Jump to content

grande punto, evo


 Share

Recommended Posts

czołem

Dawno Fiaciora nie miałem;)
muszę kupić coś ala grande, benzyna, użytkowany wokół komina, raz na 2 tygodnie trasa autostradą ok 200 km + około 100 km po górkach po małopolsce, celuje w 1.4 8V

pytanie:

czy naklejka designgiugiaro była również na wersjach 3 drzwiowych grande oraz wersjach EVO?
jak oglądam 5 d grande i nie ma naklejki;) to zawsze miernik pokazuje, że lakierowane;) heheh więc widzę, że na 5D była zawsze, a jak przy wersjach 3D i wersjach EVO?
jakieś bolączki?

wczoraj oglądałem niby ładne grande 2010, a podniosłem maskęi widać było koło... nie ma blachy między komora silnikiem a kołem, tylko plastikowe nadkole? (było pęknięte)...

jakieś minusy?

jak z rozrządem  w 1.4 8v?

jak z EPS?

 

czy 1.2 nadaje się pod gaz?

ma to być taczka, 4 koła, kierownica + klima

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, 62545tomasz napisał:

czołem

Dawno Fiaciora nie miałem;)
muszę kupić coś ala grande, benzyna, użytkowany wokół komina, raz na 2 tygodnie trasa autostradą ok 200 km + około 100 km po górkach po małopolsce, celuje w 1.4 8V

pytanie:

czy naklejka designgiugiaro była również na wersjach 3 drzwiowych grande oraz wersjach EVO?
jak oglądam 5 d grande i nie ma naklejki;) to zawsze miernik pokazuje, że lakierowane;) heheh więc widzę, że na 5D była zawsze, a jak przy wersjach 3D i wersjach EVO?
jakieś bolączki?

wczoraj oglądałem niby ładne grande 2010, a podniosłem maskęi widać było koło... nie ma blachy między komora silnikiem a kołem, tylko plastikowe nadkole? (było pęknięte)...

jakieś minusy?

jak z rozrządem  w 1.4 8v?

jak z EPS?

 

czy 1.2 nadaje się pod gaz?

ma to być taczka, 4 koła, kierownica + klima

 

Tak, naklejka była (przynajmniej dla GP). Jak nie ma, było robione na 90%. U mnie naklejka się trzyma pomimo prawie 15 lat i 220kkm i sama z siebie czy z mycia nie odpadnie.

Tak, jest tam sam plastik, ale pęknięty, to nie wiem co musiało mu się stać ;)

Większych bolączek nie ma, dość dopracowane jak na swój segment auto. Końcówki drążków i sprężyny przód mogłyby dłużej wytrzymywać. Przy około 180kkm tylne piasty poleciały. No i temat alternatora - we wczesnych rocznikach odpływ wody z podszybia był wprost na alternator. W Evo to poprawili dając zagiętą rurkę w miejsce prostej. Od kiedy zamieniłem u siebie odpływ na taki z EVO i dodatkowo zamontowałem osłonę od spodu - o alternatorze zapomniałem (ponad 100 tysięcy już ma, a wcześniej dwa razy robiłem)

Wszystkie wersje jak najbardziej nadają się do gazu, od 1.2 do tJeta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Też szukam takiej taczki dla :piekna: do 20kpln i jak najmłodsze. Ostatnio ogladałem z 2013r i maska od wewnątrz na zawinięciu to można był lakier paznokciem ściągać, niby jak rdza ale nie wiele jej było czy raczej takie odparzenie lakieru. Miernik pokazywał ok, auto nie garażowane.

Edited by steyr
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, steyr napisał:

Też szukam takiej taczki dla :piekna: do 20kpln i jak najmłodsze. Ostatnio ogladałem z 2013r i maska od wewnątrz na zawinięciu to można był lakier paznokciem ściągać, niby jak rdza ale nie wiele jej było czy raczej takie odparzenie lakieru. Miernik pokazywał ok, auto nie garażowane.

 

Aż muszę zobaczyć moją maskę, bo nie kojarzę żeby coś się działo. Chociaż nie zdziwiłoby mnie, gdyby starsze miały ciut lepszy lakier niż nowsze.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
 
Aż muszę zobaczyć moją maskę, bo nie kojarzę żeby coś się działo. Chociaż nie zdziwiłoby mnie, gdyby starsze miały ciut lepszy lakier niż nowsze.
To jest właśnie rzecz która mnie zastanawia, wadliwe rozwiązanie fabryczne? Brak odprowadzenia wody na samym przodzie maski pomiędzy blachami ? Mam Punto 2014 i jak podnoszę maskę to wylewa się z niej woda na silnik, moim zdaniem tam wody chyba nie powinno być, a jeśli jest to zacznie rdzewieć o ile już nie zaczęło (na razie nic nie widać póki co). Też tak macie czy u mnie coś jest nie tak?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Witam , czy silnik 1.2 daje radę w punto evo , czy warto brać pod uwage ten silnik przy kupnie , jest chyba właśnie wiecej ofert z tym silnikiem

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem daje rade. W przeciągu ostatnich 6 mies dla rodziny kupiłem dwa Punta 1.2 (dokładniej mówiąc to już nie Evo tylko Punto IV gen) , moim zdaniem w mieście radzi sobie całkiem nieźle, do 80-90 jest moment, powyżej 100 już zdecydowanie gorzej nabiera prędkości więc przy wyprzedzaniu trzeba brać zapas , ale za to odwdzięcza się bardzo niskim spalaniem i małymi opłatami OC, coś za coś...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.