Skocz do zawartości

4 letnie auto - 300 kkm przebiegu ??


Łukasz___F

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Vadero napisał:

Forscanem?

Tak

1 godzinę temu, Vadero napisał:

Ja chce w foce  1.6tdci z 95KM coś więcej :jem:

Wersja 115 KM miała już chyba zmienną geometrię łopatek, nie wiem czy tam forscanem więcej wyciągniesz ....

Kiedyś bynajmniej tak robili w 1.6, doczytaj na forum i wpadaj na kawę to ogarniemy ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2021 o 06:38, angrius napisał:

Tak na szybko z grubsza licząc auto robiło średnio dziennie 284km. Więc albo były cały czas trasy pozamiejskie, albo służyło jako nauka jazdy😁 zakładam że jednak to pierwsze. To zużycie może nie być wielkie.

Znajomy kupił niegdyś audi diesla - niecałe 2 lata, przebieg lekko ponad 200 Mm. Ale po autostradach jeździł, więc co najwyżej łożyska się zużyły.

Bardzo sobie chwalił zakup przez wiele lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że temat się rozwinął :oki:

Nie będę zakładał nowego więc zapytam o coś całkiem odmiennego niż auto z tematu. 

Jaki wg. Was musiałby być upust na fabrycznie nowe auto z 2019 roku, zrejestrowane na dealera ale z 0 przebiegiem. Gwarancja leci od 2019 roku ale jest przedłużona na 5 lat. Dodatkowo Jest to "stary "model który został w 2019/2020 roku zastąpiony całkiem nowym modelem. Marka Premium. 

Zapraszam do dyskusji.  :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz___F napisał:

Widzę że temat się rozwinął :oki:

Nie będę zakładał nowego więc zapytam o coś całkiem odmiennego niż auto z tematu. 

Jaki wg. Was musiałby być upust na fabrycznie nowe auto z 2019 roku, zrejestrowane na dealera ale z 0 przebiegiem. Gwarancja leci od 2019 roku ale jest przedłużona na 5 lat. Dodatkowo Jest to "stary "model który został w 2019/2020 roku zastąpiony całkiem nowym modelem. Marka Premium. 

Zapraszam do dyskusji.  :ok: 

Co tak znowu tajemniczo 😁 Podaj co to za furmanka to ci szpece szybko wyliczą 🙃👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, stig napisał:

Co tak znowu tajemniczo 😁 Podaj co to za furmanka to ci szpece szybko wyliczą 🙃👍

Jak to u fachowców  BMW leciało, 30% za przejście przez próg salonu i po 30% z każdy rok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Polarny napisał:

Znajomy kupił niegdyś audi diesla - niecałe 2 lata, przebieg lekko ponad 200 Mm. Ale po autostradach jeździł, więc co najwyżej łożyska się zużyły.

Bardzo sobie chwalił zakup przez wiele lat.

No przebieg 200 mil morskich po autostradach to faktycznie łożyska mogły się zużyć ;l

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, komor napisał:

Tak

Wersja 115 KM miała już chyba zmienną geometrię łopatek, nie wiem czy tam forscanem więcej wyciągniesz ....

Kiedyś bynajmniej tak robili w 1.6, doczytaj na forum i wpadaj na kawę to ogarniemy ;]

Oba sniki są identyczne. W weekend koduje ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bielaPL napisał:

1. Czemu w Octavii dramat?
2. Czemu nie diesel na taki duży przebieg?

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

octavia 4 1.5 tsi manual 150 koni w kombi jest w porównaniu do astry K kombi 1.4 125 :

- mniejsza, węższa...
- bagażnik mniejszy na szerokość, długość, ale głębszy
- głośniejsza... mega głośna w środku
- nie jedzie, astra depnęło się w gaz i szła, a ta skoda musi chwile pomyśleć;) i jedzie tylko na 4 biegu powiedzmy w miarę ok, ale ogólnie dramat dynamika

- skrzypi w niej kokpit, jakby z zegarów... jak w cinquecento;)
- front assist żyje własnym życiem;)

- telefon też nie łączy się za każdym razem z radiem

- tragiczny fotel kierowcy po kilku h jazdy, w astrze miałem AGR tutaj eroactive... dramat;)

 

z plusów;)

ładne tylne kierunkowskazy i lepsze lampy przód;)

 

  • Lubię to 3
  • Kocham 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, 62545tomasz napisał:

octavia 4 1.5 tsi manual 150 koni w kombi jest w porównaniu do astry K kombi 1.4 125 :

- mniejsza, węższa...
- bagażnik mniejszy na szerokość, długość, ale głębszy
- głośniejsza... mega głośna w środku
- nie jedzie, astra depnęło się w gaz i szła, a ta skoda musi chwile pomyśleć;) i jedzie tylko na 4 biegu powiedzmy w miarę ok, ale ogólnie dramat dynamika

- skrzypi w niej kokpit, jakby z zegarów... jak w cinquecento;)
- front assist żyje własnym życiem;)

- telefon też nie łączy się za każdym razem z radiem

- tragiczny fotel kierowcy po kilku h jazdy, w astrze miałem AGR tutaj eroactive... dramat;)

 

z plusów;)

ładne tylne kierunkowskazy i lepsze lampy przód;)

 

 

Z tym wyciszeniem muszę się zgodzić, bo jak na takie gabaryty to jest słabo wyciszona. Ale coś za coś, bo wazy jedynie 1200kg. Na dodatek przy 100km/h powstaje efekt jakby jakaś szyba była niedomknięta. Dużo użytkowników się na to skarży i wydaje mi się, ze to jakaś wada produkcyjna.

Ale z elastycznością sie nie zgodze, bo jak dla mnie astra 1.4 140KM jezdzi jak octavia 1.4. I spalanie w tych samych warunkach w tsi jest nizsze.

A co kokpitu, to chyba moje pierwsze auto, które nie skrzypi nawet i na mrozie :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, czachabrava said:

Ale z elastycznością sie nie zgodze, bo jak dla mnie astra 1.4 140KM jezdzi jak octavia 1.4. I spalanie w tych samych warunkach w tsi jest nizsze.

 

1.4 140KM to byl stary silnik na wtrysku posrednim, jego nigdy nie bylo nawet w Astrze K.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Łukasz___F napisał:

 

może Ci to pomoże, w listopadzie 2019 miałem ofertę na 320i rejestrowane w sierpniu 2019 za 116k z katalogowych 175k (auto z tego samego roku...)
Nie kupiłem bo była brzydka i biedna jak na bmw, podstawowe fotele, kierownica, bez m-pak.
Ta jest ładna, ale jej czas już raczej minął. G20/21 jest już ciut innym autem.
 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, 62545tomasz napisał:

- skrzypi w niej kokpit, jakby z zegarów... jak w cinquecento;)

 

a ja mam właśnie coś takiego w Astrze. Ale fakt, że obiektywnie to mimo drobnych wad jest to bardzo fajny kompakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, TomekD000 napisał:

 

może Ci to pomoże, w listopadzie 2019 miałem ofertę na 320i rejestrowane w sierpniu 2019 za 116k z katalogowych 175k (auto z tego samego roku...)
Nie kupiłem bo była brzydka i biedna jak na bmw, podstawowe fotele, kierownica, bez m-pak.
Ta jest ładna, ale jej czas już raczej minął. G20/21 jest już ciut innym autem.
 

Czyli miałeś rabat ok 34%, niby dużo ale wtedy to był schodzący model więc rabat standardowy jak na taką sytuację w BMW. 

 

Edytowane przez Łukasz___F
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Łukasz___F napisał:

Widzę że temat się rozwinął :oki:

Nie będę zakładał nowego więc zapytam o coś całkiem odmiennego niż auto z tematu. 

Jaki wg. Was musiałby być upust na fabrycznie nowe auto z 2019 roku, zrejestrowane na dealera ale z 0 przebiegiem. Gwarancja leci od 2019 roku ale jest przedłużona na 5 lat. Dodatkowo Jest to "stary "model który został w 2019/2020 roku zastąpiony całkiem nowym modelem. Marka Premium. 

Zapraszam do dyskusji.  :ok: 

 

Na 3GT duże floty dostawały do 38 procent. Jak urwiesz 30 to będzie nieźle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 3/24/2021 at 5:47 PM, Łukasz___F said:

Jaki wg. Was musiałby być upust na fabrycznie nowe auto z 2019 roku, zrejestrowane na dealera ale z 0 przebiegiem. Gwarancja leci od 2019

w marce nie premium  

auto cennikowo  89kpln

 

aktualnie przy ich (salonu) finansowaniu i kredycie  60kpln 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2021 o 14:58, Łukasz___F napisał:

Dobrze, że nie 3.0 TDi bo koszty ewentualnej naprawy byłyby wyższe zdecydowanie.

Te 20 pare $$ starczy na remont silnika i skrzyni w razie W, lub podmiankę na inny.

Środek wygląda na zadbany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, pakuu1 napisał:

Dobrze, że nie 3.0 TDi bo koszty ewentualnej naprawy byłyby wyższe zdecydowanie.

Te 20 pare $$ starczy na remont silnika i skrzyni w razie W, lub podmiankę na inny.

Środek wygląda na zadbany.

3.0 TDI też nie taki straszny - znam przypadek, że po 300 kkm jedyne co się stało, to zwulkanizowało się jedno koło osprzętu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 3/21/2021 at 7:54 AM, spad said:

Głupoty piszesz. Pełna historia ASO to zawsze atut. Po pierwsze mogę te historie jako kupujący poznać, po drugie wiem, że to co miało być zrobione zostało zrobione w ramach podstawowej obsługi serwisowej.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

Bzdura. W ASO się wymienia olej, wszystko inne u szwagra 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja osobiscie nie znam nikogo kto by tak cudowal przy nowym aucie...
Regularnie serwisuja w ASO i nie narzekaja.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przy nowym to pewnie nie, ale zdarzają się kilkuletnie (5,7) serwisowane w ASO. Często ten serwis to właśnie wymiana oleju, żeby była pieczątka, a grubsze rzeczy w innym warsztacie.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy nowym to pewnie nie, ale zdarzają się kilkuletnie (5,7) serwisowane w ASO. Często ten serwis to właśnie wymiana oleju, żeby była pieczątka, a grubsze rzeczy w innym warsztacie.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Jak pisałem, osobiście nie znam takich przypadków.
Jeśli to już, to w starszych używkach zwyczajnie cały serwis poza ASO i tyle.

Wysłane z mojego moto g(30) przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem, osobiście nie znam takich przypadków.
Jeśli to już, to w starszych używkach zwyczajnie cały serwis poza ASO i tyle.

Wysłane z mojego moto g(30) przy użyciu Tapatalka

Ja znam i nawet nie chodzi o chęć oszukiwania potencjalnego kupca, bo auta zadbane powyżej przeciętnej, ale przy sprzedaży kupiec jak widzi pieczątki z ASO to prędzej się zdecyduje.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, janusz napisał:

Przy nowym to pewnie nie, ale zdarzają się kilkuletnie (5,7) serwisowane w ASO. Często ten serwis to właśnie wymiana oleju, żeby była pieczątka, a grubsze rzeczy w innym warsztacie.

Czyli kombinują.

Najpierw do warsztatu. Ewentualna wymiana np. tarcz i klocków, a potem przedlgkad w ASO?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał:

Czyli kombinują.

Najpierw do warsztatu. Ewentualna wymiana np. tarcz i klocków, a potem przedlgkad w ASO?

 

Ja od nowości robię prawie wszystko poza ASO.

Do ASO tylko z elektryką (mój mechanik jej nie tyka, a u dobrych elektryków dłużej trzeba czekać niż w ASO) oraz nietypowe i podejrzane sprawy.

Mam tak odkąd ASO wkurzyło mnie na przeglądzie perforacji w Astrze.

Z Insignią byłem z samozałączającym się alarmem, klamką tylnej klapy i gdy lawetą wróciłem z pękniętym zbiorniczkiem płynu chłodzącego (tu trzeba było do mechanika, bo ASO na zbiorniczek długo czekało, a u mechanika byłby jakiś zamiennik od ręki, ale bałem się przegrzania, a oni diagnostykę jednak najlepszą mają).

Wcześniej dobrowolnie straciłem gwarancję zakładając LPG.

Twierdzę, że samochody utrzymuję w bdb stanie i jak dotąd żaden kupiec nie miał do czego się czepnąć przy oględzinach.

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minutes ago, ZUBERTO said:

Ja od nowości robię prawie wszystko poza ASO.

Do ASO tylko z elektryką (mój mechanik jej nie tyka, a u dobrych elektryków dłużej trzeba czekać niż w ASO) oraz nietypowe i podejrzane sprawy.

Mam tak odkąd ASO wkurzyło mnie na przeglądzie perforacji w Astrze.

Z Insignią byłem z samozałączającym się alarmem, klamką tylnej klapy i gdy lawetą wróciłem z pękniętym zbiorniczkiem płynu chłodzącego (tu trzeba było do mechanika, bo ASO na zbiorniczek długo czekało, a u mechanika byłby jakiś zamiennik od ręki, ale bałem się przegrzania, a oni diagnostykę jednak najlepszą mają).

Wcześniej dobrowolnie straciłem gwarancję zakładając LPG.

Twierdzę, że samochody utrzymuję w bdb stanie i jak dotąd żaden kupiec nie miał do czego się czepnąć przy oględzinach.

 

Ja od jakiegos czasu jezdze tylko do ASO, bo raz ze nie mam zadnego polecanego mechanika, a dwa ceny coraz mniej sie roznia jesli chodzi o robocizne.

Poza tym w przedziale 0-100kkm to wymienia sie glownie podstawowe materialy + ewentualnie jakies klocki i tyle.

Serwis Astry w ASO przez 5 lat gwarancji kosztowal w sumie mniej niz 4kPLN

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ZUBERTO napisał:

Ja od nowości robię prawie wszystko poza ASO.

Do ASO tylko z elektryką (mój mechanik jej nie tyka, a u dobrych elektryków dłużej trzeba czekać niż w ASO) oraz nietypowe i podejrzane sprawy.

Mam tak odkąd ASO wkurzyło mnie na przeglądzie perforacji w Astrze.

Z Insignią byłem z samozałączającym się alarmem, klamką tylnej klapy i gdy lawetą wróciłem z pękniętym zbiorniczkiem płynu chłodzącego (tu trzeba było do mechanika, bo ASO na zbiorniczek długo czekało, a u mechanika byłby jakiś zamiennik od ręki, ale bałem się przegrzania, a oni diagnostykę jednak najlepszą mają).

Wcześniej dobrowolnie straciłem gwarancję zakładając LPG.

Twierdzę, że samochody utrzymuję w bdb stanie i jak dotąd żaden kupiec nie miał do czego się czepnąć przy oględzinach.

Ja standartowo na gwarancji wszystko w ASO. Po gwarancji wszystko poza ASO. Wszystkie przeglądy wbite w książkę.

Teraz niestety lub stety 5 lat gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Maciej__ napisał:

Jak pisałem, osobiście nie znam takich przypadków.
Jeśli to już, to w starszych używkach zwyczajnie cały serwis poza ASO i tyle.

Wysłane z mojego moto g(30) przy użyciu Tapatalka
 

Ja z kolei zauwazylem, ze czesto ludzie poza ASO robia. Drogie VAGI np w Sportmile a ja na wymiane oleju do FSO jezdze. Raz zrobilem w ASO i sie za  glowe zlapalem :facepalm: Przeglad zeby gwarancji nie stracic jak najbardziej ale wszystkie inne czynnosci poza ASO.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Ja od jakiegos czasu jezdze tylko do ASO, bo raz ze nie mam zadnego polecanego mechanika, a dwa ceny coraz mniej sie roznia jesli chodzi o robocizne.

Poza tym w przedziale 0-100kkm to wymienia sie glownie podstawowe materialy + ewentualnie jakies klocki i tyle.

Serwis Astry w ASO przez 5 lat gwarancji kosztowal w sumie mniej niz 4kPLN

Tak było .. w Oplu. 

Na Tucsona poszło 6k z przeglądem po 60kkm. Ale wymieniam olej 2x częściej. No i hamulce były do wymiany.

  • zszokowany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, rwIcIk said:

Ja standartowo na gwarancji wszystko w ASO. Po gwarancji wszystko poza ASO. Wszystkie przeglądy wbite w książkę.

Teraz niestety lub stety 5 lat gwarancji.

 

Ale np wymiana tarcz w ASO na ich gratach nie ma wiekszego sensu...

Lepiej kupic na wlasna reke i zlecic wymiane przy okazji przegladu :ok:

Ja w Mazdzie wymienialem awaryjnie na urlopie, to zaplacilem 1.5kPLN za zestaw na tyl.

Same klocki to juz szkoda zachodu, bo roznica duzo mniejsza.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Ale np wymiana tarcz w ASO na ich gratach nie ma wiekszego sensu...

Lepiej kupic na wlasna reke i zlecic wymiane przy okazji przegladu :ok:

Ja w Mazdzie wymienialem awaryjnie na urlopie, to zaplacilem 1.5kPLN za zestaw na tyl.

Same klocki to juz szkoda zachodu, bo roznica duzo mniejsza.

 

No to podobnie w ASO H - 1.5 k za tarcze i klocki.

W sumie to wygodnie, bo robię wszystko w ASO i nie interesuje mnie więcej.

Skończy się gwarancja to przerzuce się do mechanika.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, rwIcIk said:

No to podobnie w ASO H - 1.5 k za tarcze i klocki.

W sumie to wygodnie, bo robię wszystko w ASO i nie interesuje mnie więcej.

Skończy się gwarancja to przerzuce się do mechanika.

 

Przy przebiegach rzedu 15-20kkm to w zasadzie bez znaczenia ;)

Bo pewnie hamulce wymienisz raz albo wcale, zanim sprzedasz auto ;]

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Przy przebiegach rzedu 15-20kkm to w zasadzie bez znaczenia ;)

Bo pewnie hamulce wymienisz raz albo wcale, zanim sprzedasz auto ;]

 

Różnie bywa.

U mnie już komplet zmieniony i przód i tył 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli kombinują.
Najpierw do warsztatu. Ewentualna wymiana np. tarcz i klocków, a potem przedlgkad w ASO?
 
Tak, auto jest serwisowane normalnie poza ASO, a do ASO z olejem "po pieczątkę" dla przyszłego kupującego.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Ja od jakiegos czasu jezdze tylko do ASO, bo raz ze nie mam zadnego polecanego mechanika, a dwa ceny coraz mniej sie roznia jesli chodzi o robocizne.

Poza tym w przedziale 0-100kkm to wymienia sie glownie podstawowe materialy + ewentualnie jakies klocki i tyle.

Serwis Astry w ASO przez 5 lat gwarancji kosztowal w sumie mniej niz 4kPLN

Niom, właśnie dochodzi mi te 100kkm, olej, filtry płyny i standardowo przejrzeć wszystko każę co 13-15, LPG co 11-13kkm, tarcze, klocki, i raz nadprogramowo jakieś ustrojstwo, bo się mechaniorowi w rękach rozpadło jak wężyk odpinał.

W sumie też pewnie ze 4 u mechanika i gaziarza zostawiłem i w ASO koło 2.

Z tym, że ja jakoś podświadomie nie lubię do ASO jechać, oba są na 2 końcu miasta, zawsze jest jakaś obsuwa czasowa i ich podejście też jakieś dziwne.

Ostatnio dopadła mnie głupia klamka bagażnika, niby duperel z tych co TTTM (woda po stykach cieknie), ASO umawia mnie na za tydzień i ostrzega, że klamka to najniższy wymiar kary, są jeszcze 2 znacznie gorsze warianty.

Zgadzam się.

Odstawiam furę w czwartek, dzwonią, że potwierdzili, że to klamka i czy zabieram auto (jak tak to poskładają co rozebrali), bo klamka w sobotę dopiero będzie, ale zrobią od ręki w sobotę z rana.

Mówię, że zorientuję się czy bez auta przeżyję, niech poczekają, dam znać. Oddzwaniam za 30min mówiąc, że może u nich zostać, a gość, że i tak poskładali. No dobra, ich sprawa, się 2x narobią, ja zapłacę.

W sobotę ni huhu dodzwonić się nie dało, nie wiem nawet czy pracowali, auto odebrałem w poniedziałek.

Za klamkę (raczej element stykowy, nie mikrostyk, jakieś popieprzone blaszki) jako część wzięli ode mnie ok 360zł brutto. Naprawdę nie mogli jej zamówić po tym jak się zapisałem, majątek taki trzymać na magazynie to za dużo dla ASO?

Nawet gdyby do mnie nie poszła, to jak wczesniej pisałem jest to awaria z tych co TTTM i komuś by wsadzili, a jak nie to mechanik może zwracać części, a oni nie?

Masakra jakaś.

Na zbiorniczek płynu chłodzącego 4 dni czekania, gdzie każda hurtownia w mieście ma taki na stanie, toć to qwa Opel nie Ferrari.

 

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2021 o 15:50, ZUBERTO napisał:

Nawet gdyby do mnie nie poszła, to jak wczesniej pisałem jest to awaria z tych co TTTM i komuś by wsadzili, a jak nie to mechanik może zwracać części, a oni nie?

Masakra jakaś.

Na zbiorniczek płynu chłodzącego 4 dni czekania, gdzie każda hurtownia w mieście ma taki na stanie, toć to qwa Opel nie Ferrari.

Za jakąś osłonę w ASO Kii za 220 zł też mi kazali płacić z góry jakbym nie odebrał  ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.