Skocz do zawartości

Golf VIII czyli wtopa?


G.O.A.T.

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, iwik napisał:

Ja nie jestem 50+ i generalnie jestem fanem nowych technologii, ale obsługa wszystkiego w aucie na tych ekranach jest zwyczajnie niewygodna.

Mogę się do tego przyzwyczaić, ale nigdy nie będzie to tak intuicyjne i proste jak obsługa Golfa 7.

Jeździłem też pugiem 308 przez ponad tydzień i o ile te zegary mi nie przeszkadzały, a nawet uważam je za oryginalny pomysł nie utrudniający życia, to niestety ekran i obsługa funkcji auta na nim to porażka. 

dokładnie tak

jak kiedyś napisawszy co auto powinno mieć to mało tu nie zjedli -wszyscy chcieli wirtualne zegary tablety i ledy bo to wygoda i moda - nie wiem co innego się myśli a co innego wybiera?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, bnow napisał:

Jeszcze w trakcie. 

Namawiali nas na 3 i X1 twierdząc, że najem będzie taniej niż Octavia, ale chyba nie będzie. 

Terez testujemy Golfa, potem Octavia i na końcu damy jeszcze chyba szanse Toyocie Corolli hybrid, aczkolwiek przypuszczam, że to wypadnie gorzej niż diesel. 

 

Pewnie skończy się na Octavii. 

Teraz też jeżdżą Octavia i w porównaniu do poprzednich Focusow jest przepasc. W 30 Focusach było wymienionych 6 silników na gwarancji. 

nowa Octavia w środku niczym nie rózni się od G 8 gen- czyli total porażka to tego światła świecące wszedzie tylko nie tam gdzie trzeba.

Edytowane przez Dareek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pejus1982 napisał:

 

Ale mY nie rozmawiamy tutaj o kryzysie Volkswagena, bo pewnie firma ma się dobrze, tylko o przyczynach spadku sprzedaży konkretnego modelu - Golfa VIII. Kilka osób już w tym wątku napisało, że sterowanie podstawowymi funkcjami za pomocą ''dotyku'' a nie ''pokrętła'' jest dla nich nie do przyjęcia, przynajmniej jeśli jest jeszcze jakiś wybór.

 

juz wspominalem o tym tu kiedys w innej dyskusji, ze Civic po lifcie (i inne modele Hondy) wrocily do pokrętła i kilku podstawowych fizycznych klawiszy w infotainmencie, bo klienci narzekali. Tak samo np sterowanie klimatyzacją z sensorów w HR-V, kolejny model ma juz pokrętła. Ale faktycznie widac tendencje do pogoni za "nowoczesnoscia" i tabletyzacji wnętrz

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem leona i golfa , problemem nie były braki gałek tylko mega mulący wręcz zacinający się system na tych gównianych tabletach. Wszystko działało jak na starym kompie. Do tego auta hurtowo wracają na serwisy z usterkami elektroniki jak to poprawią to ludzie się przyzwyczają. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dareek napisał:

nowa Octavia w środku niczym nie rózni się od G 8 gen- czyli total porażka to tego światła świecące wszedzie tylko nie tam gdzie trzeba.


 

Dzisiaj z ciekawości byłem zobaczyć. Octavia wyglada zdecydowanie lepiej w środku niż Golf 8. 
 

Golf 8 jest jak teraz na poziomie Polo. 
 

 

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, RABIN napisał:

Testowałem leona i golfa , problemem nie były braki gałek tylko mega mulący wręcz zacinający się system na tych gównianych tabletach. Wszystko działało jak na starym kompie. Do tego auta hurtowo wracają na serwisy z usterkami elektroniki jak to poprawią to ludzie się przyzwyczają. 

 

😮 tego to już nie rozumiem jak można taki badziew wpuścić do auta dla marki mającej takie zaplecze jakościowe, technologiczne i pieniężne... co ciekawe jakiś czas temu oglądałem test dustera i gość mówił że wygląd mediów archaiczny ale że działają mega szybko i bezproblemowo tak jak powinno być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bielaPL napisał:

 

😮 tego to już nie rozumiem jak można taki badziew wpuścić do auta dla marki mającej takie zaplecze jakościowe, technologiczne i pieniężne... co ciekawe jakiś czas temu oglądałem test dustera i gość mówił że wygląd mediów archaiczny ale że działają mega szybko i bezproblemowo tak jak powinno być

 

był termin zakończenia projektu, to zakończyli ;]

A tak na poważnie, to powoli produkcja i użytkowanie samochodów zaczyna przypominać produkcję oprogramowania. Wypuszcza się jakiś produkt często nie do końca przetestowany, potem trzeba wgrywać poprawki, a potem i tak człowiek jest skazany na ciągłe aktualizacje, które wprowadzają z jednej strony poprawki i ulepszenia, z drugiej nowe błędy ;]

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syn ma GVIII (1,0 110km manual) 

z mojego punktu widzenia - super 

i na zewnątrz i w srodku

pare razy się przejechałem, naprawdę super, przy czym porównując i do moich pierwszych aut którymi jeździłem lata świetlne temu, i do obecnych, tak zwanych chińskich Premium ;)

Ktoś wyżej pisał o problemach, to prawda, jakies jedno wyzwanie na aktualizacje już było i prawdopodobnie jeszcze będzie, ale jeździ 

aha

no i tak dla podtrzymania dyskusji na temat wieszających się tabletów i td

w swoim aktualnym samochodzie, gdzie prawie wszystko jest sterowane z ekranu

pomyslalem jak często używam / steruje czymkolwiek

wylaczyc START/STOP - regularnie (i tu minus dla Volvo, bo trzeba zrobic 2 ruchy palcem)

regulacja temperatury - nie wiem, przez 2,5 roku może kilka razy dotykalem

w trasie często steruje radio, w długich trasach zmieniam stacje radiowe

to, w zasadzie, wszystko

 

Edytowane przez akisel
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, maro_t napisał:

był termin zakończenia projektu, to zakończyli ;]

A tak na poważnie, to powoli produkcja i użytkowanie samochodów zaczyna przypominać produkcję oprogramowania. Wypuszcza się jakiś produkt często nie do końca przetestowany, potem trzeba wgrywać poprawki, a potem i tak człowiek jest skazany na ciągłe aktualizacje, które wprowadzają z jednej strony poprawki i ulepszenia, z drugiej nowe błędy ;]

 

Ciekaw jestem, jak to będzie z tymi autami za kilka lat. Cykl życia oprogramowania jest coraz krótszy.

Czy nie będzie tak, jak z telefonami czy komputerami? Jak kupisz model z górnej półki, to jeszcze na jakiś czas starczy, ale tańszy sprzęt sprzed 4-5 lat powoli nie nadaje się do użytku. AA czy Carplay przestaną działać z nowymi systemami itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, spad napisał:

Na Aliexpress dostaniesz takie cuda dedykowane pod konkretne auto.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

Są zgadza się, ale takie panele umożliwiające montaż (jak auto nie posiada a moje ma) radio 2DIN. Raczej pod IPad 10,2” nie będą mieli 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Majkiel napisał:

 

Ciekaw jestem, jak to będzie z tymi autami za kilka lat. Cykl życia oprogramowania jest coraz krótszy.

Czy nie będzie tak, jak z telefonami czy komputerami? Jak kupisz model z górnej półki, to jeszcze na jakiś czas starczy, ale tańszy sprzęt sprzed 4-5 lat powoli nie nadaje się do użytku. AA czy Carplay przestaną działać z nowymi systemami itp. 

Dlatego będzie warto kupić elektryka od Apple (nad którym pracują). Aktualizacje będą długo zapewnione, ale ładowarki będą sprzedawane osobno 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Majkiel said:

 

Ciekaw jestem, jak to będzie z tymi autami za kilka lat. Cykl życia oprogramowania jest coraz krótszy.

Czy nie będzie tak, jak z telefonami czy komputerami? Jak kupisz model z górnej półki, to jeszcze na jakiś czas starczy, ale tańszy sprzęt sprzed 4-5 lat powoli nie nadaje się do użytku. AA czy Carplay przestaną działać z nowymi systemami itp. 

 

AA czy Carplay raczej nie sa kluczowe do uzytkowania auta ;)

Przestanie dzialac, to przestanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, akisel said:

no i tak dla podtrzymania dyskusji na temat wieszających się tabletów i td

w swoim aktualnym samochodzie, gdzie prawie wszystko jest sterowane z ekranu

pomyslalem jak często używam / steruje czymkolwiek

wylaczyc START/STOP - regularnie (i tu minus dla Volvo, bo trzeba zrobic 2 ruchy palcem)

regulacja temperatury - nie wiem, przez 2,5 roku może kilka razy dotykalem

w trasie często steruje radio, w długich trasach zmieniam stacje radiowe

to, w zasadzie, wszystko

 

Ja bylem bardzo sceptyczny do tych tabletow, ale po tygodniu z C3 dochodze do podobnych wnioskow.

Obsluga tego ogranicza sie glownie do wylaczenia start/stop.

Klima jest automatyczna, wiec nie ma co za wiele gmerac, a radio obsluguje sie z kierownicy.

AA czy Caplay jeszcze nie sprawdzalem bo nie sparowalem nawet poki co telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Ja bylem bardzo sceptyczny do tych tabletow, ale po tygodniu z C3 dochodze do podobnych wnioskow.

Obsluga tego ogranicza sie glownie do wylaczenia start/stop.

Klima jest automatyczna, wiec nie ma co za wiele gmerac, a radio obsluguje sie z kierownicy.

AA czy Caplay jeszcze nie sprawdzalem bo nie sparowalem nawet poki co telefonu.

Po tygodniu ?

Dla mnie zajeło to dzień :), też byłem sceptyczny (choć nie krytyczny). Jak przyciski są duże, czytelne i są tam gdzie być powinny to nawet jest to lepsze rozwiązanie.

Nastaw temp praktycznie się nie rusza, radio zmienia się z kierownicy, jedynie co czasem wciskam to grzanie foteli (choć też mogą automatyczne się włączać) :). Za to wprowadzenie adresu na dużym wyświetlaczu do navi jest znacznie wygodniejsze niż kręcenie jakimś kółkiem po literce.

 

1 godzinę temu, akisel napisał:

wylaczyc START/STOP - regularnie (i tu minus dla Volvo, bo trzeba zrobic 2 ruchy palcem)

Możesz zmienić tryb jazdy i wtedy start/stop jest wyłączony a do trybu jest dedykowany przełącznik (przynajmniej u mnie).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, marcindzieg napisał:

Z drugiej strony jako użytkownikowi nowych, naszpikowanych elektroniką aut - zdarzyło Ci się coś takiego? :)

 

W BMW nie, w Golfie VII+ nie miałem problemów ale znajomemu w Golf VIII system padł w pierwszym tygodniu i musiał resetować odpalają i gasząc auto, jednocześnie trzaskając drzwiami aby symulować wsiadanie i wysiadanie, bo samo wyłączanie silnika nie wyłącza systemu. ;]

Edytowane przez chojny
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Ja bym poczekal z takimi kategorycznymi opiniami jednak troche dluzej...

Wyciaganie wnioskow na bazie spadku sprzedazy w jednym miesiacu, gdzie jednosczesnie T-roc przejal czesc klientow Golfa moze byc mylace ;]

 

Ale dlaczego VW ma być niezadowolony, że część klientów przesiadła się na droższego T-roca?

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Ale dlaczego VW ma być niezadowolony, że część klientów przesiadła się na droższego T-roca?

;]

Chyba bardzo blisko cenowo

tez braliśmy pod uwagę 

ale wybór padł na golfa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, akisel napisał:

Chyba bardzo blisko cenowo

tez braliśmy pod uwagę 

ale wybór padł na golfa

 

Ja uważam, że zwykłe kompaktowe auta są skazane na wyginięcie i dla VW najlepiej byłoby w jakiś sposób zmusić klientów Golfa do przesiadki na crossovery zanim pójdą do konkurencji.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, BOGUS napisał:

Co Wy macie z tym wylanczaniem start stopa?

Też sie dziwie, dość szybko się do tego można przyzwyczaić. Nawet jak były mrozy i silnik nie gasł na światłach to jakoś tak dziwnie było :).

Wyłączam jedynie w gęstym, powoli pełzającym korku, ale w taki stałem ostatnio jeszcze przed COVIDem :).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, sherif napisał:

Też sie dziwie, dość szybko się do tego można przyzwyczaić. Nawet jak były mrozy i silnik nie gasł na światłach to jakoś tak dziwnie było :).

Wyłączam jedynie w gęstym, powoli pełzającym korku, ale w taki stałem ostatnio jeszcze przed COVIDem :).

 

mnie irytuje uruchamianie silnika. Moim zdaniem start&stop w połączeniu z klasycznym rozrusznikiem to pomyłka. Gdybym miał miękką hybrydę bez rozrusznika, gdzie silnik elektryczny potrafi uruchomić spalinowy bez żadnej wyczuwalnej wibracji, to wtedy bym pewnie używał.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, maro_t napisał:

 

mnie irytuje uruchamianie silnika. Moim zdaniem start&stop w połączeniu z klasycznym rozrusznikiem to pomyłka. Gdybym miał miękką hybrydę bez rozrusznika, gdzie silnik elektryczny potrafi uruchomić spalinowy bez żadnej wyczuwalnej wibracji, to wtedy bym pewnie używał.

Benzyna to jeszcze w miarę łagodnie.

gorzej diesle ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, maro_t napisał:

mnie irytuje uruchamianie silnika. Moim zdaniem start&stop w połączeniu z klasycznym rozrusznikiem to pomyłka. Gdybym miał miękką hybrydę bez rozrusznika, gdzie silnik elektryczny potrafi uruchomić spalinowy bez żadnej wyczuwalnej wibracji, to wtedy bym pewnie używał.

Miałem diesla z S&S i mam benzynę. Uruchamia się momentalnie i bez żadnych drgań i tego typu atrakcji. W pierwszym aucie też wyłączałem system (dedykowanym przyciskiem !) przez pierwsze kilka dni, potem mi to już nie przeszkadzało :). Fakt, że czasem jeździłem VW CC i tam było to deko gorzej zrobione, ale też jakoś to nie przeszkadza.

Nie wiem, może trafiłeś rzeczywiście na jakieś gorsze konstrukcje pod tym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sherif napisał:

Miałem diesla z S&S i mam benzynę. Uruchamia się momentalnie i bez żadnych drgań i tego typu atrakcji. W pierwszym aucie też wyłączałem system (dedykowanym przyciskiem !) przez pierwsze kilka dni, potem mi to już nie przeszkadzało :). Fakt, że czasem jeździłem VW CC i tam było to deko gorzej zrobione, ale też jakoś to nie przeszkadza.

Nie wiem, może trafiłeś rzeczywiście na jakieś gorsze konstrukcje pod tym względem.

 

jakie to auta? Pewnie jakaś klasa premium i jest to lepiej zrobione, wyciszone. Ja mam zwykłego kompakta. Chociaż w Astrze i tak jeszcze nie działa to najgorzej w porównaniu np. z Hondą Civic (poprzedni model) 1.8 gdzie całą budą trzęsło przy uruchamianiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, maro_t napisał:

 

jakie to auta? Pewnie jakaś klasa premium i jest to lepiej zrobione, wyciszone. Ja mam zwykłego kompakta. Chociaż w Astrze i tak jeszcze nie działa to najgorzej w porównaniu np. z Hondą Civic (poprzedni model) 1.8 gdzie całą budą trzęsło przy uruchamianiu

XC70, V90, A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem SS w GVII 1.0TSI manual i było super, nawet polubiłem to całe SS ...

Ale potem kupiłem drugiego GVII 1.5 z DSG i SS to jakiś wymysł szatana jest ... auto nawet nie stanie, a to gófno już wyłącza silnik. Nie minął 1000km, a już miałem nawet zawsze to okropieństwo wyłączać. W międzyczasie miałem na chwilę nową Astrę z 1.2 3cyl. manual ... Jeeeezu, jak to odpalało to myślałem, że mi plomby wylecą. DRAMAT. Dziwne, bo i to 1.2 i 1.0 z GVII to 3 cylindrowce, a w Golfie odpalanie było normalne, a w Astrze to jakaś katastrofa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Mars_wrc napisał:

Miałem SS w GVII 1.0TSI manual i było super, nawet polubiłem to całe SS ...

Ale potem kupiłem drugiego GVII 1.5 z DSG i SS to jakiś wymysł szatana jest ... auto nawet nie stanie, a to gófno już wyłącza silnik. Nie minął 1000km, a już miałem nawet zawsze to okropieństwo wyłączać. W międzyczasie miałem na chwilę nową Astrę z 1.2 3cyl. manual ... Jeeeezu, jak to odpalało to myślałem, że mi plomby wylecą. DRAMAT. Dziwne, bo i to 1.2 i 1.0 z GVII to 3 cylindrowce, a w Golfie odpalanie było normalne, a w Astrze to jakaś katastrofa.

 

W manualu jest o tyle łatwiej, że zawsze można przytrzymać sprzęgło to nie zgaśnie, w automacie gaśnie zanim się zatrzymasz, ja wyłączam zawsze.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, maro_t napisał:

 

jakie to auta? Pewnie jakaś klasa premium i jest to lepiej zrobione, wyciszone. Ja mam zwykłego kompakta. Chociaż w Astrze i tak jeszcze nie działa to najgorzej w porównaniu np. z Hondą Civic (poprzedni model) 1.8 gdzie całą budą trzęsło przy uruchamianiu

to ostatnio jeździłem testówką dusterem z SS i powiem że fajnie to działało, nie było nic czuć za bardzo, nawet żonce musiałem powiedzieć że coś tu jest takiego i dopiero się zorientowała że rzeczywiście na światłach jest przyjemnie cicho ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Mars_wrc napisał:

Ale potem kupiłem drugiego GVII 1.5 z DSG i SS to jakiś wymysł szatana jest ... auto nawet nie stanie, a to gófno już wyłącza silnik.

i bardzo dobrze, masz namiastkę hybrydy :), po co ma silnik działać jak się toczysz aby w końcu się zatrzymać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sherif napisał:

i bardzo dobrze, masz namiastkę hybrydy :), po co ma silnik działać jak się toczysz aby w końcu się zatrzymać ?

 Po to, że zwalniam, sprawdzam czy nic nie jedzie i jadę. I dokładnie kiedy ja chcę jechać ten idiotyczny SS gasi auto. Żeby to jeszcze gasło dopiero po zatrzymaniu ...

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem SS w GVII 1.0TSI manual i było super, nawet polubiłem to całe SS ...
Ale potem kupiłem drugiego GVII 1.5 z DSG i SS to jakiś wymysł szatana jest ... auto nawet nie stanie, a to gófno już wyłącza silnik. Nie minął 1000km, a już miałem nawet zawsze to okropieństwo wyłączać. W międzyczasie miałem na chwilę nową Astrę z 1.2 3cyl. manual ... Jeeeezu, jak to odpalało to myślałem, że mi plomby wylecą. DRAMAT. Dziwne, bo i to 1.2 i 1.0 z GVII to 3 cylindrowce, a w Golfie odpalanie było normalne, a w Astrze to jakaś katastrofa.
No właśnie. Mi w 1.0 tsi udało się zaakceptować i przyzwyczaić do tego wynalazku. Natomiast mam w rodzinie 2 vitary 1.4 i tam s&s jest wyłanczany za każdym razem, ale faktycznie działa za wcześnie jak jeszcze auto się toczy i jakby bardziej nerwowo. Minusem wyłaczenia w Suzuki jest oczojebna kontrolka żółta na zegarach. Jakby mi miała tak świecić jak się nic złego nie dzieje to bym pewnie jednak nie wyłanczał.

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mars_wrc napisał:

 Po to, że zwalniam, sprawdzam czy nic nie jedzie i jadę. I dokładnie kiedy ja chcę jechać ten idiotyczny SS gasi auto. Żeby to jeszcze gasło dopiero po zatrzymaniu ...

Jak zwolnisz np z 50kmph o te 20-30kmph to nie zgaśnie. Jak zwolnisz do 3-4kmph to zgaśnie bo mysli, że się zatrzymujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W G7 w manualu wyłączam SS od razu po uruchomieniu silnika, odruchowo, bo jest przycisk zaraz przy kolanie. Sam system działa rewelacyjnie, gasi dopiero, jak auto stoi, a odpala w ułamku sekundy nim zdążę sprzęgło wcisnąć do końca. Tyle, że ja bardziej ze względów technicznych wolę, aby to nie działało i nie gasiło mi na każdym skrzyżowaniu silnika, tym bardziej, że mam problemy z lewą stopą i nie mogę trzymać nogi na sprzęgle zbyt długo. Jednak są sytuacje, kiedy aktywuję przyciskiem SS, żeby zgasił silnik np dojeżdżając do przejazdu kolejowego z zamkniętymi zaporami (zdarza się kilka razy w roku), albo dojeżdżając do świateł, które znam, a wiem, że tam bardzo długo się czeka i właśnie zapaliło się czerwone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, kaczorek79 said:

W G7 w manualu wyłączam SS od razu po uruchomieniu silnika, odruchowo, bo jest przycisk zaraz przy kolanie. Sam system działa rewelacyjnie, gasi dopiero, jak auto stoi, a odpala w ułamku sekundy nim zdążę sprzęgło wcisnąć do końca. Tyle, że ja bardziej ze względów technicznych wolę, aby to nie działało i nie gasiło mi na każdym skrzyżowaniu silnika, tym bardziej, że mam problemy z lewą stopą i nie mogę trzymać nogi na sprzęgle zbyt długo. Jednak są sytuacje, kiedy aktywuję przyciskiem SS, żeby zgasił silnik np dojeżdżając do przejazdu kolejowego z zamkniętymi zaporami (zdarza się kilka razy w roku), albo dojeżdżając do świateł, które znam, a wiem, że tam bardzo długo się czeka i właśnie zapaliło się czerwone.

 

Szkoda wlasnie, ze nie mozna zdefiniowac, zeby to sie uruchamialo np po 5-10 sekundach stania.

Wtedy odpadalby problem korkow, dojazdu do skrzyzowania, etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Szkoda wlasnie, ze nie mozna zdefiniowac, zeby to sie uruchamialo np po 5-10 sekundach stania.

Wtedy odpadalby problem korkow, dojazdu do skrzyzowania, etc.

W VAGu i BMW pewnie się da, bo tam wystarczy kawałek kabla i można przekodowywać do woli, jak ktoś ogarnia programowanie. Fakt, że byłoby to dobre rozwiązanie, tylko kłóci się z eko.

Edytowane przez kaczorek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.