Ave zostaje. Jak wystający to bym zamienił bez zastanawiania.

W desce:)

Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, kaczorek79 napisał:

Audi w 2015 r do września robiło model B8 w Avancie i prawdopodobnie taki to jest, ponieważ B9 z silnikiem 2.0 TDI 150 KM miał skrzynię tylko automatyczną. Mimo to, wybrałbym Audi zamiast Avensisa, plus, to lepsze prowadzenie podczas szybszej jazdy, ciszej w środku, lepsze osiągi nawet na seryjnym sofcie, lekki chip i masz 180-190 KM. 

CHIP to mówisz o Boxie czy bardziej czymś "profesjonalnym" - zmiana softu ?

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, dobromir said:

No kiedyś też tak pomyślałem, miałem Corollę E12 ale stwierdziłem, że to b. nudne auto i nic się w nim nie dzieje (włącznie z awariami), więc kupiłem sobie Golfa + (wtedy nowość) i zrozumiałem swój błąd, więc wróciłem do Toyoty tyle, że Avensis a ostatnio żonie tak się spodobała ta nudna Toyota, że kupiła CHR. Jedyną zaletę na korzyść Audi w powyższym przykładzie widzę w wyciszeniu samego auta, natomiast wątpię aby w a4 było wygodniej niż w avensis.

 

Ja tylk wyrazilem swoja opinie i ze osobiscie wybralbym Audi z polowe mniejszy przebiegiem ;] 

2.0TDI common rail to jednak bardziej udana jednostka niz D4D. Jedyna Toyota, ktora mi sie naprawde podoba to FJ Cruier

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Ja tylk wyrazilem swoja opinie i ze osobiscie wybralbym Audi z polowe mniejszy przebiegiem ;] 

2.0TDI common rail to jednak bardziej udana jednostka niz D4D. Jedyna Toyota, ktora mi sie naprawde podoba to FJ Cruier

Oba auta przyznaję, że nie biją po oczach w środku nowinkami designera. Pamiętam jak kiedyś z Kia Ceed przesiadłem się do zastępczego aurisa i zobaczyłem ten zegarek . Wyszedłem i patrzę na szyby 2004..kurde leciwe te zastępcze mają myśle sobie. Dopiero jak oddawałem ktoś mnie uświadomił, że to 2014. Co do niezawodności przyznaje Avensis tylko klocki i oleje. Kompletnie nic się nie dzieje, zero luzów itp. Na korzyść Audi przemawia to co jest poruszane - nuda- tyle, że ta nuda to też ponad 2,5 roku jeżdzenia tym autem więc wiecie jak jest :)

Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, slon napisał:

CHIP to mówisz o Boxie czy bardziej czymś "profesjonalnym" - zmiana softu ?

W przypadku tego silnika nie ma większego znaczenia. Soft na [email protected] kosztuje ok 1,5 kzł, znana firma tuningowa sprzedaje box dedykowany do tego silnika za połowę tej ceny i rezultaty są dokładnie te same.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, slon napisał:

Hej, mam możliwość wymiany flotowej ze swojej Avensis właśnie na Audi. Koszty napraw/eksploatacji nie grają tu roli (auto służbowe).

 

W skrócie Avensis fajnie dosyć wyposażona 2014 rok 2.0 D4D (chip z aso podnoszący do około 145 kM) Sedan 180 tys km  navi,(w sumie zbędne...ale jest), półskóry, podgrzewane fotele i fajne rolety w oknach :) , kamera cofania no i to coś na kręgosłup lędźwiowy w siedzeniu kierowcy :)

 

Audi A4 2015 r 2.0 TDI 150 KM (oryginalnie)Avant przebieg 97 tys km. Wersja bez jakiś bajerów chyba bez navi (za cholerę nie mogę rozkodować vinu w audi poza podstawowymi informacjami a auto stoi w dalekiej filii), xenony ma, wiadomo kombi to większe jednak, grzanych foteli nie ma ani roletek ani półskóry. Jest to ta wersja bez wysuwanego ekraniku i ze zwykłymi zegarami bez kamery cofania.

 

Czy coś jest w tym aucie co może mnie powalić mimo braku takich pierdół z których korzystam w Avensisie ? Jakość prowadzenia ? Segment "premium"? Nie miałem nigdy Audi.... Z plusów widzę, że klima dwustrefowa więc dla pasażerów to również plus :)

 

Ogólnie jakby audi było w lepszej wersji wyposażeniowej to bym się w ogóle nie zastanawiał..

 

Z góry dziękuję za jakieś opinie.....wiem oczywiście, że tylko osobisty test auta pozwoliłby na jakieś realne podejście w temacie.

Skoro to wymiana flotowa to rozumiem że cena też będzie lepsza niż rynkowa. Upewnij się dobry przegląd zrobić przed-zakupowy żeby jeszcze z ceną powalczyć, staraj się niedokładać do auta jak to możliwe i najwyżej po 6 miesiącach sprzedasz jak Ci nie podpasi, może za tyle za ile kupiłeś a może nawet i lepiej. Avensisa pozbyłbym się tak czy siak bo 180 kkm na blacie. 

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, slon napisał:

zastępczego aurisa i zobaczyłem ten zegarek

Akurat ten zegarek jest tam zostawiony specjalnie - w tym miejscu był od zawsze w takim kształcie - taki ukłon w stronę tradycji. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Mike_wwl napisał:

Akurat ten zegarek jest tam zostawiony specjalnie - w tym miejscu był od zawsze w takim kształcie - taki ukłon w stronę tradycji. 

Tak, później się przyzwyczaiłem i w Avensisie do wystroju :) Tylko to był taki szok z Kia gdzie świeciło  wszystko jak w kosmosie.

Link to comment
Share on other sites

Zrobilem taka B8 jakies 120tys km, z dieslem jakims 170HP i multitronikiem. Auto jako całość było poprawne, ale niczym wybitnym się nie wybijało.
W B9 mam też 100tys już i czuć różnice na plus względem B8, ale kolejnego bym już nie kupił.
Toyoty nie znam. Chyba nawet nigdy w takiej nie siedziałem.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, lucash napisał:

Skoro to wymiana flotowa to rozumiem że cena też będzie lepsza niż rynkowa. Upewnij się dobry przegląd zrobić przed-zakupowy żeby jeszcze z ceną powalczyć, staraj się niedokładać do auta jak to możliwe i najwyżej po 6 miesiącach sprzedasz jak Ci nie podpasi, może za tyle za ile kupiłeś a może nawet i lepiej. Avensisa pozbyłbym się tak czy siak bo 180 kkm na blacie. 

Ja zrozumiałem, że on może zamienić obecną służbówkę na inną, pochodzącą z innego oddziału jego firmy i nie ma tu mowy o jakichkolwiek pieniądzach, a czym się lepiej będzie jeździło.

Link to comment
Share on other sites

Ja zrozumiałem, że on może zamienić obecną służbówkę na inną, pochodzącą z innego oddziału jego firmy i nie ma tu mowy o jakichkolwiek pieniądzach, a czym się lepiej będzie jeździło.
To diametralnie zmienia punkt widzenia.
Jest w takim razie jedna interpretacja:
- jak lubisz łamać przepisy , bierz audi.
- jak wolisz kanapowy styl jazdy, bierz Toyke

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

43 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Ja zrozumiałem, że on może zamienić obecną służbówkę na inną, pochodzącą z innego oddziału jego firmy i nie ma tu mowy o jakichkolwiek pieniądzach, a czym się lepiej będzie jeździło.

To zmienia postac rzeczy. W sumie to pewnie korzysta też słożbowo-prywatnie co omże mieć znaczenie. Ja bym zmienił chociażby dla samego komfortu, pod warunkiem że ilość miejsca będzie pasować. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, lucash napisał:

To zmienia postac rzeczy. W sumie to pewnie korzysta też słożbowo-prywatnie co omże mieć znaczenie. Ja bym zmienił chociażby dla samego komfortu, pod warunkiem że ilość miejsca będzie pasować. 

Postanowione zmieniam, dam znać po miesiącu jakie wrażenia. Dzięki za wszelkie odpowiedzi :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, dobromir napisał:

A Audi nie jest nudne? Ciekawe mogą być jakieś francuskie auta czy Alfy, które są trochę b.fantazyjnie pomyślane.

Jakiś czas temu przejechałem się A4 2.0 TSi 211 KM 4x4 i naprawdę się nie nudziłem.

Powiadasz, że francuskie jeszcze lepsze?

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Polarny napisał:

Jakiś czas temu przejechałem się A4 2.0 TSi 211 KM 4x4 i naprawdę się nie nudziłem.

Powiadasz, że francuskie jeszcze lepsze?

Tak myślę, niemieckie, japońskie samochody są dobrze wykonane i spasowane ale nudne, uważam że jeśli ktoś szuka fantazji czy czegoś co go wyróżni to powinien szukać wśród aut francuskich czy choćby w Alfach. Piszesz o A4 4x4, ok pewnie fajnie to jeździ i świetnie trzyma się drogi ale czy możesz powiedzieć, że czymś w środku zaskakuje, myślę że nie bo te auta nie zmieniają się bardzo. A teraz popatrz na Alfy-to są dzieła sztuki w porównaniu do "niemieckich solidnych samochodów".

Link to comment
Share on other sites

Europejski samochód zawsze będzie wygodniejszy i lepiej wyciszony niż japoniec. Japończyk to taczka może mało awaryjna ale taczka. Ja bym zamieniał na a4 B8.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, slon napisał:

Hej, mam możliwość wymiany flotowej ze swojej Avensis właśnie na Audi. Koszty napraw/eksploatacji nie grają tu roli (auto służbowe).

 

Jak Twoje auto służbowe jest juz stare, to może poczekaj jeszcze z rok i dadzą Ci jakies nowe.

Chyba to lepsze niz przesiadac się na niewiele nowszego paścia po kimś ;]

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, dobromir napisał:

są dobrze wykonane i spasowane ale nudne, uważam że jeśli ktoś szuka fantazji czy czegoś co go wyróżni to powinien szukać wśród aut francuskich czy choćby w Alfach

To, czy się nudzisz, zależy raczej od właściwości jezdnych i silnika, a nie od miejsca produkcji samochodu.

Dla mnie radość z jazdy to wynika z jakości tej jazdy, a nie z jakichś "zaskakiwań w środku" - jakkolwiek nie mam też nic przeciwko temu.

Godzinę temu, dobromir napisał:

A teraz popatrz na Alfy-to są dzieła sztuki w porównaniu do "niemieckich solidnych samochodów"

Żebyśmy się dobrze rozumieli - masz na myśli kształt blach czy coś innego?

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, slon napisał:

Hej, mam możliwość wymiany flotowej ze swojej Avensis właśnie na Audi. Koszty napraw/eksploatacji nie grają tu roli (auto służbowe).

 

W skrócie Avensis fajnie dosyć wyposażona 2014 rok 2.0 D4D (chip z aso podnoszący do około 145 kM) Sedan 180 tys km  navi,(w sumie zbędne...ale jest), półskóry, podgrzewane fotele i fajne rolety w oknach :) , kamera cofania no i to coś na kręgosłup lędźwiowy w siedzeniu kierowcy :)

 

Audi A4 2015 r 2.0 TDI 150 KM (oryginalnie)Avant przebieg 97 tys km. Wersja bez jakiś bajerów chyba bez navi (za cholerę nie mogę rozkodować vinu w audi poza podstawowymi informacjami a auto stoi w dalekiej filii), xenony ma, wiadomo kombi to większe jednak, grzanych foteli nie ma ani roletek ani półskóry. Jest to ta wersja bez wysuwanego ekraniku i ze zwykłymi zegarami bez kamery cofania.

 

Czy coś jest w tym aucie co może mnie powalić mimo braku takich pierdół z których korzystam w Avensisie ? Jakość prowadzenia ? Segment "premium"? Nie miałem nigdy Audi.... Z plusów widzę, że klima dwustrefowa więc dla pasażerów to również plus :)

 

Ogólnie jakby audi było w lepszej wersji wyposażeniowej to bym się w ogóle nie zastanawiał..

 

Z góry dziękuję za jakieś opinie.....wiem oczywiście, że tylko osobisty test auta pozwoliłby na jakieś realne podejście w temacie.

 

Pozdrawiam

 

Słoń

 

Co to za flota, że takie dziadki z punktu widzenia wieku flot na stanie macie? 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, spad napisał:

 

Co to za flota, że takie dziadki z punktu widzenia wieku flot na stanie macie? 

Firma kupuje średni segment już po kimś i dopiero sprzedaje :) Teraz idzie jednak wszystko powoli w wynajem. Po prostu inaczej się nie opłaca w tej branży.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 24.02.2021 o 14:13, Polarny napisał:

To, czy się nudzisz, zależy raczej od właściwości jezdnych i silnika, a nie od miejsca produkcji samochodu.

Dla mnie radość z jazdy to wynika z jakości tej jazdy, a nie z jakichś "zaskakiwań w środku" - jakkolwiek nie mam też nic przeciwko temu.

Żebyśmy się dobrze rozumieli - masz na myśli kształt blach czy coś innego?

Oczywiście że tylko kształt blach

Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, dobromir napisał:

Oczywiście że tylko kształt blach

Więc ja preferuję dzieło sztuki, którego jakości mogę doznawać podczas jazdy, a nie podczas patrzenia się gdy samochód stoi zaparkowany.

Szanuję fakt, że ktoś inny woli na odwrót.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, Polarny napisał:

Więc ja preferuję dzieło sztuki, którego jakości mogę doznawać podczas jazdy, a nie podczas patrzenia się gdy samochód stoi zaparkowany.

Szanuję fakt, że ktoś inny woli na odwrót.

Ja lubię też miły widok, gdy zaparkuje auto obejrzę się za siebie :)

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, rwIcIk napisał:

Ja lubię też miły widok, gdy zaparkuje auto obejrzę się za siebie :)

 

Ja też - ale nie na tyle, żeby mieć ten widok zamiast lepszych właściwości eksploatacyjnych (szeroko pojętych).

Poza tym są inne, ciekawsze widoki niż blacha.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja lubię też miły widok, gdy zaparkuje auto obejrzę się za siebie
 
I tak wszystko sprowadza się do gustu, o którym dyskusja jest bezcelowa.
Ja lubię patrzeć na moje 20 letnie b5, a dla kogoś jego miejsce jest na złomowisku

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, pij napisał:

I tak wszystko sprowadza się do gustu, o którym dyskusja jest bezcelowa.
Ja lubię patrzeć na moje 20 letnie b5, a dla kogoś jego miejsce jest na złomowisku emoji6.png

I o to właśnie chodzi, by właścicielowi podobało się. 

Dla niektórych to bez znaczenia 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Odświeżam kotleta. Jeździłem Audi . Moje spostrzeżenia :

 

- Audi cichsze

- Audi lepiej trzyma się drogi

- Audi lepiej przyspiesza

- nawet podstawowym boxie renomowanej firmie ..spora moc

 

- Toyota lepsze audio (pewnie zależy od wersji)

- lepsze wyposażenie (wiadomo..)

- gorszy desing

- więcej miejsca

 

Pozdrawiam :) teraz testuje CHR :)

Link to comment
Share on other sites

W dniu 23.02.2021 o 16:53, bergerac napisał:

Przede wszystkim A4 jest dość ciasna, musisz wiedzieć, czy to Ci pasuje.

 

Ale tak ogólnie to operacja z cyklu zamienił stryjek... ;)

no nie, te Avensis to tragedia była totalna. Więc jak się do Audi zmieści, to ino Audi. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.