jqr Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 Potrzebuję auta na dojazdy do pracy (budżet ~25tyś.) i zastanawiam się nad Fluence 1.5dci z końca produkcji (2016) Trochę jest poflotowych w wersji zaślepka, ale jeździłem służbowym Megane3 1.5dci które miało chyba tylko kierownicę z pseudoskóry więcej niż golas i dobrze wspominam, silnik też mi wystarczał. Ale wątpliwości mam takie: - auto chyba mocno niszowe i brak popytu szczególnie na białe poflotowe - produkowali je tylko w Turcji, czyli nie do końca jest to bliźniak Megane3 - czy to są rzeczywiście bardzo różne auta - silnik ma Euro6, czyli w miarę nowoczesny diesel, wiadomo kiedy zrobią Polska i Niemcy zrobią ograniczenia wjazdu na takie silniki ? Lokalnie żaden handlarz nie ma nic w ofercie, żeby porównać, a może ktoś ma porównanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 jako były posiadacz mégane 3 od nowości: (znajomy fluence) jednak różnice są znaczące na + mégane, ale można o nich zapomnieć jeżeli CCC (cena czyni cuda). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 Słabe wygłuszenie to chyba najwiekszy minus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 1 godzinę temu, jqr napisał: - silnik ma Euro6, czyli w miarę nowoczesny diesel, wiadomo kiedy zrobią Polska i Niemcy zrobią ograniczenia wjazdu na takie silniki ? https://trans.info/pl/strefy-czystego-transportu-eksperci-krytykuja-ministerialny-projekt-213793 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 4 godziny temu, czachabrava napisał: Słabe wygłuszenie to chyba najwiekszy minus. Wygłuszenie, spasowanie elementów wnętrza. Nie wiem jak we Fluence, ale z tym u francuzów różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 5 godzin temu, analyzer64 napisał: Wygłuszenie, spasowanie elementów wnętrza. Nie wiem jak we Fluence, ale z tym u francuzów różnie bywa. Przecież klient na to nie patrzy? He. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 właśnie o to mi chodzi, czy to megane3 (którym jeździłem 6 lat) w innej budzie, czy skrzyżowanie dacii sandero z megane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 25 Marca 2021 Udostępnij Napisano 25 Marca 2021 13 hours ago, jqr said: właśnie o to mi chodzi, czy to megane3 (którym jeździłem 6 lat) w innej budzie, czy skrzyżowanie dacii sandero z megane ? Technicznie i jakosciowo to bardziej Megane. U mnie Fluence jest jedynym Renaultem ktore czasami widuje sie na taksowce. Jest tez jedynym Renaultem ktore widuje z przebiegami ponad 400kkm . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 25 Marca 2021 Udostępnij Napisano 25 Marca 2021 Ten wątek przypomniał mi, że kiedyś w Kraku widywałem nieliczne Fluence, a teraz... jakoś wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 28 Marca 2021 Udostępnij Napisano 28 Marca 2021 Potrzebuję auta na dojazdy do pracy (budżet ~25tyś.) i zastanawiam się nad Fluence 1.5dci z końca produkcji (2016) Trochę jest poflotowych w wersji zaślepka, ale jeździłem służbowym Megane3 1.5dci które miało chyba tylko kierownicę z pseudoskóry więcej niż golas i dobrze wspominam, silnik też mi wystarczał. Ale wątpliwości mam takie: - auto chyba mocno niszowe i brak popytu szczególnie na białe poflotowe - produkowali je tylko w Turcji, czyli nie do końca jest to bliźniak Megane3 - czy to są rzeczywiście bardzo różne auta - silnik ma Euro6, czyli w miarę nowoczesny diesel, wiadomo kiedy zrobią Polska i Niemcy zrobią ograniczenia wjazdu na takie silniki ? Lokalnie żaden handlarz nie ma nic w ofercie, żeby porównać, a może ktoś ma porównanie ?Tak jak koledzy już pisali, technicznie w zasadzie to Megane. Pod względem materiałów użytych do wykończenia ciężko znaleźć coś równie słabego. Kumpel kupił 3 latka z przebiegiem 30 kkm. Fotele z ekoskóry całe popękane. W mojej M3 dopiero przy 230 kkm pękła ekoskóra. Jestem cięższy od kumpla pewnie ze 20 kg.Nie szukaj 1.6 benzyny. Można ogłuchnąć od hałasu.Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.