Skocz do zawartości

KIA EV6


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, HelixSv napisał:

 

Szkoda, że to nie kombiak.

Teraz Panie kombi jest passe, a te wszystkie suvovate pasują producentom, bo baterię można idealnie schować. 
A ja też kombi bym chętnie widział. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, zinger napisał:

Podoba mi sie, srodek tez.

Ostatnio siedzialem w Tesli 3 i tam bida z nedza. Poza tv na srodku i fajnym szklanym dachem, plastikowo i nudno. Powiedzialbym tandetnie. Bylem mocno rozczarowany.

Ja pierwsze wrażenie miałem pozytywne, bo nastawiony byłem na tandetę, a wydało mi się miękko i przyjemnie. Z drugiej strony bardzo surowo i to już trzeba potrafić zaakceptować 😬

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mrBEAN napisał:

Ja pierwsze wrażenie miałem pozytywne, bo nastawiony byłem na tandetę, a wydało mi się miękko i przyjemnie. Z drugiej strony bardzo surowo i to już trzeba potrafić zaakceptować 😬

Ja jednak spodziewalem sie fajerwerkow (w sumie nie wiem dlaczego, ale syn mial takie samo wrazenie jak ja), a tu lipton.

Fakt, fotele skorzane miekkie, ale za calkoksztalt dalbym max 3/6 (z czego duzy plus za szklany dach, jak ogolnie nie jestem ich fanem). Po prostu po Tesli spodziewalem sie czegos wiecej niz foteli, kierownicy i tv w srodku :)

Ja lubie raczej proste wnetrza, dlatego np wybralem Atece a nie Puga, ale sa gdzies granice prostoty, szczegolnie jesli mowa o autach za ponad 200k i w dodatku EV, a to jednak do czegos ekstra zobowiazuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zinger napisał:

Ja jednak spodziewalem sie fajerwerkow (w sumie nie wiem dlaczego, ale syn mial takie samo wrazenie jak ja), a tu lipton.

Fakt, fotele skorzane miekkie, ale za calkoksztalt dalbym max 3/6 (z czego duzy plus za szklany dach, jak ogolnie nie jestem ich fanem). Po prostu po Tesli spodziewalem sie czegos wiecej niz foteli, kierownicy i tv w srodku :)

Ja lubie raczej proste wnetrza, dlatego np wybralem Atece a nie Puga, ale sa gdzies granice prostoty, szczegolnie jesli mowa o autach za ponad 200k i w dodatku EV, a to jednak do czegos ekstra zobowiazuje :)

Ale to nie widziałeś/nie wiedziałeś wcześniej, że w TM3 jest tylko tv i kierownica? 😁

 

To budżetowy model, musi wystarczyć 😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, mrBEAN napisał:

Ale to nie widziałeś/nie wiedziałeś wcześniej, że w TM3 jest tylko tv i kierownica? 😁

 

To budżetowy model, musi wystarczyć 😜

No nie wiedzialem :phi:

 

Podpytalem jeszcze wlasciciela jak to jest z ta autonomicznoscia u nas i wychodzi, ze nie ma kompletnie sensu doplacac 40k do tego, bo tam i tak sie niewiele dzieje bez ingerencji czlowieka przez dyrektywy UE mocno ogranuczajace system. W US to zupelnie inna bajka.

Edytowane przez zinger
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, zinger napisał:

No nie wiedzialem :phi:

 

Podpytalem jeszcze wlasciciela jak to jest z ta autonomicznoscia u nas i wychodzi, ze nie ma kompletnie sensu doplacac 40k do tego, bo tam i tak sie niewiele dzieje bez ingerencji czlowieka przez dyrektywy UE mocno ogranuczajace system. W US to zupelnie inna bajka.

Tak, w kwestii autopilota, UE ostatnimi ograniczeniami, udupiła spanie w Tesli w czasie jazdy 😁

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, mrBEAN napisał:

Tak, w kwestii autopilota UE ostatnimi ograniczeniami udupiła spanie w Tesli w czasie jazdy 😁

Spanie bym przebolal, ale jesli do zmiany pasa na autostradzie i tak kierowca musi najpierw dac kierunek i potem szarpnac kiere w lewo zeby zainicjowac zmiane pasa, to jest to dla mnie jakies nieporozumienie i ma niewiele wspolnego z autonomiczna jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NOWA KIA EV6 2021 - DANE TECHNICZNE

Wymiary
(wersja europejska) EV6 EV6 GT-Line EV6 GT
Rozstaw osi 2.900 mm 2.900 mm 2.900 mm
Długość 4.680 mm 4.695 mm 4.695 mm
Szerokość 1.880 mm 1.890 mm 1.890 mm
Wysokość 1.550 mm 1.550 mm 1.545 mm
 Pojemność bagażników
Bagażnik z tyłu 520 l
*EV6 / EV6 GT-Line 1.300 l (*po złożeniu oparcia tylnej kanapy)
Bagażnik z przodu 52 l (2WD) lub 20 l (AWD)

 

Układ napędowy
Płyta podłogowa Electric-Global Modular Platform
    AWD Moc 239 kW / 325 KM (łącznie z przodu i z tyłu)
  Akumulator Mom. obr. 605 Nm (łącznie z przodu i z tyłu)
  77,4 kWh 2WD Moc 168 kW / 228 KM (z tyłu)
EV6   Mom. obr. 350 Nm (z tyłu)
    AWD Moc 173 kW / 235 (łącznie z przodu i z tyłu)
EV6 Akumulator Mom. obr. 605 Nm (łącznie z przodu i z tyłu)
GT-Line 58,0-kWh 2WD Moc 125 kW / 170 KM (z tyłu)
    Mom. obr. 350 Nm (z tyłu)
EV6 Akumulator AWD Moc 430 kW / 585 KM (łącznie z przodu i z tyłu)
GT 77,4-kWh Mom. obr. 740 Nm (łącznie z przodu i z tyłu)
 Ładowanie
Obsługiwane systemy napięcia 400 V oraz 800 V (bez dodatkowych adapterów)
Szybkie ładowanie (800V) Od 10% do 80% pojemności akumulatora w 18 min.
100 km zasięgu (WLTP) w 4,5 minuty

___

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Holandii cennik się pojawił, tak na szybko to są matrixy LED w odróżnieniu do Ioniqa 5.

I co ciekawe jest już cena EV6 GT i nie jest drogo jak za te osiągi, pomimo, że tanio nie jest ;) 

 

https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/nl/nl/assets/contents/utility/price-list/Kia-Netherlands-EV6-prijslijst.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
28 minut temu, mrBEAN napisał:

Tanio nie jest ale wersja 325KM ma fajne osiagi cos dla mnie. Teraz czekac az wspolnota ogarnie ladowanie w garazu :hehe: Weganska skora czyli plastik :phi: Ciekawe czy bogate Janusze lykno.

Edytowane przez wujek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, mrBEAN said:

 

Patrzac w jakim tempie drozeja spalinowki to te cenniki juz nie robia takiego wrazenia jak kiedys ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Patrzac w jakim tempie drozeja spalinowki to te cenniki juz nie robia takiego wrazenia jak kiedys ;]

 


Zdaje się zostało to przewidziane w dyskusjach ;) 

 

Swoją drogą ta wersja GT z tymi osiągami i wyposażeniem to jest tanio.

Pomijam, że dostępność za 2 lata dopiero 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, mrBEAN napisał:

 

Bardzo ciekawe - i dziwne. Bo o ile cena wersji ze słabymi silnikami jest IMO bardzo wysoka to dla odmiany cena tej wersji GT 585KM to jest wręcz okazja.

:ok:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Bardzo ciekawe - i dziwne. Bo o ile cena wersji ze słabymi silnikami jest IMO bardzo wysoka to dla odmiany cena tej wersji GT 585KM to jest wręcz okazja.

:ok:

 

 

Ja wiem, czy bardzo wysoka :hmm:

200-240tys za wersje LR AWD to tyle co za T3. Owszem, osiagi slabsze, ale obstawiam, ze wykonczenie jak i wyposazenie bedzie na wyzszym poziomie. Imo ciekawa propozycja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, zinger napisał:

Ja wiem, czy bardzo wysoka :hmm:

200-240tys za wersje LR AWD to tyle co za T3. Owszem, osiagi slabsze, ale obstawiam, ze wykonczenie jak i wyposazenie bedzie na wyzszym poziomie. Imo ciekawa propozycja.

 

Ledwie 100k różnicy między wersją podstawową 170KM a full wypas 585KM to jest jakieś szaleństwo. A skoro 280k za 585KM to wręcz nieprzyzwoicie tanio to ja uważam, że cena tej wersji podstawowej jest o wiele za wysoka w tym porównaniu.

:ok:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Ledwie 100k różnicy między wersją podstawową 170KM a full wypas 585KM to jest jakieś szaleństwo. A skoro 280k za 585KM to wręcz nieprzyzwoicie tanio to ja uważam, że cena tej wersji podstawowej jest o wiele za wysoka w tym porównaniu.

:ok:

 

 

 

Rownie dobrze mozna powiedziec, ze wersja 585 jest po prostu za tania w stosunku do slabszej :)

Z drugiej strony 100k to jednak troche grosza jest a % to daje blisko 50% roznicy w cenie, wiec juz nie przesadzajmy z tym szalenstwem.

Imo tej 170KM to raczej malo kto bedzie kupowal. Optymalna wydaje sie byc wersja 228 RWD jesli ktos szuka zasiegu, albo 325 ktora ma i niezly zasieg i osiagi.

 

Ta GT jest troche bez sensu z uwagi na maly zasieg, moze stad ta cena?

 

Oczywiscie zalezy kto czego szuka. Ja rozpatruje to auto jak glowne w rodzinie, ktorym chcialbym moc w miare swobodnie pojechac na wakacje czy narty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, zinger said:

Rownie dobrze mozna powiedziec, ze wersja 585 jest po prostu za tania w stosunku do slabszej :)

Z drugiej strony 100k to jednak troche grosza jest a % to daje blisko 50% roznicy w cenie, wiec juz nie przesadzajmy z tym szalenstwem.

Imo tej 170KM to raczej malo kto bedzie kupowal. Optymalna wydaje sie byc wersja 228 RWD jesli ktos szuka zasiegu, albo 325 ktora ma i niezly zasieg i osiagi.

 

Ta GT jest troche bez sensu z uwagi na maly zasieg, moze stad ta cena?

 

Oczywiscie zalezy kto czego szuka. Ja rozpatruje to auto jak glowne w rodzinie, ktorym chcialbym moc w miare swobodnie pojechac na wakacje czy narty.

 

 

Problem polega na mierzeniu EV miarą aut z mijającej epoki.

One nie podlegają takim samym warunkom.

 

Nowe dostępne EV są już znacznie za szybkie w mieście a w trasie każde km/h powyżej 100 km/h trzeba z nawiązką odkupić czasem i kasą przy ładowarce.

Więc te setki koni przydają się tylko w przypadku, kiedy chce się przewieść kumpla, żeby mu szczęką opadła.

A na dłuższą metę to skromne 150-200 koni wystarcza zupełnie. :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, HelixSv napisał:

 

 

Problem polega na mierzeniu EV miarą aut z mijającej epoki.

One nie podlegają takim samym warunkom.

 

Nowe dostępne EV są już znacznie za szybkie w mieście a w trasie każde km/h powyżej 100 km/h trzeba z nawiązką odkupić czasem i kasą przy ładowarce.

Więc te setki koni przydają się tylko w przypadku, kiedy chce się przewieść kumpla, żeby mu szczęką opadła.

A na dłuższą metę to skromne 150-200 koni wystarcza zupełnie. :ok:

Dlatego osobiscie celowalbym w wersje LR RWD w wersji GTline.

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, zinger napisał:

Rownie dobrze mozna powiedziec, ze wersja 585 jest po prostu za tania w stosunku do slabszej :)

 

Można.

:ok:

 

27 minut temu, zinger napisał:

Z drugiej strony 100k to jednak troche grosza jest a % to daje blisko 50% roznicy w cenie, wiec juz nie przesadzajmy z tym szalenstwem.

Imo tej 170KM to raczej malo kto bedzie kupowal. Optymalna wydaje sie byc wersja 228 RWD jesli ktos szuka zasiegu, albo 325 ktora ma i niezly zasieg i osiagi.

 

Nie bardzo potrafię na szybko wskazać inne auto 500+ KM w takiej cenie. Dla mnie hit.

 

27 minut temu, zinger napisał:

Ta GT jest troche bez sensu z uwagi na maly zasieg, moze stad ta cena?

 

Oczywiscie zalezy kto czego szuka. Ja rozpatruje to auto jak glowne w rodzinie, ktorym chcialbym moc w miare swobodnie pojechac na wakacje czy narty.

 

Wziąłbym coś takiego jako drugie auto do zabawy i kręcenia się po okolicy więc zasięg mi zwisa w tym przypadku. I tak nie uważam żeby elektryki nadawały się do czegokolwiek innego a ta zabawka może dawać mnóstwo frajdy. Jeśli te 585KM nie jest tylko na papierze a auto przynajmniej jako-tako potrafi skręcać to może być takie Porsche Taycan dla ubogich. Jestem na tak.

:oki:

 

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
10 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Można.

:ok:

 

 

Nie bardzo potrafię na szybko wskazać inne auto 500+ KM w takiej cenie. Dla mnie hit.

 

Zgadza się. Zaletą elektryków jest to że moc można stosunkowo łatwo uzyskać i to z punktu widzenia silnika w miarę tanio. Mocne silniki elektryczne to świat ma od lat opanowane i cena tych 500KM w porównaniu do 500KM w benzynie robi się atrakcyjna. Niestety w miejskim wózku na zakupy gdzie mamy opanowane silniki spalinowe, cena baterii winduje cene.

Ja osobiście uważam, że na tą chwile elektryk to fanaberia, chyba że tylko i wyłącznie na dojazdy do pracy albo jako drugie auto. Tyle że zapewne jak policzymy TCO na 100kkm to może być różnie... I w sumie nie wiadomo nawet za ile takiego elektryka po tych 100kkm będzie można sprzedać i czy w ogóle bo bateria będzie w stanie nieznanym.

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, krawiec napisał:

Zgadza się. Zaletą elektryków jest to że moc można stosunkowo łatwo uzyskać i to z punktu widzenia silnika w miarę tanio. Mocne silniki elektryczne to świat ma od lat opanowane i cena tych 500KM w porównaniu do 500KM w benzynie robi się atrakcyjna. Niestety w miejskim wózku na zakupy gdzie mamy opanowane silniki spalinowe, cena baterii winduje cene.

Ja osobiście uważam, że na tą chwile elektryk to fanaberia, chyba że tylko i wyłącznie na dojazdy do pracy albo jako drugie auto. Tyle że zapewne jak policzymy TCO na 100kkm to może być różnie... I w sumie nie wiadomo nawet za ile takiego elektryka po tych 100kkm będzie można sprzedać i czy w ogóle bo bateria będzie w stanie nieznanym.

 

Krawiec

 

Dlatego właśnie drugie auto. Żeby tym zrobić 100kkm to trzeba jeździć w trasy, co będzie udręką. A wokół komina tyle kilometrów nie nakręcisz. Ja bym to np. wynajął na 3 lata z limitem 10-15kkm/rok i po tym okresie oddał nie zastanawiając się trwałością baterii ani kto to odkupi. Ot, taki hot-hatch na dojazdy do pracy i zakupy. A na wakacje wielki SUV z dieslem pod maską.

:ok:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
21 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Dlatego właśnie drugie auto. Żeby tym zrobić 100kkm to trzeba jeździć w trasy, co będzie udręką. A wokół komina tyle kilometrów nie nakręcisz. Ja bym to np. wynajął na 3 lata z limitem 10-15kkm/rok i po tym okresie oddał nie zastanawiając się trwałością baterii ani kto to odkupi. Ot, taki hot-hatch na dojazdy do pracy i zakupy. A na wakacje wielki SUV z dieslem pod maską.

:ok:

 

 

Pozostaje pytanie jaka będzie miesięczna opłata... Teraz się dziwne rzeczy dzieją z wartością aut... mój np. stracił na wartości 0,025% przez rok a ma w tej chwili 6 lat...

 

Krawiec

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, krawiec said:

Pozostaje pytanie jaka będzie miesięczna opłata... Teraz się dziwne rzeczy dzieją z wartością aut... mój np. stracił na wartości 0,025% przez rok a ma w tej chwili 6 lat...

 

 

To ile faktycznie stracil to mozna ocenic w momencie jak sprzedasz auto ;)

Tabele z TU to mocno pogladowe dane ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Dlatego właśnie drugie auto. Żeby tym zrobić 100kkm to trzeba jeździć w trasy, co będzie udręką. A wokół komina tyle kilometrów nie nakręcisz. Ja bym to np. wynajął na 3 lata z limitem 10-15kkm/rok i po tym okresie oddał nie zastanawiając się trwałością baterii ani kto to odkupi. Ot, taki hot-hatch na dojazdy do pracy i zakupy. A na wakacje wielki SUV z dieslem pod maską.

:ok:

 

 

O trwalosc baterii bym sie nie martwil, masz mnostwo Tesli z przebiegami 200-300kkm i sladowym spadkiem wydajnosci baterii.

Co do kupowania auta do krecenia wokol komina, to szybko moze sie okazac, ze benzyna nie bedziesz chcial jezdzic i te 10-15kkm moze szbko okazac sie niskim limitem. Pisze, znowu, z wlasnego doswiadczenia :) Idac powyzszym tokiem rozumowania, jesli mialbys obawy jechac elektrykiem na wakacje, to bym wtedy szukal jakiegos duzego diesla, zeby nim pojechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, krawiec napisał:

Pozostaje pytanie jaka będzie miesięczna opłata... Teraz się dziwne rzeczy dzieją z wartością aut... mój np. stracił na wartości 0,025% przez rok a ma w tej chwili 6 lat...

 

Obstawiam jakieś 3k/miesiąc. Co nadal jest okazją wśród tak mocnych samochodów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, zinger napisał:

O trwalosc baterii bym sie nie martwil, masz mnostwo Tesli z przebiegami 200-300kkm i sladowym spadkiem wydajnosci baterii.

Co do kupowania auta do krecenia wokol komina, to szybko moze sie okazac, ze benzyna nie bedziesz chcial jezdzic i te 10-15kkm moze szbko okazac sie niskim limitem. Pisze, znowu, z wlasnego doswiadczenia :) Idac powyzszym tokiem rozumowania, jesli mialbys obawy jechac elektrykiem na wakacje, to bym wtedy szukal jakiegos duzego diesla, zeby nim pojechac.

 

Ta Kia i tak jest za mała żeby się na dłuższy wyjazd spakować. A przy podróżach służbowych liczy się czas, żeby nie tracić go więcej niż to konieczne, co nie pozostawia miejsca na sterczenie bez sensu przy ładowarkach po drodze.

Więc IMO zastosowanie wokół komina jest idealne. Fakt, może 20kkm to byłby bardziej adekwatny limit bo jak się auto spodoba to jeździłbym dla samego jeżdżenia.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się te koreańskie elektryki. Osiągi świetne, zasięg do większości zadań wystarczający. By być autem rodzinnym to przydałby się bagażnik ze 100L większy i już mógłbym na bliższe wypady się pakować.

Cena - model GT kosztuje tyle co moje X3 katalogowo (transakcyjnie było sporo mniej) a ja i tak nie mam części wyposażenia jakie ma ta Kia.

 

Nie sprawdzałem jak wygląda oferta iX3 i co to auto oferuje.

 

Elektryki kuszą coraz bardziej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.05.2021 o 10:58, Dark_Knight napisał:

 

Bardzo ciekawe - i dziwne. Bo o ile cena wersji ze słabymi silnikami jest IMO bardzo wysoka to dla odmiany cena tej wersji GT 585KM to jest wręcz okazja.

:ok:

 

 

Wszystkie ceny z grubsza ok, biorąc pod uwagę dzisiejsze realia rynkowe, bo wóz jest dość przełomowy.   Natomiast tak jak piszesz, faktem jest, ze to GT jest bardzo tanio, patrząc na osiągi, bo będzie lało spalinowe aż miło, a do tego wyposażone pod korek. 
 

Mały tylko problem, że dostawa dopiero za 1,5 roku jak dobrze pójdzie. 
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie ceny z grubsza ok, biorąc pod uwagę dzisiejsze realia rynkowe, bo wóz jest dość przełomowy.   Natomiast tak jak piszesz, faktem jest, ze to GT jest bardzo tanio, patrząc na osiągi, bo będzie lało spalinowe aż miło, a do tego wyposażone pod korek. 
 
Mały tylko problem, że dostawa dopiero za 1,5 roku jak dobrze pójdzie. 
 
Rzadko który Kozak w benzynie na autobanie potrafi (bo go portfel boli) dotrzymać tempa przelotowego dieslowi a co dopiero takie elektryk także z tym laniem to bym był ostrożny.

Co z tego że będzie miał odejście jak nie widzę go trzymającego stałe plus 180

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, ppmarian said:

Co z tego że będzie miał odejście jak nie widzę go trzymającego stałe plus 180

 

NIkt normalny tak nie jezdzi, ale oczywiscue mozna wpisac 250+ zeby bylo bardziej dramatycznie ;]

Ja nawet nie pamietam, kiedy jechalem szybciej niz 150 przez dluzsza chwile niz przy wyprzedzaniu...

A paliwo mnie nie boli.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
NIkt normalny tak nie jezdzi, ale oczywiscue mozna wpisac 250+ zeby bylo bardziej dramatycznie ;]
Ja nawet nie pamietam, kiedy jechalem szybciej niz 150 przez dluzsza chwile niz przy wyprzedzaniu...
A paliwo mnie nie boli.
Chyba dawno nie jechałaś na autostradzie....

I nie mówię o białych skokach fabia

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, ppmarian said:

Chyba dawno nie jechałaś na autostradzie....
I nie mówię o białych skokach fabia

 

80% przebiegu robie po drogach A lub S... To, ze jest masa dzbanow jezdzacych tak w gestym ruchu to nie znaczy, ze sa normalni.

Zazwyczaj z takimi predkosciami jezdza rozne marki premium. Tylko czego to ma dowodzic?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
80% przebiegu robie po drogach A lub S... To, ze jest masa dzbanow jezdzacych tak w gestym ruchu to nie znaczy, ze sa normalni.
Zazwyczaj z takimi predkosciami jezdza rozne marki premium. Tylko czego to ma dowodzic?
 
Ja też większość przebiegów robię na A i S ale nie w gęstym ruchu

Tobie też to polecam szczególnie za sterami Premium.

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, ppmarian said:

Ja też większość przebiegów robię na A i S ale nie w gęstym ruchu
Tobie też to polecam szczególnie za sterami Premium.

 

Na szczescie ja nie mam potrzeby jezdzic 180+ :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ppmarian napisał:

Rzadko który Kozak w benzynie na autobanie potrafi (bo go portfel boli) dotrzymać tempa przelotowego dieslowi a co dopiero takie elektryk także z tym laniem to bym był ostrożny.

Co z tego że będzie miał odejście jak nie widzę go trzymającego stałe plus 180

Wysłane z tel.
 

Dobrze :) 

 

Zaś zrobili zły wóz, nikt nie kupi :nie_wiem:

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ppmarian napisał:

Rzadko który Kozak w benzynie na autobanie potrafi (bo go portfel boli) dotrzymać tempa przelotowego dieslowi a co dopiero takie elektryk także z tym laniem to bym był ostrożny.

Co z tego że będzie miał odejście jak nie widzę go trzymającego stałe plus 180

Wysłane z tel.
 

 

No ale te auto nie jest na autobany bo ma za mały bagażnik i zasięg. Na autobany to się jeździ dużym dieslem. A ten będzie dobry do kręcenia się wokół komina i emocjonujących dojazdów do pracy. Ja bym to po wsi upalał.

 

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciej__ napisał:

80% przebiegu robie po drogach A lub S... To, ze jest masa dzbanow jezdzacych tak w gestym ruchu to nie znaczy, ze sa normalni.

Zazwyczaj z takimi predkosciami jezdza rozne marki premium. Tylko czego to ma dowodzic?

 

Przepraszam bardzo, ja jeżdżę z tempomatem ustawionym na 130 żeby obniżać statystyki wariatów w premiumach.

;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
No ale te auto nie jest na autobany bo ma za mały bagażnik i zasięg. Na autobany to się jeździ dużym dieslem. A ten będzie dobry do kręcenia się wokół komina i emocjonujących dojazdów do pracy. Ja bym to po wsi upalał.
 
:ok:
Ja się tylko odnoszę do stwierdzenia "lania spalinowych".


Wysłane z tel.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2021 o 16:06, ppmarian napisał:

Ja też większość przebiegów robię na A i S ale nie w gęstym ruchu

Tobie też to polecam szczególnie za sterami Premium.

Wysłane z tel.
 

Ja z palcem w nosie moge ponad 200 leciec przelotowo no ale sie nie da, przynajmniej na trasach gdzie jezdze. Za duzy ruch a taka szarpana jazda jest bez sensu. Jak pusta autostrada to i ponad 200 lece no ale normalnie to 130-150.  W UK od 2030 nie kupisz spalinowki pewnie w normalnych krajach na zachodzie tez, Wczesniej czy pozniej i tak elektrykami bedziemy jezdzic. Obstawiam, ze jeszcze bede mial kolejne 2 auta spalinowe a pozniej juz elektryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.