Skocz do zawartości

2022 Jeep Grand Wagoneer


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

46 minut temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

61F4A888-AED1-4F89-8EA4-CD17AAD6B87F.jpeg.5c811f36131bd3cfa52480d19b2f7425.jpegFB23274F-B30D-445A-A4D5-5AC8609A42D3.jpeg.57df6b1ef7ce9a442393d34080a2b936.jpeg7466C05D-309E-421C-88C9-E94406D84C60.jpeg.633daab86efea4185a4de5cf95f57b81.jpeg60473820-C76C-45EC-B05F-B1989D782834.jpeg.cb472e1dfb546a0574eb70a0bb79ec1c.jpegD8BB1DDC-41F9-4645-894C-A4EEFEC61880.jpeg.1d2979661d1280f850b603bd29563985.jpeg59413C00-E6E3-487B-8A2F-F642140CC0B9.jpeg.5fa306dc36a359871c910d8a3ea92f44.jpeg75B057CD-4F0F-4BE4-9235-FC6A46B7A808.jpeg.00c3691cf43bd5f76ba88ee8184944cb.jpeg

 

Chyba większej kwintesencji amerykańskości samochodowej to nie ma. 6.4L V8, 471 KM. 6 sekund do setki w czymś rozmiarów i masy czołgu. Może pociągnąć czterotonową przyczepę. Przejedzie przez pół metra wody. Pneumatyczne, regulowane zawieszenie pozwalające na podniesienie samochodu o 30 cm. 8 miejsc siedzących. 75” ekranów. 1375 watt sprzęt hifi z 23 głośnikami. System samodzielnej jazdy. Cena relatywnie przystępna. 
 

Jak człowiek ma dużą rodzine, duży garaż i dużo kasy na benzynę, to taki samochód ma sens.  

 

Wybieranie biegów takim pokrętłem okazuje się niesamowicie wygodne. Auto mi się podoba - ciekawe czy będzie się "check engine" w nim palił.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, Dark_Knight said:

 

Wybieranie biegów takim pokrętłem okazuje się niesamowicie wygodne. Auto mi się podoba - ciekawe czy będzie się "check engine" w nim palił.

;]

 


Ten samochód ma swój urok. Nie jestem potencjalnym kupcem z wielu powodów ale podziwiam to jak bezkompromisowo go stworzono. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Ten samochód ma swój urok. Nie jestem potencjalnym kupcem z wielu powodów ale podziwiam to jak bezkompromisowo go stworzono. 

 

ZTCW ma być też Wagoneer bez "Grand". To by w EU miało większą rację bytu.

Ale nie wiem czy jednak nie poszedłbym raczej po GLS/X7. Jednak te auta są tak dopracowane, że wątpię aby Jeep potrafił nawiązać walkę. Wsadzenie tony gadżetów tu nie pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, Dark_Knight said:

 

ZTCW ma być też Wagoneer bez "Grand". To by w EU miało większą rację bytu.

Ale nie wiem czy jednak nie poszedłbym raczej po GLS/X7. Jednak te auta są tak dopracowane, że wątpię aby Jeep potrafił nawiązać walkę. Wsadzenie tony gadżetów tu nie pomoże.

 


Jakbym szukał coś z tego segmentu to moim faworytem jest GMC Yukon. Ale on jest $20-$30K droższy od tego Jeepa. Powyżej $100K. Oczywiście potem pojawia się na horyzoncie Land Rover i jazda jak ten upadły prawie królewicz z rudą brodą i schizofreniczną małżonką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Jakbym szukał coś z tego segmentu to moim faworytem jest GMC Yukon. Ale on jest $20-$30K droższy od tego Jeepa. Powyżej $100K. Oczywiście potem pojawia się na horyzoncie Land Rover i jazda jak ten upadły prawie królewicz z rudą brodą i schizofreniczną małżonką. 

 

Range Rover do mnie jakoś nie przemawia (oprócz Velara ale to bliźniak F-Pace więc bez sensu). Za to bardzo spodobał mi się nowy LR Defender.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Dark_Knight said:

 

Range Rover do mnie jakoś nie przemawia (oprócz Velara ale to bliźniak F-Pace więc bez sensu). Za to bardzo spodobał mi się nowy LR Defender.

:ok:

 


Ja jak już pisałem nie jestem wielkim zwolennikiem SUV. Tak, mamy jedno ale to było tylko dlatego że chcieliśmy hybrydę i akurat Volvo miało wtedy najbardziej innowacyjne rozwiązanie. Ale raczej wrócimy do sedanów po tym eksperymencie. Nie ma powodu pchania przed sobą powietrza bo człowiek chce siedzieć wyżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Ja jak już pisałem nie jestem wielkim zwolennikiem SUV. Tak, mamy jedno ale to było tylko dlatego że chcieliśmy hybrydę i akurat Volvo miało wtedy najbardziej innowacyjne rozwiązanie. Ale raczej wrócimy do sedanów po tym eksperymencie. Nie ma powodu pchania przed sobą powietrza bo człowiek chce siedzieć wyżej. 

 

Nie masz dwójki małych dzieci - a to zmienia perspektywę.

:ok:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Florydziak_Florydziak_Flor said:

 

Chyba większej kwintesencji amerykańskości samochodowej to nie ma. 6.4L V8, 471 KM. 6 sekund do setki w czymś rozmiarów i masy czołgu. Może pociągnąć czterotonową przyczepę. Przejedzie przez pół metra wody. Pneumatyczne, regulowane zawieszenie pozwalające na podniesienie samochodu o 30 cm. 8 miejsc siedzących. 75” ekranów. 1375 watt sprzęt hifi z 23 głośnikami. System samodzielnej jazdy. Cena relatywnie przystępna. 
 

Jak człowiek ma dużą rodzine, duży garaż i dużo kasy na benzynę, to taki samochód ma sens.  

 

Piękny - w US czy China ma duże szanse na sukces. Dobrze to ująłeś - kwintesencja amerykańskiego stylu.

Nam w EU pozostaje czekać na nowego Grand Cherokee w wersji 5 osobowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Ten samochód ma swój urok. Nie jestem potencjalnym kupcem z wielu powodów ale podziwiam to jak bezkompromisowo go stworzono. 

 

ja też nie jestem fanem takich czołgów, ale jeszcze bardziej nie lubię motoryzacji udawanej, że coś jest do wszystkiego. Ten samochód nie udaje tylko wygląda jakby od początku miał być właśnie taki: wielki, cięzki, bezkompromisowy, opływający (miejscami pretensjonalnym) luksusem i amerykański.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, Filipfm said:

5.5 metra długości, 2,1 szerokosci :) 

w sam raz do miasta i wozenia bombelków do przedszkola i szkoły 2 ulice dalej 😄 

 

 

 

W USA ulice / parkingi są inne, takie wymiary to nie problem. 👍

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, dzidzia napisał:

 

W USA ulice / parkingi są inne, takie wymiary to nie problem. 👍

 

 

to oczywiste, ze to nie auto do sredniowiecznych miasteczek Włoch, Francji czy Hiszpanii 😄 gdzie czasem kompakt jest za duzy 😄

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Filipfm napisał:

 

to oczywiste, ze to nie auto do sredniowiecznych miasteczek Włoch, Francji czy Hiszpanii 😄 gdzie czasem kompakt jest za duzy 😄

 

 

widzę oczami wyobraźni szukanie tym miejsca do parkowania w tych jednokierunkowych uliczkach w okolicach krakowskiego rynku ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maro_t napisał:

 

widzę oczami wyobraźni szukanie tym miejsca do parkowania w tych jednokierunkowych uliczkach w okolicach krakowskiego rynku ;]

 

i do tego skoro to na pusto wazy pod 3 tony, to DMC zapewne nie łapie się na kategorie B :jump:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

Może pociągnąć czterotonową przyczepę.

 

W USA na zwykłym prawku kategorii B (czy lokalnym odpowiedniku) możesz ciągnąć takim autem przyczepę 4 tony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, kravitz said:

 

W USA na zwykłym prawku kategorii B (czy lokalnym odpowiedniku) możesz ciągnąć takim autem przyczepę 4 tony?


Tak. Normalne prawo jazdy USA pozwala na jazdę samochodem do 12 ton z przyczepą do 4.5 tony. Możesz wieźć do 16 osób w samochodzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


Tak. Normalne prawo jazdy USA pozwala na jazdę samochodem do 12 ton z przyczepą do 4.5 tony. Możesz wieźć do 16 osób w samochodzie. 

 

Szczerze zazdroszczę.

jak widać w UE (a przynajmniej w PL) to jest drapaniem się lewą ręką przez prawe ramie. Zawsze kombinacje ile można ciągnąć, jaka przyczepa.

Różne wydumki w celu przerejestrowania przyczepy na mniejsza masę, itp.

Większa mazurska łódka do przeciągnięcia z miejsca na miejsce i lipa.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Filipfm napisał:

 

to dopiero po przyjezdzie do Polski 

crushed-car-bales-1502143612-1317302.jpe

 

W końcu wymyślili coś na ograniczenie kosztów transportu. Zamiast trzech wchodzi osiem i jeszcze możesz sobie wybrać rodzaj nadwozia już na miejscu;]

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
ZTCW ma być też Wagoneer bez "Grand". To by w EU miało większą rację bytu.
Ale nie wiem czy jednak nie poszedłbym raczej po GLS/X7. Jednak te auta są tak dopracowane, że wątpię aby Jeep potrafił nawiązać walkę. Wsadzenie tony gadżetów tu nie pomoże.
 


Q9
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 hours ago, Dark_Knight said:

 

ZTCW ma być też Wagoneer bez "Grand". To by w EU miało większą rację bytu.

Ale nie wiem czy jednak nie poszedłbym raczej po GLS/X7. Jednak te auta są tak dopracowane, że wątpię aby Jeep potrafił nawiązać walkę. Wsadzenie tony gadżetów tu nie pomoże.

 

 

Wagoneer bez Grand to ten sam Wagoneer ale mniej luksusowy, bez tych ekranów desce dla pasażera i innych dodatków, wielkość pozostaje bez zmian.

 

 

2022 Jeep Wagoneer

 

 

W EU Wagoneer nie będzie oferowany - to auto nie dla nas. Dla EU jest przewidziany nowy GC w wersji 5 osobowej, który już testują nawet w PL

 

Zamaskowany Jeep Grand Cherokee /

 

fot. czytelnik Wojciecha /

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dzidzia napisał:

 

Wagoneer bez Grand to ten sam Wagoneer ale mniej luksusowy, bez tych ekranów desce dla pasażera i innych dodatków, wielkość pozostaje bez zmian.

 

 

W EU Wagoneer nie będzie oferowany - to auto nie dla nas. Dla EU jest przewidziany nowy GC w wersji 5 osobowej, który już testują nawet w PL

 

Zamaskowany Jeep Grand Cherokee /

 

fot. czytelnik Wojciecha /

 

co to za blachy?  chyba te "profesjonalne" chociaz mialy miec zielona czcionke, chyba, ze to kwestia zdjec.

infocar:fivehundred

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dzidzia napisał:

 

Wagoneer bez Grand to ten sam Wagoneer ale mniej luksusowy, bez tych ekranów desce dla pasażera i innych dodatków, wielkość pozostaje bez zmian.

 

 

2022 Jeep Wagoneer

 

 

W EU Wagoneer nie będzie oferowany - to auto nie dla nas. Dla EU jest przewidziany nowy GC w wersji 5 osobowej, który już testują nawet w PL

 

Zamaskowany Jeep Grand Cherokee /

 

fot. czytelnik Wojciecha /

 

A jak tak to nie. IMO Grand Cherokee to jednak klasa niżej. No i poprzednik miał bardzo mały bagażnik. Ciekawe czy to poprawią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, Dark_Knight said:

 

A jak tak to nie. IMO Grand Cherokee to jednak klasa niżej. No i poprzednik miał bardzo mały bagażnik. Ciekawe czy to poprawią.

 

 

Nowy GC to zupełnie nowe auto na płycie Gorgio do Alfy. W US już można zamawiać wersję L czyli 7-mio osobowa. 5 osobowa powinna być dostępna za kilka miesięcy - wtedy poznamy szczegóły. 

Wersja L:

All New Jeep® Grand Cherokee L - Now With A Third Row!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, dzidzia napisał:

 

Nowy GC to zupełnie nowe auto na płycie Gorgio do Alfy. W US już można zamawiać wersję L czyli 7-mio osobowa. 5 osobowa powinna być dostępna za kilka miesięcy - wtedy poznamy szczegóły. 

Wersja L:

All New Jeep® Grand Cherokee L - Now With A Third Row!

 

Pozostaje zatem poczekać.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2021 o 06:26, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

61F4A888-AED1-4F89-8EA4-CD17AAD6B87F.jpeg.5c811f36131bd3cfa52480d19b2f7425.jpegFB23274F-B30D-445A-A4D5-5AC8609A42D3.jpeg.57df6b1ef7ce9a442393d34080a2b936.jpeg7466C05D-309E-421C-88C9-E94406D84C60.jpeg.633daab86efea4185a4de5cf95f57b81.jpeg60473820-C76C-45EC-B05F-B1989D782834.jpeg.cb472e1dfb546a0574eb70a0bb79ec1c.jpegD8BB1DDC-41F9-4645-894C-A4EEFEC61880.jpeg.1d2979661d1280f850b603bd29563985.jpeg59413C00-E6E3-487B-8A2F-F642140CC0B9.jpeg.5fa306dc36a359871c910d8a3ea92f44.jpeg75B057CD-4F0F-4BE4-9235-FC6A46B7A808.jpeg.00c3691cf43bd5f76ba88ee8184944cb.jpeg

 

Chyba większej kwintesencji amerykańskości samochodowej to nie ma. 6.4L V8, 471 KM. 6 sekund do setki w czymś rozmiarów i masy czołgu. Może pociągnąć czterotonową przyczepę. Przejedzie przez pół metra wody. Pneumatyczne, regulowane zawieszenie pozwalające na podniesienie samochodu o 30 cm. 8 miejsc siedzących. 75” ekranów. 1375 watt sprzęt hifi z 23 głośnikami. System samodzielnej jazdy. Cena relatywnie przystępna. 
 

Jak człowiek ma dużą rodzine, duży garaż i dużo kasy na benzynę, to taki samochód ma sens.  

Zajefajny, jeździłbym :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.