Skocz do zawartości

Klient Mercedesa za 1 mln PLN 2 lata walczy z serwisem Mercedesa


sailor_p

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Nic to nie da, leasingodawca nie odpowiada za stan przedmiotu leasingu, tylko go finansuje. Równie dobrze możesz się obrazić na bank, że Ci w domu na kredyt cieknie rura.

 

 

no wlasnie skomplikowane ale w domu ja jestem wlascicielem domu nie bank ktory kredytuje.

czyli moge do dewelopera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Ja życzę sobie serwisu, w kontaktach z którym nie trzeba mieć wiedzy jakie kroki prawne podejmować lecz wiedzę, jakie cappuccino mi smakuje najbardziej.

 

W związku z powyższym zarówno MB jak i Kia są na mojej liście firm, których produktów raczej będę unikał.

 

Najgorsze jest to,  że niezależnie od marki, najlepiej bedą Cię traktować tam, gdzie Cię już znają i mają z Tobą dobre relacje - a najlepiej, jeżeli ma się kogoś swojego...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Najgorsze jest to,  że niezależnie od marki, najlepiej bedą Cię traktować tam, gdzie Cię już znają i mają z Tobą dobre relacje - a najlepiej, jeżeli ma się kogoś swojego...

 

Tak ale dodatkowo warto też być klientem na najlepszy model w ofercie Dacii niż najgorszy w ofercie MB. Płacisz więcej a uwagi ze strony dilera dostajesz mniej. Chociaż jak widać to nawet klient na auto za milion nie jest u nich poważnie traktowany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, PawelWaw napisał:

 

no wlasnie skomplikowane ale w domu ja jestem wlascicielem domu nie bank ktory kredytuje.

czyli moge do dewelopera.

 

 

Tu trzeba po prostu trochę sprytniej sformułować roszczenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Tak ale dodatkowo warto też być klientem na najlepszy model w ofercie Dacii niż najgorszy w ofercie MB. Płacisz więcej a uwagi ze strony dilera dostajesz mniej. Chociaż jak widać to nawet klient na auto za milion nie jest u nich poważnie traktowany.

 

W Mercedesie im się w główkach pomieszało, takiego dziadostwa chyba mało która marka odstawia w ostatnim czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Obiecałem sobie, że nie kupię Mercedesa za milion. I na razie udaje mi się w tym postanowieniu wytrwać.

;]

 

Myślę, że można już podnieść poprzeczkę i obiecać sobie, że i za dwa miliony też nie kupię ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Łukasz___F napisał:

W Mercedesie im się w główkach pomieszało, takiego dziadostwa chyba mało która marka odstawia w ostatnim czasie.

 

Trochę słabo bo niektóre auta mają ładne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Mam wiedzę z pierwszej ręki na temat tego jak serwis MB traktuje klientów i raczej będę samochodów tej marki unikał. I nie potrzebuję do tego filmów na youtube.

 

 

Ogólnie mojego GLC naprawili w ramach gwarancji i to 2 tygodnie przed końcem 5 roku. Ale.... ile było marudzenia, a może szczur coś przegryzł? Jutro, pojutrze, wczoraj..... Miesiąc auto stało w ASO.  NA moje pytanie do kierownika ASO... "dlaczego nie odzwoniono do mnie pomimo kilkukrotnych obietnic" odpowiedź brzmi...." Brak informacji to też informacja " :facepalm:

  • Haha 2
  • Skonfundowany 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Łukasz___F napisał:

Ogólnie mojego GLC naprawili w ramach gwarancji i to 2 tygodnie przed końcem 5 roku. Ale.... ile było marudzenia, a może szczur coś przegryzł? Jutro, pojutrze, wczoraj..... Miesiąc auto stało w ASO.  NA moje pytanie do kierownika ASO... "dlaczego nie odzwoniono do mnie pomimo kilkukrotnych obietnic" odpowiedź brzmi...." Brak informacji to też informacja " :facepalm:

 

To jest właśnie problem. Ja jestem skłonny zrozumieć siłę wyższą lub brak możliwości zrobienia czegoś. Ale za towarzyszące temu chamstwo zamiast pomocy w rozwiązaniu problemu daję czerwoną kartkę.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dark_Knight napisał:

Mam wiedzę z pierwszej ręki na temat tego jak serwis MB traktuje klientów i raczej będę samochodów tej marki unikał.

 

Jaka firma, Twoim zdaniem, jest godna polecenia patrząc przez pryzmat serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maxit napisał:

Jaka firma, Twoim zdaniem, jest godna polecenia patrząc przez pryzmat serwisu.

 

Bez wahania mogę wskazać Mitsubishi. Drogo, ale bez żadnych dyskusji. JLR też na razie spisuje się bez zarzutu ale miałem z nimi do czynienia jak dotąd tylko raz, więc to za mało. Dużo dobrego też słyszałem o Lexusie.

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz___F napisał:

Mają, ale w 90% przez ich obsługę zmieniłem markę.  

Ja zrezygnowałem przez to z salonu Merca w Sosnowcu. Kiedyś naprawdę spoko salon, z bardzo dobrą obsługą. Od ok. 2 lat szkoda gadać. W tym roku babka od ubezpieczeń przez ponad miesiąc czasu przygotowywała ofertę, a następnie przez okres ostatnich 7 dni przed końcem obowiązywania polisy nie można było dokończyć tematu. Dopiero ostra rozmowa podziałała i polisa się pojawiła 2 dni przed końcem. Ostatni przegląd zrobiłem u Zasady w Krakowie i bardzo pozytywnie.

 

W Seacie obsługa w obu salonach zawsze na medal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Bez wahania mogę wskazać Mitsubishi. Drogo, ale bez żadnych dyskusji. JLR też na razie spisuje się bez zarzutu ale miałem z nimi do czynienia jak dotąd tylko raz, więc to za mało. Dużo dobrego też słyszałem o Lexusie.

 

Tak, Lexus ma bardzo dobry poziom obsługi, ale cóż z tego skoro auta średnie...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Tak, Lexus ma bardzo dobry poziom obsługi, ale cóż z tego skoro auta średnie...

 

Na razie nie dla mnie ale poczekam. Dla emeryta będą jak znalazł.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z serwisem to jeszcze jedna sprawa - jak człowiek kupuje nowego mercedesa to oczekuje ze będzie traktowany w serwisie jak właściciel nowego mercedesa. A jak jeszcze wcześniej miało się Lexusa to człowiek jest zblazowany i oczekuje co najmniej takiego samego traktowania. A okazuje się że mercedes klientów traktuje dość przeciętnie. Ale to tez zależy od serwisu - po tym jak się bardzo pokłóciłem z serwisem w Melbourne, serwisowałem samochód w Orlando. I tam był połączony serwis Mercedes / Aston Martin. No i było już zupełnie inaczej - zawsze był bufet jedzenia, napoje alkoholowe, obsługa jakby człowiek Bentleyem przyjechał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

Bez wahania mogę wskazać Mitsubishi. Drogo, ale bez żadnych dyskusji. JLR też na razie spisuje się bez zarzutu ale miałem z nimi do czynienia jak dotąd tylko raz, więc to za mało. Dużo dobrego też słyszałem o Lexusie.

 

 

znam kogoś kto kupił Lexusa. Ten taki niski i sportowy model, chyba RC to się nazywa. Żaden wypas za milion, to ma silnik 200KM, ale w sumie fajne auto i nie kosztowało majątku. No i ten samochód jak przyjechał do PL, trafił na centralny skład, stamtąd wyjechał do dealera to... zaginął im na dwa tygodnie. Nie wiedzieli gdzie jest i kiedy będzie, nie potrafili nic powiedzieć. To był tylko początek, nie znam dokładnych perypetii, w końcu udało się odberać, ale właściel jest bardzo niezadowolony zarówno z salonu jak i serwisu.

  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
znam kogoś kto kupił Lexusa. Ten taki niski i sportowy model, chyba RC to się nazywa. Żaden wypas za milion, to ma silnik 200KM, ale w sumie fajne auto i nie kosztowało majątku. No i ten samochód jak przyjechał do PL, trafił na centralny skład, stamtąd wyjechał do dealera to... zaginął im na dwa tygodnie. Nie wiedzieli gdzie jest i kiedy będzie, nie potrafili nic powiedzieć. To był tylko początek, nie znam dokładnych perypetii, w końcu udało się odberać, ale właściel jest bardzo niezadowolony zarówno z salonu jak i serwisu.
Pewnie z lawety spadł... I robili cuda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostka podaje dane z serwisu UOKiK:
Wstawiłem w wyszukiwarce UOKiK marki pojazdów i sprawdzałem ile było wpisów w kategorii "Produkty / Informacje dla konsumentów / Powiadomienia przedsiębiorców o produktach niebezpiecznych"
Mercedes 103 wpisy
Fiat 86 wpisów
Toyota 122
BMW 63
Audi 39
Dacia 18
Skoda 16
Kia 33
Hyundai 19
Ford 75
Citroen 61
Peugeot 77
Renault 102
Honda 91
Nissan 53
Alfa Romeo 14
Chevrolet 24
Opel 124
Jeep 68
Mazda 26
Porsche 6
Seat 17
VW 107
Volvo 67
Suzuki 72
Subaru 17
Lexus 31 (gorzej od Dacii )
Lancia 12
Ssangyong 1

Ja wiem że to o niczym nie świadczy ale ilość powiadomień o akcjach serwisowych zawsze o czyms mówi

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, DZIDA napisał:

Jako ciekawostka podaje dane z serwisu UOKiK:
Wstawiłem w wyszukiwarce UOKiK marki pojazdów i sprawdzałem ile było wpisów w kategorii "Produkty / Informacje dla konsumentów / Powiadomienia przedsiębiorców o produktach niebezpiecznych"
Mercedes 103 wpisy
Fiat 86 wpisów
Toyota 122
BMW 63
Audi 39
Dacia 18 emoji2957.pngemoji16.png
Skoda 16
Kia 33
Hyundai 19
Ford 75
Citroen 61
Peugeot 77
Renault 102
Honda 91
Nissan 53
Alfa Romeo 14 emoji23.png
Chevrolet 24
Opel 124 emoji848.png
Jeep 68
Mazda 26
Porsche 6 emoji106.png
Seat 17
VW 107 emoji848.pngemoji23.png
Volvo 67
Suzuki 72
Subaru 17
Lexus 31 (gorzej od Dacii emoji2957.png)
Lancia 12
Ssangyong 1 emoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.png

Ja wiem że to o niczym nie świadczy ale ilość powiadomień o akcjach serwisowych zawsze o czyms mówi

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka


 

daj linka do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.03.2021 o 20:42, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

No i było już zupełnie inaczej - zawsze był bufet jedzenia, napoje alkoholowe, obsługa jakby człowiek Bentleyem przyjechał. 

 

Masz wypaczone spojrzenie...

 

Serwis nie ma zapewniać Ci "niewiarygodnych doznań", tylko solidną usługę przeglądu/naprawy auta, oraz czystą toaletę i poczekalnię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję odwiedzić kilka fabryk samochodów (tej MB w Bremen niestety nie) i wszystkie wyglądały podobnie, tzn. gdy coś pójdzie nie tak (np. roboty coś źle wykonają), to jest to poprawiane ręcznie i takie auto idzie do klienta. Tak mogło być też w tym przypadku. W produkcji takiego auta jest bardzo dużo szczegółów konstrukcyjnych, i przeciętny użytkownik może nie zdawać sobie sprawy że kupił mocno poprawianą sztukę. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, zet napisał:

Miałem okazję odwiedzić kilka fabryk samochodów (tej MB w Bremen niestety nie) i wszystkie wyglądały podobnie, tzn. gdy coś pójdzie nie tak (np. roboty coś źle wykonają), to jest to poprawiane ręcznie i takie auto idzie do klienta. Tak mogło być też w tym przypadku. W produkcji takiego auta jest bardzo dużo szczegółów konstrukcyjnych, i przeciętny użytkownik może nie zdawać sobie sprawy że kupił mocno poprawianą sztukę. 

Jak jest poprawione to w czym problem? Przeciez jest kontola jakosci. Gorzej jak nie poprawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.03.2021 o 17:01, Dark_Knight napisał:

 

Tak ale dodatkowo warto też być klientem na najlepszy model w ofercie Dacii niż najgorszy w ofercie MB. Płacisz więcej a uwagi ze strony dilera dostajesz mniej. Chociaż jak widać to nawet klient na auto za milion nie jest u nich poważnie traktowany.

 

 

cos w tym jest. Kumpel mial pare lat temu sluzbowego Passerati ale tak wyklikanego pod korek i zmienil na A4 tak raczej nie za bogato i mowi, ze w VW byl lepiej traktowany niz teraz w Audi - przy wartosci auta zblizonej  - w VW byl raczej w wyzszych rejestrach (nie bylo tylu suvow co teraz w ofercie VW) a w Audi za ponad 200k nie czuje sie jakos specjalnie prestizowo. 

Inna sprawa, ze roznicowanie jakosci obslugi i atencji dla klienta w zaleznosci od wartosci auta jest slabe

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Filipfm napisał:

 

cos w tym jest. Kumpel mial pare lat temu sluzbowego Passerati ale tak wyklikanego pod korek i zmienil na A4 tak raczej nie za bogato i mowi, ze w VW byl lepiej traktowany niz teraz w Audi - przy wartosci auta zblizonej  - w VW byl raczej w wyzszych rejestrach (nie bylo tylu suvow co teraz w ofercie VW) a w Audi za ponad 200k nie czuje sie jakos specjalnie prestizowo. 

Inna sprawa, ze roznicowanie jakosci obslugi i atencji dla klienta w zaleznosci od wartosci auta jest slabe

 

w ogóle różnicowanie po czymkolwiek jest słabe, bo ktoś kto kupuje dla siebie tanie auto może za chwile kupować drogie i jak obsługa będzie słaba to kupi je w innej marce. A ocenianie klientów po wyglądzie to już w ogóle jest dno. Ale chyba z tym coraz lepiej.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, maro_t napisał:

 

w ogóle różnicowanie po czymkolwiek jest słabe, bo ktoś kto kupuje dla siebie tanie auto może za chwile kupować drogie i jak obsługa będzie słaba to kupi je w innej marce. A ocenianie klientów po wyglądzie to już w ogóle jest dno. Ale chyba z tym coraz lepiej.

 

Ale tego nie unikniesz, tak skonstruowany jest świat. Zresztą niektóre auta (a właściwie auta w szczególności) kupuje się też po to, żeby się wpisać w ten trend.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2021 o 19:07, PawelWaw napisał:

Ciebie stracili ? 

 

 

tak. Tak samo jak BMW. Kolega ma X6 jakieś tam niby eM (za ok 500 tys). Jeździ w systemie 50/50 lub tez hybrydowym Raz swoim raz zastępczym. 

W salonie MB czułem się jak petent. A szukałem auta za 300-400. Dal mnie to drogie auto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.03.2021 o 20:42, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

po tym jak się bardzo pokłóciłem z serwisem w Melbourne, serwisowałem samochód w Orlando

 

Ło matko, samolotem transportowałeś auto ? 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mati1.6dohc napisał:

 

tak. Tak samo jak BMW. Kolega ma X6 jakieś tam niby eM (za ok 500 tys). Jeździ w systemie 50/50 lub tez hybrydowym Raz swoim raz zastępczym. 

W salonie MB czułem się jak petent. A szukałem auta za 300-400. Dal mnie to drogie auto.

 

Pewnie mają gdzieś 1 os DG, dziwne. My w poprzedniej robocie braliśmy gole C i tylko loda brakowało jak u ryba tak latali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem i typowe podejście kombinatora byłego właściciela ,kupił gokarta a oczekuje doznań limuzyny.

 

Odkupili od niego sprawne auto ,a ten jeszcze chce zarobić na tym.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Rado_ napisał:

Trochę inne spojrzenie na sprawę.
"Mercedes za milion od drugiej strony, czyli czego nie mówi poszkodowany" https://spidersweb.pl/autoblog/mercedes-za-milion-jaka-jest-prawda-znamy-fakty-niewygodne-dla-global-motors/

 

Nie kupuję tego. Zgadzam się, że klient przesadza ale MB też szału nie robi. Zarzut, że odrzucał kolejne propozycje jest absurdalny - założę się, że były to propozycje mało atrakcyjne. Braku kultury pracowników MB też nie da się przykryć jednym ładnie napisanym listem.

Dziwi mnie, że MB nie odniósł się do sprawy w mediach - byłoby bardziej transparentnie. Chociaż uważam, że ten kontrolowany przeciek z listem to też dobry pomysł.

 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Rado_ napisał:

Trochę inne spojrzenie na sprawę.
"Mercedes za milion od drugiej strony, czyli czego nie mówi poszkodowany" https://spidersweb.pl/autoblog/mercedes-za-milion-jaka-jest-prawda-znamy-fakty-niewygodne-dla-global-motors/

Czyli tak jak myslalem od poczatku Janusz chcial byc cwaniak. Na miejscu MB wytoczylbym proces o znieslawienie.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał:

Czyli tak jak myslalem od poczatku Janusz chcial byc cwaniak. Na miejscu MB wytoczylbym proces o znieslawienie.

 

Od początku brzmiał jak cwaniak ;] I wtedy wiesz, że to nie jest przypadek.

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nie kupuję tego. Zgadzam się, że klient przesadza ale MB też szału nie robi. Zarzut, że odrzucał kolejne propozycje jest absurdalny - założę się, że były to propozycje mało atrakcyjne. Braku kultury pracowników MB też nie da się przykryć jednym ładnie napisanym listem.
Dziwi mnie, że MB nie odniósł się do sprawy w mediach - byłoby bardziej transparentnie. Chociaż uważam, że ten kontrolowany przeciek z listem to też dobry pomysł.
 
Ja nie kupuję wersji Janusza komisiarza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Rado_ napisał:

Ja nie kupuję wersji Janusza komisiarza.

 

Nie wiadomo kto ma rację ale niesmak pozostał. Na wszelki wypadek nie kupię auta ani u Janusza ani u MB.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nie wiadomo kto ma rację ale niesmak pozostał. Na wszelki wypadek nie kupię auta ani u Janusza ani u MB.
;]
 
Z opisu MB wygląda rzeczowo, ale mysle,że obie strony mają za uszami. Nie mniej, zachowanie Janusza jest przynajmniej dziwne co do roszczeń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Rado_ napisał:

Z opisu MB wygląda rzeczowo, ale mysle,że obie strony mają za uszami. Nie mniej, zachowanie Janusza jest przynajmniej dziwne co do roszczeń.

 

Nie wiadomo czy od początku cwaniakował czy w pewnym momencie już go tak wkurzyli że go emocje poniosły.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nie wiadomo czy od początku cwaniakował czy w pewnym momencie już go tak wkurzyli że go emocje poniosły.
 
Po 3 miesiącach od zawarcia ugody i sfinalizowaniu sprawy zwrotu....znowu chce zwrotu splaconych rat za auto użytkowane 1,5 roku z przebiegiem 33 kkm?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 hours ago, wujek said:

Czyli tak jak myslalem od poczatku Janusz chcial byc cwaniak. Na miejscu MB wytoczylbym proces o znieslawienie.

 

Ja się tylko dziwię, że umowa odkupienia nie miała klauzuli o zakazie dalszego publikowania głupot przez Klienta. A może miała...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dark_Knight napisał:

Nie kupuję tego. Zgadzam się, że klient przesadza ale MB też szału nie robi. Zarzut, że odrzucał kolejne propozycje jest absurdalny - założę się, że były to propozycje mało atrakcyjne. Braku kultury pracowników MB też nie da się przykryć jednym ładnie napisanym listem.

Dziwi mnie, że MB nie odniósł się do sprawy w mediach - byłoby bardziej transparentnie.

 

Cóż, niestety znam "zabawy" MB w PL od lat i jakoś mnie to nie dziwi. 

 

10 godzin temu, Dark_Knight napisał:

Chociaż uważam, że ten kontrolowany przeciek z listem to też dobry pomysł.

 

Tak, szczególnie, że mijają się tam z prawdą w wielu miejscach ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Rado_ napisał:
9 godzin temu, Dark_Knight napisał:
 
Nie wiadomo czy od początku cwaniakował czy w pewnym momencie już go tak wkurzyli że go emocje poniosły.
 

Po 3 miesiącach od zawarcia ugody i sfinalizowaniu sprawy zwrotu....znowu chce zwrotu splaconych rat za auto użytkowane 1,5 roku z przebiegiem 33 kkm?

 

Takie wnioski wyciągasz na podstawie "wewnętrznego dokumentu" MB? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, grogi napisał:

 

Ja się tylko dziwię, że umowa odkupienia nie miała klauzuli o zakazie dalszego publikowania głupot przez Klienta. A może miała...?

Pewnie miala ale parcie na yt bylo wieksze. Ciekawe co bedzie dalej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.