Jump to content

2022 Nissan Z400- wersja do klepania


OZI
 Share

Recommended Posts

Wypłynęła z fabryki w Kaminokawa.

 

W sumie malutkie, detaliczne zmiany. Vs concept.(Nie hak Subaroo )

 

 

 

06842888e7b269dc1431a069b0a69c8f.jpg

 

a80aa6443e0414471e52051d70eb761a.jpg

 

0315558ee261c3e9d55e87a9b7746e88.jpg

 

b372667252e2cab2f9f4a6fa37bff66e.jpg

 

Lokalny 'honczo' od Nissan potwierdził, że Z używa aluminium 3.0l V6 TT od Infiniti Q60 – 298kW/ 475Nm.

 

W salonach od 10/2021.

 

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jest ładny. Nie kupie bo osiągi niewystarczające. Ale będę z przyjemnością zauważał na ulicach. Miło że firmy samochodowe nadal inwestują w niszowe pojazdy - sprzedaż tego będzie pewnie dość śladowa, choć kto wie, może po tym jak Camaro zniknie za rok wszyscy enlisted 1 się na Nissana przesiądą? Ale do tego potrzeba tańszej wersji z czterema cylindrami. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Cendra napisał:

Bardzo fajny. Mówicie ze osiągi za słabe, czyli jakie?

Q60 z tym samym silnikiem ma 5.0s do 100 km/h i 250 vmax czyli biednie jak na warunki ak. :skromny: Pytanie jak z masa Nissana obstawiam, ze bedzie lzejszy.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ładny ;/  Jak odkąd posunąłem się w latach i coupe przestały na mnie robić wrażenie, to ten Nissan robi na mnie wrażenie.

Tak sobie myślę, że ponieważ design jest spokojny, to będzie się ładnie starzał (tak jak 350Z, który został pokazany w 2002 r, a dziś pomimo że od premiery minęło 19 lat nie wygląda staro).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Manx napisał:

Bardzo ładny ;/  Jak odkąd posunąłem się w latach i coupe przestały na mnie robić wrażenie, to ten Nissan robi na mnie wrażenie.

Tak sobie myślę, że ponieważ design jest spokojny, to będzie się ładnie starzał (tak jak 350Z, który został pokazany w 2002 r, a dziś pomimo że od premiery minęło 19 lat nie wygląda staro).

Ciekawe czy w EU beda oferowac :hmm: 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Manx napisał:

Bardzo ładny ;/  Jak odkąd posunąłem się w latach i coupe przestały na mnie robić wrażenie, to ten Nissan robi na mnie wrażenie.

Tak sobie myślę, że ponieważ design jest spokojny, to będzie się ładnie starzał (tak jak 350Z, który został pokazany w 2002 r, a dziś pomimo że od premiery minęło 19 lat nie wygląda staro).

Nismo jakieś body zrobi to będzie miał pazura dla tych bardziej wymagających 👍

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Ostatnie doniesienia z wrzesnia 2020 mowia, ze nie. Nie znalazlem nowszych lub zmieniajacych to stanowisko :( 

W przeszłości też nie było wszystkich modeli dostępnych na Europę np. taki FD2 Type R czy Mugen RR

Link to comment
Share on other sites

55 minut temu, stig napisał:

W przeszłości też nie było wszystkich modeli dostępnych na Europę np. taki FD2 Type R czy Mugen RR

 

No Japońce często zostawiali u siebie smaczki. Chociaz w druga strone tez to czasem dziala i oni maja cisnienie na EURO :) ztcp FN2 sprzedawany tam jako TypeR EURO byl dla nich egzotykiem i sprzedawal sie lepiej niz FD2 mimo, ze technicznie byl od niego gorszy.

 

Teraz jest troche inna sytuacja. Uzywajac podejscia OZIego, zabijaja nas normy pierdów krowy 😄 + ogolne zmiany na rynku motoryzacyjnym. Nissan w ramach aliansu sie nieco wycofuje z EU, na rzecz Renault. Do tego takie V6 3.0 to pewnie bedzie wymagalo doplaty tysiecy € za emisje. 

Znalazlem, ze w Infiniti ten silnik produkuje 206g/km. czyli pewnie +/- 100gram ponad wymaganie - czyli 10000€ do ceny

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Filipfm napisał:

 

No Japońce często zostawiali u siebie smaczki. Chociaz w druga strone tez to czasem dziala i oni maja cisnienie na EURO :) ztcp FN2 sprzedawany tam jako TypeR EURO byl dla nich egzotykiem i sprzedawal sie lepiej niz FD2 mimo, ze technicznie byl od niego gorszy.

 

Teraz jest troche inna sytuacja. Uzywajac podejscia OZIego, zabijaja nas normy pierdów krowy 😄 + ogolne zmiany na rynku motoryzacyjnym. Nissan w ramach aliansu sie nieco wycofuje z EU, na rzecz Renault. Do tego takie V6 3.0 to pewnie bedzie wymagalo doplaty tysiecy € za emisje. 

Znalazlem, ze w Infiniti ten silnik produkuje 206g/km. czyli pewnie +/- 100gram ponad wymaganie - czyli 10000€ do ceny

Tylko to nie jest wina japońców bo to EU dokonuje „samo-zaorania” zajebistymi normami spalin.

Ostatni prawdziwy vtec też bodajże taką emisje produkuje w niebo.

Edited by stig
Link to comment
Share on other sites

57 minut temu, stig napisał:

Tylko to nie jest wina japońców bo to EU dokonuje „samo-zaorania” zajebistymi normami spalin.

Ostatni prawdziwy vtec też bodajże taką emisje produkuje w niebo.

 

Pytanie ktory to ostatni prawdziwy VTEC :)

 

K20C1 w FK8 ma cos kolo 180g

Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, Filipfm napisał:

 

Pytanie ktory to ostatni prawdziwy VTEC :)

 

K20C1 w FK8 ma cos kolo 180g

Miałem na myśli wiertare K20Z4 😁

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Daj spokoj. W obecnych czasach na ulicy dostajesz wpierdziel od kombi w dieslu ;)

Zobaczymy. Z resztą fun mam bardziej  na winklach niż przy chwilowym uderzaniu w zagłówek 😂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.