steyr Napisano 11 Marca 2021 Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 Cześć, chciałbym kupić przyczepę lekką jednoosiową bez hamulca z DMC 750kg. Czy jest możliwość zmniejszenia DMC do 500kg? Przyczepa z 2010r naszego krajowego producenta, nie SAM. Przerabiał ktoś taki temat? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 11 Marca 2021 Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 9 minut temu, steyr napisał: Cześć, chciałbym kupić przyczepę lekką jednoosiową bez hamulca z DMC 750kg. Czy jest możliwość zmniejszenia DMC do 500kg? Przyczepa z 2010r naszego krajowego producenta, nie SAM. Przerabiał ktoś taki temat? pozdrawiam Ale po co takie kombinacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 2 minuty temu, Dark_Knight napisał: Ale po co takie kombinacje? W obecnym aucie mam O2 500kg w papierach. Zaraz się zacznie dyskusja pewnie że ważna jest rzeczywista masa przyczepy i itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 11 Marca 2021 Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 58 minut temu, steyr napisał: W obecnym aucie mam O2 500kg w papierach. Zaraz się zacznie dyskusja pewnie że ważna jest rzeczywista masa przyczepy i itp. W okręgowej SKP się chyba takie rzeczy robi. Zadzwoń do nich, powinni powiedzieć co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 11 Marca 2021 Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 Z nową to by pewnie problemu nie było, bo widzę w ogłoszeniach, ze ta DMC jest do ustalenia ale przy używanej to pewnie ciężka sprawa. Jak wiesz jaki to producent to moze odezwij się do niego, jeśli jeszcze produkuje te przyczepy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 Z nową tematu by nie było, napisałem do producenta bo nadal klepią przyczepki zobaczymy jaka będzie odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 11 Marca 2021 Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 Potrzebujesz pismo od producenta. Z nim idziesz na Okręgową SKP, tam robisz przegląd ze zmianą danych i z tym idziesz do wydziału komunikacji. Kwestia czy producent do Ci stosowne oświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 Dostałem info od producenta przyczepy że nie ma możliwości zmiany DMC.Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 11 Marca 2021 Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 Cena tej przyczepy jest na tyle atrakcyjna w porównaniu do nowej , że warto by było się bawić w takie zmiany? Sam ponad rok temu kupiłem nową i w sumie nie żałuję ani złotówki. Przeglądając oferty używek, nowych garażówek do przebicia numerów, tanich marketowych, to moja wersja pro z Neptuna jest jak Leopard do t43. Czasami nie opłaci się kombinować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 11 Marca 2021 Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 13 godzin temu, steyr napisał: W obecnym aucie mam O2 500kg w papierach. Zaraz się zacznie dyskusja pewnie że ważna jest rzeczywista masa przyczepy i itp. @K3 i @Zuraw pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 (edytowane) Godzinę temu, karolchyla napisał: Cena tej przyczepy jest na tyle atrakcyjna w porównaniu do nowej , że warto by było się bawić w takie zmiany? Sam ponad rok temu kupiłem nową i w sumie nie żałuję ani złotówki. Przeglądając oferty używek, nowych garażówek do przebicia numerów, tanich marketowych, to moja wersja pro z Neptuna jest jak Leopard do t43. Czasami nie opłaci się kombinować. Nowa 4400zł, używka 2500zł. Racja używane chodzą w kosmicznych cenach i jest ich jak na lekarstwo znikomy wybór, nie raz lepiej opłaca się kupić nową. Generalnie szukam takiej o wymiarach min. wewn. 1250x2500 [mm] z plandeką na resorach i amortyzatorach żeby jej nie było straszne 1 tonę przewieźć. Mam teraz takiego SAM-a pancernego, ale o małej powierzchni i nie ma plandeki. Remont też by się jej przydał z czasem. Edytowane 11 Marca 2021 przez steyr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 12 Marca 2021 Udostępnij Napisano 12 Marca 2021 PO czasie uważam, że belki skrętnej w przyczepce nie ma się czego obawiać. Szczególnie jak w zamyśle ma wozić sporo więcej jak papiery pozwalają. Te najtańsze marketowe przyczepki mają rzeczywiście belki niezbyt solidne. Wahacze w nich są z wytłaczanej blachy. Te wyższe modele mają belki dużo solidniejsze. Neptun pro 210 spokojnie bierze na siebie 1m3 cementu luzem. Koła napompowane na 3 bary przysiadają do połowy, ale reszta sztywna jak trzeba. Więc belka i rama są dobrane odpowiednio. A jak wożę coś lżejszego to koła ustawiam na 2 bary. Wtedy na pusto ładnie jedzie bez podskakiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 12 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2021 Mam SAM-a na resorach z 11 piórami jak z ze Star-a do tego amortyzatory i przy ładunku min 200-300kg czuje że przyczepę ciągnę jak mi mocy brakuje. Wybieranie nierówności, dziur i itp to bajka w porówmaniu do sztywnych osi czy też osi skrętnych a wypożyczam takie jak mam większy gabaryt do przewiezienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.