Skocz do zawartości

2022 Honda Civic Sedan wyciekla


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Wyglda, że Quo Vadis Honda można jasno odpowiedzieć, na śmierć....

 

3c6cd196ee27b35e17e3e84b38f51d3b.jpg

 

Olejobioracy, nienaprawiony od 2015 podstawa. 1.5lT

 

Niektore rynki np China dostana też 1.5l bez turbo.

 

67e906a20ce236b6ec18f07740d41be7.jpg

 

aee4877c4b4899fc39049dc14ae4044a.jpgfa77db3df7b4604973ff6b5811009443.jpgaafe78ac2f1fe37c614d97ea8ceee852.jpg

 

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, OZI napisał:

 

Wyglda, że Quo Vadis Honda można jasno odpowiedzieć, na śmierć....

 

3c6cd196ee27b35e17e3e84b38f51d3b.jpg

 

Olejobioracy, nienaprawiony od 2015 podstawa. 1.5lT

 

Niektore rynki np China dostana też 1.5l bez turbo.

 

67e906a20ce236b6ec18f07740d41be7.jpg

 

aee4877c4b4899fc39049dc14ae4044a.jpgfa77db3df7b4604973ff6b5811009443.jpgaafe78ac2f1fe37c614d97ea8ceee852.jpg

 

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

 

 

 

Wygląda na FL 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Azbest napisał:

Słabo to wygląda ... stylistyka mało zachęcająca - obecny model duuuużo bardziej mi się podoba.

z tyłu zwykłe żarówki :facepalm: 

Silniki bez zmian? Przecież na EU miały być już tylko hybrydy ...

 

Najładniejszy sedan tego modelu to był VIIIgen w wersji USDM, moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierze oleju tylko teraz paliwo . Brzydal bez charakteru, nijaki ...
Mea culpa- poranna kawa nie zadzialala, oczywiscie olej

I dalej bierze....

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo to wygląda ... stylistyka mało zachęcająca - obecny model duuuużo bardziej mi się podoba.
z tyłu zwykłe żarówki :facepalm: 
Silniki bez zmian? Przecież na EU miały być już tylko hybrydy ...
Stylisty od Hultaj ukradli. Ctr +c +v z Sonata/i45 z przed decady.

eab41555db78c60464e8b738f7dc64b9.jpg

23f4679f908c69a617614e9295bf9773.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, OZI napisał:

Wyglda, że Quo Vadis Honda można jasno odpowiedzieć, na śmierć....

 

Hmm, nigdy jakoś nie byłem wybredny jeśli chodzi o kolor auta, ale w tym przypadku ten biały wygląda jak pomyje po rzygach, a pomarańczowy już nawet jakoś może się podobać, nawet po tylko jednym piwie ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Stanach silnikowo bez zmian - bazowe wersje 2.0 NA, wyzsze 1.5T - do wyboru CVT albo CVT - brak manuala w sedanie - zresztą już tak jest. 

Manual tylko hatchu i zapewne w Si - jezeli sie pojawi. W USDM zapowiadaja tez jakas hybryde, ktora to bedzie jedynym napędem wersji europejskiej. 

Jest tez wiecej fotek hatcha. Kierunkowskazy żarówkowe :facepalm:

 

2022-Honda-Civic-10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Filipfm napisał:

W Stanach silnikowo bez zmian - bazowe wersje 2.0 NA, wyzsze 1.5T - do wyboru CVT albo CVT - brak manuala w sedanie - zresztą już tak jest. 

Manual tylko hatchu i zapewne w Si - jezeli sie pojawi. W USDM zapowiadaja tez jakas hybryde, ktora to bedzie jedynym napędem wersji europejskiej. 

Jest tez wiecej fotek hatcha. Kierunkowskazy żarówkowe :facepalm:

 

 

Nie wiem czemu to w EU beda oferowac, wlasnie obserwujemy poczatek konca Hondy w EU. Szkoda, konkurencja coraz mniejsza a to niedobre dla konsumenta. Zostanie nam albo Stelantis albo VAG albo korea.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, wujek said:

Nie wiem czemu to w EU beda oferowac, wlasnie obserwujemy poczatek konca Hondy w EU. Szkoda, konkurencja coraz mniejsza a to niedobre dla konsumenta. Zostanie nam albo Stelantis albo VAG albo korea.

 

Obecny Civic i tak sie bardzo kiepsko sprzedawal w EU...

Oni tu jeszcze sa jedynie dzieki CRV i HRV, bo Jazz to kolejne nieporozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujek napisał:

Nie wiem czemu to w EU beda oferowac, wlasnie obserwujemy poczatek konca Hondy w EU.

 

 

od 2022 cala gama dostepna w EU ma byc zelektryfikowana (EV i HEV).

Jazz jest juz wylacznie hybrydowy, CRV ma opcje hybrydowa wiec pewnie znikną benzynę z oferty.

Zaprezentowany niedawno HRV tylko hybryda, Civic XI tez (za wyjatkiem CTR).

i do tego Honda e, ktora sie nie sprzedaje bo ma niski zasieg i wysoka cene. 

 

 

4 minuty temu, wujek napisał:

Szkoda, konkurencja coraz mniejsza a to niedobre dla konsumenta. Zostanie nam albo Stelantis albo VAG albo korea.

 

Zabija ich emisja CO2 i mimo wprowadzenia elektryka do puli i tak płacą Muskowi za emisję. 

Niestety. Cale szczescie KIA i Hujadaj robią duze postepy i mysle, ze mogą byc producentem mojego nastepnego auta ;) 

 

 

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Obecny Civic i tak sie bardzo kiepsko sprzedawal w EU...

Oni tu jeszcze sa jedynie dzieki CRV i HRV, bo Jazz to kolejne nieporozumienie.

 

Nowy HRV raczej nie będzie bestsellerem, bo ładne toto nie jest, a dostanie tylko ten napęd co w Jazzie wiec cenowo zabije a osiągami nie powali.

Jazz jest fajnym autem, ale zabija ceną. Zawsze byl drozszy od konkurencji ale teraz bez wyboru innego napędu niz HEV jest absurdalnie drogi.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, Filipfm said:

Zabija ich emisja CO2 i mimo wprowadzenia elektryka do puli i tak płacą Muskowi za emisję. 

Niestety. Cale szczescie KIA i Hujadaj robią duze postepy i mysle, ze mogą byc producentem mojego nastepnego auta ;) 

 

Wyglada jak by japonczycy kompletnie zaspali i Korea wyprzedzila ich o 2 dlugosci w EU...

Jeszcze chyba tylko Mazda ma dosc szeroka oferte modelowa, ale w zeszlym roku spadek sprzedazy w PL to 70%!

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Wyglada jak by japonczycy kompletnie zaspali i Korea wyprzedzila ich o 2 dlugosci w EU...

Jeszcze chyba tylko Mazda ma dosc szeroka oferte modelowa, ale w zeszlym roku spadek sprzedazy w PL to 70%!

 

Ja mysle, ze to tez kwestia mentalnosci Japonczykow + wymagania rynku. 

Ciezko jest zrobic auto, ktore wpasuje sie jednoczesnie w europejskie, azjatyckie i amerykanskie upodobania.

Do tego ciągną do siebie kwestie projektowania i chcą globalizowac - co idzie im srednio, bo po tym jak oglosili ujednolicenie gamy (jakos z rok temu) teraz juz jest przekaz, ze HRV USDM będzie odrebnym modelem. 

Przeniesienie R&D na EU rynek im sie odbilo czkawka, bo modele projektowane, i budowane w Europie mialy wpadki jakosciowe, chociaz UFO bylo chyba najlepiej sprzedajaca sie generacja Civica ever w Europie.

 

Do tego liczą kasę, wycofuja sie z motorsportu i maja sie koncentrowac na EV. Soichiro sie w grobie przewraca 

Edytowane przez Filipfm
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Obecny Civic i tak sie bardzo kiepsko sprzedawal w EU...

Oni tu jeszcze sa jedynie dzieki CRV i HRV, bo Jazz to kolejne nieporozumienie.

Jazz to ciekawe auto ale cena chora. Mysle, ze powoli si wycofaja niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, wujek napisał:

Jazz to ciekawe auto ale cena chora. Mysle, ze powoli si wycofaja niestety.

 

trzeba kupic cos co jeszcze daje jakas frajde z jazdy i schowac pod kocem, wyjezdzac w sloneczne weekendy, a na codzien kupic jakas lodówke, ktora bedzie wozic z A do B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Maciej__ said:

 

Obecny Civic i tak sie bardzo kiepsko sprzedawal w EU...

Oni tu jeszcze sa jedynie dzieki CRV i HRV, bo Jazz to kolejne nieporozumienie.


W większości krajów sedany się już nie sprzedają. Ludzie chcą SUV i koniec. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


W większości krajów sedany się już nie sprzedają. Ludzie chcą SUV i koniec. 

 

Mnie się sedan kojarzy z Fiatem 125p mojego taty, którym jeździliśmy gdy byłem mały. I nie zmienię tego, nawet najdroższe BMW tak mi się kojarzy i już ;]. W życiu żadnego sedana nie kupię. Ale za SUV też nie przepadam. Zwykły hatchback jest dla mnie najpraktyczniejszym nadwoziem, no i może kombi żeby pies miał gdzie jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, maro_t said:

 

Mnie się sedan kojarzy z Fiatem 125p mojego taty, którym jeździliśmy gdy byłem mały. I nie zmienię tego, nawet najdroższe BMW tak mi się kojarzy i już ;]. W życiu żadnego sedana nie kupię. Ale za SUV też nie przepadam. Zwykły hatchback jest dla mnie najpraktyczniejszym nadwoziem, no i może kombi żeby pies miał gdzie jechać.


A ja nadal uwielbiam dwudrzwiowe, dwumiejscowe coupé (albo targa :)) i nikt mnie nie zmusi do jeżdżenia czymś innym. Samochód dla mężczyzny ma mieć dwa miejsca siedzące i dwoje drzwi. Wszystko inne to samochód rodzinny a ja nie chcę wyglądać jak jakiś ojciec rodziny. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 hours ago, wujek said:

Nie wiem czemu to w EU beda oferowac, wlasnie obserwujemy poczatek konca Hondy w EU. Szkoda, konkurencja coraz mniejsza a to niedobre dla konsumenta. Zostanie nam albo Stelantis albo VAG albo korea.

em?

w eu (poza Honda) mamy:

Stelantis, vag, Merc, BMW, Renault, JLR, Volvo, Toyota, Subaru, Suzuki... zapomnialem o czyms? gdzie jest ten brak wyboru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, jaceq napisał:

em?

w eu (poza Honda) mamy:

Stelantis, vag, Merc, BMW, Renault, JLR, Volvo, Toyota, Subaru, Suzuki... zapomnialem o czyms? gdzie jest ten brak wyboru?

Stelantis pomijam ze wzgledu na ogolna niechec do marki :phi: Premium pomijam. Subaru nie wiem co oni tu jeszcze robia zaraz sie zawina. Renault narazie ma dobrze wycenione Clio i Megane choc zaraz sie zrobia premium zeby dac miejsce Daci i Ladzie. Suzuki fajne auta ale cos im nie idzie wogole na ulicy nie widac. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, wujek said:

Stelantis pomijam ze wzgledu na ogolna niechec do marki :phi: Premium pomijam. Subaru nie wiem co oni tu jeszcze robia zaraz sie zawina. Renault narazie ma dobrze wycenione Clio i Megane choc zaraz sie zrobia premium zeby dac miejsce Daci i Ladzie. Suzuki fajne auta ale cos im nie idzie wogole na ulicy nie widac. 

 

Rozumiem Twoja niechec - jednak wybor ogolnie jest i to calkiem spory, do tego kazdy z wymienionych koncernow dysponuje kilkoma (lub wiecej?) markami (no moze poza Mercedesem, chyba ze doliczamy SMART ;) ), ja jestem zdania ze wybor jednak jest i to calkiem spory i to ze Honda ktora (no poza crv) malo kto kupuje zniknie to raczej malo kto zauwazy

 

btw, apropos Subaru, w PL to malo, ale u mnie dla przykladu troche tego jezdzi, byl taki czas ze sporo foresterow sie pojawilo u mnie na ulicach, do tego kumpel w PL wlasnie nowego foresterka nabyl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jaceq napisał:

 

Rozumiem Twoja niechec - jednak wybor ogolnie jest i to calkiem spory, do tego kazdy z wymienionych koncernow dysponuje kilkoma (lub wiecej?) markami (no moze poza Mercedesem, chyba ze doliczamy SMART ;) ), ja jestem zdania ze wybor jednak jest i to calkiem spory i to ze Honda ktora (no poza crv) malo kto kupuje zniknie to raczej malo kto zauwazy

 

Wybor jest iluzoryczny bo to co kupujesz to czesto inny znaczek i inne pozycjonowanie rynkowe ale pod spodem to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Filipfm napisał:

 

Wybor jest iluzoryczny bo to co kupujesz to czesto inny znaczek i inne pozycjonowanie rynkowe ale pod spodem to samo.

 

ale tak naprawdę co mnie obchodzi co pod spodem. Mogą tam sobie nawet chomiki zasuwać na kółeczkach. Jeżeli samochód wygląda inaczej, siedzi się inaczej, dotyka innych materiałów, jest cichszy/głośniejszy, inaczej reaguje na gaz, to jest inny nawet jak cała płyta i wszystkie podzespoły są te same. Tak jakby powiedzieć że każdy dom jest taki sam, który ma ściany z pustaka tej samej firmy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, maro_t napisał:

 

ale tak naprawdę co mnie obchodzi co pod spodem. Mogą tam sobie nawet chomiki zasuwać na kółeczkach. Jeżeli samochód wygląda inaczej, siedzi się inaczej, dotyka innych materiałów, jest cichszy/głośniejszy, inaczej reaguje na gaz, to jest inny nawet jak cała płyta i wszystkie podzespoły są te same. Tak jakby powiedzieć że każdy dom jest taki sam, który ma ściany z pustaka tej samej firmy.

 

Jezeli pustaki tej firmy np sie sypia jak wynalazek THP to naprawde nie ma znaczenia czy to Pug, Citroen BMW czy Mini - sypie sie tak samo i jest taką samą miną  😄 wiec argument z pustakami srednio do mnie przemawia. Czy jakies wpadki z w grupie VAG - masz inne plastiki ale wtopa pod maską moze byc taka sama niezaleznie czy to Kura, Seat, Audi czy VW, jak trafisz na jakiegos oszukanego diesla, rozciagajace sie lancuchy rozrzadu itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minutes ago, Filipfm said:

 

Wybor jest iluzoryczny bo to co kupujesz to czesto inny znaczek i inne pozycjonowanie rynkowe ale pod spodem to samo.

 

Tzn? Zadko sie zdarza (choc wiem ze i tak bywa czasem) ze auta roznych koncernow sa takie same (w przypadku dostawczakow czesciej np. KAngoo / Mercedes... cos tam). Ale jakie sa teraz dostepne miedzy-koncernowe klony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jaceq napisał:

 

Tzn? Zadko sie zdarza (choc wiem ze i tak bywa czasem) ze auta roznych koncernow sa takie same (w przypadku dostawczakow czesciej np. KAngoo / Mercedes... cos tam). Ale jakie sa teraz dostepne miedzy-koncernowe klony?

 

Bardziej wewnatrz grupy, choc i między koncernami sie zdarzaja np Infiniti/Mercedes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, Filipfm said:

 

Bardziej wewnatrz grupy, choc i między koncernami sie zdarzaja np Infiniti/Mercedes

No wewnatrz grupy to wiadomo, na tym polega grupa ;)

Ale ja wymienialem rozne koncerny / grupy i nie rozdrabnialem sie na ich marki... nadal, grup jest duzo wiec i wybor jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2021 o 08:15, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

A ja nadal uwielbiam dwudrzwiowe, dwumiejscowe coupé (albo targa :)) i nikt mnie nie zmusi do jeżdżenia czymś innym. Samochód dla mężczyzny ma mieć dwa miejsca siedzące i dwoje drzwi. Wszystko inne to samochód rodzinny a ja nie chcę wyglądać jak jakiś ojciec rodziny. 

Czas ojca to już chyba minął?

Niedługo pewnie dziadkiem będziesz, w sam raz pora na coupe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
14 godzin temu, stig napisał:

Chociaż środek to sam nie wiem 🥴

 

projekt deski bardzo fajny (może poza tabletem) i prosty. Mnie się bardzo podoba na tym zdjęciu. Tylko ten tunel środkowy wydaje się ogromny jak na kompakta. Tego nie rozumiem. Czym większe auto tym robią szersze te tunele, w efekcie kierowca wcale nie ma poczucia większej przestrzeni, tylko bycia ściśniętym i nadal prawe kolano naciska na plastiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, maro_t napisał:

 

projekt deski bardzo fajny (może poza tabletem) i prosty. Mnie się bardzo podoba na tym zdjęciu. Tylko ten tunel środkowy wydaje się ogromny jak na kompakta. Tego nie rozumiem. Czym większe auto tym robią szersze te tunele, w efekcie kierowca wcale nie ma poczucia większej przestrzeni, tylko bycia ściśniętym i nadal prawe kolano naciska na plastiki.

Civic 8gen ma w tym miejscu zamontowaną poduszkę na kolano 😁👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maro_t napisał:

Tylko ten tunel środkowy wydaje się ogromny jak na kompakta. Tego nie rozumiem. Czym większe auto tym robią szersze te tunele, w efekcie kierowca wcale nie ma poczucia większej przestrzeni, tylko bycia ściśniętym i nadal prawe kolano naciska na plastiki.

Mam 194 cm, więc teoretycznie powinna mi pasować Twoja teoria, ale jest inaczej. Im bardziej masywny tunel, tym bardziej mam wrażenie "premium". O ile oczywiście nie jest odpustowo zrobiony.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Seth napisał:

Mam 194 cm, więc teoretycznie powinna mi pasować Twoja teoria, ale jest inaczej. Im bardziej masywny tunel, tym bardziej mam wrażenie "premium". O ile oczywiście nie jest odpustowo zrobiony.

 

Może właśnie po to są te tunele, dla "wrażenia premium". A potem się okazuje że w miejskiej Kii Rio za 47 tys. jest mi wygodniej siedzieć niż w Insignii za 140 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.