Skocz do zawartości

2022 Honda Civic Sedan wyciekla


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

1 minute ago, maro_t said:

 

Może właśnie po to są te tunele, dla "wrażenia premium". A potem się okazuje że w miejskiej Kii Rio za 47 tys. jest mi wygodniej siedzieć niż w Insignii za 140 tys.

 

Zerknij sobie na nowa Mazde 3 ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

Troche poszaleli z tunelem ;] Inna kwestia, ze materialy naprawde sa bardzo fajne.

 

cały ten kokpit wygląda nieźle, chociaż jakoś tak grubo i trochę przytłaczająco. Jeśli chodzi o tunel środkowy i umiejscowienie lewarka zmiany biegu, to dla mnie ideałem był Swift, którego miałem. Żadnego tunelu, lewarek wystający z podłogi, zmieniasz biegi na prostej ręce, szybko i wygodnie, okrągłą gałą która idealnie leży w dłoni. ;]

Miejsca na kolano więcej niż w Civicu

 

SUZUKI SWIFT

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AstraC napisał:

Dokładnie, mogli to zrobić albo sprytnie poszerzając daszek, albo tak jak Opel w Insigni B:
Nowy Opel rusza na polskie drogi. Insignia GSi jeździ jak po szynach, ale z  dwojga wolimy benzynę - Dziennik.pl
Czy VW też chyba robi podobnie.

 

Niby tak, ale deska wyglada wtedy mega ciezko i jest jej duzo, a sam display jest nizej niz ten "doklejony".

Dla mnie wzorem jest umiejscowienie ekranu jak mam w swoim ufoku, ale to nie dotykowiec. Jednak praktycznie nie odrywajac wzroku od drogi masz ekran navi/infotainmentu i predkosc tez genialnie umiejscowiona. Dopiero HUD jest mniej odciagajacy wzrok z drogi.

honda-civic-2010-interior.jpg

 

Mialem kiedys na weekend 9gena z dotykowcem i duzo mocniej odwraca uwage od drogi niz u mnie

2016-honda-civic-type-r-interior-view-1-

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Filipfm napisał:

ale to nie dotykowiec

 

To jest właśnie problem, że człowiek nie jest szympansem ;)

Jak ma być ekran dotykowy, to musi być bliżej.

Można zrobić niżej i wtedy gorzej go macać (jak na tym zdjęciu z nowszego Civica) albo zrobić wyżej.

A jak wyżej to tez dwie opcje. Żeby się wtapiał jednak w deskę...wtedy powietrze z klimy wieje Ci po łokciu prawej ręki, albo wyżej i wtedy wystaje z deski i wygląda jak wstawiony na siłę.

 

Niewiele da się tutaj wymyśleć i to jest tylko kwestia tego, co projektant poświęci aby to wyglądało jakoś lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, kravitz said:

 

To jest właśnie problem, że człowiek nie jest szympansem ;)

Jak ma być ekran dotykowy, to musi być bliżej.

Można zrobić niżej i wtedy gorzej go macać (jak na tym zdjęciu z nowszego Civica) albo zrobić wyżej.

A jak wyżej to tez dwie opcje. Żeby się wtapiał jednak w deskę...wtedy powietrze z klimy wieje Ci po łokciu prawej ręki, albo wyżej i wtedy wystaje z deski i wygląda jak wstawiony na siłę.

 

Niewiele da się tutaj wymyśleć i to jest tylko kwestia tego, co projektant poświęci aby to wyglądało jakoś lepiej.

 

W Mazdzie jest fajny patent, bo dotykowo ekran dziala tylko na postoju ;]

W trakcie jazdy wsztstkim sie steruje pokretlem, cos w stylu i-drive z BMW;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, kravitz napisał:

Niewiele da się tutaj wymyśleć i to jest tylko kwestia tego, co projektant poświęci aby to wyglądało jakoś lepiej.

Jestem w zdecydowanej mniejszości i wolę taki wklejony wysoko tablet. Zalety:

- tylko HUD jest lepszy jeśli chodzi o nie odwracanie uwagi

- normalne nawiewy

 

Potencjalne wady (wygląd) są dla mnie nieistotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kravitz napisał:

 

To jest właśnie problem, że człowiek nie jest szympansem ;)

Jak ma być ekran dotykowy, to musi być bliżej.

Można zrobić niżej i wtedy gorzej go macać (jak na tym zdjęciu z nowszego Civica) albo zrobić wyżej.

A jak wyżej to tez dwie opcje. Żeby się wtapiał jednak w deskę...wtedy powietrze z klimy wieje Ci po łokciu prawej ręki, albo wyżej i wtedy wystaje z deski i wygląda jak wstawiony na siłę.

 

Niewiele da się tutaj wymyśleć i to jest tylko kwestia tego, co projektant poświęci aby to wyglądało jakoś lepiej.

 

Dokladnie. Dwie kwestie do uwzlednienia, a trudne do pogodzenia - estetyka i ergonomia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Niby tak, ale deska wyglada wtedy mega ciezko i jest jej duzo, a sam display jest nizej niz ten "doklejony".

Dla mnie wzorem jest umiejscowienie ekranu jak mam w swoim ufoku, ale to nie dotykowiec. Jednak praktycznie nie odrywajac wzroku od drogi masz ekran navi/infotainmentu i predkosc tez genialnie umiejscowiona. Dopiero HUD jest mniej odciagajacy wzrok z drogi.

honda-civic-2010-interior.jpg

 

Mialem kiedys na weekend 9gena z dotykowcem i duzo mocniej odwraca uwage od drogi niz u mnie

2016-honda-civic-type-r-interior-view-1-

 

 

Aczkolwiek umówmy się, że ekran z navi z 8gen to raz że rzadkość a dwa jak to fabryczne mapy już dawno nieaktualne. Pozostaje zatem montaż radia dotykowego w tym miejscu jak z 9gen.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, maro_t napisał:

 

cały ten kokpit wygląda nieźle, chociaż jakoś tak grubo i trochę przytłaczająco. Jeśli chodzi o tunel środkowy i umiejscowienie lewarka zmiany biegu, to dla mnie ideałem był Swift, którego miałem. Żadnego tunelu, lewarek wystający z podłogi, zmieniasz biegi na prostej ręce, szybko i wygodnie, okrągłą gałą która idealnie leży w dłoni. ;]

Miejsca na kolano więcej niż w Civicu

 

SUZUKI SWIFT

Podobnie mam w Mito. Prawie 2m wzrostu i nie dotykam kolanem a lewarek obsługuje nawet z podłokietnika. Chociaż 159 ma mocno zabudowany już tunel, ale dzięki odpowiednim wyprofilowaniu deski też tego problemu nie ma.

Edytowane przez stig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, stig napisał:

Aczkolwiek umówmy się, że ekran z navi z 8gen to raz że rzadkość a dwa jak to fabryczne mapy już dawno nieaktualne. Pozostaje zatem montaż radia dotykowego w tym miejscu jak z 9gen.

 

 

Jest workardound z mirroringiem telefonu na ten ekran 😄 ale oczywiscie zgoda. To dawne czasy a mapy wygladajace jak atari 😄 a ze, nie bardzo sie da do wersji z navi wsadzic 2dina to u mnie niedlugo sie pojawi taki diwajs - tak, zeby dac systemowi ostatnie tchnienie, zanim auto pojdzie do ludzi

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Filipfm said:

 

Niby tak, ale deska wyglada wtedy mega ciezko i jest jej duzo, a sam display jest nizej niz ten "doklejony".

Dla mnie wzorem jest umiejscowienie ekranu jak mam w swoim ufoku, ale to nie dotykowiec. Jednak praktycznie nie odrywajac wzroku od drogi masz ekran navi/infotainmentu i predkosc tez genialnie umiejscowiona. Dopiero HUD jest mniej odciagajacy wzrok z drogi.

honda-civic-2010-interior.jpg

 

Mialem kiedys na weekend 9gena z dotykowcem i duzo mocniej odwraca uwage od drogi niz u mnie

2016-honda-civic-type-r-interior-view-1-

 

 

Jak odchodzimy od współczesnej motoryzacji no to Vectra B:

cars-opel-vectra-b-2001-113831.jpg.2017f9f13047e312c5fef4100f074b01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.