Dareek Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 20 godzin temu, iwik napisał: Ja nie jestem 50+ i generalnie jestem fanem nowych technologii, ale obsługa wszystkiego w aucie na tych ekranach jest zwyczajnie niewygodna. Mogę się do tego przyzwyczaić, ale nigdy nie będzie to tak intuicyjne i proste jak obsługa Golfa 7. Jeździłem też pugiem 308 przez ponad tydzień i o ile te zegary mi nie przeszkadzały, a nawet uważam je za oryginalny pomysł nie utrudniający życia, to niestety ekran i obsługa funkcji auta na nim to porażka. dokładnie tak jak kiedyś napisawszy co auto powinno mieć to mało tu nie zjedli -wszyscy chcieli wirtualne zegary tablety i ledy bo to wygoda i moda - nie wiem co innego się myśli a co innego wybiera? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 (edytowane) 20 godzin temu, bnow napisał: Jeszcze w trakcie. Namawiali nas na 3 i X1 twierdząc, że najem będzie taniej niż Octavia, ale chyba nie będzie. Terez testujemy Golfa, potem Octavia i na końcu damy jeszcze chyba szanse Toyocie Corolli hybrid, aczkolwiek przypuszczam, że to wypadnie gorzej niż diesel. Pewnie skończy się na Octavii. Teraz też jeżdżą Octavia i w porównaniu do poprzednich Focusow jest przepasc. W 30 Focusach było wymienionych 6 silników na gwarancji. nowa Octavia w środku niczym nie rózni się od G 8 gen- czyli total porażka to tego światła świecące wszedzie tylko nie tam gdzie trzeba. Edytowane 3 Marca 2021 przez Dareek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, pejus1982 napisał: Ale mY nie rozmawiamy tutaj o kryzysie Volkswagena, bo pewnie firma ma się dobrze, tylko o przyczynach spadku sprzedaży konkretnego modelu - Golfa VIII. Kilka osób już w tym wątku napisało, że sterowanie podstawowymi funkcjami za pomocą ''dotyku'' a nie ''pokrętła'' jest dla nich nie do przyjęcia, przynajmniej jeśli jest jeszcze jakiś wybór. juz wspominalem o tym tu kiedys w innej dyskusji, ze Civic po lifcie (i inne modele Hondy) wrocily do pokrętła i kilku podstawowych fizycznych klawiszy w infotainmencie, bo klienci narzekali. Tak samo np sterowanie klimatyzacją z sensorów w HR-V, kolejny model ma juz pokrętła. Ale faktycznie widac tendencje do pogoni za "nowoczesnoscia" i tabletyzacji wnętrz Edytowane 3 Marca 2021 przez Filipfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 24 minuty temu, wladmar napisał: Oprócz tego telefon jednak ma fizyczne przyciski - odblokuj/zablokuj i głośność, nawet w smartfonach z tego się nie rezygnuje, ale VW i owszem Nie każdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 Przymiarkę robiłem. Do zrobienia.... 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 Testowałem leona i golfa , problemem nie były braki gałek tylko mega mulący wręcz zacinający się system na tych gównianych tabletach. Wszystko działało jak na starym kompie. Do tego auta hurtowo wracają na serwisy z usterkami elektroniki jak to poprawią to ludzie się przyzwyczają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 45 minutes ago, stig said: Przymiarkę robiłem. Do zrobienia.... C&G wola dzbądzka 13 za figuro w lewo ogarną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 3 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Dareek napisał: nowa Octavia w środku niczym nie rózni się od G 8 gen- czyli total porażka to tego światła świecące wszedzie tylko nie tam gdzie trzeba. Dzisiaj z ciekawości byłem zobaczyć. Octavia wyglada zdecydowanie lepiej w środku niż Golf 8. Golf 8 jest jak teraz na poziomie Polo. Edytowane 3 Marca 2021 przez chojny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 3 godziny temu, RABIN napisał: Testowałem leona i golfa , problemem nie były braki gałek tylko mega mulący wręcz zacinający się system na tych gównianych tabletach. Wszystko działało jak na starym kompie. Do tego auta hurtowo wracają na serwisy z usterkami elektroniki jak to poprawią to ludzie się przyzwyczają. tego to już nie rozumiem jak można taki badziew wpuścić do auta dla marki mającej takie zaplecze jakościowe, technologiczne i pieniężne... co ciekawe jakiś czas temu oglądałem test dustera i gość mówił że wygląd mediów archaiczny ale że działają mega szybko i bezproblemowo tak jak powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 3 Marca 2021 Udostępnij Napisano 3 Marca 2021 Przymiarkę robiłem. Do zrobienia.... Na Aliexpress dostaniesz takie cuda dedykowane pod konkretne auto. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 10 godzin temu, bielaPL napisał: tego to już nie rozumiem jak można taki badziew wpuścić do auta dla marki mającej takie zaplecze jakościowe, technologiczne i pieniężne... co ciekawe jakiś czas temu oglądałem test dustera i gość mówił że wygląd mediów archaiczny ale że działają mega szybko i bezproblemowo tak jak powinno być był termin zakończenia projektu, to zakończyli A tak na poważnie, to powoli produkcja i użytkowanie samochodów zaczyna przypominać produkcję oprogramowania. Wypuszcza się jakiś produkt często nie do końca przetestowany, potem trzeba wgrywać poprawki, a potem i tak człowiek jest skazany na ciągłe aktualizacje, które wprowadzają z jednej strony poprawki i ulepszenia, z drugiej nowe błędy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 (edytowane) Syn ma GVIII (1,0 110km manual) z mojego punktu widzenia - super i na zewnątrz i w srodku pare razy się przejechałem, naprawdę super, przy czym porównując i do moich pierwszych aut którymi jeździłem lata świetlne temu, i do obecnych, tak zwanych chińskich Premium Ktoś wyżej pisał o problemach, to prawda, jakies jedno wyzwanie na aktualizacje już było i prawdopodobnie jeszcze będzie, ale jeździ aha no i tak dla podtrzymania dyskusji na temat wieszających się tabletów i td w swoim aktualnym samochodzie, gdzie prawie wszystko jest sterowane z ekranu pomyslalem jak często używam / steruje czymkolwiek wylaczyc START/STOP - regularnie (i tu minus dla Volvo, bo trzeba zrobic 2 ruchy palcem) regulacja temperatury - nie wiem, przez 2,5 roku może kilka razy dotykalem w trasie często steruje radio, w długich trasach zmieniam stacje radiowe to, w zasadzie, wszystko Edytowane 4 Marca 2021 przez akisel 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 54 minuty temu, maro_t napisał: był termin zakończenia projektu, to zakończyli A tak na poważnie, to powoli produkcja i użytkowanie samochodów zaczyna przypominać produkcję oprogramowania. Wypuszcza się jakiś produkt często nie do końca przetestowany, potem trzeba wgrywać poprawki, a potem i tak człowiek jest skazany na ciągłe aktualizacje, które wprowadzają z jednej strony poprawki i ulepszenia, z drugiej nowe błędy Ciekaw jestem, jak to będzie z tymi autami za kilka lat. Cykl życia oprogramowania jest coraz krótszy. Czy nie będzie tak, jak z telefonami czy komputerami? Jak kupisz model z górnej półki, to jeszcze na jakiś czas starczy, ale tańszy sprzęt sprzed 4-5 lat powoli nie nadaje się do użytku. AA czy Carplay przestaną działać z nowymi systemami itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 10 godzin temu, spad napisał: Na Aliexpress dostaniesz takie cuda dedykowane pod konkretne auto. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Są zgadza się, ale takie panele umożliwiające montaż (jak auto nie posiada a moje ma) radio 2DIN. Raczej pod IPad 10,2” nie będą mieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Godzinę temu, Majkiel napisał: Ciekaw jestem, jak to będzie z tymi autami za kilka lat. Cykl życia oprogramowania jest coraz krótszy. Czy nie będzie tak, jak z telefonami czy komputerami? Jak kupisz model z górnej półki, to jeszcze na jakiś czas starczy, ale tańszy sprzęt sprzed 4-5 lat powoli nie nadaje się do użytku. AA czy Carplay przestaną działać z nowymi systemami itp. Dlatego będzie warto kupić elektryka od Apple (nad którym pracują). Aktualizacje będą długo zapewnione, ale ładowarki będą sprzedawane osobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 1 hour ago, Majkiel said: Ciekaw jestem, jak to będzie z tymi autami za kilka lat. Cykl życia oprogramowania jest coraz krótszy. Czy nie będzie tak, jak z telefonami czy komputerami? Jak kupisz model z górnej półki, to jeszcze na jakiś czas starczy, ale tańszy sprzęt sprzed 4-5 lat powoli nie nadaje się do użytku. AA czy Carplay przestaną działać z nowymi systemami itp. AA czy Carplay raczej nie sa kluczowe do uzytkowania auta Przestanie dzialac, to przestanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 1 hour ago, akisel said: no i tak dla podtrzymania dyskusji na temat wieszających się tabletów i td w swoim aktualnym samochodzie, gdzie prawie wszystko jest sterowane z ekranu pomyslalem jak często używam / steruje czymkolwiek wylaczyc START/STOP - regularnie (i tu minus dla Volvo, bo trzeba zrobic 2 ruchy palcem) regulacja temperatury - nie wiem, przez 2,5 roku może kilka razy dotykalem w trasie często steruje radio, w długich trasach zmieniam stacje radiowe to, w zasadzie, wszystko Ja bylem bardzo sceptyczny do tych tabletow, ale po tygodniu z C3 dochodze do podobnych wnioskow. Obsluga tego ogranicza sie glownie do wylaczenia start/stop. Klima jest automatyczna, wiec nie ma co za wiele gmerac, a radio obsluguje sie z kierownicy. AA czy Caplay jeszcze nie sprawdzalem bo nie sparowalem nawet poki co telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 2 minuty temu, Maciej__ napisał: AA czy Carplay raczej nie sa kluczowe do uzytkowania auta Przestanie dzialac, to przestanie... Ktoś na AK opisywał sytuacje w Skodzie gdzie system potrafi np. otworzyć 4 okna i paść... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 5 minut temu, chojny napisał: Ktoś na AK opisywał sytuacje w Skodzie gdzie system potrafi np. otworzyć 4 okna i paść... Z drugiej strony jako użytkownikowi nowych, naszpikowanych elektroniką aut - zdarzyło Ci się coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 3 minuty temu, Maciej__ napisał: Ja bylem bardzo sceptyczny do tych tabletow, ale po tygodniu z C3 dochodze do podobnych wnioskow. Obsluga tego ogranicza sie glownie do wylaczenia start/stop. Klima jest automatyczna, wiec nie ma co za wiele gmerac, a radio obsluguje sie z kierownicy. AA czy Caplay jeszcze nie sprawdzalem bo nie sparowalem nawet poki co telefonu. Po tygodniu ? Dla mnie zajeło to dzień , też byłem sceptyczny (choć nie krytyczny). Jak przyciski są duże, czytelne i są tam gdzie być powinny to nawet jest to lepsze rozwiązanie. Nastaw temp praktycznie się nie rusza, radio zmienia się z kierownicy, jedynie co czasem wciskam to grzanie foteli (choć też mogą automatyczne się włączać) . Za to wprowadzenie adresu na dużym wyświetlaczu do navi jest znacznie wygodniejsze niż kręcenie jakimś kółkiem po literce. 1 godzinę temu, akisel napisał: wylaczyc START/STOP - regularnie (i tu minus dla Volvo, bo trzeba zrobic 2 ruchy palcem) Możesz zmienić tryb jazdy i wtedy start/stop jest wyłączony a do trybu jest dedykowany przełącznik (przynajmniej u mnie). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 (edytowane) 5 minut temu, marcindzieg napisał: Z drugiej strony jako użytkownikowi nowych, naszpikowanych elektroniką aut - zdarzyło Ci się coś takiego? W BMW nie, w Golfie VII+ nie miałem problemów ale znajomemu w Golf VIII system padł w pierwszym tygodniu i musiał resetować odpalają i gasząc auto, jednocześnie trzaskając drzwiami aby symulować wsiadanie i wysiadanie, bo samo wyłączanie silnika nie wyłącza systemu. Edytowane 4 Marca 2021 przez chojny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 11 minut temu, chojny napisał: Ktoś na AK opisywał sytuacje w Skodzie gdzie system potrafi np. otworzyć 4 okna i paść... Wniosek ? Nie warto mieć szyb elektrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Teraz, sherif napisał: Wniosek ? Nie warto mieć szyb elektrycznych Tylko korbotronic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 19 godzin temu, Maciej__ napisał: Ja bym poczekal z takimi kategorycznymi opiniami jednak troche dluzej... Wyciaganie wnioskow na bazie spadku sprzedazy w jednym miesiacu, gdzie jednosczesnie T-roc przejal czesc klientow Golfa moze byc mylace Ale dlaczego VW ma być niezadowolony, że część klientów przesiadła się na droższego T-roca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 15 minutes ago, chojny said: Ktoś na AK opisywał sytuacje w Skodzie gdzie system potrafi np. otworzyć 4 okna i paść... Android Auto otworzyl okna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 2 minuty temu, Dark_Knight napisał: Ale dlaczego VW ma być niezadowolony, że część klientów przesiadła się na droższego T-roca? Chyba bardzo blisko cenowo tez braliśmy pod uwagę ale wybór padł na golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 4 minuty temu, chojny napisał: Tylko korbotronic Ja w Skodzie mam kompromis , bo tylko przód się elektrycznie otwiera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Teraz, akisel napisał: Chyba bardzo blisko cenowo tez braliśmy pod uwagę ale wybór padł na golfa Ja uważam, że zwykłe kompaktowe auta są skazane na wyginięcie i dla VW najlepiej byłoby w jakiś sposób zmusić klientów Golfa do przesiadki na crossovery zanim pójdą do konkurencji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 3 minuty temu, Maciej__ napisał: Android Auto otworzyl okna? Gates przez szczepionkę. 1 minutę temu, sherif napisał: Ja w Skodzie mam kompromis , bo tylko przód się elektrycznie otwiera . Tył zabity deskami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Co Wy macie z tym wylanczaniem start stopa? Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 4 minuty temu, BOGUS napisał: Co Wy macie z tym wylanczaniem start stopa? Też sie dziwie, dość szybko się do tego można przyzwyczaić. Nawet jak były mrozy i silnik nie gasł na światłach to jakoś tak dziwnie było . Wyłączam jedynie w gęstym, powoli pełzającym korku, ale w taki stałem ostatnio jeszcze przed COVIDem . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 27 minut temu, sherif napisał: Też sie dziwie, dość szybko się do tego można przyzwyczaić. Nawet jak były mrozy i silnik nie gasł na światłach to jakoś tak dziwnie było . Wyłączam jedynie w gęstym, powoli pełzającym korku, ale w taki stałem ostatnio jeszcze przed COVIDem . mnie irytuje uruchamianie silnika. Moim zdaniem start&stop w połączeniu z klasycznym rozrusznikiem to pomyłka. Gdybym miał miękką hybrydę bez rozrusznika, gdzie silnik elektryczny potrafi uruchomić spalinowy bez żadnej wyczuwalnej wibracji, to wtedy bym pewnie używał. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 1 minutę temu, maro_t napisał: mnie irytuje uruchamianie silnika. Moim zdaniem start&stop w połączeniu z klasycznym rozrusznikiem to pomyłka. Gdybym miał miękką hybrydę bez rozrusznika, gdzie silnik elektryczny potrafi uruchomić spalinowy bez żadnej wyczuwalnej wibracji, to wtedy bym pewnie używał. Benzyna to jeszcze w miarę łagodnie. gorzej diesle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 2 minuty temu, maro_t napisał: mnie irytuje uruchamianie silnika. Moim zdaniem start&stop w połączeniu z klasycznym rozrusznikiem to pomyłka. Gdybym miał miękką hybrydę bez rozrusznika, gdzie silnik elektryczny potrafi uruchomić spalinowy bez żadnej wyczuwalnej wibracji, to wtedy bym pewnie używał. Miałem diesla z S&S i mam benzynę. Uruchamia się momentalnie i bez żadnych drgań i tego typu atrakcji. W pierwszym aucie też wyłączałem system (dedykowanym przyciskiem !) przez pierwsze kilka dni, potem mi to już nie przeszkadzało . Fakt, że czasem jeździłem VW CC i tam było to deko gorzej zrobione, ale też jakoś to nie przeszkadza. Nie wiem, może trafiłeś rzeczywiście na jakieś gorsze konstrukcje pod tym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Teraz, sherif napisał: Miałem diesla z S&S i mam benzynę. Uruchamia się momentalnie i bez żadnych drgań i tego typu atrakcji. W pierwszym aucie też wyłączałem system (dedykowanym przyciskiem !) przez pierwsze kilka dni, potem mi to już nie przeszkadzało . Fakt, że czasem jeździłem VW CC i tam było to deko gorzej zrobione, ale też jakoś to nie przeszkadza. Nie wiem, może trafiłeś rzeczywiście na jakieś gorsze konstrukcje pod tym względem. jakie to auta? Pewnie jakaś klasa premium i jest to lepiej zrobione, wyciszone. Ja mam zwykłego kompakta. Chociaż w Astrze i tak jeszcze nie działa to najgorzej w porównaniu np. z Hondą Civic (poprzedni model) 1.8 gdzie całą budą trzęsło przy uruchamianiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 15 minut temu, maro_t napisał: jakie to auta? Pewnie jakaś klasa premium i jest to lepiej zrobione, wyciszone. Ja mam zwykłego kompakta. Chociaż w Astrze i tak jeszcze nie działa to najgorzej w porównaniu np. z Hondą Civic (poprzedni model) 1.8 gdzie całą budą trzęsło przy uruchamianiu XC70, V90, A4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Miałem SS w GVII 1.0TSI manual i było super, nawet polubiłem to całe SS ... Ale potem kupiłem drugiego GVII 1.5 z DSG i SS to jakiś wymysł szatana jest ... auto nawet nie stanie, a to gófno już wyłącza silnik. Nie minął 1000km, a już miałem nawet zawsze to okropieństwo wyłączać. W międzyczasie miałem na chwilę nową Astrę z 1.2 3cyl. manual ... Jeeeezu, jak to odpalało to myślałem, że mi plomby wylecą. DRAMAT. Dziwne, bo i to 1.2 i 1.0 z GVII to 3 cylindrowce, a w Golfie odpalanie było normalne, a w Astrze to jakaś katastrofa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 17 minut temu, Mars_wrc napisał: Miałem SS w GVII 1.0TSI manual i było super, nawet polubiłem to całe SS ... Ale potem kupiłem drugiego GVII 1.5 z DSG i SS to jakiś wymysł szatana jest ... auto nawet nie stanie, a to gófno już wyłącza silnik. Nie minął 1000km, a już miałem nawet zawsze to okropieństwo wyłączać. W międzyczasie miałem na chwilę nową Astrę z 1.2 3cyl. manual ... Jeeeezu, jak to odpalało to myślałem, że mi plomby wylecą. DRAMAT. Dziwne, bo i to 1.2 i 1.0 z GVII to 3 cylindrowce, a w Golfie odpalanie było normalne, a w Astrze to jakaś katastrofa. W manualu jest o tyle łatwiej, że zawsze można przytrzymać sprzęgło to nie zgaśnie, w automacie gaśnie zanim się zatrzymasz, ja wyłączam zawsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 49 minut temu, maro_t napisał: jakie to auta? Pewnie jakaś klasa premium i jest to lepiej zrobione, wyciszone. Ja mam zwykłego kompakta. Chociaż w Astrze i tak jeszcze nie działa to najgorzej w porównaniu np. z Hondą Civic (poprzedni model) 1.8 gdzie całą budą trzęsło przy uruchamianiu to ostatnio jeździłem testówką dusterem z SS i powiem że fajnie to działało, nie było nic czuć za bardzo, nawet żonce musiałem powiedzieć że coś tu jest takiego i dopiero się zorientowała że rzeczywiście na światłach jest przyjemnie cicho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 49 minut temu, Mars_wrc napisał: Ale potem kupiłem drugiego GVII 1.5 z DSG i SS to jakiś wymysł szatana jest ... auto nawet nie stanie, a to gófno już wyłącza silnik. i bardzo dobrze, masz namiastkę hybrydy , po co ma silnik działać jak się toczysz aby w końcu się zatrzymać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 3 godziny temu, BOGUS napisał: Co Wy macie z tym wylanczaniem start stopa? Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Taki odruch mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 2 godziny temu, rwIcIk napisał: Benzyna to jeszcze w miarę łagodnie. gorzej diesle Przyzwyczai się pan... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 1 minutę temu, Dark_Knight napisał: Przyzwyczai się pan... Ja już prawie 4 lata nie potrafię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Teraz, rwIcIk napisał: Ja już prawie 4 lata nie mogę Ja się przyzwyczaiłem i nawet nie zwracam uwagi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 4 godziny temu, sherif napisał: i bardzo dobrze, masz namiastkę hybrydy , po co ma silnik działać jak się toczysz aby w końcu się zatrzymać ? Po to, że zwalniam, sprawdzam czy nic nie jedzie i jadę. I dokładnie kiedy ja chcę jechać ten idiotyczny SS gasi auto. Żeby to jeszcze gasło dopiero po zatrzymaniu ... 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Miałem SS w GVII 1.0TSI manual i było super, nawet polubiłem to całe SS ... Ale potem kupiłem drugiego GVII 1.5 z DSG i SS to jakiś wymysł szatana jest ... auto nawet nie stanie, a to gófno już wyłącza silnik. Nie minął 1000km, a już miałem nawet zawsze to okropieństwo wyłączać. W międzyczasie miałem na chwilę nową Astrę z 1.2 3cyl. manual ... Jeeeezu, jak to odpalało to myślałem, że mi plomby wylecą. DRAMAT. Dziwne, bo i to 1.2 i 1.0 z GVII to 3 cylindrowce, a w Golfie odpalanie było normalne, a w Astrze to jakaś katastrofa.No właśnie. Mi w 1.0 tsi udało się zaakceptować i przyzwyczaić do tego wynalazku. Natomiast mam w rodzinie 2 vitary 1.4 i tam s&s jest wyłanczany za każdym razem, ale faktycznie działa za wcześnie jak jeszcze auto się toczy i jakby bardziej nerwowo. Minusem wyłaczenia w Suzuki jest oczojebna kontrolka żółta na zegarach. Jakby mi miała tak świecić jak się nic złego nie dzieje to bym pewnie jednak nie wyłanczał. Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 Godzinę temu, Mars_wrc napisał: Po to, że zwalniam, sprawdzam czy nic nie jedzie i jadę. I dokładnie kiedy ja chcę jechać ten idiotyczny SS gasi auto. Żeby to jeszcze gasło dopiero po zatrzymaniu ... Jak zwolnisz np z 50kmph o te 20-30kmph to nie zgaśnie. Jak zwolnisz do 3-4kmph to zgaśnie bo mysli, że się zatrzymujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 W G7 w manualu wyłączam SS od razu po uruchomieniu silnika, odruchowo, bo jest przycisk zaraz przy kolanie. Sam system działa rewelacyjnie, gasi dopiero, jak auto stoi, a odpala w ułamku sekundy nim zdążę sprzęgło wcisnąć do końca. Tyle, że ja bardziej ze względów technicznych wolę, aby to nie działało i nie gasiło mi na każdym skrzyżowaniu silnika, tym bardziej, że mam problemy z lewą stopą i nie mogę trzymać nogi na sprzęgle zbyt długo. Jednak są sytuacje, kiedy aktywuję przyciskiem SS, żeby zgasił silnik np dojeżdżając do przejazdu kolejowego z zamkniętymi zaporami (zdarza się kilka razy w roku), albo dojeżdżając do świateł, które znam, a wiem, że tam bardzo długo się czeka i właśnie zapaliło się czerwone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 5 minutes ago, kaczorek79 said: W G7 w manualu wyłączam SS od razu po uruchomieniu silnika, odruchowo, bo jest przycisk zaraz przy kolanie. Sam system działa rewelacyjnie, gasi dopiero, jak auto stoi, a odpala w ułamku sekundy nim zdążę sprzęgło wcisnąć do końca. Tyle, że ja bardziej ze względów technicznych wolę, aby to nie działało i nie gasiło mi na każdym skrzyżowaniu silnika, tym bardziej, że mam problemy z lewą stopą i nie mogę trzymać nogi na sprzęgle zbyt długo. Jednak są sytuacje, kiedy aktywuję przyciskiem SS, żeby zgasił silnik np dojeżdżając do przejazdu kolejowego z zamkniętymi zaporami (zdarza się kilka razy w roku), albo dojeżdżając do świateł, które znam, a wiem, że tam bardzo długo się czeka i właśnie zapaliło się czerwone. Szkoda wlasnie, ze nie mozna zdefiniowac, zeby to sie uruchamialo np po 5-10 sekundach stania. Wtedy odpadalby problem korkow, dojazdu do skrzyzowania, etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Maciej__ napisał: Szkoda wlasnie, ze nie mozna zdefiniowac, zeby to sie uruchamialo np po 5-10 sekundach stania. Wtedy odpadalby problem korkow, dojazdu do skrzyzowania, etc. W VAGu i BMW pewnie się da, bo tam wystarczy kawałek kabla i można przekodowywać do woli, jak ktoś ogarnia programowanie. Fakt, że byłoby to dobre rozwiązanie, tylko kłóci się z eko. Edytowane 4 Marca 2021 przez kaczorek79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.