Skocz do zawartości

Jeep Compass po liftingu


dzidzia

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj była europejska premiera. W skrócie:

- zmieniony przód, światła LED

- całkowicie nowe wnętrze

- nowy system multimedialny Uconnect 5-tej gen. oparty na Androidzie

- wirtualne zegary

- autonomia drugiego stopnia, dużo nowych systemów

 

Dostępny w pięciu wersjach wyposażenia. Ceny startują od 99 900 zł za wersję Sport 1.3 130km. Optymalna wersja 1.3 150km DCT (automat) to 136 100 zł. Wyposażenie jest znacznie bogatsze w porównaniu do wersji sprzed FL.

 

 

 

 

jeep-compass-2021-1.jpg

jeep-compass-2021-3.jpg

jeep-compass-2021-4.jpg

2021-jeep-compass-europe-63.jpeg

2021-jeep-compass-europe-18.jpeg

2021-jeep-compass-europe-35.jpeg

jeep-compass-2021-5.jpg

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhhhh, to jest Compass, na którego czekałem od 2018r...🤣  (no może poza silniczkiem 1.3, choć dobrze, że nie 1.0)

 

no i widzę ceny + 10kPLN np do wersji Sport

Edytowane przez Pado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, wujek said:

Silnikowo to szalu nie ma dobrze, ze chociaz zrobili miejsce na smartfona przed FL mozna bylo go trzymac co najwyzej w zebach.

 

Ja wiem - dwie benzyny, jeden diesel i dwie hybrydy plug in.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, wujek napisał:

Silnikowo to szalu nie ma dobrze, ze chociaz zrobili miejsce na smartfona przed FL mozna bylo go trzymac co najwyzej w zebach.

 

Typowy problem we wszystkich włoskich autach jakie miałem.

Nie wiadomo co zrobic z portfelem, telefonem, a o miejscu na kubek z kawą to zapomnij ;]

 

Swoją drogą, auto bym powiedział całkiem zgrabne :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, kravitz napisał:

 

Typowy problem we wszystkich włoskich autach jakie miałem.

Nie wiadomo co zrobic z portfelem, telefonem, a o miejscu na kubek z kawą to zapomnij ;]

 

Swoją drogą, auto bym powiedział całkiem zgrabne :)

 

Przecież w tunelu środkowym masz dwa miejsca na kubek i osobne duże na telefon i portfel. Na fotkach to widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kravitz napisał:

 

Typowy problem we wszystkich włoskich autach jakie miałem.

Nie wiadomo co zrobic z portfelem, telefonem, a o miejscu na kubek z kawą to zapomnij ;]

 

Swoją drogą, auto bym powiedział całkiem zgrabne :)

Dla mnie to jest niepojete, ze w tak duzej puszcze nie mozna wygospodarowac schowkow na potrzebne rzeczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, chojny said:

Bardzo fajny samochód! Będzie sukces! 

 

Fiat robi wszystko w PL zeby auta sie przypadkiem za dobrze nie sprzedawaly ;)

Jak bedzie sensowne finansowanie, to moze bedzie sie sprzedawac :ok:

Powinni jeszcze dac 5 lat gwarancji, zeby zachecic ludzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, wujek napisał:

Dla mnie to jest niepojete, ze w tak duzej puszcze nie mozna wygospodarowac schowkow na potrzebne rzeczy. 

 

Miałem Alfę Romeo 159 i tam nie było miejsca na kubek ;]

Duże krówsko.

 

Ja rozumiem kulture picia kawy przez Włochów, ale chyba zapomnieli, że jednak sprzedaja te swoje auta na inne rynki :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, kravitz said:

 

Miałem Alfę Romeo 159 i tam nie było miejsca na kubek ;]

Duże krówsko.

 

Ja rozumiem kulture picia kawy przez Włochów, ale chyba zapomnieli, że jednak sprzedaja te swoje auta na inne rynki :)

 

Dawne dzieje, dzisiaj to  inaczej wygląda. jest miejsce na telefon, ładowarka indukcyjna i spore cup holdery 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, kravitz napisał:

 

Miałem Alfę Romeo 159 i tam nie było miejsca na kubek ;]

Duże krówsko.

 

Ja rozumiem kulture picia kawy przez Włochów, ale chyba zapomnieli, że jednak sprzedaja te swoje auta na inne rynki :)

myślę że zapatrzyli się na e60 z funkcjonalnością...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, MarcG said:

4x4 to tylko hybrydy więc pewnie napęd na tył tylko z silnika elektrycznego. To już nie jeep.

 

Tak i koniecznie minimum V6 a najlepiej V8, tak samo jak Macan to nie Porshe - śmieszą mnie takie komentarze.

Akurat każdy klient EU potrzebuje Jeepa 4x4...  Jakby klepali auta tylko dla fanów to już dawno marka by zniknęła z rynku.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, dzidzia napisał:

 

Tak i koniecznie minimum V6 a najlepiej V8, tak samo jak Macan to nie Porshe - śmieszą mnie takie komentarze.

Akurat każdy klient EU potrzebuje Jeepa 4x4...  Jakby klepali auta tylko dla fanów to już dawno marka by zniknęła z rynku.

 

Ale Jeep kojarzy się właśnie z 4x4 i dzielnością w terenie. W cenniku nie ma hybrydy 4x4. To tak jakbyś kupił nowe 4 osobowe Porsche 911 co ma 20 s do setki i bez spojlera, z 1 rurą wydechową z boku.  

Edytowane przez lucash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, lucash said:

Ale Jeep kojarzy się właśnie z 4x4 i dzielnością w terenie. W cenniku nie ma hybrydy 4x4. To tak jakbyś kupił nowe 4 osobowe Porsche 911 co ma 20 s do setki i bez spojlera, z 1 rurą wydechową z boku.  

 

Jest cennik na hybrydy 4x4, ale dla wersji sprzed FL:

Cennik

 

Dla FL pewnie pojawi się lada moment. Dla tych co potrzebują dzielności w terenie jest wersja TRAILHAWK - z innymi zderzaki, dodatkowymi osłonami oraz dodatkowymi funkcjami napędu (strona 34):

Katalog

 

 

2022-jeep-compass-trailhawk-european-spec_100787762_h.jpg

Edytowane przez dzidzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, dzidzia napisał:

 

Jest cennik na hybrydy 4x4, ale dla wersji sprzed FL:

Cennik

 

Dla FL pewnie pojawi się lada moment. Dla tych co potrzebują dzielności w terenie jest wersja TRAILHAWK - z innymi zderzaki, dodatkowymi osłonami oraz dodatkowymi funkcjami napędu (strona 34):

Katalog

 

 

 

200kPLN za małą pseudoterenówke to chyba trochę przesadzili. Ten napęd hybrydowy to bez wału z elektrykiem na tył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dzidzia napisał:

Tak i koniecznie minimum V6 a najlepiej V8, tak samo jak Macan to nie Porshe - śmieszą mnie takie komentarze.

Akurat każdy klient EU potrzebuje Jeepa 4x4...  Jakby klepali auta tylko dla fanów to już dawno marka by zniknęła z rynku.

 

Pytanie czy to dobra droga - zaraz okaże się że skoro nie zależy klientowi na napędzie 4x4 to równie dobrze może sobie kupić każdą inną markę. Konkurencja w tym segmencie jest ogromna i zaraz okażę się że wcale nie tak łatwo konkurować wielkością tabletu.

 

 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Piotrus said:

 

Pytanie czy to dobra droga - zaraz okaże się że skoro nie zależy klientowi na napędzie 4x4 to równie dobrze może sobie kupić każdą inną markę. Konkurencja w tym segmencie jest ogromna i zaraz okażę się że wcale nie tak łatwo konkurować wielkością tabletu.

 

 

 

Przeciez ten Compass to z Jeepa ma jedynie znaczek...

To juz sie dzieje w innych markach, gdzie pod troche innym opakowaniem sprzedaje sie ten sam produkt: VAG, PSA, Renault/Nissan etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, Piotrus said:

 

Pytanie czy to dobra droga - zaraz okaże się że skoro nie zależy klientowi na napędzie 4x4 to równie dobrze może sobie kupić każdą inną markę. Konkurencja w tym segmencie jest ogromna i zaraz okażę się że wcale nie tak łatwo konkurować wielkością tabletu.

 

 

 

To już pokażą wyniki sprzedaży. W US klienci często wybierają wersję TrailHawk różnych modeli Jeepa - czyli tą najbardziej terenową, ale w EU tego prawie się nie widuje.

 

BTW: właśnie wskoczył cennik nowych  hybryd 4xe:

4xe

 

Jest drogo jak na plug in...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej__ napisał:

Przeciez ten Compass to z Jeepa ma jedynie znaczek...

To juz sie dzieje w innych markach, gdzie pod troche innym opakowaniem sprzedaje sie ten sam produkt: VAG, PSA, Renault/Nissan etc.

 

Przyznam się że dopóki nie kupiłem swojego Grand Cherokee to się nigdy nie interesowałem tą marką, ale zawsze miałem wrażenie że akurat ich modele nie mają odpowiednika w innych markach koncernu. Nawet Renegade/500X jest zupełnie innym autem z wyglądu. Także akurat dla mnie to wyróżniało markę Jeep od innych grup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, dzidzia napisał:

To już pokażą wyniki sprzedaży. W US klienci często wybierają wersję TrailHawk różnych modeli Jeepa - czyli tą najbardziej terenową, ale w EU tego prawie się nie widuje.

 

Świat staje na głowie, stare modele były po prostu terenowe po wyjechaniu z salonu, teraz trzeba kupić specjalną wersję.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minutes ago, Piotrus said:

 

Świat staje na głowie, stare modele były po prostu terenowe po wyjechaniu z salonu, teraz trzeba kupić specjalną wersję.

 

 

 

 

Ten Grand z filmu powyżej to zwykła wersja Laredo  - dostępna także dzisiaj. TrailHawk po prostu potrafi więcej, jest lepiej przygotowany:

 

 

 

Ato jest Cherokee KL (czyli nieprawdziwy Jeep zbudowany na zmodyfikowanej płycie Alfy Giulietta) w wersji TrailHawk:

 

 

Edytowane przez dzidzia
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Piotrus napisał:

 

Świat staje na głowie, stare modele były po prostu terenowe po wyjechaniu z salonu, teraz trzeba kupić specjalną wersję.

 

Ale jeśli chcieli uratować markę i sprzedawać więcej, to nie mieli innego wyjścia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, dzidzia napisał:

Ten Grand z filmu powyżej to zwykła wersja Laredo  - dostępna także dzisiaj. TrailHawk po prostu potrafi więcej, jest lepiej przygotowany

Właśnie o tym mówię - najtańsze wersje Granda albo Cherokee i mogłeś od razu jechać w całkiem wymagający teren. Teraz żeby pojechać w teren musisz kupować specjalną wersję...

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, Piotrus said:

Właśnie o tym mówię - najtańsze wersje Granda albo Cherokee i mogłeś od razu jechać w całkiem wymagający teren. Teraz żeby pojechać w teren musisz kupować specjalną wersję...

 

 

 

 

I dalej tak jest w przypadku Granda czy Cherokee, ale w wątku jest mowa o Compassie - małym SUV-ie do miasta i w trasę dla niedużej rodziny.  Trochę inne oczekiwania, inny pułap cenowy 👍 Grand i Cherokee KL w EU dostępne były tylko w wersji 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2021 o 10:53, kravitz napisał:

 

Typowy problem we wszystkich włoskich autach jakie miałem.

Nie wiadomo co zrobic z portfelem, telefonem, a o miejscu na kubek z kawą to zapomnij ;]

 

Kto we Włoszech pije kawę z kubka???

:totalszok:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2021 o 11:48, Maciej__ napisał:

Fiat robi wszystko w PL zeby auta sie przypadkiem za dobrze nie sprzedawaly ;)

Jak bedzie sensowne finansowanie, to moze bedzie sie sprzedawac :ok:

Powinni jeszcze dac 5 lat gwarancji, zeby zachecic ludzi.

 

Patrząc na ceny fiatowskiego finansowania dostaję czkawki ze śmiechu. Nikt przy zdrowych zmysłach tego w tym finansowaniu nie kupi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Kto we Włoszech pije kawę z kubka???

:totalszok:

 

To jest chyba nie do pomyslenia, bo w żadnym włoskim aucie które miałem, nie było miejsca na postawienie kubka ;]

Nawet w Daewoo Matiz Koreańce zmieścili takie cudo. Widać da się.

 

Wysiadasz idziesz do kawiarni, pijesz i jedziesz dalej. Chyba tak to wyglada w głowie włoskich projektantów.

Uważam że idea słuszna, ale... ;]

 

Chociaż już tu sa informacje, że jednak coś się zmieniło w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kravitz napisał:

To jest chyba nie do pomyslenia, bo w żadnym włoskim aucie które miałem, nie było miejsca na postawienie kubka ;]

Nawet w Daewoo Matiz Koreańce zmieścili takie cudo. Widać da się.

 

Włosi robią coś inaczej niż wszyscy nie dlatego, że się nie dało lecz dlatego, że mają na to jakąś własną filozofię i nie obchodzi ich co o tym sądzą inni.

;]

 

13 minut temu, kravitz napisał:

Wysiadasz idziesz do kawiarni, pijesz i jedziesz dalej. Chyba tak to wyglada w głowie włoskich projektantów.

Uważam że idea słuszna, ale... ;]

 

O właśnie. Kawę się pije w kawiarni i basta. Masz się zatrzymać i wypić jak biały człowiek.

:hehe:

 

13 minut temu, kravitz napisał:

Chociaż już tu sa informacje, że jednak coś się zmieniło w tym temacie.

 

Myślę, że włoscy projektanci rwali włosy z głowy gdy im kazano zaprojektować uchwyty na kubki. To tak jakby w pizzerii kazano im podawać ketchup.

:hehe:

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2021 o 10:53, kravitz napisał:

 

Typowy problem we wszystkich włoskich autach jakie miałem.

Nie wiadomo co zrobic z portfelem, telefonem, a o miejscu na kubek z kawą to zapomnij ;]

 

Swoją drogą, auto bym powiedział całkiem zgrabne :)

 

za to w 500X jak zrobili miejsce na butelkę w drzwiach to spróbuj wysiąść i się w to nie kopnąć ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, kravitz said:

 

To jest chyba nie do pomyslenia, bo w żadnym włoskim aucie które miałem, nie było miejsca na postawienie kubka ;]

Nawet w Daewoo Matiz Koreańce zmieścili takie cudo. Widać da się.

 

 

W Fiacie 500 byly chyba ze 3 miejsca na kubek :P

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

W Fiacie 500 byly chyba ze 3 miejsca na kubek :P

 

 

W Outlanderze II miałem jedenaście(!) miejsc na kubek oraz osobny schowek-lodówkę. Genialnie zaprojektowane auto.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, Dark_Knight said:

 

W Outlanderze II miałem jedenaście(!) miejsc na kubek oraz osobny schowek-lodówkę. Genialnie zaprojektowane auto.

:ok:

 

 

Mnie to osobiscie lotto bo ja kawy w aucie chyba nigdy nie pilem ;]

Dla mnie wazniejsze jest, zeby sie butelka z woda zmiescila do kieszeni w drzwiach.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

W Outlanderze II miałem jedenaście(!) miejsc na kubek oraz osobny schowek-lodówkę. Genialnie zaprojektowane auto.

:ok:

 

Standardowo w każdych drzwiach + tunel środkowy + podłokietnik tylnej kanapy - razem 8 :ok:

Schowek chłodzony to nawet w tanich Chevroletach miałem.

Ale gdzie brakujące 3 do 11?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Maciej__ napisał:

Mnie to osobiscie lotto bo ja kawy w aucie chyba nigdy nie pilem ;]

Dla mnie wazniejsze jest, zeby sie butelka z woda zmiescila do kieszeni w drzwiach.

 

Ja nie piję kawy w ogóle, ale w długiej trasie przydaje się coś do picia. I fajnie żeby było schłodzone.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rwIcIk napisał:

Standardowo w każdych drzwiach + tunel środkowy + podłokietnik tylnej kanapy - razem 8 :ok:

Schowek chłodzony to nawet w tanich Chevroletach miałem.

Ale gdzie brakujące 3 do 11?

 

 

Przednie drzwi x2

Tylne drzwi x2

Tunel środkowy przód x2

Podłokietnik tył x2

Bagażnik dla 3 rzędu siedzeń x2

Wysuwany uchwyt po lewej stronie kierownicy (poniżej kratki nawiewu, więc latem nawiew chłodził napoje) x1

 

Razem 11. 

:skromny:

 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Przednie drzwi x2

Tylne drzwi x2

Tunel środkowy przód x2

Podłokietnik tył x2

Bagażnik dla 3 rzędu siedzeń x2

Wysuwany uchwyt po lewej stronie kierownicy (poniżej kratki nawiewu, więc latem nawiew chłodził napoje) x1

 

Razem 11. 

:skromny:

 

 

Kiedys oglądałem robiony przez Zachara test Fiata Freemonta.

Oczywiście jest to lekko ugładzony jakis Dodge.

I to co dosłownie spowodowało mój opad szczeny, to te wszechobecne schowki i drobiazgi ułatwiające życie osobom które takimi samochodami jeżdżą.

Zapamiętałem takie fajne panoramiczne lusterko, które jakos wyjechało ze schowka na okulary (to juz jakis czas temu oglądałem, więc mogę coś pomieszać ;) )

Owszem, wszystko trzeszczało i ruszało się, ale ja bym chyba wolał taka opcję gdzie mam jak klamoty pochować i drobiazgi z delikatnym niedopracowaniem umocowania elementów.

Takie różne schowki trzeba pamiętać że nie sa za darmo. Kazdy wymaga złożenia na etapie montażu na linii produkcyjnej, a więc to jest czas i jakis dodatkowy pracownik.

Trzeba do było zaprojektować, zapewnić kompletację na linię, dodatkowe miejsce w magazynie z cześciami zamiennymi na serwis.

Nalezy się szacunek za robienie takich rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Dark_Knight said:

 

Przednie drzwi x2

Tylne drzwi x2

Tunel środkowy przód x2

Podłokietnik tył x2

Bagażnik dla 3 rzędu siedzeń x2

Wysuwany uchwyt po lewej stronie kierownicy (poniżej kratki nawiewu, więc latem nawiew chłodził napoje) x1

 

Razem 11. 

:skromny:

 

 

We Freemoncie miałem 10 plus w podłokietnik - napój spory wchodził.

Do tego dwa schowki w podłodze (sporo puszek można zapakować)  i kolejny w fotelu pasażera 😁

 

83.JPG

78.JPG

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, MarcG napisał:

W hondzie odyssey to 4 schowki miałem w podłokietniku w pierwszym rzędzie, dodatkowo 2 wysuwane w desce no i oczywiście w drzwiach ;]

Każdy na cole o pojemności galona ;]

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, norbert123 napisał:

Compass mi się podoba- nawet wesja przed liftingiem. 

Natomiast nie wiem co ludzie widzą w Renagade- coś okropnego stylistycznei z zewnątrz a trochę tego jeździ w Polsce. Jakie to auto ma zalety?

 

Jest Fiatem 500X ale nie wygląda jak Fiat 500X. To ogromna zaleta.

;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.