Skocz do zawartości

grande punto, evo


Rekomendowane odpowiedzi

czołem

Dawno Fiaciora nie miałem;)
muszę kupić coś ala grande, benzyna, użytkowany wokół komina, raz na 2 tygodnie trasa autostradą ok 200 km + około 100 km po górkach po małopolsce, celuje w 1.4 8V

pytanie:

czy naklejka designgiugiaro była również na wersjach 3 drzwiowych grande oraz wersjach EVO?
jak oglądam 5 d grande i nie ma naklejki;) to zawsze miernik pokazuje, że lakierowane;) heheh więc widzę, że na 5D była zawsze, a jak przy wersjach 3D i wersjach EVO?
jakieś bolączki?

wczoraj oglądałem niby ładne grande 2010, a podniosłem maskęi widać było koło... nie ma blachy między komora silnikiem a kołem, tylko plastikowe nadkole? (było pęknięte)...

jakieś minusy?

jak z rozrządem  w 1.4 8v?

jak z EPS?

 

czy 1.2 nadaje się pod gaz?

ma to być taczka, 4 koła, kierownica + klima

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, 62545tomasz napisał:

czołem

Dawno Fiaciora nie miałem;)
muszę kupić coś ala grande, benzyna, użytkowany wokół komina, raz na 2 tygodnie trasa autostradą ok 200 km + około 100 km po górkach po małopolsce, celuje w 1.4 8V

pytanie:

czy naklejka designgiugiaro była również na wersjach 3 drzwiowych grande oraz wersjach EVO?
jak oglądam 5 d grande i nie ma naklejki;) to zawsze miernik pokazuje, że lakierowane;) heheh więc widzę, że na 5D była zawsze, a jak przy wersjach 3D i wersjach EVO?
jakieś bolączki?

wczoraj oglądałem niby ładne grande 2010, a podniosłem maskęi widać było koło... nie ma blachy między komora silnikiem a kołem, tylko plastikowe nadkole? (było pęknięte)...

jakieś minusy?

jak z rozrządem  w 1.4 8v?

jak z EPS?

 

czy 1.2 nadaje się pod gaz?

ma to być taczka, 4 koła, kierownica + klima

 

Tak, naklejka była (przynajmniej dla GP). Jak nie ma, było robione na 90%. U mnie naklejka się trzyma pomimo prawie 15 lat i 220kkm i sama z siebie czy z mycia nie odpadnie.

Tak, jest tam sam plastik, ale pęknięty, to nie wiem co musiało mu się stać ;)

Większych bolączek nie ma, dość dopracowane jak na swój segment auto. Końcówki drążków i sprężyny przód mogłyby dłużej wytrzymywać. Przy około 180kkm tylne piasty poleciały. No i temat alternatora - we wczesnych rocznikach odpływ wody z podszybia był wprost na alternator. W Evo to poprawili dając zagiętą rurkę w miejsce prostej. Od kiedy zamieniłem u siebie odpływ na taki z EVO i dodatkowo zamontowałem osłonę od spodu - o alternatorze zapomniałem (ponad 100 tysięcy już ma, a wcześniej dwa razy robiłem)

Wszystkie wersje jak najbardziej nadają się do gazu, od 1.2 do tJeta.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też szukam takiej taczki dla :piekna: do 20kpln i jak najmłodsze. Ostatnio ogladałem z 2013r i maska od wewnątrz na zawinięciu to można był lakier paznokciem ściągać, niby jak rdza ale nie wiele jej było czy raczej takie odparzenie lakieru. Miernik pokazywał ok, auto nie garażowane.

Edytowane przez steyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, steyr napisał:

Też szukam takiej taczki dla :piekna: do 20kpln i jak najmłodsze. Ostatnio ogladałem z 2013r i maska od wewnątrz na zawinięciu to można był lakier paznokciem ściągać, niby jak rdza ale nie wiele jej było czy raczej takie odparzenie lakieru. Miernik pokazywał ok, auto nie garażowane.

 

Aż muszę zobaczyć moją maskę, bo nie kojarzę żeby coś się działo. Chociaż nie zdziwiłoby mnie, gdyby starsze miały ciut lepszy lakier niż nowsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy później...
 
Aż muszę zobaczyć moją maskę, bo nie kojarzę żeby coś się działo. Chociaż nie zdziwiłoby mnie, gdyby starsze miały ciut lepszy lakier niż nowsze.
To jest właśnie rzecz która mnie zastanawia, wadliwe rozwiązanie fabryczne? Brak odprowadzenia wody na samym przodzie maski pomiędzy blachami ? Mam Punto 2014 i jak podnoszę maskę to wylewa się z niej woda na silnik, moim zdaniem tam wody chyba nie powinno być, a jeśli jest to zacznie rdzewieć o ile już nie zaczęło (na razie nic nie widać póki co). Też tak macie czy u mnie coś jest nie tak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Witam , czy silnik 1.2 daje radę w punto evo , czy warto brać pod uwage ten silnik przy kupnie , jest chyba właśnie wiecej ofert z tym silnikiem

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem daje rade. W przeciągu ostatnich 6 mies dla rodziny kupiłem dwa Punta 1.2 (dokładniej mówiąc to już nie Evo tylko Punto IV gen) , moim zdaniem w mieście radzi sobie całkiem nieźle, do 80-90 jest moment, powyżej 100 już zdecydowanie gorzej nabiera prędkości więc przy wyprzedzaniu trzeba brać zapas , ale za to odwdzięcza się bardzo niskim spalaniem i małymi opłatami OC, coś za coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.