62545tomasz Napisano 14 Marca 2021 Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 czołem Dawno Fiaciora nie miałem;) muszę kupić coś ala grande, benzyna, użytkowany wokół komina, raz na 2 tygodnie trasa autostradą ok 200 km + około 100 km po górkach po małopolsce, celuje w 1.4 8V pytanie: czy naklejka designgiugiaro była również na wersjach 3 drzwiowych grande oraz wersjach EVO? jak oglądam 5 d grande i nie ma naklejki;) to zawsze miernik pokazuje, że lakierowane;) heheh więc widzę, że na 5D była zawsze, a jak przy wersjach 3D i wersjach EVO? jakieś bolączki? wczoraj oglądałem niby ładne grande 2010, a podniosłem maskęi widać było koło... nie ma blachy między komora silnikiem a kołem, tylko plastikowe nadkole? (było pęknięte)... jakieś minusy? jak z rozrządem w 1.4 8v? jak z EPS? czy 1.2 nadaje się pod gaz? ma to być taczka, 4 koła, kierownica + klima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 14 Marca 2021 Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 6 godzin temu, 62545tomasz napisał: czołem Dawno Fiaciora nie miałem;) muszę kupić coś ala grande, benzyna, użytkowany wokół komina, raz na 2 tygodnie trasa autostradą ok 200 km + około 100 km po górkach po małopolsce, celuje w 1.4 8V pytanie: czy naklejka designgiugiaro była również na wersjach 3 drzwiowych grande oraz wersjach EVO? jak oglądam 5 d grande i nie ma naklejki;) to zawsze miernik pokazuje, że lakierowane;) heheh więc widzę, że na 5D była zawsze, a jak przy wersjach 3D i wersjach EVO? jakieś bolączki? wczoraj oglądałem niby ładne grande 2010, a podniosłem maskęi widać było koło... nie ma blachy między komora silnikiem a kołem, tylko plastikowe nadkole? (było pęknięte)... jakieś minusy? jak z rozrządem w 1.4 8v? jak z EPS? czy 1.2 nadaje się pod gaz? ma to być taczka, 4 koła, kierownica + klima Tak, naklejka była (przynajmniej dla GP). Jak nie ma, było robione na 90%. U mnie naklejka się trzyma pomimo prawie 15 lat i 220kkm i sama z siebie czy z mycia nie odpadnie. Tak, jest tam sam plastik, ale pęknięty, to nie wiem co musiało mu się stać Większych bolączek nie ma, dość dopracowane jak na swój segment auto. Końcówki drążków i sprężyny przód mogłyby dłużej wytrzymywać. Przy około 180kkm tylne piasty poleciały. No i temat alternatora - we wczesnych rocznikach odpływ wody z podszybia był wprost na alternator. W Evo to poprawili dając zagiętą rurkę w miejsce prostej. Od kiedy zamieniłem u siebie odpływ na taki z EVO i dodatkowo zamontowałem osłonę od spodu - o alternatorze zapomniałem (ponad 100 tysięcy już ma, a wcześniej dwa razy robiłem) Wszystkie wersje jak najbardziej nadają się do gazu, od 1.2 do tJeta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Marca 2021 Udostępnij Napisano 15 Marca 2021 (edytowane) Też szukam takiej taczki dla do 20kpln i jak najmłodsze. Ostatnio ogladałem z 2013r i maska od wewnątrz na zawinięciu to można był lakier paznokciem ściągać, niby jak rdza ale nie wiele jej było czy raczej takie odparzenie lakieru. Miernik pokazywał ok, auto nie garażowane. Edytowane 15 Marca 2021 przez steyr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 15 Marca 2021 Udostępnij Napisano 15 Marca 2021 1 godzinę temu, steyr napisał: Też szukam takiej taczki dla do 20kpln i jak najmłodsze. Ostatnio ogladałem z 2013r i maska od wewnątrz na zawinięciu to można był lakier paznokciem ściągać, niby jak rdza ale nie wiele jej było czy raczej takie odparzenie lakieru. Miernik pokazywał ok, auto nie garażowane. Aż muszę zobaczyć moją maskę, bo nie kojarzę żeby coś się działo. Chociaż nie zdziwiłoby mnie, gdyby starsze miały ciut lepszy lakier niż nowsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 16 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2021 a jak z rozrządem przy 1.4 8v? Co ile się wymienia? Jaki to koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeneq555 Napisano 15 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2022 Aż muszę zobaczyć moją maskę, bo nie kojarzę żeby coś się działo. Chociaż nie zdziwiłoby mnie, gdyby starsze miały ciut lepszy lakier niż nowsze.To jest właśnie rzecz która mnie zastanawia, wadliwe rozwiązanie fabryczne? Brak odprowadzenia wody na samym przodzie maski pomiędzy blachami ? Mam Punto 2014 i jak podnoszę maskę to wylewa się z niej woda na silnik, moim zdaniem tam wody chyba nie powinno być, a jeśli jest to zacznie rdzewieć o ile już nie zaczęło (na razie nic nie widać póki co). Też tak macie czy u mnie coś jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro40 Napisano 7 Maja 2022 Udostępnij Napisano 7 Maja 2022 Witam , czy silnik 1.2 daje radę w punto evo , czy warto brać pod uwage ten silnik przy kupnie , jest chyba właśnie wiecej ofert z tym silnikiemWysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeneq555 Napisano 7 Maja 2022 Udostępnij Napisano 7 Maja 2022 Moim zdaniem daje rade. W przeciągu ostatnich 6 mies dla rodziny kupiłem dwa Punta 1.2 (dokładniej mówiąc to już nie Evo tylko Punto IV gen) , moim zdaniem w mieście radzi sobie całkiem nieźle, do 80-90 jest moment, powyżej 100 już zdecydowanie gorzej nabiera prędkości więc przy wyprzedzaniu trzeba brać zapas , ale za to odwdzięcza się bardzo niskim spalaniem i małymi opłatami OC, coś za coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.